گزیده خبر های 20 مرداد- 89
یادداشت سر دبیر :ریشه جدال لاریجانی‌ها با محمود احمدی‌نژاد
http://www.fararu.com/vdcbswbs.rhbf8piuur.html
این دیگر شوخی بی ربط و غیر خنده دار است که با بودن ولی وقیح و قدرت و اختیار نا محدود و عدم پاسخگوئی وی چون که بالاتر از قانون قرار دارد که تجربه ی 32 ساله دارد . لذا صحبت کردن از مستقل بودن ها نهاد های حکومتی نه غیر واقعی که توهین به فهم و شعور مردم ایران است . به خصوص اینکه شورای نگهبان دست نشانده ی رهبر ولی وقیح است که رد یا تأئید صلاحیت نا مزدان وکیل الدوله های بازار مکاره ی مجلس به حساب قانونگذاری و قوه مجریه را بر عهده دارد . همچنین رئیس قوه ی قضائیه آلوده به فساد و رشو ه و تبعیض قضائیه از سوی رهبر لوطی جماران انتصاب می شود که یک خال بفرمان وی می با شد . بنابراین جنگ و نزاع میان 3 نهاد ناشی از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت می باشد که پس از حذف رقیب مغلوب اکنون این جنگ قدرت بدرون باندهای مافیائی مدعی اصول گرائی رژیم کودتائی یک دست شده کشانیده شده است که راه حلی به جز مبارزه برای تغییرات دمکراتیک وجود ندارد.
محمد نوین- چه چیزی در کلام رئیس دولت‌دهم سبب شده‌است که رئیس دستگاه قضا لب به انتقاد بی پروا از ادبیات محمود احمدی‌نژاد بگشاید. مگر نه این که این ادبیات، زبان همیشگی رئیس‌جمهور بوده‌است و تازه‌گی ندارد که وی دستگاه یا گروهی را چینن زیر سوال ببرد. رئیس قوه‌ قضائیه آقای احمدی‌نژاد را متهم به خلاف واقع گویی می‌کند. آیت‌الله صادق لاریجانی می‌گوید: «توقع ‌ما از رئیس جمهور این است که ادبیاتش متین و فاخر و با تعابیر جا افتاده و البته صحیح و منصفانه باشد.» وی مدعی است که آقای احمدی‌نژاد در مورد دادستان و قوه‌قضائیه مستند سخن نرانده است. اتهامی که محمود احمدی‌نژاد در بیشتر اوقات بدان وسیله منتقدان و مخالفان خود را می‌راند؛ حالا چوبی شده است برای انتقاد از خودش. پرسش چیست؟ شاید دو پرسش اساسی در این موقعیت در میان باشد. پرسشی پیرامون رابطه و نسبت قوا در وضعیت فعلی ایران و پرسشی پیرامون ادبیات انتقاد در نزد سیاستمداران. در ایران منتقدان همواره بر این که قوه‌ قضائیه فراجناحی و مستقل نبوده‌است، اعتراض داشته‌اند. اما امروز محمود احمدی‌نژاد در اعتراض به عدم استقلال و بی‌قانونی قوا سخن نمی‌راند، به عقیده منتقدان، او به این که قوه‌قضائیه در خدمت جریان وی نیست زبان به انتقاد تیز کرده‌است. به نظر اینان وی منتقد بی‌قانونی مجلس و قوه‌ قضائیه نیست بلکه منتقد عمل این قوا بر ضد منافع قوه‌مجریه است. همانگونه که وی از پس توقیف نشریه‌همت به دادستانی انتقاد کرد و در مورد توقیف نشریات دیگر هیچ موضعی نگرفت. همان‌گونه که دولت وی، بارها و به ترفندهای گوناگون مصوبه مجلس در مورد بودجه مترو را پشت گوش انداخت و قانون را معلق وا نهاد.
