گزیده خبر های مهم مورخ 11 آذر ماه سال 1388

صدور حکم اعدام برای یک فعال سیاسی

صدالبته صدور این حکم هم مشابه چند گزارش دیگر است که ضمیمه شده است که ناشی از ترس و اتخاذ فرار به جلو می باشد. البته گذشته از وحشتی که از سازمان مخالف مجاهدین هرروز برجسته تر می شود. اما اوضاع اخبار گسترده ی جنایات و صدور احکام زندان و اعدام آنگونه است که هر فرد عادی را وادار به سئوال می کند که این چگونه رژیم وحشی و قرون وسطائی و ضد بشری می باشد که مسئولان ورهبرانش از یک طرف مدعی قدرت جهانی و آزاد ترین کشور جهان را دارد . همچنین ادعای پشتیبانی از 85% جمعیت کشور می کنند ولی به جز سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت وشکنجه و تجاوز و زندان و ربودن و کشتن و احکام محکومیت به زندان و اعدام و سانسور و خفقان و توقیف مطبوعات و بحران وتنش وتهدید هسته ای و صدور تروریسم و ارتجاع و اقدامات تروریستی برون مرزی و دخالت گری در امورسایر کشور ها و جنگ قدرت و تضاد و اختلافات داخلی دستأورد دیگری نداشته و یا خبر مهم دیگری نداشته وندارد تا به نفع مردم ایران مخابره کنند؟

خبرگزاری هرانا : به گزارش واحد اندیشه و بیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز شنبه مورخ 7 آذرماه قاضی پورعباسی ریاست شعبه 26 دادگاه انقلاب شهر تهران طی یک دادگاه غیرعلنی و کوتاه مدت، ایوب پرکار فعال سیاسی بازداشت شده در نیمه دوم سال 1387 را پس از حدود یکسال بازداشت به اتهام عضویت در گروه محارب (سازمان مجاهدین خلق ایران) به اعدام محکوم کرد.به علت محدودیتهای اعمال شده و شرایط محدود آقای پرکار از جزئیات دادگاه اطلاع زیادی در دست نیست اما زندانی مورد اشاره مدعی است اساساً امکان و شرایط دفاع به وی داده نشده است.لازم به ذکر است طی دو ماه اخیر در تهران برای دست کم شش زندانی سیاسی به نامهای محمدرضا علی زمانی، حامد روحی نژاد، ناصر عبدالحسینی، آرش رحمانی پور، ایوب پرکار و رضا خادمی از سوی دادگاه انقلاب در پروسه های پرابهام قضائی رای اعدام صادر شده است.

قتل مشکوک امیر اسلامیان، دانشجوی دانشگاه یاسوج
http://www.peykeiran.com/

این گزارش هم نشان از ادامه ی قطور شدن پرونده ی سند جنایت علیه ی بشریت سران رژیم جنایتکار و ضد بشری می باشد که گذشته از رکور دار جهانی نقض حقوق بشر بیش از 3 دهه است که با ابزاری کردن دین برای حفظ بقای حاکمیت ننگین و غارت گرانه اش هرروز اقدام به جنایت کرده و فقط ماشین سرکوب و شکنجه و تجاوز و سنگسار و قطع اندام و دار زدن واعدام و تیرباران ومرگ تولید کردنش فعال بوده است .به خصوص اکنون که پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد که ماهیت نامشروع و ضد مردمی بودنش عریان شده است . به ویژه اینکه واکنش اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای عمود خیمه نظام موجب ترمز بریدن ودنده عقب کندن وحشی های هار کودتاگران جنایتکار حاکم مهارناپذیر که ازترس خشم مردم معترض و ناراضی هرروز بیش از گذشته دست به جنایت می زنند . نمونه جدید این گزارش جنایت دانشجوی کرد بوکانی امیر اسلامیان می باشد که همچون رامین پور اندر جانی جان باخته است . زیرا که وحشت از تظاهرات ضد حکومتی16 آذر دانشجویاو می باشد که اینگونه می بایست وحشت و خفقان ایجاد کرد و زهر چشم گرفته شود . اما چون از موضع ترس و فرار به جلو اینگونه اقدامات ضد بشری انجام می گیرد . بنابراین درست نتیجه معکوس بر جای خواهد گذاشت.

