گزیده خبرهای 28 مرداد- 89 قسمت - 2
جدیدترین عکس لاریجانی و احمدی نژاد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26786
تصاویر دو پاسدار فکور و کمدی و هوو بزوری کنار هم نشسته تماشائی است . چونکه با ژست و قیافه های همراه با ادا و اطوار های پاسداری هر یک از دیگری جالب و خنده دار تر است . فراموش نشود که یکی با آمریکا همیشه در جنگ است و خیره به افق نا کجا آباد شده است . زیرا تابع تز معروف اخوی محمد جواد انگلیسی است که فتوادداده بود در قعر دوزخ هم می توان با دشمن مذاکره نمود . دیگری پاسداری است که چشمان درشت غزالی پشت خروسی خود را بر هم گذاشته و در عالم خلسأ فرو رفته و مشغول ورد خوانی و استخاره نمودن رهنمود های توصیه شده ی مریدش رحیم مشائی است که چگونه هرچه زودتر می تواند طرح تغییر و اصلاح جهان را پیاده و کنترل مدیریت آن را در اختیار خود بگیرد . بهر حال اکنون گرچه غم و نکبت و اخم از سر و روی هر دوتائی شان می بارد که علائم مکتبی و اصول گرا بودن شان است . ولی از بس روابط میان شان دوستانه و صمیمی است که حتی حاضر نیستند توی صورت هم نگاه کنند . چونکه می خواهند سر به تن دیگری نباشد. بهر حال این صحنه بهترین بهانه و سوژه برای خنده و روان سازی معده و درمان معضل رفع یبوست می باشد که توصیه می شود با دقت به این تصاویر ملین زا نگاه کنید تا سیر دل بخندید که موجب آسانی تخلیه ی مواد و گازهای زائید معده تان می شود و یاد آورید که خمینی شیاد پس از آن واقعه معروف بی خودی نگفته ایکاش منهم یک پاسدار بودم و تأکید کرد اگر پاسدار نبود ایران هم نبود که اکنون رحیم مشائی برایش مکتب به جای اسلام ساخته است.
واکنش موسوی به اظهارات مشایی : جنگ ایرانی ـ اسلامی زرگری است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26796
جنگ زرگری که اولاً مختص رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد با پاسداران دیگر همچون پاسدار سبز علی خان رضائی و علی لاریجانی و قالیباف و ضر غامی نمی باشد ، چونکه 32 سال است که ادامه داشته است که اکنون چون عدم مشروعیت رژیم ضد بشری همراه با رهبر ولی وقیح علنی شده است خوب جنگ زرگری هم آشکار شده است . دوماً این جنگ زرگری در همه سطوح و میان جناح ها و باندهای غالب و مغلوب در همه سطوح وجود داشته است . اگر نه چه دلیل دارد زمانی که مردم ناراضی در تظاهرات سال گذشته فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت وقیح سر دادند که آشکارا پیام تغییر دمکراتیک در ایران را پژواک دادند. برای چه رفسنجانی مکار مجیز گوئی رهبر لوطی جماران ولی وقیح را می کند؟ یا اینکه چرا برخی هنوز به قانون اساسی 32 سال آزمون شده آویزان می شوند تا که به جای تغییر آن خواهان اجرای آن شوند؟ غافل از آنکه اگر چنانچه این قانون اساس کار سازو اجراشدنی بود مگر 32 سال زمان کمی برای اجرا شدنش بوده است ؟
میرحسن موسوی هیاهوهای اخیر در باره نسبت میان اسلام و ایران را که بین برخی از جناح‌های کشور درگرفته است را یک جنگ زرگری می‌داند که با اهداف خاص سیاسی آغاز شده است؛ جنگی که در آن گفته نمی‌شود کدام ایران است که باید به جهان معرفی شود و یا کدام اسلام است که باید از آن دفاع شود؟
احمدی نژاد و هاشمی در یک قاب در سال 74 / عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26785
این جنگ زرگری که نوعی سیاه بازی حوزوی - پاسدار است که 32 سال است با اینگونه جنگ و نمایش مردم ایران سر کار گذاشته شده که اکنون موسوی به آن اشاره نموده است در این تصویر به خوبی برجسته شده است که عملکرد این جنگ زرگری مدل آخوندی - پاسداری چیست؟ زیرا که دشمنان خونین امروزی که با چاقوی ضامندار زنجانی می خواهند شکم همدیگررا پاره کنند که چرا یکی پولش بیشتر از دیگری شده است آنگونه که با پارو بالا نمی رود . در صورتیکه در دوران سردار سازندگی رفسنجانی مکار بساز و بفروش در کنار هم بودند و مشغول به چاپ به چاپ و بساز و بفروشی برای خودشان بودند که اکنون رقیب هم شده اند ! .
