گزیده پیام ها و خبر ها 12 آذر ماه سال 1388

خطاب به پیام دهنده صادق پور حسن تبریزی برای چه که تو که اینقد زحمت کشیدی که پیام نظر سنجی پیرامون مسامحه کاری دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض دادی که چرا اقدام برای دستگیری و محاکمه سران فتنه نمی کند؟ اگرواقعاً پیام ازخودت هست و صادق می باشی و پیام ساختگی نیست. سئوال است که چرا در مورد هم اقدامات احکام صادره این دستگاه در 30 سال گذشته پیام نظر سنجی نداده ای ؟ مهمتر اینکه چرا کمی بیشتر زحمت نکشیدی و پیام خیلی مهم نظر سنجی در یک انتخابات آزاد بدون سر خر و مزاحم و موی دماغ محور مشروعیت و مقبولیت و منفوریت جایگاه لوطی جماران و رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی پاسداری نداده ای تا صحت و سقم ادعای مضحک 85% پشتیبانی مردم ایران مشخص شود ؟ همینطورتا رسواشود هر که در اوغش باشد . چونکه اینطوری پیام دادن که هم فرا گیر است و هم اینکه خیلی بهتر می باشد چونکه مشکل گشای عمومی است.

¤ لطفاً قوه قضائيه از مردم براي ميزان اعتماد به اين قوه به خاطر مسامحه در دستگيري و محاكمه سران فتنه نظرسنجي كند.صادق پورحسين از تبريز

اما روی سخن به چرا افضلی تهرانی پیام دهنده که اگر چنانچه خودش ا ز سربازان گمنام دخمه ی دروغ نامه و ستون دروغ پرداز کیهان و خوانندگان نمی باشد. چرا این پیام دهنده بدون لکنت زبان و روی دروایسی و رو راست نگفته است که دلسوزان نظام کیستند که نا راحت از مچ گیری و یا سر پل خر بگیری سردار پاسدار شهردار تهران قالیباف شده اند که چرا وی یقه مسئول دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری را گرفته و افستارش را کشیده و رسوا و افشایش کرده است که اکنون بعنوان وکیل دافع و سخنگوی دیگران این افضلی که یادآور زنده شدن نا خدا افضلی استپیام داده است که دیگران بی نام و نشان از این شیوه ی سرپل خر بگیری پاسدار قالیباف ناراحت شده اند . آری اگر پیام جعلی نمی باشد چرا نام برده نشده که این ناراحت شدگان بس نام و نشان کیستند ؟ به خصوص اینکه مدعی پیام دهنده که خودش استناد به مستدل و مستند بودن کرده است. بنابراین جایز نیست که در برابر حریف منتقد کیلیوئی و نا کجا آبادی نظر دهد و انتقاد کند .

¤ از آقاي قاليباف مي خواهم درباره اظهارنظر خود درباره روزنامه كيهان توضيحات مستدل و مستند ارائه كند چرا كه مواضع فردي مثل ايشان درباره اين روزنامه دلسوزان نظام را ناراحت و متاثر مي كند. افضلي از تهران

این شیوه ی پیام که برای خود دادن است که پیام دهنده خود از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری است که در جلوی آ ینه ایستاده است و با نام علی نژاد از آستارا که وجود خارجی ندارد شروع به تمرین دادن پیام هسته ای کرده و به روش تعریف و تمجید کردن از خود باشیوه ی هنری خود گوئی وخود خندی عجب مرد هنرمندی ، دسته گل بی لام به خودش داده است و از تلاش های جاسوسی و تحریف گری ووارونه گوئی برای دسترسی به سلاح هسته ای در دروغ نامه ی کیهان دفاع و پشتیبانی کرده است .

¤ پيشنهاد مي كنم درخصوص ضرورت خروج از معاهده ان پي تي كه مديرمسئول كيهان به دفعات آن را متذكر شده است ضمن انجام كارهاي ديپلماتيك و تبليغي، مسئولان مربوطه كارهاي بر زمين مانده معاهده ان پي تي را كه در مورد ايران انجام نشده،بيان و آن را با عملكرد آژانس در قبال نقض آشكار مفاد و اساسنامه و قوانين جاري اين نهاد بين المللي مقايسه كنند تا حكايت يك بام و دو هواي آژانس آشكار شود. آنگاه ضرب الاجلي جهت رسيدگي به موضوع تعيين و در صورت عدم نتيجه گيري، رسماً خروج از ان پي تي را اعلام نمايند.علي نژاد از آستارا