شبکه جنبش راه سبز (جرس ): امیر اسلامیان دانشجوی کرد دانشگاه یاسوج و عضو ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در همدان چند روز پیش به طور مشکوکی به قتل رسید.به گزارش جرس اسلامیان که از دانشجویان دانشگاه دولتی یاسوج بوده از طرف مسئولان این دانشگاه به دلیل شرکت در غعالیت های صنفی و سیاسی همواره مورد فشار و احضار به کمیته انضباطی قرار می گرفت.امیر اسلامیان در ترم بهمن 86 بخاطر برگزاری همایش بزرگداشت شهدای واقعه حلبچه از جانب مسئولان دانشگاه به دلیل نوع صحبتها و افشاگری هایش پیرامون نحوه کشتار مردم ، توسط برخی از مسوولان آن دوره مورد برخورد شدید و نامناسب قرار میگیرد و توسط کمیته انضباطی دانشگاه یاسوج ابتدا به دو ترم محرومیت از تحصیل و در نهایت به دانشگاه همدان تبعید شد.اسلامیان بعد از این اقدام برای ادامه تحصیل به دانشگاه همدان میرود و در آنجا نیز بعد از یک ترم تحصیل به دلیل گزارش دانشگاه یاسوج پذیرفته نمیشود و دوباره به دانشگاه یاسوج بر می گردد که در تابستان 87 از آنجا بصورت قطعی اخراج می شود.نامبرده که پس از عدم پذیرش از سوی دانشگاه همدان و اخراج از دانشگاه یاسوج از ترس دستگیری بخاطر شرکت فعال در فعالیتهای انتخاباتی ستاد مهدی کروبی در همدان ، از سوی نیروهای امنیتی خود را مخفی کرده بود بعد از چند روز به طرزی مشکوک به قتل رسید.جسد این جوان چند روز پیش در حوالی روستای محل سکونت خود روستای “چراخوال” واقع در شهرستان بوکان پیدا شد.هنوز از علت قتل امیر اسلامیان خبری در دست نیست

امروز،تئاتر قتل ندا مقابل سفارت انگلیس

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809110462

چگونه قاتلان ندا آقا سلطان بنا بر فرمان عاملان و آمران قتل های زنجیره ای کودتا کرده وبقدرت خزیدگان برای لوث کردن جنایت ضد بشری ندا آقا سلطان و پرونده سفید کردن با گرد آوری دلقکان و مترسکان دست آموز بسیج دانشجوئی تئائر روحوضی حوزوی در جلوی سفارت ارباب دولت فخیمه در تهران اجرا می کنند؟

در تجمع امروز دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس در تهران، طی نمایشی توسط تعدادی از دانشجویان رشته تئاتر، صحنه قتل ندا آقاسلطان بازسازی خواهد شد.به گزارش فارس، دفتر تحكیم وحدت، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كردند كه با توجه به حضور آرش حجازی قاتل ندا آقا سلطان در كشور انگلیس، امروز چهارشنبه در برابر سفارت این رژیم سلطنتی در تهران تجمع كرده و بر لزوم تحویل آرش حجازی به ایران برای محاكمه در دادگاه صالحه تأكید خواهند كرد.بنابر اعلام این اتحادیه‌های دانشجویی، در این تجمع، طی نمایشی توسط تعدادی از دانشجویان رشته تئاتر، صحنه واقعی قتل ندا آقاسلطان بازسازی خواهد د.این اتحادیه‌های دانشجویی همچنین اعلام كردند كه اعتراض به اقدام اخیر ملوانان انگلیسی در ورود غیرقانونی به آب‌های جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس، از دیگر موارد اعتراض دانشجویان در تجمع فردا خواهد بود.این تجمع ساعت 15امروز چهارشنبه در مقابل سفارت انگلیس در تهران آغاز خواهد شد.

پخش «اعترافات» در آستانه 16 آذر

اینشو هم مکمل اجرای نمایش و تئاتر روحوضی – حوزوی گزارشات قبلی می باشد که وحشت عریان از تظاهرات حکومتی روز 16 آذراز سوی دانشجویان این که اینگونه کک بر توی تنبان پاسداران کودتاگر وحشت زدهو متزلزل انداخته استکه هیچ وظیفه ای جز سرکوب دانشجویان و صحنه پردازی های جنایت آمیز و وحشت و ارعاب و اختناق و سانسور 24 ساعته ندارند

در آستانه روز دانشجو حکومت اسلامی ضد مردمی دست به پخش به اصطلاح اعترافات و افشاگری های برخی از دستگیر شدگان حوادث پس از انتخابات کرده است .به گزارش خبر سايت پرچم ، عبداله مومنی سخنگوی ادوار تحکیم وحدت ،در "اعترافات" چند ساعته خود مطالب بسیار "تکان دهنده ای" بیان نموده و پرده از برنامه ریزی گسترده برای سوء استفاده از جنبش دانشجویی برداشته است! این اعترافات در آستانه 16 آذر و بزودی پخش خواهد شد .

