دروغ نامه ی کیهان پنجنبه 12 آذر ماه سال 1388

نقد و بررسی دروغ نامه ی (يادداشت روز) کیهان "نسبت ولايت و حكومت "

"طلبه پاسدار تصورکرده که مردم ایران بیش از 30 سال تجربه حکومت ولایت فقیه ندارند که این روز ها هرجاروزنه ای باز شود فریاد مرگ نثارش می کنند که اکنون الگویش را ترسیم کرده است؟"

طلبه پاسدار یادداشت روز نویس بمناسبت نزدیک شدن میلاد حضرت علی فرصت را مغتنم دیده است تا که فرصت طلبانه از حکومت ولایت فقیه با عدالت گستر بودنش دفاع کند . البته بدون آنکه توضیح دهد که نتیجه منشور 8 ماده ای 8 سال پیش لوطی جماران و همزمان سال بنام عدالت علی نامیده اش تا کنون چه بوده و دستآوردی داشته است. درصورتی که در این منشور لوطی جماران تأکید بر مبارزه با فقر و بیکاری وتبعیض و رشوه و بی قانونی و اصراف و تجمل گرائی و مفسدان اقتصادی کرده بود؟ ضمن اینکه خود این فرمان 8 ماده ای اعترافی بر رشد اینگونه مفاسد بود که زائیده و پرورش دهنده و مروج آن همین رژیم فاسد ضد بشریولایت فقیه است که دین را تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و مردم فریبی و سرکوب و جنگ افروزی کرده است.

همینطور صد درصد که فراموش نشده است که چگونه در روشنگری مناظره تلویزیونی نامزدان ریاست جمهوری عملکرد 3 دهه ی گذشته ی دولت مردن یا در اصل رژیم ضد بشری دین فروش غارتگر عوامفریب ولایت فقیه به محاکمه کشانیده شد و بوضوح برای همگان ثابت شد که چگونه از رأس تا ذیل این نظام ولایت فقیه دیکتاتوری – کودتائی – نامشروع آلوده به فساد و رشوه رانت خواری و غارتگری می باشد . اکنون مشخص نیست که با این کارنامه ی ننگین و سیاه بیش از 30 ساله حکومت ولایت فقیه که در دسترس می باشد و هر گز انکار کردنی نمی باشد طبله پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان از کدام ولایتی سخن می گوید که رایحه دلنواز و شمیم روح افزایش به مشام وی رسیده است که بر خلاف اکثریت مردم معترض وناراضی می باشند وبا فریادهای اعتراضی ضد حکومتی خود در خیابان ها مرگ نثارش می کنند و بلند داد می زنند مرگ بر دیکتاتور و اصل ولایت فقیه زیرا که تجربه ی بیش از 30 ساله از عملکرد جنایت و خیانت و دین فروشی و حیله ونیرنگ و عوامفریبی و وارونه گوئی و غارتگری و بحران آفرینی و جنگ افروزی و سرکوب و خفقان و سانسور و شکنجه و تجاوز و سنگسار واعدام و فقر و بیکاری وفقر و تن فروشی و اعتیاد و نقض سیستماتیک حقوق بشر از این حکومت ولایت فقیه دارند . اکنون هم که رقبا سخت در گیر جنگ قدرت باهمدیگر می باشند .اما وی اکنون تابلو و الگوی وارونه ا چنین برایش ترسیم کرده است :

"همه حكومت ها به الگو نياز دارند تا براساس آن رابطه بين حاكم و مردم تبيين شده و حكومت كار خود را به درستي انجام دهد. امام راحل(ره) بر اين عقيده استوار بود كه «غدير» الگوي «حكومت اسلامي» را معين كرده است؛ «روز غدير روزي است كه پيغمبر اكرم(ص) تكليف حكومت را معين فرمود و الگوي حكومت اسلامي را تا آخر تعيين فرمود كه حكومت اسلام، نمونه اش عبارت از يك همچو شخصيتي است كه در همه جهات مهذب، در همه جهات معجزه است حضرت امام(ره) كه روشنگر و مجدد اسلام ناب محمدي(ص) به شمار مي آيند، «ولايت» در حديث غديرخم را به معناي «حكومت اسلامي» مي دانستند