استانداران درکنار رییس جمهور وقت؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی. این عکس در سال 74 گرفته شده است. احمدی‌نژاد از سال 72 تا 76 استاندار استان اردبیل بود
كيهان و خوانندگان
چند پیام های جعلی ساختگی تناقض آمیز ضمیمه شده که از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری از موضع تجربه ی روش حلوا و چماق بازجوئی زندان اوینی تهیه و تنظیم شده است که هم به در گفته تا دیوار بشنود . هم سیاست تشویق و هم تهدید را پیوند افشا کردن وهم ماستمالی نموده کرده است . تا که توانسته باشد رهنمود اخراج رحیم مشائی از کابینه را چاشنی انتقاد تند و تیز و رادیکال سازنده و دوستانه ی خود از دولت نموده باشد که در یادداشت روز این دروغ نامه روز گذشته بقلم سربازجو حسین شریعتمداری تهیه و تنظیم شد . مهمتر اینکه ادعای شده که همچون کوه پشت دولت نامشروع تبدیل تپه نم کشیده در حال ریزش می باشد تا بطور شمع مانع از آوار شدن بر سنگر نشینان دولت نامشروع دهم نشود . البته که مخاطب پیام های تهدید آمیز شامل دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیهمی شود چونکه انتقاد شده است که چرا مسئول انتصابی این نهاد دهان همه منتقدان دولت را نمی دوزد و برای دستگیر ی و محاکمه کردن شان اقدام نمی کند که دفاع آشکار از خفقان و سانسور و تفتیش عقاید است ؟ عجیب تر اینکه اینکه انتقاد هم از تلویزیون پاسدار ضر غامی شده است که چرا از فسیل های حوزوی حکومتی حامی کودتا گران به جای مشاوران بی سواد دینی و مکتبی رئیس جمهور قلابی در مناظره یا شوهای کمدی خیمه شب بازی تلویزیونی استفاده نمی کند تا شاید از عدم مشروعیت علنی شده رهبر ولی وقیح کاهش داده شود که در فریاد های سرداده شده ی سال گذشته مرگ بر دیکتاتور و خاممنه ای و اصل ولایت نمایان شد اکنون کمی وقیح روتوش داده شود و بازهم اعتبار کاذب برای عمود خیمه ی شکسته شده ی نظام دست و پا شود؟
وقتي قوه قضائيه در برخورد با سران فتنه مسامحه مي كند طبيعي است كه آنها جسور شده و داعيه داشته باشند و دست به شكايت بزنند بازهم درخواست خود را تكرار مي كنيم و خواستار محاكمه و مجازات فتنه گران و سران آنها هستيم.¤ كشاندن اختلاف سليقه هاي موجود بين مسئولين به رسانه ها و تريبون هاي عمومي از طرف هر كسي كه باشد بي بصيرتي است. آن كساني كه در جامعه مدعي داشتن بصيرت هستند بايد از اينگونه اقدامات پرهيز كنند. ¤ حرفهاي جنجال برانگيز مشايي بهترين فرصت را براي فتنه گران و طلبكاري آنان از نظام بوجود آورد. او دوست نادان و دردسرسازي براي دولت است و علاجي غير از بركناري ندارد چرا رئيس جمهور براي او اينقدر هزينه مي دهد؟ آقاي مشايي مگر براي آقاي رئيس جمهور چقدر ارزش دارد كه توصيه هاي خيرخواهانه بزرگان دين را نيز در اين مورد ناديده مي گيرد. به گونه اي شده كه درمحافل و مجالس زبانمان در دفاع از دولت كوتاه شده است.¤ درخواست بحث و مناظره با علمايي كه بيست يا سي سال و بيشتر در علوم اسلامي استخوان خورد كرده اند از طرف كسي كه تخصص ندارد توهين به آنهاست در اين مملكت آيا مي رسد روزي كه هر كسي در حوزه تخصص خود ابراز نظر كند؟¤ بدخواهان نظام و انقلاب بدانند علي رغم انتقادهايي كه در بعضي موارد به دولت داريم ولي مثل كوه پشت سر اين سرباز فداكار و شجاع اسلام و ولايت ايستاده ايم و هيچگاه ايشان را تنها نخواهيم گذاشت.
