گزیده خبر های 18 آذر - 89
داستان فرار قاچاقچی بزرگ سوخت
http://www.fararu.com/vdcgxq93.ak9wn4prra.html
در حالی که آفتابه دزدان اعدام و یا قطع اندام می شوند .این قاچاقچی بزرگ بنزین با اینکه حکم جلب وی 4 ماه پیش صادر شده بود اکنون سئوال است که با همکاری و تبانی کدامین ارگان های مافیائی غارتگری و رشوه فراری داده شده است؟.
رونمایی از پایگاههای جدید منافقین
http://www.fardanews.com/fa/news/128010
عجیب این مجاهدین اشرف موجب درد سر و کابوس برای حاکمان تهران تبدیل شده اند وخواب از چشمان مسئولان رژیم ضد بشری به خصوص پاسداران کودتا گر را آن چنان ربوده اند. آنگونه که مدام در حال طراحی توطئه و سناریو سازی های جعلی و ساختگی علیه ی مجاهدین اشرف هستند؟
تشنج در مناظره زیبا کلام و فیاض
http://www.fararu.com/vdcdxf09.yt0sx6a22y.html
اینهم موضع گیری تهاجمی علیه ی صادق زیبا کلام که با استناد واقعیت وابستگی به چین و کره ی شمالی در زمینه ی اقتصادی و هسته ای فاش نموده است که خطاب به دانشجویان بسیجی گفت شما گفتید روسیه را نابود می کنید . ولی اکنون حتی توان یک آه کشیدن علیه ی روس ها را ندارید و تأکید کرده که فعالیت جنبش دانشجوئی در دانشگاه ها ناشی از پشتوانه چپ و مارکسیستی است و افزوده که دوران نه شرقی نه غربی گذشته و سپری شده است که از سوی بسیجیان بی تر مز و دنده عقب کنده شده کف بر دهان آ.ورد گان تهدید شده که بر توی دهان تو زده می شود که علیه ی امام شیاد می گوئید.
خبرگزاری فارس نوشت: سخنان زيبا‌كلام مبني بر اينكه "عصر و زمان سخنان امام به اتمام رسيده است" با واكنش صريح دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شيراز مواجه شد. در پايان اين مناظره نشست پرسش و پاسخ برگزار شد و يكي از دانشجويان خطاب به صادق زيباكلام، گفت: چرا جنبش دانشجويي مصادره شده و در جريان چپ خلاصه شده است؟ آيا اين جريان سرشار از نفاق و دورويي نيست؟ صداقت در معادلات شما كجاست؟ جرياني كه با آرمان‌خواهي تمام سخنان امام(ره) را دريافت كرد و جريان انقلاب اسلامي را به راه انداخت و جريان جنگ تحميلي را هدايت كرد، حالا به عنوان يك طلب‌كار اصلي به جان جريان اصيل عدالت‌خواه و آرمان‌خواه دانشجويي افتاده،‌ پس جايگاه شعور در جريان دانشجويي كجاست؟ اينكه كف و سوت بزنيم جريان دانشجويي به حساب مي‌آيد؟ منظور شما از جريان اصول‌گراي تندرو چيست؟ مگر آرمان امام(ره) نابودي اسرائيل را نمي‌خواست؟ زيباكلام در پاسخ گفت: اساسا جنبش دانشجويي مدرن در كشورهاي ديگر متاثر از گروه‌هاي چپ است كه نمونه‌هاي آن انقلاب كوبا و ويتنام بوده و اين انقلاب‌ها متاثر از گرو‌ه‌هاي چپ بوده است. وي افزود: ادبيات چپ توانست در گفتمان اسلامي خود را بازتوليد كند و آيا حالا شما ناراحتيد؟ لعاب ظاهري كه شما خراش مي‌دهيد همان اقتصاد سوسياليستي چپ است. وي در ادامه گفت: شما مي‌خواهيد مرا افشا كنيد كه آيا امام(ره) را قبول دارم يا نه، تكليف را روشن كنيد؟ در مقطعي ماركسيست گفتمان بي‌همتايي بوده كه حتي در كشورهاي جهان سوم و حتي اروپا رسوخ پيدا كرد و نه تنها ماركسيست در ايران رشد داشته بلكه در كشورهايي چون هند، آفريقا و كشورهاي عربي نيز نفوذ داشته است. زيباكلام با طرح اين سؤال كه چرا در جمهوري اسلامي ايران هنوز بخش عمده‌ نظريات ماركسيستي وجود دارد؟ اظهار داشت: شما گفتيد روسيه را نابود مي‌كنيد اما جرات يك آه كشيدن عليه روسيه را هم نداريد.