طلبه پاسدار روضه خوان با گریزبه صحرای کربلازدن برای اینکه مردم و مطالبات شان را دور بزند. همچنین برای اینکه پاسخ ندهد که جایگاه مردم ووضعیت اقتصادی و معیشتی رفاه وامنیتی و آزادی شان در حکومت ولایت فقیه چگونه است . با خرمندرندی آخوندی و شیادی پاسداران کودتا گر و شکنجه گر صورت مسئله را پاک نموده و به سراغ منتقدان و مخالفان و دیگر اندیشان و به خصوص رقیب مغلوب دوم خردادی ها رفته و اینگونه اینان و مطبوعات وابسته بهشان را متهم کرده است :

"كساني كه در برابر نظام اسلامي صف بندي كرده و در مقابل انقلاب ايستاده اند، جبهه جديدي از سكولاريست هاي نوپديد هستند كه هر چند در ظاهر شعارهاي غيرديني نمي دهند- كه البته اين چنين هم نبوده و صراحتا از واسپردن انديشه هاي امام(ره) و اسلام به موزه ها! سخن راندند- اما حقيقت تقابل آنان، ضديت با حكومت ديني است. جريان موسوم به اصلاح طلبي كه طي سالهاي زمامداري امور اجرايي كشور، از هيچ كوششي براي عبور از حاكميت ديني و ترويج فرهنگ ليبراليسم در حوزه هاي سياست، اقتصاد، فرهنگ و اجتماع فروگذار نكردند، سالهاي اخير نيز با بهره جويي از هزاران سايت اينترنتي و دهها روزنامه و نشريه اي كه در خدمت اشاعه انديشه سكولار آنان بوده، تلاش كردند تا جايي كه ممكن است بين مردم- به عنوان صاحبان اصلي و ولي نعمتان حاكميت- و حاكمان كشور جدايي بيندازند."

طلبه پاسدار قلم بردست در دنباله ی روضه خوانی و معرکه گیری خود با دفاع کردن از ولادت ولی فقیه که اشاره شد چیست؟ از یاد برده است که چگونه مردم معترض و ناراضی و خشمگین در تظاهرات های ضد حکومتی که یکی دیگرش هم بنام 16 آذر در راه می باشد. فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای نثارش اصل ولایت فقیه مورد ادعا ی وی می کنند ؟ اما این قلم بر دست مأمور و معذور و حقیقت کتمان کننده و وارونه گومدعی شده است که گویا ولی فقیه و نظام متصل به وی مردمی می باشد که این چنین رقیب مغلوب را متهم نموده که تلاش می کند مردم را از آن جدا کند :

"اگر قدري هسته و ماهيت اغتشاشات بعد از انتخابات اخير را نيز بشكافيم، هدفي جز جدايي مردم از حاكميت و نشان دادن ضعف حكومت ديني در اداره امور جامعه، پيدا نمي كنيم.«حاكميت» و «ولايت» دو روي يك سكه و دو بيان از يك واقعيت واحد هستند. بدون تاييد حاكميت نمي توان صاحب ولايت شد و بدون ولايت هم نمي توان حاكميت الهي را شكل بخشيد. حضرت امام(ره) درباره كساني كه در مقابل انقلاب قد علم كرده و در همان حال داعيه «ولايت» نيز داشتند،مي فرمود؛ اينها ولايت كه هيچ، ديانت هم ندارند.اما، حكومت ديني كه در راس آن ولي فقيه قرار دارد، طي سالهايي كه در چارچوب نظام اسلامي حاكميت بر مردم را عهده دار است، آنچنان محكم و استوار ايستاده كه تهديداتي از اين دست ذره اي خلل در آن وارد نمي كند"

