" پیرامون کشته شدن پاسداران در استان سیستان و بلوچستان "

کشته شدن تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران که عمدتاً تعلق به سپاه قدس داشتند بدون ار تباط به طرح کودتای پاسداری و در اختیارگرفتن امنیت داخلی برای تقویت موقعیت متزلزل کود تا گران و انحصاری کردن ورود و توزیع مواد مخدر نمی باشد . به خصوص اینکه ار تباط به سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و کشور های همجوار و منطقه هم دارد که با سیاست دخالت با اقداماات تروریستی در افغانستان و پا کستان که این روز ها اوج گرفته و افزایش یافته در هم تنیده وعجین شده است . مشروط بر اینکه صدور احکام زنجیرهای اعدام در سیستان و بلوچستان استان فقیر و محروم و نفرین شده دارد به خصوص در زاهدان که بیش از 30 سال است که پیام مرگ از استان روزانه مخابره شده است.

بنا براین معلوم است که اینگونه اقدامات و اعمال تروریستی و ضد بشری متصل بهم و ادامه دار می تواند اینگونه پیآمدها و بهای کشته شدن پاسداران نیزدر بر داشته باشد. ضمن اینکه در بخشی از گزارش و نقل قول کردن های ورق پاره ی کیهان پیرامون کشته شدن پاسداران در عملیات انتحاری در سیستان و بلوچستان به نقل از آرزوی پاسدار نور علی شوشتری جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران بود که تأکید بر تنها بودن و آرزوی مرگ داشتن وی شده است. باید گفت که این اعتراف نقل قول شده جای بحث دارد . زیرا که نشان از اختلافات درونی ارگان فاشیستی تروریستی سپاه پاسداران دارد . به ویژه اینکه این پاسدار اشاره به کشته شدن پاسدار احمد کاظمی نموده و گفته که پس از وی بشدت احساس تنهائی می کرده است. در صورتیکه پاسدار احمد کاظمی همراه 29 فرمامنده ی سپاه پاسداران دیگر در یک اقدام طراحی شده سانحه ی هوائی پاسداری در 5 کیلومتری ارومیه کشته شد که نوعی تسویه ی درونی بود آنگونه که عباس پا لیز دار بدلیل اینکه در جمع بسیجیان در دانشگاه همدان این توطئه را فاش نمود و همین افشا گری موجب متهم و محکوم و زندانی شدنش شد .

ورق پاره ی کیهان 7 2 مهر ماه سا ل 1388

سردار شوشتري جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه از جمله شهداي اين جنايت است
انفجار خونين در بلوچستان جنايت تازه موساد

به گزارش سايت خبري رجانيوز سرتيپ نورعلي شوشتري در ابتداي سال 88 مسئوليت تامين امنيت سيستان را بر عهده گرفته بود، در محفلي با حضور دوستانش گفته بود كه «از خدا خواسته ام اينجا محل شهادتم شود و دلم گواهي مي دهد كه خداوند آرزوي مرا برآورده خواهد كرد. بعد از احمد كاظمي و ديگر ياران من تنها شده ام و به همين خاطر انتظار شهادتم را مي كشم. اميدوارم خداوند با شهادت من مشكلات اين منطقه و معضلات آن را حل كند.»