دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 21 مرداد ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " دردسر جديد تل آويو "
"سند سازی کردن و به شیخ حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان دادن تا اذعان کند که عامل ترور رفیق حریری نه حزب الله لبنان که اسرائیل می باشد "
رابطه ی شیخ حسن نصر الله که با حاکمان تهران انکار کردنی نمی باشد .همانگونه که اتهامات ساختگی که در 32 سال پیش به متهمان قربانی و مخالف و دگر اندیشان و منتقدان زده شده نه اثبات شدنی ونه فراموش شدنی می باشد . به خصوص اتهاماتی که به مجاهدین زده شد که گفته شد اینان 3 رهبر مسیحی را ربوده و مثله کردند در صورتیکه بعداً خاتمی اعتراف کرد که کار گروه خود سر درون وزارت بد نا اطلاعات بود. سپس مدعی شد که چشم فتنه را کور نمود . یا این غده ی سرطانی را جراحی کرد . در صورتیکه اینان در بیت جماران سنگر گرفتند که ضمن طراحی قتل های زنجیره ی کودتای سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 را در کنار پاسداران اجرا نمودند که اکنون بر مسند قدرت هستند و رژیم ضد بشری را یکپایه کرده اند . اکنون نیز با اعزام علی اکبر ولایتی بعنوان پیک ویژه به بیروت اسناد معتبر ادعا شده ی دست داشتن اسرائیل در ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان به ایشان منتقل کرد تا در سخنرانی تلویزیونی خود آن را مطرح نماید به امید شوت کردن توپ بدرون زمین اسرائیل تابتوان راه فرار برای حزب الله لبنان در متهم به ترور رفیق حریری بدست آید. جالب است اختلاف و تضاد و رقابت رهبران نهاد های مدعی اصول گرائی که پس از کودتای 22 خرداد 88 رقیب را حذف نمودند،اکنون در میان خودشان آنگونه حاد و فاش شده است که گذشته از تهدید کردن همدیگر آنچنان با گفتمان لمپنی غیر مؤدبانه با همدیگر رفتار و بر خود می کنند که رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه آخوند محمد صادق لاریجانی مجبور شده است تا که هشدار دهد که نباید میان مسئولان گفتمان ها توهین واهانت و تهدید آمیز و غیر قانونی وخارج از ادب و نزاکت باشد که اینان هر گز نمی توانند دوستدار مردم لبنان باشند . از سوی دیگر بدون آنکه قلم بر ستان یادداشت روز نویس همچون سایر رسانه های خبررسانی و مطبوعات وابسته به کودتاگران مافیائی حاکم به موضع گیری های رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور قلابی و نامشروع اشاره ای داشته باشند که بگویند ریشه ی رشد این اختلافات چیست که موجب شده است که رحیم مشائی انتقاد گسترده با اتهامات غیر خودی و همسو با دشمن بیگانه شود . اما تعجب انگیز اینکه اکنون یادداشت روز نویس آویزان به موضع گیری شیخ حسن نصرالله مقابل استرائیل شده است تا ثابت کند عامل ترور رفیق حریری نه حزب الله لبنان که اسرائیل بود . غافل از آنکه اینگونه قلم فرسائی کردن هم نشان از ارجحیت داشتن دیپلماسی صدور تروریسم وارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در کشور های همسایه و منطقه بر پیگیری مسائل داخلی و پاسخگوئی به مطالبات مردم می باشد . هم اعتراف به نیاز مبرم پاسداران کودتا گر و رهبران لوطی جماران ولی وقیح در بن بست قرار گرفته به شیخ حسن نصر الله و حزب الله لبنان برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه است به امید آنکه برای عبور از بحران تحریم های مرتبط به بحران هسته ای روزنه ای گشوده شود .
