دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 11آذر مامه سال 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " آقايان ! شما تمام شده ايد "

" چگونه سربازجو شریعتمداری با تنظیم کیفرخواست اتهامی کروبی رامحکوم کرده است؟ "

جالب است که در جنگ قلمی و لفظی میان کروبی و سر بازجو حسین شریعتمداری که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندهای مافیائی حاکم و مغلوب می باشد . اکنون برای اینکه سربازجو حسین شریعتمداری مچ رقیب را گرفته و فاش کرده و ثابت نموده باشد که اینان در کینه ورزیدن و دشمنی شا ن با مخالفین نه تغییر نکرده اند، بلکه از کودتاگران غالب موضع تند تری دارند که زمانی از موضع تاکتیکی و ضعف مجبور به سکوت می باشند . زیرا که هر زمان که از جناح غالب بر زیر فشار می روند . چون به اینان گفته می شود که شما نه در برابر مخالفان سکوت نموده اید ، بلکه همکاری نیز می کنید . بلافاصله همچون کروبی برای دفاع و تبرئه کردن خودش در برابر موج اتهامات سربازجو شریعتمداری مجبور به آویزان شدن به خمینی شیاد شده است . در صورتیکه شرایط حاکم کنونی و مشکلات و معضلات بازده ی همان حکومت ننگین و ضد بشری یک کلمه نه کم و به بیش خمینی می باشد . بهر صورت اکنون که کروبی مجبور شده است که نا خواسته ماهیت تغییر ناپذیر رژیم کودتائی و نا مشروع و ضد بشری و موضع خودش در برابر مخالفین را عیان سازد.تیغ را برکف زنگی مست سربازجو حسین شریعتمداری گذارده تا که بعنوان پیش مقدمه ی کیفرخواست تنظیم شده اش علیه کروبی اینگونه از وی نقل قول کند :

«مدتي است كه اينها -روزنامه كيهان- اتهاماتي همچون همراهي با ماركسيست ها، سلطنت طلب ها، صهيونيست ها و منافقين جنايتكار را مطرح مي كنند ولي واقعاً براي من جاي سوال است كه آيا اينها نمي دانند و فكر نمي كنند كه اين نوع سخنان نتيجه عكس خواهد داشت؟... آقايان -خطاب به كيهان- بدانند كه من به خط امام اعتقاد كامل دارم و معتقدم برخي درصدد هستند راه و خط امام را پاك و از بين ببرند و منويات خودشان را به جاي خط امام به مردم قالب كنند. اما بدانند كه من پاي آرمان هاي امام و منافع ملي ايستاده ام و تلاش مي كنم انحرافات را يك به يك براي مردم بيان كنم تا راه از بيراه مشخص شود... به مسئولين روزنامه كيهان مي گويم كه برداشت ما از اسلام با برداشت شما از اسلام متفاوت است و به همين علت، آن خميني اي كه ما مي شناسيم با خميني اي كه شما مي شناسيد فرق دارد... به شما مي گويم كه كج فهم هستيد و امام را نشناخته ايد و... مطلب فوق بخشي از مصاحبه آقاي مهدي كروبي با سايت «تغيير» است كه در برخي روزنامه هاي زنجيره اي- از جمله روزنامه اعتماد- با عنوان «نامه كروبي به حسين شريعتمداري» از آن ياد شده است »

سربازجو حسین شریعاتمداری پس از بازتاب دادن این گزینه آنگاه شیوه ی بازجوئی هویج و چماق و سیاست توبره و آخور خوری حوزوی و یک تیر و چند نشان زدن برای اینکه هم نشان دهد که خیلی بیشتر از کروبی دشمن مخالفین نامبرده می باشد . هم اینکه وی مصلحتی و تا کتیکی این موضع را اتخاذ کرده است در کیفرخواست تنظییم شده اش علیه ی وی این چنین اتهامات تناقض آمیز کروبی رادر کیفرخاست خود ردیف و رو کرده است :