مشاور احمدی نژاد:مردم ادبیات رئیس جمهوعزیز را مورد تمجید و تحسین قرار می دهند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25820
از اینکه پاسداران و بسیجیان لمپن و چماقدار قدرت را قبضه و انحصاری کرده اند که گفتمان خاص خودشان را حاکم کرده اند که سخنگوی شان هم پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد و مشوق و پشتیبان شان هم رهبر لوطی جماران است که بطور مشترک مشغول نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن می باشند . بنابراین جائیکه مغز ها در حال فرار از ایران می باشند و روشنفکران و دانشجویان و اهل قلم و خبر نگار وروزنامه نگار و وبلاگ نویسان در زندان می باشند و مطبوعات زیر تیغ سانسور و تهدید توقیف و تعطیل شدن قرار دارند و میزان بی سوادی هم بالاست و وضعیت اقتصادی هم آنگونه است که مردم محروم نیازمند اجرا شدن سیاست توزیع مجانی سیب زمینی دولتی می باشند . پس در چنین شرایط فرهنگ گفتمان لمپنی پاسدار گماشته احمدی نژاد مخاطبان خاص خود را دارد و مشاوور وی بی ربط نظر نداده است.
علی اکبر جوانفکر مشاور رئیس جمهور در وبلاگ خود به توجیه ادبیات رئیس جمهور پرداخت و نوشت:آقای احمدی نژاد با همین ادبیاتی که مورد انتقاد جناب آقای لاریجانی قرار گرفته است ، یک تنه به دفاع از ملت ایران برخاسته اند و امروز بر هیچکس پوشیده نیست که ادبیات رئیس جمهور محترم ایران ، نظام سلطه و همه متکبران ، خودخواهان و تمامیت طلبان را به شدت آزار داده است. البته جا دارد به این نکته نیز اشاره شود که مردم حق شناس ایران بارها در اجتماعات عظیم خود ، ادبیات رئیس جمهور عزیز را مورد تمجید و تحسین قرار داده اند.
سازش عربستان، مصر و اردن با تل‌آويو، سبب آغاز مذاكرات مستقيم شد.خبرگزاري فارس: يك انديشمند مصري با انتقاد شديد از بي‌ارادگي اعراب در مقابل اوامر و دستورات دولت آمريكا تاكيد كرد كه مذاكرات مستقيم تشكيلات خودگردان با رژيم صهيونيستي، پس از سازش عربستان، مصر و اردن با تل‌آويو و واشنگتن آغاز شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905160223
اکنون بهتر فهم می شود که دلیل سفر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین المللی رهبر لوطی جماران ناشی از چیست که بطور دستپاچگی و سراسیمگی به بیروت ودمشق رفت. چون رژیم ضد بشری تنها کشورمنطقه است که دشمن هر گونه اقدام روند مذاکرات صلح در خاورمیانه می باشد . زیرا که این صلح را طناب دار برای خودش می داند.
عضو انجمن صنفي كاريابي‌ها در گفت‌وگو با فارس :تفاهمنامه نهايي اعزام نيروي كار به خارج تا پايان مرداد امضا مي‌شود.خبرگزاري فارس: عضو انجمن كاريابي‌هاي خارجي با بيان اينكه پيش نويس تفاهم‌نامه همكاري ميان كاريابي‌ها و وزارت كار امضاء شده است، گفت: امضاء نهايي اين تفاهمنامه در راستاي تحقق اعزام 100 هزار نيروي كار به خارج طي ماه جاري صورت مي‌گيرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905191344
رابطه میان این امضای این تفاهم نامه با دعوت ایرانیان برون مرز به همایش بزرگ ایرانیان که 80 میلیارد تومان هزینه داشت یا با تأکید پاسار گماشته احمدی نژاد بر افزایش جمعیت و رکورداری فرار مغزها و سرمایه ها به برون مرز چیست ؟ در کدام کشور های منطقه و جهان چنین شباهت نا موزون و غیر منطقی دیده می شود که ر رژیم ضد بشری وجود دارد؟
در ديدار اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران صورت گرفت.انتقاد محسن رضايي از كساني كه سخنان رهبري برايشان فصل‌الخطاب نيست .خبرگزاري فارس: اعضاي شوراي مركزي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران و علوم‌پزشكي تهران با دبير تشخيص مصلحت نظام و دادستان كل كشور ديدار كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905191180
پاسدار محسن رضائی که مترسک روباه مکار رفسنجانی بساز و بفروش در مجمع مصلحت نظام است . اکنون که طبق نقل قول پاسدار محسن رفیقدوست که از وی نقل قول کرد هف جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق فتح بغداد بوده است . برای اینکه حاشیه امنیتی در برابر تهاجمات با ند های مافیائی کودتائی حاکم برای خودش ایجاد کند مجبور شده است اینگونه بطور مشمئز کننده آویزان به رهبر لوطی جماران شود در صورتی که در تظاهرات ضد حکومتی سال گذشته که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر داده شد دیگر نه برای وی و نه برای رِژیم ضد بشری مشروعیتی باقی نمانده است و این ادعای پاسدار محسن رضائی خاک پاشیدن بر توی چشمان و دهان کجی نمودن به مردم ناراضی و معترض ایران می باشد.