جالب تراینکه طلبه پاسداریادداشت روزنویس در ادامه با اعترافی که کرده است سر نخ جنگ و دعوای قدرت به خصوص انباشت ثروت را لوداده است . ضمن اینکه متضاد بودن شعار انحرافی ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرت که بنابر حسب وظیفه مکتبی و اندیشه ی دینی وارد گو شده ایم چون احساس مسئولیت نمودیم ولی رنگ باخته است . چونکه اکنون بوضوح اینگونه اذعان شده است که حدف چسبیدن بقدرت برای مادیات یا زر اندوزی است ونه معنویت صرف که برخی می پندارند. البته باز هم بدون توجه به شرایط حاکم کنونی و عملکرد بیش از 30 ساله که اوضاع مردم چگونه است . طلبه پاسدار بادداشت روز نویس چنین ادعای عدالت با دفاع از محرومان به نقل از علی کرده است:

"تصور غلط ديگري وجود دارد و آن اينكه؛ برخي نهايت «ولايت» را در «معنويت» مي دانند، حال آنكه ولايت با امر دنياي مردم هم سروكار دارد. عدالت خواهي و عدالت گستري جزيي از آموزه هاي اصيل اسلامي است. در مسير معنويت، عدالت پروري هم لازم است.دشمنان حضرت علي(ع) از آن روي با آن بزرگوار دشمني مي كردند كه ايشان را سخت گير مي دانستند اما سخت گيري با چه كسي و براي چه؟! همان اميرالمؤمنيني كه بر رانت خواران و اشراف سخت مي گرفت و چراغ بيت المال را در نزد زياده طلبان خاموش مي كرد، بچه هاي يتيم كوفه را بر پشت خود سوار مي كرد و همراه آنان اشك مي ريخت. همان اميرالمؤمنيني كه فرمود؛ اگر به ناحق از بيت المال خشتي تهيه كرده و در ساختماني به كار برده باشيد، باز پس خواهم گرفت و در برابر امانت گرفتن گردنبند از بيت المال در برابر دختر خود روي درهم كشيد، هنگامي كه حراميان در گوشه اي از سرزمين تحت حاكميت وي خلخال از پاي يك دختر يهودي بيرون كرده و مي ربايند، با اندوه مي فرمايد؛ اگر كسي ازاين غصه بميرد قابل ملامت نيست.حكومت ديني و ولايي، حكومت عدالت گستري است. مسئولان كشور بايد به فرمايش امام راحل(ره) كه حاكميت اسلام را در ايران بنيان گذاشت، حكومت را از حاكميت علوي الگو برداري كنند. مسئولان خصوصا در دولت اصولگرا براي حصول اين مهم تلاش بسياري كرده و به حق كارهاي بنيادين و در خور تقديري هم صورت گرفته است، اما از فاصله اي كه تا رسيدن به مرزهاي حكومت علوي داريم، نبايد غفلت كنيم."

بهر صورت فراموش نشود که این شیوه ی مرسوم و جا افتاده ی حاکمان و قلم بر دستان و مداحان و نوحه گران و جار چیان رژیم فاشیستی – تروریستی – کودتائی نامشروع و ضد مردمی حاکم بر ایران است که با تصویر مار کشیدن وتلاش مذبوحانه کردن برای مار قالب کردن می باشد . زیرا که با پاک کردن صورت مسئله و حذف ریشه و علت ها همیشه با معلول ها پرداخته اند. همچنین با دادن وعده های سر خرمنی و نا کجا آبادی دست به تبلیغات لغز خوانی و عوامفریبی کرده اند .البته هدف یا سر کار گذاشتن مردم یا منحرف کردن اذهان عمومی بوده است که همراه با خط تولید زنجیره ای وادامه دار بحران های داخلی و منطقه ای و جهانی بوده که با ابزار اسلام ودین اهداف پلید و شوم ضد ملی و ضدانسانی پیگیری شده است. بطور مثال طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز روز بدون آنکه کلامی از وضعیت مردمی بگوید که 80% جمعیت کشور را در بر می گیرد که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند. یا اینکه سخنی از رشد لجام گسیخته تورم و گرانی وفقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه بگوید که بیداد می کند و نفس مردم را گرفته است . یا اشاره ای به رشد تضاد و اختلاف باندهای خودی مدعی اصول گرائی کند . یا اینکه از تهاجم و متهم نمودن رقبای خودی پیرامون جنگ ادامه دار قدرت و ثروت بگوید . یا اینکه چگونه باند مافیائی و کودتا گر حاکم تلاش برای حذف کامل رقیب و قبضه و انحصاری کردن قدرت در نظام یکپایه شده تلاش پیگیر می کند؟

