گزیده خبر های 13 مرداد – 89 قسمت- 2
تصاویری ازهمایش ایرانیان خارج ازکشور
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25506
چه فرقی میان زنان ایرانی با زنان برون مرز یا ساندیس خوران دعوت شده وجود دارد . زیرا که در ایران جائی نیست که فریاد مبارزه با بی حجابی فریاد زده و شنیده نشود . اما چگونه است که در این همایش از این وظیف ی شرعی مکتبی امر به معروف و نهی از منکر مبارزه با بی حجابی نیست . یعنی اثبات این واقعیت است که خمینی شیاد نام مستعار خودش اسللم بود و اعتراف کرد هر زمان که احساس خطر کند دستور می دهد نماز وحج و روزه تعطیل شود . مشروط بر اینکه پیشنهادرحیم مشائی که مکتب ایران باید جای مکتب اسلام شود مشخص شده است که برای چه چنین پیشنهادی داده است؟
عصر ایران تصاویری ازهمایش ایرانیان خارج ازکشور را منتشر کرد
تهران فردا ميزبان نشست سران سه كشور فارسي زبانخبرگزاري فارس: نشست سران سه كشور فارسي زبان ايران، تاجيكستان و افغانستان فردا پنجشنبه در تهران برگزار مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905131409
شو وسناریو های زنجیره ای همایش ها و نشست های پر هزینه ی خارجی که جایگزین تور سفرهای ماراتونی تعطیل شده استانی شده ست . همچنین مکمل و مترادف همایش رزمایش مانور های نظامی و آزمایش موشک های دور برد است که ناشی از عدم مشروعیت و وحشت از قیام مردم ناراضی است که تلاش می شود اینگونه با باج دادن مشروعیت کاذب برون مرزی دست وپا شود.
بادامچيان در جمع رابطين حزب مؤتلفه:نتايح تحريم ايران منتج به مشكلات اقتصادي آمريكا خواهد شد.خبرگزاري فارس: قائم مقام دبيركل حزب موتلفه اسلامي گفت: جمهوري اسلامي 31 سال است به تحريم‌ها عادت كرده و تحريم‌هاي جديد آنها نيز به جايي نمي‌رسد، آمريكايي‌ها سودي از تحريم ها نخواهند بود و نمي‌توانند اين تحريم‌ها را
ادامه دهند زيرا خود دچار مشكلات اقتصادي مي‌‌شوند
وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم که عضو باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است به جای اینکه نگران مردم ایران یا موکلین خودش باشد در عوض وانمود کرده که انگاری عضو کنگره ی آمریکا ست که می بایست نگران منافع این کشور باشد. البته در حقیقت نگران کاهش منافع غارتگری باند مافیائی خودش از اجرای تحریم ها می باشد .
سرلشكر جعفري در تجمع بزرگ خواهران بسيجي:انقلاب ما بدون تحقق جامعه اسلامي كامل نخواهد شد .خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه ساختن جامعه اسلامي را از اهداف دهه چهارم انقلاب دانست و با تاكيد بر اينكه ما بايد روز به روز سرعت خود را به سمت ساختن اين جامعه اسلامي بيشتر كنيم، گفت: تا اين كار صورت نگيرد، انقلاب كامل نشده و به اهداف متعالي خود نرسيده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905130548
این رئیس گزمکان و پاسدارا کودتا گر آشکارا پیام آخوند متحجر انگلیسی مصباح یزدی را داده است . یعی نفی جمهوریت و تشکیل ولایت اسلامی طالبانی که بر چسب اضافی و انحرافی انقلاب هم چاشنی شده است تا موجب پنهان ماندن هدف شود.
واشنگتن پيشنهاد مناظره اوباما و احمدي‌نژاد را رد كرد.خبرگزاري فارس: دولت آمريكا كه مدعي تعامل با ايران است روز گذشته پيشنهاد رئيس جمهوري ايران براي مناظره با رئيس‌جمهوري آمريكا را رد كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905130361
پاسدار گماشته احمدی نژاد با این پاسخ هم تو پوزی شده است . هم اینکه خر فهم شده است که هر رئیس جمهوری همچون وی آلت دست و عاطل و باطل و مترسک نیست که چون وی مشغول دلقک بازی و هذیان گوئی و نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن باشد . ولی مگر این پاسدار دنده عقب کنده و ترمز بریده از رو می رود و باز تکرار نمی کند ضمن اینکه هدف از پیشنهاد گفتگو به خاطر این است که نکد بدلیل ربودن 3 گروگان آمریکائی وی را به آمریکا راه ندهند که دست پیش گرفته تا پس نیفتد.