سردارنقدی: دارهاي آماده برای ژنرال‌هاي آمريكايي به تقاص ترورهای اخیر
برای پرونده سفید کردن با صورت مسئله پاک کردن دست داشتن پاسداران در ترور دو دانشمند هسته ای که مرتبط به ویروس کامپیوتری نیروگاه اتمی بوشهر و از کار افتادن دستگاه های سانتریفیوژهای نطنز و اخلال در تأسیسات آب سنگین اراک ترور شدند . اکنون هذیان گوئی های پاسدار بسیجی عراقی زیاد نشئه و قاطی کرده شروع شده است . البته این ادعا بر گردان تهدید های کمدی و پوشالی امام دجالان خمینی شیاد است که تهدید کرده بود گروگان های سفارت آمریکا در تهران را به ااتهام جاسوس محاکمه می کند . ولی به جای محاکم کردن شن با سلام و صلوات از موضع خفت و خواری آزاد شدند . یا ترجمان گرد و خاک بر پا کردن 15 ملوان ربوده شده ی دولت فخیمه انگلیس در جنوب کشور است که قول محاکمه ی این جاسوسان داده شد . ولی پس از دو هفته تبلیغات در یک شوی سیاسی کمدی مطبوعاتی داخلی خارجی با اهدای هدایا به اینان از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد آزاد شدند. مهمتر اینکه زمان زیادی از آزادی یکی از 3 گروگان ربوده شده ی آمریکائی سارا شورد نمی گذرد که اکنون این سردار بسیجی نشئه عراقی این چنین از موضع ضعف و فرار به جلو این چنین هذیان ووارونه گوئی کمدی کرده است؟
ایسنا : رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: به تقاص خون‌هاي پاك ريخته شده شهيدان بويژه شهيد دكتر شهرياري، دارهايي را كه مسلمانان براي ژنرال‌هاي آمريكايي و صهيونيستي برپا مي‌كنند، علامت مي‌زنيم و مشخص مي‌كنيم كدام دار به تقاص خون اين شهيد بزرگوار برپا شده است.به گزارش ايسنا: سردار محمدرضا نقدي در همايش سراسري طلايه‌داران عرصه سلامت كه به همت بسيج جامعه پزشكي برگزار شده بود، با تأكيد بر اين‌كه انتقام اقدام جنايتكارانه آمريكا و ايادي‌اش در به شهادت رساندن دكتر شهرياري و مجروح كردن دكتر عباسي را خواهيم گرفت، اظهار كرد: ملت ما سال‌هاست بيدار شده و موجب بيداري مردم ستمديده جهان گرديده و بزودي استكبارگران را در آتش ظلم خود مي‌سوزانند.رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين‌كه آمريكايي‌هاي خبيث و صهيونيست‌ها فكر نكنند با دانشمند و استاد كشي مي‌توانند ملت ما را از مسير جهاد منحرف كرده و بترسانند، گفت: آن‌ها كه با ترفندهاي مختلف دانشمندان ما را براي تسلط بر ملت‌ها و ساخت سلاح‌هاي ضد بشري جذب مي‌كردند، امروز به واسطه اين‌كه نخبگان ما دست رد به سينه آن‌ها مي‌زنند، چشمانشان دارد كور مي‌شود
امیر محبیان در گفت‌وگو با «فرارو :»همه ما اصولگرا هستیم/ جریانی برای تصفیه دیگران شروع شده‌است
http://www.fararu.com/vdcawwni.49neu15kk4.html
مدعیان عاشقان خدمت و مخالف شیفتگان قدرت که با این شعار و پوشش اصول گرائی مقابل رقیب مغلوب مدعیان اصلاح طلب صف آرائی کردند و توانستند با ارگان های سرکوبگر سپاه و بسیج و حمایت ولی وقیح دست به کودتا بزنند و موجب حذف رقیب شوند . اکنون پیرامون جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردنش دست به تصیفه ی باند های مافیائی درون جریان اصول گرا زده اند. طوریکه صدای اعتراضی امیر محبیان قلم زن ورق پاره ی حکومتی رسالت را در آمد ه است . در صورتیکه این ورق پاره ی حکومتی ار گان تبلیغاتی بانذد مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه و روحانیت مبارز تهران می باشد که حامی دولت نا مشروع و مخالف رقیب مغلوب هستند .