" آنچه درباره مواضع، عملكرد و همراهي و همصدايي كروبي با آمريكا، اسرائيل، گروههاي ضدانقلاب نظير منافقين، بهايي ها، ماركسيست ها، سلطنت طلب ها، دشمنان تابلودار امام و اسلام و انقلاب و... در روزنامه كيهان آمده است، تماماً مستند و غيرقابل انكار است و كيهان تمامي اين اخبار و گزارش ها را همراه با اسناد آن - كه براي همگان نيز قابل دسترسي است- به چاپ رسانده است بنابراين تعجب آور نيست كه آقاي كروبي جرأت نفي اين اسناد را نداشته باشد و به جاي آن- و از ترس رسوايي بيشتر- به كيهان حمله كند. - تاكيد مي شود فقط يكي از آنها- را كه از همكاري آشكار وي با طيف ياد شده حكايت مي كند، با ارائه دليل- و نه با مصاحبه يكطرفه- نفي مي كرد و يا مي توانست فقط يكي از اسناد كيهان درباره همنوايي سران فتنه با دستور العمل هاي رسماً اعلام شده آمريكا و اسرائيل را، انكار كند.به عنوان مثال، آيا جناب كروبي فراموش كرده است كه قبل از روز قدس در ديدار با اعضاي حزبش براي نظام و مردم مسلمان ايران خط و نشان كشيده بود كه «شما روز قدس متوجه مي شويد كه مردم از چه فكر و انديشه اي حمايت مي كنند»؟! و روز قدس وقتي هواداران كروبي و موسوي و خاتمي آشكارا به نفع اسرائيل و عليه جمهوري اسلامي ايران و حضرت امام(ره) شعار دادند، آقاي كروبي با گشاده رويي از آنان استقبال كرد؟! و آيا فراموش كرده است كه مقامات آمريكايي و نخست وزير رژيم صهيونيستي به خاطر مقابله وي با اسلام انقلابي و خط امام(ره) به ايشان مدال شجاعت دادند؟! "

در دنباله با زهم بیشترسربازجو حسین شریعتمداری با شیوه ی فشار گاز انبری و روش بازجوئی استفاده کرده است . زیراکه هدفش ایزوله کردن کروبی و بی پشتوانه کردنش از برون است تا که بی هزینه بشود کروبی را ی خفه و خاموش کرد که اینگونه وی را مخاطب یا موردتهاجم اتهامی خود قرار داده است:

" آقاي كروبي! مگر سازمان منافقين، بهايي ها، فدائيان خلق، سلطنت طلب ها و... با صدور بيانيه و اعلاميه و مصاحبه و انتشار آن در سايت هاي حامي شما و موسوي، از حضرتعالي حمايت نكرده و نمي كنند؟! چرا حتي براي يك بار هم كه شده عليه آنها موضع نگرفتيد؟! "

جالب است که در ادامه ی کیفرخواست سر بازجو حسین شریعتمداری علیه ی کروبی به جنگ آ ویزان شدن طرفین به خمینی شیاد همچون ابزار و اهرم تدافعی و تهاجمی پرداخته است تا که نشان دهد چگونه هر مدعی تلاش می کند خودش را به وی و اسلام وی نزدیک تر بداند که نمایندگی اش را جانشین وی لوطی جماران علی خامنه ای دنبال می کند که مردم ناراضی و خشمگین ایران فریاد مرگ نثارش می کنند و تصویرش را پاره و لگد کوبش می نمایند . ولی این سر بازجو با شیوه مچ گیری و رو کم کنی یقه کروبی را گرفته و اینگونه به رخ وی کشیده است که وی پیروی خمینی شیاد و اسلامش می باشد ونه کروبی که پیرو اسلام آمریکائی می باشد :

