حکیم‌باشی ناشی! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۲ -بهمن- ۱۴۰۲

حکیم‌باشی ناشی! (گفت و شنود)

 نوچه تابلوشده هجونویش

ازموضع ضدآمریکا وانگلیس

درستون گفت و شنودکرده روتوش

تا خرمندرانه وی کنه فراموش

باسانسورانکارکنه این درازگوش

چگونه آمریکا وانگلیس خمینی  چموش؟

ازطریق گزارشات سریالی وخبر

این شیاد تبدیل کردند به رهبر

حال هجونویس نسناس

درحمایت ازحوثی وحماس

مقابل آمریکا وانگلیس کرده خودنمایی

تا برای خوثی هاکرده باشه قدرت نمایی

مثل کدخداروستا بودمریض؛ صدازددوحکیم باشی

نبض هم زیر لحاف گرفتند؛ چون بودند خیلی ناشی

بانگرانی گفتند حال مریض هست خیلی خراب

دم موت است؛ کدخدا گفت من خوبم الکی شدیدبی تاب

چون احمق هایی هستین که گرفتین نبض همدیگر

مرید رهبر ولی فقیه هستین مثل وی شدید بازیگر

گفت: چه خبر؟!
گفتم: دو ناو انگلیسی که در سواحل بحرین مشغول مین‌روبی بودند با یکدیگر برخورد کرده و آسیب دیده‌اند.
گفت: به قول معروف «‌مهمون، چشم دیدن مهمون رو نداره و صاحبخونه هیچکدومشون رو‌»!
گفتم ‌: ایول! بحرین که متعلق به ایران است و شاه دست‌نشانده به دستور انگلیس آن را از دست داده بود و امروز آل‌خلیفه که پیش از این در بیابان‌های نجد به راهزنی مشغول بودند بر این جزیره ایرانی حکومت می‌کنند. انگلیس و آمریکا هم مهمان ناخوانده این جزیره هستند.
گفت: ناوهای انگلیس آمده بودند با کشتی زدن‌های انصارالله مقابله کنند؟! خودشان باهم برخورد کرده‌اند!
گفتم: کدخدای روستا مریض بود، دوتا حکیم‌باشی را برای معالجه دعوت کرده بودند. حکیم‌باشی‌ها دستشان را زیر لحاف بردند که نبض بیمار را بگیرند و سپس با نگرانی گفتند، حال مریض خیلی وخیم و رو‌ به موت است! کدخدا گفت؛ من که حالم خوبه!... احمق‌ها! زیر لحاف نبض همدیگر را گرفته بودند!