پرتاب کفش به سوی کفش پرت کن عراقی!

http://www.fararu.com/vdcjihet.uqeiozsffu.html

چیزی که عوض دارد گله ندارد . اکنون معلوم نیست که پاسدار سر بازجو حسبین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان در این مورد چگونه گزارش بزتاب خواهد داد؟

مديركل امور پژوهشي وزارت علوم به فارس خبر داد:حمايت مالي وزارت علوم از 11 هزار دانشجوي دكترا.خبرگزاري فارس: مديركل امور پژوهشي وزارت علوم گفت: بيش از 11 هزار دانشجو كه از سوي دانشگاه‌هاي كشور معرفي شده‌اند، از نيم سال تحصيلي دوم تحت پوشش طرح حمايت مالي وزارت علوم از دانشجويان دكترا قرار مي‌گيرند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8809110347

اکنون سئوال است چه تعداد از این فارغ التحصیلان جزو سهمیه ی ترک کشور می باشند که گزارش شده آمار سالیانه ترک کشور میزان 180 هزار از نخبگان است . همچنین گزارش شده در روز 3 دکتر ایران را ترک می کنند . همینطور چه تعداد به سر نوشت دکتر وظیفه رامین پور اندر جانی دچار خواهند شد؟چه تعداد دستگیری و محاکمه و زندانی خواهند شد؟ بالاخره چه تعداد بیکار و خلاصه برای چه تعداداز اینان شغل تولید شده است؟

پروفسورمولانا: این گناه کبیره است

در شرایطی که روزی نیست که ده ها گزارش خبری اتهام آمریکائی زدن به رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها بطور روزانه زده نشود . ولی اکنون شهروند شیطان بزرگ آمریکا که بر خلاف قانون اساسی مشاور ویژه ی پاسدار احمدی نژاد می باشد واردمیدان شده است و همگام لوطی جماران و سر بازجو حسین شریعتمداری جرم و گناه روشنگران کودتای تقلباتی را کبیره تشخیص داده است .

اما کسانی که از اول انتخابات قانونی را زیر سؤال می‌برند، معلوم است که از اول بازی را باخته‌اند و این غیرقابل قبول است و این باید برای مردم توجیه و تبیین شود

واکنش زارعی به اقدام رئيس مجلس

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97188

عجب اوضاع خرت وخر و آشفته بازاری شده است . چون که جنگ چوبداران در بازار مکاره ی مال فروشان آنگونه بالا گرفته است که یقه گیری از مرحله ی سر پل خر بگیری هم گذشته و به پالان کشی رسیده است .زیرا که اکنون ادامه ی جنگ چوبداران به گاوداری شورای نگهبان برای حل و فصل کردن نزاع پیرامون هدفمند کردن یارانه ها یاطرح افزایش سریع تورم وگرانی و فقرسرای نموده است که چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد دهان کجی کرده و در بازار مکاره به دواخوی نگلیسی ها ملحق نشد؟

ارجاع هدفمند كردن يارانه‌ها به شوراي نگهبان، پاسخ رئيس مجلس به نيامدن احمدي‌نژاد بود

آقایان هاشمی و احمدی‌نژاد و بقیه بخوانند؛ آقای هاشمی، آقای احمدی‌نژاد بس نیست؟

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97177

این گزارش خبری هم ادامه ی همان جنگ چوبداران و جاالی دادن حضور در بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می باشد که همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد رفسنجانی مکار و بساز و بفروش و غارتگر هم جا جالی داد و حضور نیافت و دبه در آورده که چرا وی با تأخیر دعوت شد . البته تلاش مذبوحانه می کند با ضرب سیلی صورت سرخ کند و وسط دعوا نرخ تعیین کند . یعنی زیرآبی عمدی داده است تا که هم پاسخ افشا گری ها داده شودکه علیه ی وی و اعضای خانواده اش شده است . هم انتقام بر کناری اش از امام جمعه موقت تهران گرفته شود . مهتر اینکه سکوت معنی دار در برابر 16 آذرش را اینگونه جبران و ماستمالی و توجیه کرده باشد. آیا این دلقکان و تشنگان قدرت و ثروت ضد مردم که حتی چشم هم دیگردیدن را ندارند . آنهم با وجود بیش از 30 سال تجربه جنایت و خیانت و غارتگری وجنگ افروزی و عوامفریبی و دین فروشی کردن اینان دلسوز مردم و در شرف دفاع حفظ و منافع ملی می باشند که رفتارشان باخودشان اینگونه می باشد؟

اگر لزومی به حضور هاشمی بود، چرا وی اینقدر دیر دعوت شد؟ گرچه می‌توانست دقایقی حضور بهم رساند. رئیس‌جمهور پرکار نیز چرا علاقه‌ای برای حضور در روز مجلس ندارد؟ به گزارش بخش تحلیل سرویس سیاسی «فردا»، گرچه افکار عمومی کم‌کم دیگر عدم حضور محمود احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص و از سویی دیگر عدم حضور هاشمی رفسنجانی در برخی دیگر از مراسم عادی شده است؛ اما نکته تلخ ماجرا آنجاست که این دو نفر چگونه عواقب تلخ و ناگوار رفتار فردگرایانه خود را بر ذائقه ملت ایران درک نمی‌کنند؟