فارس> بمب نبود، "ترقه" بود!
http://www.fararu.com/vdcawynm.49neo15kk4.html
همینگونه که تیتر زده و بازتاب داده می شود مشخص است که لوده و مسخره بودن پاسدار گماشته احمدی نژاد که چه علنی و همه گیر شده است؟
فرارو- در حالی‌که اخبار ضدو نقیض درباره انفجار بمب در مسیر حرکت احمدی نژاد هم‌چنان ادامه دارد. خبرگزاری فارس اعلام کرد که منشا انفجار یک ترقه دست ساز بوده است.فارس در خبر خود نوشت که انفجار این ترقه در مسیر استقبال از احمدی‌نژاد در همدان واكنش غيرتمندانه مردم اين شهر را در پي داشت. این خبرگزاری انگیزه پرتاب کننده "ترقه" را شادمانی وی دانست و نوشت: پس از عبور گروه اسكورت رئيس‌جمهوري، فردي به نشانه شادماني اقدام به پرتاب يك ترقه دست‌ساز به سمت مسير تردد ماشين‌هاي پشت سر گروه اسكورت كرد كه توجه‌ها را به خود معطوف كرد. برپايه اين گزارش استقبال کنندگان در مواجهه با سواستفاده احتمالي از اين حرکت شعار "مرگ بر منافق" سردادند. این در حالی است که منابع خبری از انفجار یک بمب دست ساز در مسیر حرکت احمدی‌نژاد خبر داده بودند.خبرگزاری مهر، در همین رابطه از انفجار یک بمب صوتی دست ساز خبر داد و اعلام کرد به گفته شاهدان عینی در این انفجار به هیچ شخصی آسیب وارد نشده است.
ممهمترین عناوین حوادث روزنامه ها
:
قتل به خاطر ارتباط نامشروع با همسر
http://www.fararu.com/vdcaiynm.49nee15kk4.html
اینهم یک نمونه از امنیت و فضای اخلاقی و معنوی و مکتب روحانی ساخته و آموزش و تعلیم داده شده که حاصل زحمات 32 ساله حاکمان عوامفریب و دین فروش و فاسد ودزد و دروغگو می باشد.
فرارو- مرد جواني كه در يك فروشگاه پوشاك با شليك چند گلوله دختر فروشنده‌اي را به قتل رسانده و يكي از مشتريان را نيز مجروح كرده بود با يك گلوله به زندگي خود پايان داد. مرور اخبار حوادث را با همین خبر آغاز می کنیم. روزنامه ایران در صفحه حوادث خود نوشت: اين حادثه تلخ بعد از ظهر ديروز – سه‌شنبه 12 مرداد- در يك مانتوفروشي در منطقه المهدي – كرج – رخ داد. حدود ساعت يك بعد از ظهر مرد جواني كه يك قبضه سلاح كمري در دست داشت، خشمگين وارد مغازه شده و بدون مقدمه چند گلوله شليك كرد كه يكي از گلوله‌ها به شكم مردي كه گفته مي‌شود مشتري مغازه بوده اصابت كرد. سپس مرد هراسان به سوي دختر جواني كه فروشنده بود رفت و به سوي او نيز تيراندازي كرد كه گلوله‌اي به گردنش اصابت كرده و كشته شد. دقايقي بعد با شنيدن صداي شليك چند گلوله، عابران قصد داشتند وارد مغازه شوند كه مرد جنايتكار با شليك گلوله‌اي به زندگي خود پايان داد.