احمدی‌نژاد تهدید کرد، قیمت ارزان شد
http://www.fararu.com/vdccx4qp.2bq1m8laa2.html
اگر واقعاً تهدید های دولت اینگونه اثر دارد که موجب کاهش قیمت ها می شود . پس چرا این تهدید ها گسترده و مستمر نمی شود تا که منتهی به مهار تورم و گرانی گردد؟ البته اگر تهدید چاقو ضامندار کشی زنجانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در تور سفر تبلیغاتی خود به ز نجان نا دیده گرفته شود که در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی تهدید نمود که می خواهد شکم آنانی را پاره کند که پول شان از پارو بالا نمی رود که تبدیل به طنز شد تا اینکه جنبه ی عملی داشته باشد.
فرارو- یک سایت اینترنتی دلیل کاهش نسبی قیمت گوشت و میوه را تهدید جدی احمدی نژاد عنوان کرد.آخرين نوشت: «گراني‌هاي موسمي در آستانه ماه رمضان مقامات ارشد دولتي را به تحرك جدي واداشته است.»به گزارش این سایت تهدید سه مقام مسئول به اخراج از سوی محمود احمدی نژاد در این رابطه موجب شده است که قیمت گوشت تا حدودی کاهش یابد.آخرین نیوز نوشت: «تهديد جدي رئيس جمهور سبب شده تا بازار گوشت و آرد و ميوه جات از بهبود نسبي برخوردار شده و واردات و تزريق اين محصولات با قيمت دولتي به طرز بي سابقه اي افزايش يابد.»نظرات بازديدکنندگان:میدونید چی جالبه ؟ فرض کنیم امروز قیمت گوشت کیلویی 16 هزار تومان است فردا ناگهانی میشود کیلویی 20 هزار تومان بعد آقاییی می اید تهدید میکند گوشت میشود 18 هزار تومان بعد میفرمایند دیدید گوشت ارزان شد و پشت گوشهای شما مخملی؟ اینا همش بخاطر یه تهدید کوچولوی ِ من بود
واکنش بریتانیا به اظهارات توهین آمیز معاون اول رئیس‌جمهور
http://www.fararu.com/vdcgt79n.ak9wu4prra.html
همانگونه که القاعده با آمریکا و انگلیس بر خورد کرد . اکنون نوکران ارباب فخیمه حاکم شده بر ایران این چنین با ارباب فخیمه خود بر خورد جسورانه و بی ادبانه کرده و پنجول بر صورتش کشیده اند که موجب عصییت ارباب از نوکران نمک نشناس اش شده است.