"جالب است که قلم بر دست یادداشت روز نویس در ادامه ی تهدید کردن اسرائیل از سوی شیخ حسن نصر الله هم لو داده که اسناد ارائه شده از طرف شیخ حسن نصر الله سفارشی و ساختگی است . هم اینکه ناشیگری کرده و بیشتر روشنگری نموده است که آگاهی کامل دارد که شیخ حسن نصر الله همه اسناد ومدارکی که در اختیار د دارد رو نکرده است و این چنین برای آینده نگهداشته است :
" اسناد، دلايل و مستندات ارائه شده در مصاحبه روز دوشنبه براي رفع هر نوع ترديد درباره نقش اطلاعاتي و عملياتي رژيم صهيونيستي در اين ترور كفايت مي كند و هيچ نيازي به ارائه اسناد جديد نيست اما سيدحسن نصرالله در چنين مواقعي، اسناد ديگري را نگه مي دارد تا اگر رژيم صهيونيستي قدم در راه انكار حقيقت گذاشت، آنان را نيز - هرچند معونه هايي هم براي حزب الله دارد- بر ملا نمايد و ضربات جديدي به دشمن وارد كند"
بهر صورت قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس که به نظر می رسد نقشی در اینگونه سند سازی و ادعا کردن های تخیلی برای شیخ حسن نصر الله دارد پس از مانور دادن با جنگ 33 روزه ی پاسداران با اسرائیل که از طریق حزب الله لبنان دنبال شد. البته شیخ حسن نصرالله در مدت جنگ 33 روزه در سفارت رژیم ضدبشری در بیروت بطور پنهانی سنگر گرفته بود، اما مدعی قلم بر دست و مداح وی ارزش فوق العاده ی ناشی از زیرکی و هوش زیاد باتوان دسترسی به اطلاعات پیرامون اهداف نظامی اسرائیل برای شیخ حسن نصر الله قائل شده است . طوریکه اذعان نموده به اتکای همین اطلاعات و اسناد شیخ بود که شیخ حسن نصرالله توانست بهشروع زودتر جنگ 33 روزه شود و اکنون نیز هدف سفر پادشاه عربستان به بیروت محور مذاکرات صلح و فعال کردن پرونده ی ترور رفیق حریری از سوی حزب الله لبنان را خنثی نموده است . بهر حال قلم بر دست در دنباله بیشتر لو داده است که منبع اینگونه سند سازی و ادعاهای کاذب عجیب و غریب کردن ها کجا می باشد؟ چونکه بدون اذعان این واقعیت که حضور پاسداران در لبنان که هم دست به اقدام جاسوسی می زند . هم مشغول جمع آوری اطلاعات علیه ی اقدامات نوار مرزی اسرائیل هستند . هم حز ب الله لبنان را آموزش نظامی می دهند و موشک های گوناگون در اختیارشان می گذارند تاکه مکمل تشویق و تهدید کردن اسرائیل برای مقدمه سازی جنگی دیگر در خاور میانه شوند. لذا مجموعه ی این اقدامات تهدید آمیز به حساب قدرت و توانائی شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان و فرصت موقعیت شناسی وی گذاشته شده است تاکه اکنون پس از 5 سال نیاز به باز گو کردن اطلاعات باز پروری شده از سوی اطلاعات پاسداران و کسب شده ازعامل ترور حزب الله لبنان به ایران گریخته و منتقل کردنش به شیخ حسن نصرالله باشد که اعتراف شده این چنین هدف رفع اتهام دست داشتن حزب الله لبنان در ترور رفیق حریری و مقصر دانستن اسرائیل است :
" زمان انتخاب شده توسط سيد براي افشاي اطلاعات ذي قيمت حزب الله درباره دشمن نيز جالب بود. سيدحسن نصرالله روز سه شنبه هفته قبل نيز سخنراني مهمي داشت و از آن روز وعده داد كه در روز دوشنبه نكات مهمي را از نقش اسرائيل در ترور حريري بيان خواهد كرد. او در روز سه شنبه گفت هر چند افشاي اطلاعات حساس زيان هايي را براي حزب الله به همراه دارد ولي او براي كمك به روشن شدن حقيقت و رفع هرگونه ابهام از اذهان لبناني ها اين زيان را مي پذيرد. واقعيت اين است كه تاكنون كمتر كسي مي دانست كه حزب الله از چه تاكتيك ها و تكنيك هايي براي جمع آوري اطلاعات از دشمن استفاده مي كند، همه كم و بيش مي دانستند كه توانايي اطلاعاتي و بخصوص تجزيه و تحليل اطلاعات حزب الله قابل ملاحظه است. اظهارات روز دوشنبه سيد نشان داد كه توانايي اطلاعاتي حزب الله از آنچه تصور مي كرده اند بسيار فراتر مي باشد.