روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 17 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " نسل كشي در زندان‌هاي صهيونيستي"
"چگونه است که در میان کشورهای جهان و به خصوص منطقه ی خاور میانه و عربی وجود دارند که از نظر نژادی و ملیتی و مذهبی خیلی هم به فلسطین نزدیک تر می باشند اما فقط سران رژیم ضد بشری هستند که آنقدر دلسوز مردم فلسطین می باشند که حتی از خود فلسطینیان بیشتر برای شان د لسوزی می کنند ؟"
چگونه است که در میان کشورهای جهان و به خصوص منطقه ی خاور میانه و عربی وجود دارند که از نظر نژادی و ملیتی و مذهبی خیلی هم به فلسطین نزدیک تر می باشند اما فقط سران رژیم ضد بشری هستند که آنقدر دلسوز مردم فلسطین می باشند که حتی از خود فلسطینیان بیشترد لسوزی می کنند ؟ یعنی اینکه از موضع دایه نزدیک تر از مادر برای مردم فلسطین شده برای شان اشک تمساح می ریزند . البته از این مو ضع وکیل مدافع و سخنگو ودلسوز مردم فلسطین با اسرائیل و آمریکا و رهبران کشور های منطقه و حتی محمود عباس رهبر حکومت خود مختار فلسطین دشمنی و بر خورد می شود . اما جالبی و عجیبی این سیاست تا کتیکی و تبلیغاتی حاکمان تهران از فلسطین این است . این سیاست زمانی بهتر قابل ارز یابی و بررسی مقایسه ای می تواند قرار گیرد تا که مشخص شود اهد اف پشت پرده ی این سیاست چیست که نه چرا چنین اتخاذ سیاست دلسوزانه برای فلسطین که می شود برای مردم عرب زبان جنوب ایران و سایر اقوام وملت ایرانی نمی شود ، بلکه تجربه ی نزدیک به 32 سال گذشته نشان از عکس و وارونه ی این سیاست تجربه و آزمون شده است که به سادگی قابل فهم می باشد که ادعای دفاع و دلسوزی از مردم فلسطین کردن ومدافع حق و حقوق ملت فلسطین شدن یک سیاست وارونه و عوامفریبانه نمی باشد . زیرا که هم تابع فلسفه ی سیاست ابزاری کردن دین و اسلام در راستای اهداف حفظ قدرت و ثروت و حذف رقبا و دگر اندیشان است . هم مرتبط به سیاست 32 سال صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و کشور های همسایه و خاور میانه می باشد . هم اینکه ار تبط به سیاست دشمنی کرن با روند مذاکرات صلح خاور میانه و جنگ افروزی در این منطقه دارد که در مجموع ربط به پیگیری اهداف هسته ای و تلاش پیگیر برای دستیابی به سلاح هسته ای دارد. بهر حال سر مقاله نویس بدون آنکه حتی اشاره کند که در 32 سال گذشته در سیاه چال های رژیم ضد بشری چه گذشته است؟ یا اینکه اکنون شیوه ی رفتار با بازداشت شد گان و زندانیان پس از 22 خرداد 88 در سیاه چال ها چگونه می باشد و وضعیت بهداشت و دارو رسیدگی و رفتار و به قر بانیان متهم به خصوص بیماران زندانی و در بند از سوی دژخیمان و زندانبان چگونه می باشد ؟ اما با فرافکنی از وضعیت طاقت فرسا و عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان فلسطین به خصوص بیماران و مبتلا شدگان عمدی به بیماری سر طان فلسطینی در زندان اسرائیل گزارش نقل قول کرده است تا نشان دهد رژیم اسرائیل و مقامات آن جنایتکارانه می باشد؟ همچنین بهانه برای زیر سئوال بردن غرب و سازمان ملل داشته باشد و متهم شان کند که چرا در راستای دفاع از حقوق بشر و حق زایل و پایمال شده ی ملت فلسطین به خصوص کودکان فلسطینی سکوت پیشه کرده و دفاع و حمایت نمی کنند ؟ در ادامه مثل همیشه ادامه ی موضوع یا هدف طراحی شده را به سمت رهبران کشور های عربی و مسلمان و به ویژه بقول سرمقاله نویس رهبران ی سازشکار فلسطین چرخش داده است و با حمایت کردن از مبارزه ی قهر آمیز ملت فلسطین علیه ی اشغال گران اسرائیل که تأکید کرده است تنها راه مبارزه ی اصولی همین شیوه است این چنین نقل قول و گزارش و تحلیل همراه با توصیه ی مبارزه با اسرائیل ارائه داده است :
" منابع آگاه فلسطيني از ابتلاي 1500 نفر از فلسطينيان دربند رژيم صهيونيستي به سرطان، به دليل به كارگيري داروهاي خطرناك و آزمايش‌هاي صورت گرفته برروي آنها، خبر مي‌دهند. به نوشته روزنامه المستقبل چاپ لبنان، يك عضو كميته مركزي جنبش فتح در اين زمينه گفته است: تماس‌هايي براي ارائه اين جنايات به دادگاه لاهه در جريان است. حادثه اخير، تنها مورد از اقدام ضدانساني صهيونيستها نيست. منابع فلسطيني فقط در سالجاري دو گزارش در مورد آزمايش داروهاي ممنوعه و خطرناك توسط صهيونيست‌ها بر روي زندانيان فلسطيني منتشر كردند كه بموجب آنها صهيونيستهاي جنايتكار از دهها كودك فلسطيني به عنوان موش آزمايشگاهي استفاده كرده و انواع آزمايش‌هاي پزشكي را برروي آنها انجام داده‌اند. اتحاديه بين‌المللي حمايت از كودكان، ضمن محكوم كردن اين اقدام، خواستار اجراي مقررات بين‌المللي جهت دفاع و حمايت از غيرنظاميان فلسطيني شد. صهيونيستها كه به طور روزمره و به بهانه‌هاي مختلف فلسطيني‌ها را به قتل مي‌رسانند قطعاً زندانيان دربند را طعمه‌هاي آماده تري براي جنايت‌هاي خود مي‌دانند. سردمداران رژيم صهيونيستي با اقدام ضد بشري خود عليه زندانيان فلسطيني، در واقع دو هدف را تعقيب مي‌كنند. نخست اينكه داروهاي خطرناك را، كه اساساً برروي حيوانات آزمايش مي‌شوند، برروي فلسطيني‌ها آزمايش مي كنند تا به اين طريق، ضمن مشاهده نتايج آزمايش‌هاي خطرناك، فلسطيني‌ها را تحقير نمايند. دوم اينكه با اين اقدام، در واقع زمينه قتل عام بدون سرو صداي فلسطيني‌ها را در بازداشتگاه‌هاي مخوف خود فراهم آورند بدون آنكه صداي اعتراض اين مردم بي پناه را كسي بشنود و شرايط وخيم آنها را كسي ببيند. هدف نهايي رژيم صهيونيستي، قلع و قمع و نسل كشي فلسطيني هاست و اين هشداري است به وجدانهاي بيدار جهاني، به خصوص ملت‌ها و دولت‌هاي اسلامي كه به فرياد زندانيان دربند رژيم صهيونيستي پاسخ دهند. هم اكنون حدود ده هزار فلسطيني در زندانهاي رژيم صهيونيستي اسير هستند كه برخي از آنها، سالهاي متمادي است كه توسط صهيونيست‌ها به بند كشيده شده‌اند بدون آنكه ملجايي براي شكايت داشته باشند و يا اينكه محاكمه عادلانه‌اي براي آنها برگزار شده باشد.