فرارو - سفارت بریتانیا در تهران، روز سه شنبه طی بیانیه‌ای پند آمیز به اظهارات توهین آمیز و عاری از نزاکت محمد رضا رحیمی، معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران، اعتراض کرد. به گزارش فرارو، در این بیانیه از سخنان محمدرضا رحیمی درباره مردم بریتانیا ابراز ناامیدی شده و این گونه اظهارات برای یک مقام عالی‌رتبه سیاسی نامناسب توصیف شده است. محمد رضا رحیمی در سخنان روز دوشنبه ی خود در جمع اصحاب آموزش و پرورش، با خرفت خواندن سیاستمداران انگلیسی گفته بود که " اين كشور هيچ ندارد و نه آدم‌هايش آدم و نه مسئولانش مسئول هستند و حتي منابع زير زميني ندارد و يك مشت خرفت هستند كه مافيا بر آنها حاكم است".سفارت بریتانیا سخنان منسوب به معاون اول رئیس‌جمهور را نا معقول و مصداق نادیده انگاشتن کرامت انسان ها دانسته است. سفارت بریتانیا در این بیانیه از رحیمی خواسته است اگر در نقل سخنان وی اشتباهی رخ داده آن را سریع تر تصحیح کند
غربی ها سرزمینی را در آلاسکا، کانادا و یا در گوشه‌ای از آمریکا به یهودیان بدهند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25824
آخر مشکل اساسی اینجاست که با وجود پیگیری سیاست مماشاگرانه از سوی آمریکا که دنبال می شود ولی رؤسای جمهور آمریکا که نیاز به گفتگو با بازجوی اطلاعاتی خبر نگار شده ی رژیم ضد بشری ندارند ، بلکه این رژیم در مانده و منزوی است که با لنگ و لگد بر گور خمینی شیاد زدن به دعوت کردن خبرگار شیطان بزرگ برای تبلیغات دروغین و طنز آلود در ایران محتاج است. همچنین طبق اعتراف هر 150 هزار نفر یک نماینده در ایران وجود دارد دروغ محض است . زیرا اکنون که جمعیت کشور بیش از مرز 75 میلیون نفر عبور کرده است که می بایست تعداد نمایندگان 500 نفر باشد. در صورتیکه زیر 300 نفر است . همچنین امتیاز دادن به یهودیان ساکن ایران که با وود کمیت ولی یک نماینده در بازار مکاره دارند .دلیل توجیه گری توهین و اتهامات به اسرائیل نمی شود.
احمدی‌نژاد با اشاره به وضعیت یهودیان در ایران گفت: در حالی که در ایران به ازای هر 150 هزار نفر یک نماینده در مجلس وجود دارد، یهودیان ایران که کمتر از 20 هزار نفر هستند، یک نماینده در مجلس دارند و این نشان‌دهنده رابطه خوب، انسانی و برابر ایرانی‌ها با یهودیان است. ایران هیچ نوع دیکتاتوری اعم از حزبی یا غیرحزبی را بر نمی‌تابد. جالب است کسانی که ایران را به دیکتاتوری متهم می‌کنند در گذشته از رژیم شاه که یک دیکتاتور شناخته شده و خشنی بود، به طور مطلق حمایت می‌کردند؛ حتی امروز هم ازکشورهایی که دیکتاتوری مطلق هستند و هیچ انتخاباتی در آن برگزار نمی‌شود، کاملا حمایت می‌کنند. بدترین خفقان در آمریکا حاکم است. در دوره آقای بوش بسته‌های پستی و مکالمات تلفنی را کنترل می‌کردند. در حالیکه در ایران هیچ گاه چنین چیزی وجود ندارد. درحال حاضر شما به عنوان خبرنگار، راحت و بدون واهمه با من صحبت می‌کنید، در حالی که هیچ یک از روسای جمهور آمریکا این جرات را نداشتند که یک خبرنگار ایرانی، آزادانه از آنها سوال کند و در کنفرانس‌های خبری مختلف نزدیک به 60 خبرنگار آزادانه از من سوال می‌کنند، در حالیکه امکان ندارد سران آمریکا چنین کنفرانس خبری را برگزار کند. اگر جنگ جهانی دوم در اروپا اتفاق افتاده چرا مردم فلسطین باید تاوان آن را بدهند، خاطر‌نشان کرد: آنها می‌توانستند سرزمینی را در آلاسکا، انادا و یا در گوشه‌ای از آمریکا به یهودیان بدهند. در این صورت هیچ درگیری و اختلافی هم به وجود نمی‌آمد

جهت اطلاع
دشمنی با رحیم مشائی که چرا از خدا گونه انسان گفته و برای رهبر ولی وقیح رقیب تعیین کرده است. همچنین مخالفت با زن استاندار شدن زن از سوی زن ستیزان و برای وی جانشین علم کردن که از سر کردگان ارگان سرکوبگر انتظامی است که از سوی رقبای در گیر جنگ قدرت درون باندهای مافیائی کودتائی مدعی اصولگر دنبال می شود همچنین سر کیسه کردن محروم با چتر عریضه نویسی خیابانی به امید در یافت کمک از پاسدار گماشته
رئیس جمهور که در خیابان از سوی سوداگران شیاد و فریبکاردنبال می شود.
