دوفیلم کشته شدن ۵ پاسدار ارشد سپاه قدس در دمشق وکشته شدن صالح العاروری درلبنان

 دوفیلم کشته شدن ۵ پاسدار ارشد سپاه قدس در دمشق توسط اسرائیل وکشته شدن صاله العاروری درلبنان+  اطلاعیه سپاه پاسداران ۱بهمن-۱۴۰۲ 

بااقدام عملی تلافی جویانه ارتش اسراییل  مقابل تهدیدهای تبلیغاتی شعاری گرفتن انتقام سخت از اسراییل  که از سوی پاسداران جنایتکارداده می شود باکشته شدن بیشتر فرماندهان سپاه تروریست قدس درسوریه و رهبران حماس وحزب الشیطان لبنان درلبنان  هرروز ضعف پاسداران جنایتکار مقابل اسراییلبرجسته و آشکارترمی گردد .

منابع سوری از وقوع انفجاری در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه خبر دادند. به گفته برخی منابع، حجم تخریب ناشی از این حمله زیاد است و همین مسئله احتمال زخمی و شهید شدن شماری در این حمله را تقویت می‌کند.بین الملل تابناک: منابع سوری از وقوع انفجاری در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه خبر دادند. برخی منابع اعلام کردند که این انفجار ناشی از تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی بوده است.گفته می‌شود که یک منزل مسکونی در منطقه «المزه»در دمشق هدف قرار گرفته و در این حمله ۵ نفر شهید شدند.

به گفته برخی منابع، حجم تخریب ناشی از این حمله زیاد است و همین مسئله احتمال زخمی و شهید شدن شماری در این حمله را تقویت می‌کند.رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در اقدامی مشابه «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس و چند تن از همراهان او را به شهادت رسانده بود

منابع خبری از جمله رویترز و الجزیره گزارش هایی از شهادت 5 عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از فرماندهان ارشد سپاه داده اند.جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ترور زیاد النخاله، دبیرکل این جنبش در حمله به دمشق، صحت چنین اخباری را تکذیب کرد.اسماعیل السنداوی، نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه گفت: حال همه کادر جنبش در دمشق خوب است و این حمله هیچ یک از دفاتر جنبش را هدف قرار نداده است.