"آقاي كروبي فرموده اند اسلام ايشان با اسلام كيهان فرق مي كند و خميني اي ]ره[ كه او مي شناسد با خميني اي]ره[ كه كيهان مي شناسد متفاوت است، كه بايد گفت: اين سخن آقاي كروبي كاملاً درست بوده و قابل قبول است. چرا كه اسلام امام(ره)، اسلام ناب محمدي(ص) است و ضديت با آمريكا، دشمني با اسرائيل، مقابله با منافقين و بهائيان و سلطنت طلبان و مرفهين بي درد، حمايت از مستضعفين و محرومان از جمله اصلي ترين شاخصه هاي آن است. آيا غير از اين است؟ حالا بايد از آقاي كروبي پرسيد، آيا مي توانيد همراهي و همصدايي خود با آمريكا و اسرائيل و منافقين و بهايي ها و مرفهين بي درد و سلطنت طلب ها و... را انكار كنيد؟ بديهي است كه با وجود اينهمه اسناد كه كيهان فقط به اندكي از آنها اشاره كرده است نمي توانيد انكار كنيد. توضيح كه جنابعالي در صف دشمنان امام(ره) و در اردوگاه اسلام آمريكايي هستيد و همه تلاش كيهان آن است كه از حلقه اسلام ناب محمدي(ص) بيرون نرود. آيا غير از اين است؟!آيا اسلام ناب و حضرت امام (ره) كه پرچمدار آن بوده اند، با جرثومه هاي فسادي كه حضرتعالي در كنف حمايت آنها هستيد، سر آشتي داشتند؟ و آيا روز قدس به نفع اسرائيل و روز 13 آبان به نفع آمريكا شعار مي دادند؟ آيا ... و آيا...؟!"

شیاد بد نام منفور و تحریف گرسر بازجو حسین شریعتمداری تصویر مار کش و مار قالب کن بدون آنکه هیچگونه اشاره ای به زد و بند های دولت دهم در پشت پرده با آمریکا کند . یا اینکه یادی از عریضه نویسی با بوش و نامه تبریک نوشتن به اوبامای پاسدار گماشته احمدی نژاد نماید . یا از مشاور ویژه ی رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد بودن حمید مونالا شهروند آمریکا کلامی بگوید که بر خلاف قانون اساسی می باشد . یا اینکه سخنی از دیدار پنهانی رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور نامشروع با دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی درهتلی در شمال ایران بگوید که تازگی ها انجام گرفت . ولی بافراوش کردن اینهمه مراوده و مغازله ها با دشمن با آویزان شدن به شکر سرخ خوردن اضافی خمینی شیاد این چنین آن را چماق علیه ی کروبی در بندی دیگر از کیفر خواست علیه ی کروبی ساخته و شعر سئوال بر انگیزچاشنی کرده است:

" راستي آقاي كروبي! مگر حضرت امام(ره) نفرموده اند هرگاه دشمنان اسلام و انقلاب از شما تعريف و تمجيد كردند، مطمئن باشيد كه به بيراهه مي رويد؟ اين سخن امام راحل(ره) را كه نمي توانيد انكار كنيد؟ بنابراين، چرا، حتي يك بار هم عليه دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و امام(ره) موضع نگرفتيد بلكه، به حمايت آشكار از آنها نيز برخاستيد؟! راستي چرا؟! شما علت را مي دانيد و نمي گوئيد ولي كيهان مي داند و مي گويد كه علت آن استحاله هويتي شما و خروج از خط امام و انقلاب است.از قضا خطاب به آقاي محتشمي پور كه هم پيمان كنوني كروبي و موسوي است- درباره آنان فرموده اند «اگر خداي متعال عنايت نفرموده بود و مدتي در حكومت موقت باقي مانده بودند، ملت هاي مظلوم به ويژه ملت عزيز ما اكنون در زير چنگال آمريكا و مستشاران او دست و پا مي زدند و اسلام عزيز چنان سيلي از اين ستمكاران مي خورد كه قرن ها سر بلند نمي كرد... نهضت به اصطلاح آزادي و افراد آن چون موجب گمراهي بسياري از كساني كه بي اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند، مي گردند بايد با آنها برخورد قاطعانه شود و نبايد رسميت داشته باشند راستي آقاي كروبي «با كافران چه كارت»؟!