جهت اطلاع : آزادی بی نظیر و بی رقیب
فراموش نشده است هر سفری که پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا برای حضور در سازمان ملل داشته است به جز رو کردن نوآوری و ابتکارات هذیان گوئی های عجیب و غریب که وی انجام داده و به نمایش گذاشته است که موجب مزاح یا ترک سالن سخنرانی وی در سازمان ملل شده است . اما از سوی دیگر در حاشیه ی اینگونه سفر ها که همراه با مصاحبه و گفتگو های مطبوعاتی همراه بوده است پیوسته وی بر آزادی های فردی و اجتماعی و مطبوعات و بیان و قلم و به خصوص فعالیت های آزاد تشکل های دانشجوئی و سیاسی و انتخاباتی اصرار نموده که تأکید هم بر منحصر به فرد بودن در جهان هم کرده است . اکنون یک نمونه کشف شده از اینگونه ادعاهای مطرح شده در مورد یک مداحی شده است که از مدافعان وحامیان سینه چاک وی بوده است که برای کنترل کردن پا منبریانش هنگام ورود و خروج شان به مسجد این مداح چنین اقدامی صورت گرفته است:
*
فيلمبرداري از مخالفان براي برخوردهاي تنبيهي، شگرد جديدي كه صاحبان قدرت به آن متوسل مي‌شوند. به گزارش آتي نيوز، شب چهارشنبه همزمان با برگزاري مراسم شبهاي ماه رمضان در مسجد ارگ تهران سرنشينان اتومبيلي كه به صورت مشكوك درحال فيلم برداري از افرادي كه به مسجد ارك وارد مي‌شدند بودند، به علت عدم پاسخ‌گوئي قانع كننده، درخصوص علت حضور و فيلم برداري، توسط مقامات امنيتي بازداشت شدند. يك منبع آگاه به خبرنگار آتي نيوز گفت: در بازجوئي‌هاي اوليه اين افراد خود را منتسب به يكي از افراد خاص در رياست جمهوري معرفي كرده و گفته‌اند ما ماموريت داشتيم از افرادي كه مشاغل دولتي دارند و در مجلس منصور ارضي شركت مي‌كنند براي اين فرد خاص فيلم تهيه كنيم. بعضي افراد حاضر در مسجد ارك قصد برخورد شديد با اين افراد را داشتند كه با وساطت و پادرمياني افراد نزديك به حاج منصور ارضي از اين كار منع شدند اما مقداري درگيري فيزيكي و زد و خورد نيز گزارش شده است. همچنين به گفته بعضي افراد حاضر در صحنه، اين عوامل فيلم برداري براي اينكه حاضرين در مسجد به آنها شك نكنند از چند زن نيز استفاده كرده بودند.
در هنگام برگزاری هیئت حاج منصور ارضی؛تهیه فیلم از دولتی های شرکت کننده در مجلس حاج منصور !
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26787
این گزارش خبری مکمل و مرتبط گزارش خبر قبلی می باشد
در بازجوئی های اولیه این افراد خود را منتسب به یکی از افراد خاص در ریاست جمهوری معرفی کرده و گفته اند ما ماموریت داشتیم از افرادی که مشاغل دولتی دارند و در مجلس منصور ارضی شرکت می کنند برای این فرد خاص فیلم تهیه کنیم
سعید حدادیان بازهم به احمدی نژاد انتقاد کرد ؛ شنیدیم از الآن برای انتخابات سه سال بعد برنامه ریزی کرده اند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=26788
اینهم انتقاد یک مداح لمپن چاقو کش لات که یکی از رهبران موسوم به لباس شخصی ها هم هست که اکنون بدستور تحریک رقبای پاسدار گماشته احمدی نژاد و مخالفان رحیم مشائی اینگونه دست به تهدید و تیغ کشی علیه ی رحیم مشائی زده است و در جایگاه شورای نگهبان دست نشانده نشسته و تعیین تکلیف رد صلاحیت نموده است.
نگرانی دیگر من مربوط به آینده و انتخابات سه سال آینده است. می گویند قرار است مشایی را برای ریاست جمهوری معرفی کنند و مشایی هم ستادهایش را از الان فعال کرده؛ امیدوارم غلط باشد اما اگر این طور است حرف ما به رئیس جمهور این است که آیا واقعا شما باید از سه قبل مانده به انتخابات تشنج ایجاد کنید؟! اما کسانی که از جانب شما برای انتخابات صحبت می کنند تشنج آفرین صحبت می کنند در صورتی که کار شما حیثیت شما را تضمین می کند اما عده ای قصد دارند بلوا درست کنند.