احمدی نژاد خطاب به منتقدان داخلی: ملت از شما عبور کرده‌اند/ شما هم چیزی نیستید
http://www.fararu.com/vdceee8n.jh8xoi9bbj.html
پاسدارگماشته احمدی نژاد چرا فرافکنی کرده ودست به خود زنی زده است و چونکه ملت با فر یاد مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد و خامنه ای و ولایت فقیه که در سال گذشته سر داد از کدام مسئول حکومتی خیلی وقت است که عبور نکرده است؟
فرارو- محمود احمدی‌‌نژاد با انتقاد شدید از انتقادهای برخی از سیاستمدارن داخلی که به تعبیر او 20 سال بر بیت‌المال حکومت می‌کردند، گفت که آن‌ها دو طرفه حرف مي‌زنند وقتي مي‌ايستيم مي‌گويند ماجراجويي نكنيم، وقتي هم كه گفت‌وگو مي‌كنيم مي‌گويند تجديدنظر و سازش شد. وی موضع‌گیری این سیاستمداران را دو پهلو دانست و اضافه کرد این عده‌ در داخل وقتي جلوي آن‌ها(غرب) ايستادگي مي‌كنيم مي‌گويند ماجراجويي نكنيد و هر وقت هم كه مي‌خواهيم گفت‌وگو كنيم مي‌گويند شما سازش مي‌كنيد. احمدی‌نژاد در توصیف وضعیت سیاسی این گروه تاکید کرد که آن‌ها 20 سال بر بيت‌المال تسلط داشتند و سه سال پيش كه در اوج فشارها بوديم و ملت ايران ايستادگي كرد و دولت هم به تبعيت از ملت و رهبر ايستاد، اين‌ها زبانشان دراز بود كه ماجراجويي نكنيد و دشمن را بزرگ و ملت را كوچك فرض كرده بودند. وی با تاکید بر این جمله که "ملت از شما عبور کرده‌اند" خطاب به منتقدان داخلی گفت: «اگر 100 تا هم از جام زهر پر كرده باشيد ملت با دست خود و با تبعيت از رهبري در كام منافقين فرو مي‌كند. ملت از شما عبور كرده است. شما هم چيزي نيستيد
مشائی: باید "مکتب ایران" را معرفی کنیم نه "مکتب اسلام" را
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25510
کلی خمینی شیاد زور زد تا اصطلاح ملی از مجلس حذف و اسلامی را جایگزین آن کند . اما اکنون رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد ایران را جانشین اسلام کرده است تا لبیک به پیشنهاد دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیراحمدی داده باشد تا شاید اینگونه بیشتر موجب جذب ساندیس خوران برون مرز شود.
رئيس دفتر رئيس‌جمهور با بيان اينكه برخي‌ها از من خرده مي‌گيرند كه چرا نمي‌گويي مكتب اسلام و مي‌گويي مكتب ايران، گفت: از مكتب اسلام دريافت‌هاي متنوعي وجود دارد اما دريافت ما از حقيقت ايران و حقيقت اسلام، مكتب ايران است و ما بايد از اين به بعد مكتب ايران را به دنيا معرفي كنيم.
جوسازی رسانه‌های عربی و ادعای ترور رئیس جمهور / جزئیات یک حادثه
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25514
این صحنه سازی ساختگی به خاطر اثبات این ادعا است که پیش بینی شده بود صهیونیست در شرف طرح ترور پاسدار گماشته احمدی نژاد است که اکنون این صحنه طراحی شده تا ثابت شود هم پیش بینی درست بوده است و هم این پاسدار همچون شاه کمر بسته امام رضایا امام زمان است.
مهر: بر خلاف جوسازیهای برخی رسانه های عربی و ادعای ترور دکتر محمود احمدی نژاد در همدان، شاهدان عینی سفر رئیس جمهور به همدان تاکید می کنند صرفا یک بمب دست ساز صوتی در فاصله ای زیاد با خودروی حامل رئیس جمهور منفجر شده است.به گزارش خبرنگار مهر در همدان، به گفته شاهدان عینی در هنگام استقبال گسترده آحاد مردم از رئیس جمهور در خیابان پاستور شهر همدان ، یک بمب دست ساز صوتی منفجر شده است که در پی این حادثه آسیبی به هیچ شخصی وارد نشده است. در پی این حادثه دودی نیز برای لحظاتی در فضا منتشر شد.همچنین به گفته شاهدان چند نفر به عنوان مظنون در این زمینه دستگیر شده اند.رئیس جمهور برای سیزدهمین سفر استانی خود در همدان بسر می برد.یادآوری می شود برخی رسانه های منطقه ، از جمله شبکه العربیه و پس از آن تعدادی از رسانه های خارج از کشور با انتشار خبرهای فوری مدعی سوء قصد به رئیس جمهوری شدند.این در حالی است که محل انفجار این بمب دست ساز با رئیس جمهور فاصله زیادی داشته و هنوز از انگیزه های فردی که مرتکب این اقدام شده گزارشی منتشر نشده است.مسئولان مشغول بررسی ابعاد این اقدام هستند و برنامه های رئیس جمهوری طبق روال عادی در این سفر ادامه دارد.