صوفي پياله پيما، زاهد قرابه بر دوش اي كوته آستينان، تا كي دراز دستي؟
در خلوت مغانم، دوش آن صنم چه خوش گفت با كافران چه كارت، گر بت نمي پرستي؟!

سربازجو پاسدار که پروند ی جنایت و منفوریت وی اگر چنچانچه از جنایات قصاب زندان اوین بیشتر نباشد کمتر هم نیست. اکنون این زمین خوار200هکتاری زمین های مرغوب رامین که بنام مؤسسه ی کیهانبالا کشید که فقط یک قلم از مفتخوری وی می باشد . البته به جز کاخی است که به نام آقازاده اش در تورنتوی کانادا خریداری کرده است که چند سال پیش فاش شد . همچنین اکنون با فراموش کردن شیوه ی تاکتیکی نقل قول کردن از خمینی شیاد برای پاسخ دادن به منتقدان که نقل قول می کرد که معیار گذشته افراد نیست بلکه شریط حال شان مهم می باشد . بنابراین چون کروبی و منتظری گاهی همدردی با مردم معترض نشان می دهند. چون از سوی کودتاگران نامشروع و ضدمردم قابل تحمل نمی باشد . پس برای برجسته کردن کینه ودشمنی با منتظری با آویزان شدن دوباره به خمینی شیاد بعنوان چماق اتهامی و بند دیگر کیفرخواست کروبی اینگونه هم کینه ی حیوانی و ضد انسانی اش را رو کرده، هم اینکه پرونده و سناریو سازی جدید برای کروبی ومنتظری ساخته است:

" آقاي كروبي! مگر آقاي منتظري از سوي حضرت امام(ره) طرد نشده و با توجه به خيانت هاي وي، او را از «سوختن در قعر جهنم» بيم نداده بود؟ و مگر جنابعالي در همان ايام طي نامه اي به خيانت منتظري اشاره نكرده بوديد؟ پس چه شد كه امروزه با دشمن طرد شده حضرت امام(ره) عليه انقلاب و خط امام(ره) و به نفع دشمنان اسلام، ائتلاف كرده و قربان صدقه او مي رويد؟ آيا هنوز هم ادعاي خط امامي بودن داريد؟!"

بهر حال سربازجو حسین شریعتمداری در بند دیگری از کیفرخواست تنظیم شده علیه ی کروبی برای اینکه بیشتر کروبی را تحقیر کرده باشد . چنین وی را با کمتر از یک در صد رأی داشتن به ریشخند گرفته است:

"آقاي كروبي گفته است «ميزان رأي ملت است» اگر ميزان رأي ملت است- كه هست- اينهمه سروصداي جنابعالي براي چيست؟ شما كه با آنهمه هزينه و برو بيا و... نتوانستيد حتي يك درصد از رأي ملت را هم كسب كنيد؟! تعداد آراء حضرتعالي از تعداد آراء باطله هم كمتر بود! نبود؟! آيا اعتقاد داريد كه در شمارش آراء 40 ميليون تقلب شده است؟! شوخي نفرمائيد! درست است كه گفته اند «مأمور معذور» است ولي مأمور اگر اهل ايمان و تقوي و صداقت باشد، نزد خدا و خلق خدا «مسئول» هم هست و هرچه را جرج سوروس صهيونيست و جين شارپ و مايكل لدين درباره ادعاي تقلب در انتخابات و سردادن شعارهاي ضدامام و اسلام و انقلاب به وي توصيه كردند، نمي پذيرد."

مسخره تر اینکه سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری بر روی دست لوطی جماران و کودتاگران متقلب بلند شده است و جای خدا نشسته و آزمون الهی گرفته و ا چنین نمره ی مرودی برای خاتمی و موسوی و کروبی با قیچی کردن تاکتیکی رفسنجانی مکار بساز و بفروش و غارتگر صادر کرده است:

"جناب كروبي، باور بفرمائيد جنابعالي و آقايان موسوي و خاتمي در آزمون الهي كه براي سنجش ضريب اعتقاد و ايمان برخي از مدعيان به اسلام ناب محمدي(ص) و خط امام(ره) و ميزان ميهن دوستي و مردم گرايي آنان برپا شده بود، رفوزه شده و سقوط كرده ايد. باور بفرمائيد كه شما آقايان تمام شده ايد!"