لورفتن محموله ی موادمنفجره کشتی بسوی مصر
معمولاً سرنخ کشف اینگونه نمونه های مواد انفجاری یا تسلیحاتی اگر چنانچه به سوی فلسطین یا هر کشور عربی منطقه باشد که زیر پوشش خدمات رسانی انسانی و آذوقه و خوار بار و دارو انجام می شود که بیشتر مواقع تلاش می شود که وانمود شود مقصد ساکنین نوار غزه می باشند که از طریق راه و شیوه های گوناگون دنبال می شود . جزو تخصص و حرفه و مأموریت های پاسداران و رهبر ولی وقیح است . زیرا که اینان هستند که ازدایه ی مهربانتر از مادر و دلسوز مردم فلسطین یا یمن و لبنان و عراق تأکید بر ارسال آن می کنند و پیوسته اسرائیل و مقامات کشور مصری همراه با رهبران کشور های عرب که سازشکار نامیده می شوند متهم می شوند که در کنار آمریکا و اسرائیل قرار می گیرند و مجوز ورود اینگونه محموله ها بسوی نوار غزه یا خاک مصر را نمی دهند و مدام هم این رهبران کشور های عرب مورد تحقیر و تهدید واقع می شوند . نا گفته نماند که اینگونه اقدامات خدماتی همچون اعزام سلاح و تروریست به یمن جنوبی و عراق و افغانستان و لبنان است که اخیراً گذشته از اقدامات تروریستی وانفجاری و آدم ربائی و ترور روزانه که در عراق انجام می گیرد و این کشور پس از اشغال نظامی تبدیل به باتلاق شده است کهپس از اعزام سفیر جدید به بغداد به نام پاسدار تروریست حسن دانائی فر پرتاب موشک به سفارت آمریکا در بغداد هم به اینگونه اقدامات خدماتی تروریستی افزوده شده است بطور زنجیره ای مرتبط بهم هستند . زیرا که جزو دیپلماسی صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه وناامن و بی ثبات کردنش از سوی حاکمان تهران و پاسداران می باشد . زیراکه در بستر بحران هسته ای و تحریم ها و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد.

* ماموران امنيتي مصر يك كشتي حامل مواد منفجره را كه ا ز مبدا فلسطين اشغالي حركت كرده بود، توقيف و محموله آنرا ضبط و مالك و افراد مرتبط با آنرا بازداشت كردند. به گزارش مطبوعات مصر اين مواد در داخل كانتينرهايي كه حاوي مواد مختلف بودند، جاسازي شده بودند و به نظر مي‌رسد با توجه به تحولات اخير مصر و بخصوص مسئله جانشيني حسني مبارك، از اين مواد منفجره قرار بود براي ناامن ساختن مصر و بهره برداري در جهت اهداف صهيونيست‌ها استفاده شود.
معاون وزير آموزش و پرورش: 130 هزار دانش‌آموز امسال از تحصيل بازمي‌مانند
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890528/13890528_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0014.html
طبق این آمار که بر اساس اعداد و ارقام دروغ که مدام ارائه می شود نمی تواند رقم واقعی باشد . بهر حال که گزارش شده است که امسال یک میلیون و 114 و 65 هزار نفر به دانش آموزان افزوده شده که ضریب رشد جمعیت کشور را نشان می دهد که می بایست سالیانه برای همین تعداد کار ایجاد شود . البته بدون در نظر گرفتن این اعتراف که میزان 10% هم از دانش آموزان قادر به مدرسه رفن نمی باشند که وضعیت اسفناک سیستم آموزش و پرورش را نشان می دهد با وجود این که مدعی ساده زیست و در خدمت مرد مایران می باشد!مهم این است که ضریب بیش از 18% افزایش دانش آموزان در استان تهران نشان می دهد که جمعیت این استان هم برابر همین نسبت ضریب جمعیت کشور می باشد.
معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش آمار دانش‌آموزان باز مانده از تحصيل را بين 100 تا 130 هزار نفر اعلام كرد. ارائه آمار دقيق از علت بازماندگي از تحصيل دانش‌آموزان، مستلزم اعلام آمار مهاجرت و مرگ و مير از سوي ثبت احوال است .براساس آمار سازمان ثبت احوال كشور امسال يك ميليون و 114 هزار و 65 نفر از جميعت كشور لازم‌التعليم هستند كه از اين تعداد 569 هزار و 959 نفر پسر 544 هزار و 106 نفر دختر هستند كه بايد براي تحصيل در مدارس ابتدايي سراسر كشور نام نويسي كنند. همچنين استان تهران با 175 هزار و 974 نفر شامل 89 هزار و 932 نفر پسر و 86 هزار و 42 نفر دختر بيشترين تعداد دانش آموزان لازم‌التعليم امسال را به خود اختصاص داده است و كمترين تعداد دانش آموزان لازم‌التعليم امسال هم مربوط به استان سمنان است كه در مجموع هفت هزار و 990 دانش آموز دارد كه شامل چهار هزار و 150 پسر و سه هزار و 840 دختر است.