افشاي جنايت اخير صهيونيستها در مبتلا كردن عمدي صدها زنداني فلسطيني به امراض صعب العلاج ضمن اينكه يكبار ديگر ماهيت اين رژيم ضد بشري را آشكار ساخت، برگ ديگري بر پرونده سياه دولتهاي غربي حامي اين رژيم افزود و آنها را رسواتر ساخت. دولتهاي غربي كه خود را به دروغ مدعي حمايت از حقوق بشر به خصوص مدافع حقوق زندانيان وانمود مي‌كنند در قبال افشاي جنايت پليد و ضدانساني رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني‌هاي دربند هيچ حساسيت و واكنشي نشان نداده‌اند درحالي كه براي آزادي يك اسير اسرائيلي در اختيار فلسطيني ها، چندين سال است كه تبليغات مي‌كنند و به هر اقدامي دست مي‌زنند و از همه گونه نفوذ خود در مجامع بين‌المللي براي آزادي اين صهيونيست بهره برداري مي‌نمايند. تأسف بارتر اينكه دولتهاي اسلامي، به خصوص سران كشورهاي عربي نيز از غرب دنباله روي مي‌كنند و جرأت محكوم كردن جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع فلسطين را، كه هر روز بر ابعاد آن نيز افزوده مي‌شود، به خود نمي‌دهند. حتي برخي از اين دولتهاي خائن و مرعوب، خيانت را به آنجا رسانيده‌اند كه بر حماس فشار مي‌آورند تا تنها اسير اسرائيلي را آزاد نمايد. با توجه به شواهد موجود، اكنون مسجل شده است. كه رژيم صهيونيستي درصدد از بين بردن تدريجي و بدون سروصداي هزاران زنداني فلسطيني توسط داروهاي خطرناك و ناشناخته است تا به رغم از اين فلسطيني ها، كه عمدتاً از نسل جوان فلسطين و از مبارزان ضد صهيونيست مي‌باشند، خلاص شود. در چنين شرايطي است كه رسالت ملت‌هاي مسلمان سنگين‌تر از گذشته است تا براي نجات هزاران فلسطيني بي پناه و اسير دست صهيونيستهاي وحشي به هر طريق ممكن اقدام كنند. ملت فلسطيني خود راه خود را كه تكيه بر مقاومت و مبارزه است پيدا نموده و در اين مسير، با وجود تحمل بي‌عدالتي‌ها و سختي‌هاي فراوان و كمترين تزلزلي از خود نشان نمي‌دهد و با طرد سازش طلبان، كه اقدامات ذلت بار آنها حتي نتوانسته است يك اسير فلسطيني را آزاد نمايد، در ميدان مبارزه حاضر است. كشورهاي اسلامي با استفاده از هر اقدام ممكن، صهيونيستها و حاميان آنها را رسوا نمايند و با استفاده از اهرم‌هائي كه در اختيار دارند زمينه آزادي هزاران فلسطيني دربند رژيم صهيونيستي را فراهم سازند. درصورت ادامه روال كنوني و بي تفاوتي مسلمانان، نه تنها هيچيك از اين زندانيان، امكان نجات از سياه چالهاي صهيونيستها را ندارند بلكه هر روز بر ميزان خطري كه آنها را تهديد مي‌كند افزوده مي‌شود"
در خاتمه اینکه مشخص نیست که چرا سرمقاله نویس فراموش کرده است که در سر مقاله ی روز گذشته ی خود چگونه سیاست شتر گاو پلنگی رژیم ضد بشری را بر زیر سئوال برد که چرا رابطه ی بس نزدیک با ترکیه وجود دارد. در صورتی که این کشور روابط ی تنگاتنگ دیپلماتیک خوب با اسرائیل و آمریکا دارد؟ اما اکنون شیپور را از در گشادش نواخته است. یا اینکه از آن طرف بام پرتاب شده است که با تناقض گوئی آشکار منتقد سیاست رهبران کشور های عربی و فلسطین شده است که چرا مقابل اسرائیل سیاست ساز شکارانه اتخاذ کرده یا در پیش گرفته اند و همچون رهبران رژیم ضد بشری ایران فریاد نا بود باد اسرائیل در دفاع از فلسطین سر نمی دهند و تبلیغ دفاع از ملت فلسطین نمی کنند ؟ یعنی اینکه چرا اینان مشابه ی حاکمان تهران از همان سیاستی پیروی نمی کنند که در ظاهر اسرائیل را چپ و راست تهدید به نا بودی می کنند ولی از سوی دیگر در هیلسینگی پایتخت مجارستان وزنه بردار رژیم ضد بشری در سکوی زیر دست قهرمان وزنه بر داری جهانی اسرائیل قرار می گیرد تا شاهد بالارفتن پرچم اسرائیل با پخش سرود ملی این کشور باشد؟
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890917/13890917_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی سه شنبه 17 آذر ماه سال 1389
نسل كشي در زندان‌هاي صهيونيستي