نماینده اصفهان خواستار ارائه مدارک سخنان آیت ‌الله جنتی به قوه قضاییه شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25508
با موج راه افتاده ر پل خر بگیری که از آخوند نتی شده است همانگونه که اشاره شده است می بایست که این کنار گذاشته شود و در ادامه جاده برای سکندری دادن پاسدارگما شته احمدی نژادلیز شود.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به سخنان اخیر دبیر شورای نگهبان مبنی بر اعطای یک میلیارد دلار به سران فتنه از سوی آمریکا، تاکید کرد: نمی‌توان بدون پایه قضایی چنین حرفی زد..به گزارش خبرآنلاین، نیره اخوان ادامه داد: در این مورد باید از خود ایشان سوال کرد، اما اگر واقعا چنین چیزی صحت دارد، وی باید مدارک آن را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد تا حکم نهایی صادر شود.
.سرانجام پولهای قرض الحسنه چه می شود؟!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25485
هیچی چه می شود ؟ بهمان سر نوشتی دچار خواهد شد یا اینکه این پول ها هم به هانجا رفته است که صد ها میلیارد دلار فروش نفت در چند سال پیش رفته است
چرا بانک ها تاکنون حاضر نشده اند اعلام کنند که میزان سپرده گذاری های قرض الحسنه چه میزان بوده و چه میزان از آن را در اختیار مردم به صورت تسهیلات قرض الحسنه قرار داده اند؟
القاعده: ما به کشتی ژاپنی حمله کردیم
اینگونه مسئولیت پذیرفتن عملکرد و همکاری مشترک پاسداران با اعضای القاعده می باشد . زیرا که فقط تا کنون این پاسداران ورهبر و مسئولان رژیم ضد بشری بوده که تهدید به مسدود کردن تنگه ی هرمز کرده اند که اکنون مسئولیت بر عهده القاعده گذاشته شده است.
القاعده مسئولیت حمله به کشتی ژاپنی در خلیج فارس را بر عهده گرفتشبکه خبری العربی روز چهارشنبه در خبری کوتاه اعلام کرد که القاعده مسوولیت حمله به نفت کش "ام.استار" ژاپنی را در تنگه هرمز که هفته گذشته به وقوع پیوست، به عهده گرفت . به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا،به نقل از العربیه،القاعده اعلام کرد "ایوب الطیشان" فرد انتحاری عضو این سازمان به این نفت کش حمله کرده است.کشتی ژاپنی مذکور دارای 16 خدمه فیلیپینی و 15 خدمه هندی بوده و 270 هزار تن نفت خام را از امارات متحده عربی به سمت بندر چیبا در شرق توکیو حمل می کرده است
رویترز: چند زخمی در حمله به احمدی نژاد در همدان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25516
لابد قرار است صحنه ی سناریوی لو رفته و سوخته ی شده ربودن و مثله و کشته شدن 3 رهبر مسیحی باز سازی و تکرار شود و مجاهدین متهم گردند تا بهانه برای اعدام هواداران به گروگان گرفته شده شان در سیاه چال ها فراهم شود .