اسفنديار رحيم مشائي در عين حال كه سعي كرد از اظهارات خود درباره تبليغ مكتب ايران بجاي مكتب اسلام عقب‌نشيني كند، دسته گل جديدي به آب داد و گفت انسان، ظرفيت خدا شدن دارد! به گزارش مهر، رئيس دفتر رئيس‌جمهور با اعلام اينكه "امروز نام ايران در دنيا معادل علي(ع) است و بدون "ايران" اسلام گم مي‌شود"، گفت: ماموريت انسان برروي زمين اين است كه جانشين خدا باشد، به جاي خدا تصميم بگيرد و به جاي خدا اراده كند. اسفنديار رحيم مشايي در همايش تجليل از خبرنگاران حوزه زنان و خانواده كه صبح دوشنبه در سالن همايشهاي صدا و سيما برگزار شد با بيان اينكه "خدا ظرفيت خدا شدن را در انسان قرار داده" گفت: "انسان قرار است كه خدا باشد و در جاي خدا بنشيند. انسان در طول تاريخ كوچك مانده چرا كه به برنامه خدا و دستور او براي گزينشهاي الهي عمل نكرده است. اين همان تقابل بين حق و باطل، شيطان و انسان، پليدي و زيبايي و نور و ظلمت است." با اينكه طي چند روز گذشته بسياري از صاحبنظران به اظهارات رئيس دفتر رئيس‌جمهور اعتراض كردند و او را از ورود به موضوعاتي كه درباره آنها اطلاعي ندارد برحذر داشتند، وي بار ديگر وارد يكي از مقولات ديني شد و سخني گفت كه انحرافي‌تر از سخنان قبلي وي مي‌باشد. اكنون سئوال عمومي اينست كه چرا با چنين شخصي برخورد جدي نمي‌شود.
* در پي مقاومت‌هاي محلي كه در برابر استاندار شدن فاطمه آجورلو براي استان جديد البرز صورت گرفت، محمد رويانيان كه پس از فاصله گرفتن از ناجا به عنوان مشاور رئيس‌جمهور و رئيس ستاد مديريت حمل و نقل سوخت منصوب شده بود با واگذاري برخي اختياراتش به ديگر مقامات دولتي، اكنون براي تصدي سمت استانداري البرز به مركزيت كرج مطرح است. به گزارش شفاف به نقل از آخرين نيوز، چند تن از مقامات با نفوذ دولتي درصددند براي كاستن از مخالفت برخي مراجع و بزرگان با اولين استاندار زن، رويانيان را به عنوان استاندار البرز معرفي كنند.
* عده‌اي با يك زيردستي و چند برگ كاغذ سفيد در حاشيه خيابان پاستور تهران كه نهاد رياست جمهوري در آن مستقر است شغل نامه نويسي به رئيس‌جمهور براي خود دست و پا كرده‌اند. به گزارش سايت اصولگراي جهان به نقل از فارس، خبرنگار مي‌گويد وقتي نرخ نامه به رئيس‌جمهور را يكي از عريضه نويسان جديد خيابان پاستور جويا شدم، گفت: براي هر نامه عرض حال 2000 تومان مي‌گيرم، وقتي گفتم متشكرم نمي‌خواهم، گفت: بيا كمتر حساب مي‌كنم. سفرهاي استاني رئيس‌جمهور و توجه به نامه‌ها و مطالبات مردمي موجب شده، سيل نامه‌هاي فراوان به سوي نهاد رياست جمهوري سرازير شود. همين گزارش مي‌افزايد: در برخي سفرهاي استاني مانند كرمان تا 800 هزار نامه مردمي به دولت نوشته شده است
.