اما در عوض با آویزان شدن به عید غدیر وامام از عدالت گستری حکومت ولائی یا ولایت فقیه گفته است که توهین آشکار به فهم ودرک و شعور مردم ایران است که بیش از 30 سال است که خود با تجربه پوست و گوشت و رگ و استخوان تجربه معکوس و وارونه ادعای عدالت گستری ادعائی را دارند . مشروط بر اینکه فراموش نشده است زمانی که پس از مدتی از ئیس جمهور شدن پاسدار احمدی نژاد نگذشته بود که وی باتفاق مرشدش آخوند متحجر و دزد انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی به مشهد رفت . سپس در جمع اراذل و اوباش حزب اللهی های گرد آوری شده ی مشهد یا یاران پاسدار محمد رضا نقدی عراقی که فرمانده ی کنونی بسیج است آخوند مصبا ح گفت که 16 سال دوران رفسنجانی و خاتمی نه اسلامی نبود، بلکه این دو نفر راخائن به اسلام متهم کرد . آنگاه خاتمی برای دفاع کردن از خود و افشای رقیب غالب در میلاد حضرت علی به مشهد رفت ودر سخنرانی افشا گرانه ی خود اخطار کرد که یک جریان متحجر و مشکوک با حمایت بیگانگان بقدرت خزیده است که اکنون با سنگر پوششی دفاع ولی فقیه به رقیب خود می تازد . وهشدارداد که بزودی از ولی فقیه عبور خواهد کرد . خاتمی ضمن این هشدار و افشاگری که کرد، افزود که این جریان متحجر مشکوک درنهایت برای حذف رقیب دست به حذف فیزیکی خواهد زد و اضافه کرد که وی در صحنه ی مبارزه در برابرش خواهد ایستاد. بالاخره تأکید نمود اگرلازم باشد حاضر است که وی در مسیر این مبارزه ترور فیزیکی شود و جانش را بدهد .

در خاتمه اینکه اکنون سئوال است که طلبه پاسداریادداشت روز نویس از چنین اندیشه وولایت متحجر و مشکوک ووابسته به بیگانگان دفاع نموده و تبلیغ اش را کرده است که خاتمی در چند سال پیش افشایش کرده بود . چونکه مرشدش آخوند مصباح یزدی دزد و متحجر انگلیسی است که مرشد کودتاگران نیز می باشد و آن نوع ولایت والائی است که شاهد می باشیم پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد کودتاگران وابسته به بیگانه چگونه با معترضان توی خیابان ها بر خورد می کنند و یا در بازداشتگاه کهریزک و زندان اوین و سایر سیاه چال ها چه جنایات ضدبشری را مرتکب شده اند؟ یا چگونه بصورت دشمنی هیستریک با دانشجویان بر خورد می نمایند و چرا در 3 هفته گذشته بیش از 100 فعال دانشجوئی زندانی شده اند ویا برخی ربوده و کشته و برای برخی از مخالفان هم محکومیت سنگین زندان و حکم اعدام صادر شده است؟البته که قابل فهم است که این شیوه ی ضد انسانی بر خوردبا دانشجویان ناشی از کابوس وحشت روز 16 آذر و برپائی تظاهرات ضد حکومتی می باشد . همینطور از سوی دیگر معنی وارونه ی نمایش عدالت گستری ادعائی پوچ طلبه پاسدار از حکومت ولایت فقیه است . بهر حال تجربه ی کنونی که ادامه ی تجربیات 30 سال گذشته است . با رساتر شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه توی خیابان ها و پشت بام خانه ها و محیط دانشگاهی دیگر جای هیچگونه ابهامی برای تلاش همگانی و برای پایان دادن به شرایط حاکم و تغییرات دمکراتیک در ایران باقی نمی گذارد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/880912/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان پنجنبه 12 آذر ماه سال 1388