به گزارش عصر ایران، رویترز به نقل از یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور ایران خبر داد : محمود احمدی نژاد امروز در همدان از حمله مسلحانه جان سالم به در برد. در این حمله، چند نفر زخمی شدند اين حادثه با شعار و فرياد مرگ بر منافق مردم همراه شد که به استقبال رئيس‌جمهور آمده بودند.خودروي مورد حمله، ميني‌بوسي بوده است که خبرنگاران همراه رئيس‌جمهور را منتقل مي‌کرد.فرد مهاجم نیز دستگیر شده است.گفتني است تا کنون از تعداد مجروحين اين حادثه خبري منعکس نشده است.احمدي نژاد دو روز پيش اعلام کرده بود که صهيونيست‌هاي احمق قصد ترور او را داشته‌اند
فیلم : احمدی‌نژاد امروز در همدان : انگلیس جزیزه کوچولویی است در غرب آفریقا
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20057
گویا اینکه صدای ترقه پرتاب شده در مسیر خودروی پاسدار گماشته احمدی نژاد با وجود اینکه از راه دور بوده مع الوصف صدایش موجب شده است که این پاسدار موجی بی تر مز و دنده عقب نده بیشتر موجی شود و قاطی کند و هذیان گوئی کند به خصوص که از ترس صدایش هم گرفته و سرفه می کند
احمدی‌نژاد امروز در جمع افرادی که به استقبال او در همدان آمده بودند گفت:« شما ببینید این کشور انگلیس یک جزیره کوچولو در غرب آفریقا اینها کشتی درست کردند، سلاح درست کردند حمله کردند به کشور هندوستان که وسعت او ده‌ها برابر انگلستان است جمعیت او ده‌ها برابر انگلیس است، او را تحت سلطه خودشان درآوردند
در انفجار و آتش سوزی مجتمع پتروشیمی پردیس تعدادی کشته و زحمی شدند
به نظر می رسد که ترقه بازی که در همدان شده عدی بوده است ونکه تلاش شده است تا که صدای اصلی این انفجارشنیده نشود و این فاجعه انسانی و اقتصادی در پوشش ترقه بازی در همدان محو شود.
مهر: در ساعت 14 بعدازظهر امروز 13 مرداد بدنبال ترکیدگی در خط لوله گاز ورود به مجتمع پتروشیمی پردیس آتش سوزی و انفجار مهیبی در این واحد پتروشیمی ایجاد شده است.پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از آن است که تاکنون این انفجار منجر به کشته شدن تعدادی از کارکنان مستقر و همچنین خسارتهایی در این واحد مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) شده است.گفتنی است؛ فاز دوم مجمع پتروشیمی پردیس برای تولید اوره و آمونیاک هفته گذشته توسط احمدی نژاد و وزیر نفت رسما به بهره برداری رسیده بود.
عکس/ ماکت ساختمان جدیدسفارت ایران درلندن
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20038
مدل کوخ نشینی مرد نظر خمینی شیاد که علاقه داشت بر دستان شان بوسه زند که اکنون در دولت فخیمه ی ارباب در لندن انگلیس بنا شده است تا جاسوسان وتروریست های اعزامی کوخ نشین شده در خدمت دولت ارباب فخیمه
مشغول خدمت و انجام وظیفه باشند
تایید حکم اعدام محمد علی حاج آقایی وکیل حاج آقایی: حکم موکلم می تواند حداکثر یک سال زندان باشد
دژخیمان حاکم بر ایران و آمران و عاملان قتل عام زندانیان سیاسی تابستان 67 که در کنار کودتا گران پاسدار حاکم شده اند در سالگرد آن جنایت ضد بشری سال 67 که سند جنایت علیه ی بشریت است در شرف ادامه ی همان جنایت این روز ها چپ و راست تأئید حکم اعدام برای هواداران زندانی مجاهدین صادر می کنند تا شاید موجب تعویق فرو پاشی شان شوند غافل از آنکه با این اقدام جنایت آمیز ضد انسانی شان سرنگونی را شتاب می بخشد.