ديروز با تجمع در مقابل مجلس صورت گرفت اعتراض والدين و دانش‌آموزان به تبديل مدرسه ماندگار مروي به مركز تجاري
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890528/13890528_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0029.html
در همه کشور ها رسم است که از آثار تاریخی و باستانی با ترمیم ومرمت کردن شان حفاظت و نگهداری می شوند . ولی در ایران باسرعت تخریب می گردد . چون قرار است اینگونه مکتب ایران به جای مکتب اسلام معرفی شود . ضمن اینکه دلیلی هم برای افزایش دانش آموزان به ترک مدارس می شود . چونکه نه به تجمع اعتراض والدینی دانش آموزان توجهی نمی شود ، بلکه پاساژ برای عرضه کالاهای چینی به جای مدارس تعطیل شده ساخته می شود ونه اداث مدارس جدید.
تعدادي از دانش‌آموزان مدرسه ماندگار مروي به همراه خانواده‌هايشان در اعتراض به تبدبيل اين مدرسه به پاساژ تجاري،‌در مقابل مجلس تجمع كردند. به گزارش فارس، صبح ديروز بيش از 350 نفر از اولياء دانش‌آموزان مدرسه ماندگار مروي در مقابل مجلس در اعتراض به تخريب اين مدرسه ماندگار در مقابل مجلس تجمع كردند. دهها نفر از دانش‌آموزان اين مدرسه نيز با در دست گرفتن پلاكاردهايي همچون "انحلال دبيرستان مروي صدمه جبران ناپذيري به فرهنگ كشور است"، "مسئولين محترم آگاه باشيد قديمي‌ترين مكان آموزشي كشور در حال تخريب و تعطيل شدن است"، "دبيرستان مروي ميراث گرانبهاي صد سال اخير است و نبايد تعطيل شود"، "علم بهتر است يا ثروت"، "ما مخالف انحلال دبيرستان مروي هستيم"، "دبيرستان مروي طعمه‌اي براي سرمايه‌داران است"، والديننشان را همراهي ‌كردند. "مدرسه ماندگار مروي" در خيابان "ناصر خسرو" مقابل "شمس العماره" ابتداي "كوچه مروي" واقع شده است. مدرسه ماندگار مروي بعد از دبيرستان "دارالفنون"، قديمي‌ترين مدرسه كشور است كه بعد از جنگ جهاني دوم، بازسازي و به يكي از بهترين و مجهزترين مدارس كشور تبديل شد و اين افتخار براي مدرسه مروي تاكنون ادامه‌ دارد.
كم كردن 8 كيلو در دو هفته توسط ملي‌پوش 46 كيلويي كشتي محمد طلايي:به بچه خودشان اجازه چنين كاري مي‌دهند؟
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890528/13890528_05_jomhori_islami_warzeshi_0008.html
اینهم وضعیت نا هنجار تحمیل شده به ورزش کشتی که وضعیتی بهتر از فوتبال و اخراج کاپیتان تیم فوتبال از کاپیتانی و حتی باشگاه هم وخیم تر است . زیرا که رژیم ضد بشری رکور دار مصرف اولی جهان مواد مخدر نیاز به ورزشکار همچون هنرمندان غیر مکتبی و معتاد ندارد .
قهرمان سابق كشتي آزاد جهان گفت: آيا مربيان تيم ملي كشتي نوجوانان به بچه خودشان هم اجازه مي‌دهند در دو هفته هشت كيلو وزن كم كند؟ محمد طلايي در رابطه با 8 كيلو وزن كم كردن مهران شيخي ملي‌پوش وزن 46 كيلو تيم كشتي آزاد نوجوانان تنها در دو هفته، در گفت‌وگو با ايسنا، اظهاركرد: اين كار از لحاظ رعايت استانداردها، از نظر علمي و حتي از لحاظ اخلاقي اشتباه است. واداركردن يك نوجوان به اينگونه وزن كم كردن هيچ گونه آينده نگري ندارد و سوال من از مربيان تيم ملي اين است كه آيا به بچه خودشان هم اجازه چنين كاري مي‌دهند؟ چون بچه مردم است مي‌گويند اين كار را بكن و كسي كه نيتش خدمت به كشتي باشد هيچ وقت اجازه نمي‌دهد يك نوجوان 46 كيلويي 8 كيلو وزن كم كند. اين افراد بايد جوابگو باشند كه چرا با سرمايه‌هاي مملكت اين گونه رفتار مي‌كنند.