فرارو- یک روزنامه نگار و استراتژیست‌ اصولگرا می‌گوید اگر اصولگرایان بپندارند که چون رقیب از صحنه حذف شده پس زمان تقسیم منافع رسیده است، آنگاه وارد حوزه استراتژی "احد" شده‎‌اند. او اصولگرایان را دعوت می‌کند، تا زمان باقی است مشکلات و شبهات را بر طرف سازند چرا که احتمال دارد به بدترین شکل بر یکدیگر هجوم آورند. امیر محبیان در گفتگو با خبرنگار «فرارو» در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلافات درونی میان طیف‌های مختلف جریان اصولگرایی و حذف اصلاح طلبان از صحنه سیاسی کشور آیا در آستانه انتخابات مجلس نهم شاهد دوپاره شدن این جریان سیاسی خواهیم بود یا نه، گفت: «بذرهای نوعی از اختلاف میان اصولگرایان وجود دارد
آتش‌سوزی در حمام شاه‌عباس بازار اصفهان
http://www.fardanews.com/fa/news/128056
آتش گرفتن و سوختن جنگل های شمال و شاهرود و غرب کشور ناشی از آلودگی هوا می باشد . اما این یکی آتش سوزی مکان میراث فرهنگی در حمام شاه باس در اصفهان عاملش چیست یا زیر سر کیست؟
حمام شاه و بازار سماورسازها كه بخشي از بازار قيصريه اصفهان محسوب مي‌شود دچار حريق شد.فارس: حمام در حال مرمت شاهزادگان صفويه كه در طبقه زيرين يك مغازه در بازار سماورسازهاي بازار قيصريه اصفهان قرار دارد، طعمه حريق شد.عصر چهارشنبه حمام شاه و بازار سماورسازها كه بخشي از بازار قيصريه اصفهان محسوب مي‌شود دچار حريق شد كه البته با وقوع اين آتش‌سوزي، خسارتي به بازار تاريخي اصفهان وارد نشد.اين آتش‌سوزي به صورت پنهان در حمام شاه كه در دوران صفويه ساخته شده و اخيراً از سوي سازمان ميراث فرهنگي در حال مرمت است، روي داد
جوان‌آنلاین: هواپيماها باران باريدند اما به زمين نرسيد
http://www.fardanews.com/fa/news/128047
تمسخر کردن اقدام کمدی دولت نامشروع برابر آلودگی هوای تهران که از سوی ارگان تبلیغاتی سپاه پاسداران کودتاگر دنبال شده است که نشان از اختلاف پاسدار ان کودتاگر با دولت نا مشروع می باشد.
اين اقدام تاثيري در كاهش ميزان آلودگي هوا نداشته و عملي و علمي بودن آن جاي تأمل دارد.جوان‌آنلاین: استفاده از هواپيماهاي سمپاش براي پاشيدن آب در سطوحي از جو براي تغيير هوا در تهران راهكاري بود كه رئيس سازمان حفاظت محيط زيست براي كاهش آلودگي پايتخت ارائه كرد و اين كار روزگذشته با پرواز 5 فروند هواپيماي آب‌پاش بر فراز آسمان تهران انجام شد. به گفته مدير كل محيط زيست استان تهران هر كدام ازاين هواپيماهاي آب‌پاش حداقل 8 بار پرواز و درهر بار پرواز 2 هزار ليتر آب را در آسمان تهران پخش كردند.
لاريجاني: اميدي به مبارزه با فساد ندارم
http://www.fardanews.com/fa/news/128053
اعتراف آشکار رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد قضائیه به عدم امید به مبارزه به فساد که باید افزود اگر چنانچه این مبارزه شدنی بود نیاز نبود که این مبارزه 32 سال طول بکشد و نتیجه ی مبازرزه هم آنگونه شود که از رأس تا ذیل رژیم ضد بشری آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری و تبعیض شده است.
در صورت عدم مبارزه با فساد، مقبوليت اجتماعي حاكميت‌ها تضعيف گشته و با ناسالم شدن روابط اقتصادي، توسعه كشور نيز تخريب مي‌شود.