مهدی حجتی وکیل محمدعلی حاج آقایی که حکم اعدام وی به اتهام محاربه در دادگاه تجدیدنظر تایید شده است به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفت: «در دادگاه انقلاب به اتهام همکاری با مجاهدین خلق به استناد قانون مجازات اسلامی ایشان به حکم اعدام محکوم شدند. ما درخواست تجدید نظر دادیم و در درخواست خودمان معترض بودیم که دیوان عالی‌ کشور صلاحیت رسیدگی به احکامی چون اعدام را دارد. پرونده جهت رسیدگی به دادگاه تجدید نظر ارسال شد و عینا رای صادره در شعبه ۵۴ تأیید شد و دادگاه تجدید نظر تشکیل جلسه را ضروری ندید که ما را مجددا به جلسه رسیدگی دعوت کنند. متعاقب این که ما از رای تجدید نظر مطلع شدیم مفادش دال بر تأیید حکم بدوی صادره از دادگاه بدوی می کرد.»حجتی افزود: « بلافاصله اقدامات خودمان را جهت درخواست اعاده دادرسی به دیوان عالی‌ کشور اعلام کردیم. همزمان رایی از دیوان عالی‌ صادر شد که مرجع تجدید نظر احکامی چون اعدام را دیوان عالی‌ کشور قرار داده بود. اما به دلیل اینکه قانون عطف به سابق نمی‌شد شامل حال آقای حاج آقائی نشد. اما در حال حاضر پرونده در شعبه ۳۱ دیوان عالی‌ کشور به ریاست آقای صمیمی‌ که مرجع رسیدگی است در دست بررسی است. طی آخرین پیگیری که‌در ۲-۳ روز گذشته داشتم هنوز منتهی‌ به اخذ تصمیم در خصوص درخواست اعاده دادرسی ما نشده است.»مهدی حجتی در خصوص اتهام محاربه به موکلش گفت: « به لحاظ حقوقی که به قضیه نگاه می‌کنیم این اتهام محاربه نیست . محاربه در ماده ۱۸۳ قانون مجازات این چنین تعریف شده است؛ محارب کسی‌ است که از سلاح استفاده می کند جهت ترساندن مردم. ایشان هیچ عضویتی در شاخه نظامی سازمان نداشته، به خصوص از زمان حمله آمریکا به عراق سازمان مجاهدین خلع سلاح شده است و اصولاً نمی‌تواند در حالت قیام مسلحانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. چون برمبنای قانون۱۸۶ محاربه و عضویت در گروهک‌های معاند زمانی‌ تحقق پیدا می‌کند که شخص فعالیت موثر داشته و از طرف آن گروه یا جمعیت یا آن سازمان قیام مسلحانه علیه نظام کرده باشد در حال حاضر با توجه به این که سازمان خلع سلاح شده اند ما در دادگاه بدوی و تجدید نظر استدلال کردیم که این اعمال محاربه نیست و میتواند مصداق فعالیت علیه نظام باشد که مجازات آن یک سال حبس بیشتر نیست.»محمد علی‌ حاج آقائی در ۲۷ شهریور سال گذشته در ورامین دستگیر شد او طی‌ سال‌های ۶۲ تا ۶۷ به جرم همکاری با سازمان مجاهدین خلق ۵ سال در زندان به سر برده است. گفته می شود یکی از اتهامات وی دوبار سفر به قرارگاه سازمان مجاهدین خلق در شهراشرف جهت ملاقات با فرزندش بوده است.مهدی حجتی افزود که موکلش سابقه یک فقره کیفری از سال ۶۲ تا ۶۷ به اتهام عضویت در سازمان مجاهدین داشته که ۵ سال زندان برای آن تحمل کردند. او همچنین بنابرشواهد تا اوایل ۸۸ ارتباط مستقیمی‌ با سازمان مجاهدین نداشته است: « با توجه به محتویات پرونده که من مورد مطالعه قرار دادم ایشان دو بار به اردودگاه اشرف جهت ملاقات فرزندش سفر کرده و اقدام به پخش اذان مجاهدین و توزیع عکس روسای سازمان کرده که اینها بزرگترین دلایل اتهام علیه نظام و محاربه در دادگاه بر ایشان است ضمناً گفته شده که لپ تاپی در اختیار‌شان قرار دادند تا از آن طریق اخبار لازم به سیمای مجاهدین و سازمان ارسال شود.»حجتی در زمینه اتهامات وارده به آقای حاج آقایی و تناسب حکم صادره برای وی به کمپین گفت: « اقداماتی که توسط وزارت اطلاعات و دادسرا به آقای حاج آقایی نسبت داده شده صرفاً در حد تبلیغ علیه نظام و فعالان علیه نظام است که حداکثر مجازات از نظر حقوقی یک سال حبس بیشتر نیست و اعدام نمی‌تواند مجازات مناسبی باشد. به استناد بند ۶ ماده ۲۷۲ قانون آیین دادرسی کیفری درخواست اعاده دادرسی انجام شد که تا کنون نتیجه‌ای از این در خواست به واسطه عدم تصمیم لازم از مرجع دیوان عالی‌ کشوری به ما ابلاغ نشده است. ما منتظر هستیم که دیوان در این خصوص تصمیم لازم را اخذ کند که اگر اعاده دادرسی تجویز شود طبعاً اجرای حکم هم متوقف خواهد شد تا زمانی که مجددا اتهام ایشان مورد رسیدگی قرار گیرد
.