رئيس جمهور در اجتماع باشكوه مردم اصفهان ، غربي ها سوخت 20 درصد ندادند ، خودمان توليد مي كنيم

http://www.kayhannews.ir/880912/2.htm#other205

البته در برابر این آروغ ناشتا زدن باید گفت که اگر چنانچه عرضه و توان انجام اینکار بود چه نیاز به گلاب زدن وزد و بند های تسلیم طلبانه مذاکرا هسته ای در پشت پرده با آمریکا بوده است که موجب در آمدن صدای اعتراضی حتی لوطی جماران شد؟

قابل توجه :

چند لینک خبر های ویژه ضمیمه شده بوضوح نشان می دهد که چگونه شیوه ی بازجوئی و تحریف گری تهیه و تنظیم خبر ویژه کردن در دروغ نامه ی کیهان چگونه همراه با تهدید کردن و اتهام زدن به منتقدان و رقبامی باشد که از سوی سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دخمه و شعبه ی زندان اوین و حراست و اطلاعات پاسداران کود تا گر در دروغ نامه کیهان پیگیری و سر هم بندی شده است. همچنین چگونه همچون سگ هار مهار و درمان ناپذیر مشغول پاچه گیری کردن از این و آن می باشد.

استراگيجي عمله هاي آمريكا در 16 آذر (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880912/2.htm#other207

رئيس جمهور جواب تهديد صهيونيست ها را داد به باند «سلام» برخورد! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880912/2.htm#other209

به نيابت از سعودي ها و صهيونيست ها قربه الي الشيطان الاكبر (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880912/2.htm#other210

غيبت حدود 100 نماينده مجلس

مچ گیری از رئیس بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصای مجلس هشتم پاسدار علی لاریجانی که از سوی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری دنبال شده است . زیرا که ادامه ی جنگ و نزاع پاسدار انگلیسی علی لاریجانی با پاسدار گماشته ی احمدی نژاد و تضاد با لایحه هدفمند کردن یارانه ها در بازار مکاره مجلس می باشد.

غيبت حدود 100 نماينده مجلس، جلسه علني ديروز را 70 دقيقه به تاخير انداخت. در حالي كه جلسات رسمي مجلس مي بايست از حدود ساعت 8 صبح آغاز شود اما به دليل غيبت و تاخير بيش از 100 نماينده، زنگ شروع به كار جلسه علني با يكساعت و 10 دقيقه تاخير يعني در ساعت 10/9 دقيقه به صدا درآمد.اين در حالي بود كه تا پيش از اين ساعت، بلندگوهاي مجلس مرتب از نمايندگان درخواست مي كرد تا براي رسميت يافتن جلسه علني مجلس در صحن حضور يابند.جلسات مجلس براي رسميت يافتن حداقل نيازمند 194 نماينده است. در حال حاضر تعداد نمايندگان خانه ملت بيش از 285 نماينده است.

علی لاريجانی وارد آمل شد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97240

این سفر و حضور که مرتبط با گزارش خبر قبلی است دارای چند پیام است . اول خنثی کرد نلشکرکشی از سوی تئوری پردازان حامی علی کردان مثل محمد جعفر بهداد است که رئیس خبر گزاری ایرنا می باشد که علیه این پاسدار انگلیسی موضع گیری کرده اند . دلیل دیگر نوعی ترمیم برای جلب حمایت در برابر ضرب دیدگی جایگایش در کرسی رئیس بازار مکارکمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم می باشد . بالاخره پیام دیگر به پاسدار گماشتهاحمدی نژاد است که در دو سفر اخیرش به اصفهان و تهران مورد استقبال واقع نشد.

اين مراسم در مصلي بزرگ شهرستان آمل با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا، شخصيت‌هاي كشوري و لشكري، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسئولان و ساير اقشار مردم برگزار مي‌شود

تصویر: آخرین درگوشی مشایی و احمدی نژاد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97239

همانگونه که در گزارش خبری دیگر هم توضیح داده شد این تصویر فوق العاده هنری و کمدی است و تفاسیر گوناگونی از آن می توان کزد که یک مورد آن در گوشی حرف زدن یا ورد خوانی نمودن می باشد . حتماً نگاه کنیدتا بتوانید خوب بخندید.

شهادت 4 مامور نیروی انتظامی در کرمان

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=97237

قابل فهم است که اینگونه این کشته شدگان فدا و قربانی رقابت باندهای مافیائی در گیر مواد مخدر می شوند که سر نخ آن در دست سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در بیت رهبری می باشد

اشرار پس از درگیری با به جای گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر متواری شده اند و هم اکنون تحت تعقیب ماموران نیروی انتظامی هستند.