در پایان اینکه سربازجوحسین شریعتداری با فراموش کردن دوران ببازی گرفتن کروبی در دروغ نامه ی کیهان که چگونه از وی علیه ی خاتمی و دوم خردادی های تند رو استفاده می شد . اما اکنون با شیوه ی بازجوئی برج در برابر بارو به کروبی پاتک زده تمسخر آمیز زده و سیاست دامن زدن به اختلاف و تضاد را دنبال کرده و وی را این چنین به توبه کردن تهدید و تشویق نموده است:

" آقاي كروبي! يادتان هست كه قبل از انتخابات آقايان موسوي و خاتمي و... در جلسات محرمانه خود، حضرتعالي را راه نمي دادند؟ راستي چقدر از بي محلي آنها عصباني بوديد؟! يادتان كه هست؟! اما بعد از ناكامي در انتخابات و هنگامي كه نوبت به بازي «صفر»ها رسيد، شما را هم به بازي گرفتند... و چه بازي مسخره اي؟!... اميدواريم علي رغم گناه بزرگي كه مرتكب شده ايد توفيق توبه پيدا كنيد كه «دارالشفاي توبه نبسته است، در هنوز» و صد البته مجرمان را بعد از توبه هم مجازات مي كنند، چرا كه مجازات آنان، هم «حق الله» است و هم «حق الناس»... و خداي مهربان همه ما را از شر نفس اماره و همزات شيطان محفوظ بدارد كه چه اندك است جيفه دنيا و ماندگاري آخرت چه طولاني و بي انتها...:

در خاتمه اینکه پس از مناظره ی تلویزیونی که عملکرد 3 دهه ی گذشته ی دولت مردان بطور آشکارا از سوی مقامات رژیم تروریستی و فاشیستی و کودتائی نامشروع به محاکمه کشیده شد و پرونده ی دزدی و اختلاس مقامات و آقازاده های شان گشوده و فاش شد که دیگر جای هیچگونه ابهامی در اذهان عمومی باقی نگذاشت که چگونه نظام از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و غارتگری و تبعیض می باشد . طوریکه مردم ناراضی و خشمگین و رفع ابهام و آگاه شده بطور کامل متوجه شدند که چگونه با اعترافات مسئولان بالای حکومتی در مچ گیری و پرونده گشودن هم دیگر در 30 سال گذشته به اینان دروغ گفته شده وچطوری وارونه با تناقض گوئی های عوامفریبانه به خورد شان داده شده است . بنابراین فقط منتظر فرصتی بودند تا که با حضور توی خیابان ها با فریاد مرگ بر دیکتاتور گفتن این خشم و کینه نهفته ی بیش از 3 دهه ی خودشان را تخلیه نمایند . خوشبختانه این فرصت پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد برای شان فراهم شد که تا که بتوانند اعتراضات ضد حکومتی با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای یا عمود خیمه ی نظام سردادن شرایط را آنچنان تغییر دهند که تظاهرات های اعتراضی ضد حکومتی تا ادامه داشته است.بگونه ای که اکنون دامنه ی این تضاد و اختلاف به رأس نظام یکپایه شده سرایت کرده است که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری ضمن تنظیم کردن کیفر خواست بسیار سنگین اتهامی برای کروبی بوضوع با ستناد مدارک ارائه شده در دروغ نامه ی کیهان وی را به همگامی با مخالفین و همکاری با اسرائیل و آمریکاو بلند گوی تبلیغاتی شدن متهم کرده است . سئوال است که آیا این رژیم کودتائی ضد مردمی و نا مشروع اصلاح و تغییر پذیر و مردمی می باشد یا نه اینکه تنها راه حل و چشم انداز بهبود اوضاع کشور و وضعیت نا بسامان مردم تلاش همگانی برای تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد؟

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/880911/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 11آذر مامه سال 1388