ترور رفيق حريري در بهمن 84 اتفاق افتاد و قرار بود جنگ اسرائيل عليه حزب الله در اواخر شهريور ماه 85 به راه بيفتد كه با ابتكار عمل حزب الله اين جنگ در روز 21 تير 85 شروع شد. در آن مقطع ديداري ميان سيدحسن نصرالله و سعدالدين حريري واقع مي شود. سعد به سيد مي گويد اسنادي وجود دارد كه از دست داشتن عناصري از حزب الله در ترور پدرم خبر مي دهد من از رابطه شما با پدرم خبر دارم و مي دانم كه شما هيچ نقش و خبري از ماجرا نداشته ايد و لذا ما اين افراد را متمرد دانسته و خود از پاكدستي حزب الله و شخص شما در اين ماجرا دفاع مي كنيم. در آن مقطع سيد بوي توطئه را مي شنود و به حريري مي گويد ما در حزب الله نيروي متمرد نداريم و هيچ كس بدون اجازه دبيركل هيچ كاري نمي كند .در اين فضا حزب الله پيش دستي كرد و در يك عمليات محدود نظامي به يك يگان صهيونيستي حمله كرد تعدادي از آنان را كشت و جسد دو نفر از آنان را به درون لبنان منتقل كرد.قبل از سخنان دوشنبه و سه شنبه نصرالله، اتفاق مهمي در بيروت افتاده بود. سفر ملك عبدالله مشكل گروه حريري در تعقيب توطئه عليه مقاومت را برطرف نكرد و برآيند نهايي نشست چند ساعته بيروت افزايش اقتدار حزب الله بود"
در خاتمه اینکه مگر فراموش باشده است که چگونه خمینی شیاد جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ی ایران و عراق را موهبت الهی نامید ؟ به خصوص اینکه اکنون که پاسدار محسن رفیقدوست به نقل از پاسدار محسن رضائی اعتراف کرده که هدف این جنگ ایران و عراق نه دفاع که فتح بغداد بود . بالاخره مگر می شود انکار نمود که چگونه این جنگ موجب بقای رژیم ضد بشری شد ؟ همانگونه که کیست تاکه نداند چگونه سرنوشت و بقای رژیم ضد بشری به جنگ افروزی و صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز پیوند زده شده است؟ همینطور مگر فراموش شده است که چگونه رهبر لوطی جماران ولی وقیح بیش از دوسال پیش در خطبه ی عید فطر خود در تهران ضمن دشمنی کردن آشکار با مذاکرات صلح و کنفرانس آنا پولیس در آمریکا رهبران کشور های عرب را تهدید نمود که اگر چنانچه در این کنفرانس صلح آناپولیس در آمریکا شرکت کنید موقع باز گشت در کشور های خود تان با نا آرامی و تظاهرات اعتراضی مواجه خواهید شد؟ بنا براین بدون شک تنها کشوری که از بحران وجنگ و ناامنی و بی ثباتی منطقه بهره مند شده است فقط رژ یم ضد بشری حاکم بر ایران است . به ویژه اکنون که مورد تهدید تحریم های روبه رشد جهانی قرار گرفته است و در شرایط انزوای منطقه ای و جهانی بسر می برد و بحران هسته ای اش هرروز حاد و پیچیده و خطری می شود . بنا براین مشخص است در شرایطی که رشد اختلافات و تضاد های درونی اش هم مزیت بر علت شده است و پادشاه عربستان پیرامون مذاکرات صلح خاورمیانه فعال شده طوریکه با تنها هم پیمان رژیم ضد بشری در منطقه رئیس جمهور سوریه بشار اسد در بیروت دیدار و گفتگو داشت . مهمتر اینکه پرونده ی دست داشتن حزب الله لبنان در ترور رفیق حریر روی میز گذاشته شده است که بسیار خطرناک برای بیت جماران و پاسداران حامی حزب الله لبنان می باشد . چونکه هم پرونده و شریک جرم این ترور می باشند . لذا برای حاکمان تهران حامی حزب الله لبنان راهی جز دفاع و پشتیبانی تمام عیار از شیخ حسن نصرالله و قهرمان کردن وی همراه با حمایت همه جانبه ازحزب الله لبنان باقی نمی ماند. برای اینکه پاسداران و ولی وقیح برای عبور از بحران تحریم ها و پروژه هسته ای نیاز شدید به حزب الله برای راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه می باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890521/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 21 مرداد ماه سال 1389
دردسر جديد تل آويو (يادداشت روز
)