گزیده خبر های 30 آذر - 89
احمدي نژاد در تماس تلفني رييس‌جمهور پاكستان:پاكستان هرچه سريعتر تروريست‌ها را دستگير و تحويل ايران دهد.خبرگزاري فارس: رييس‌جمهور كشورمان از رييس‌جمهوري پاكستان خواست دستگاه امنيتي اين كشور را مامور كند تا تروريست‌هاي شناخته شده را هر چه سريع‌تر دستگير و تحويل جمهوري اسلامي ايران دهند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909291747
گفته می شود گنه کرد در بلخ آهنگری ، به شو شتر زدند گردن مسگری .عجب پرروئی و وارونه گوئی مدل مکتبی - اصول گرائی نیاز است که بشود این چنین ادعا کرد . زیرا که در استان محروم بلوچستان ایران 11- 11 تا اعدام می شود . ولی همزمان اکنون پاسدار گماشته احمدی نژاد پاکستان را متهم نموده که هرچه زودتر تروریست ها را تحویل د هد.
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت بازرگاني دولتي ايران گفت: در سال جاري هيچگونه واردات گندم از سوي دولت انجام نگرفته و تمامي ارقامي كه براي واردات گندم به كشور ذكر مي شود، توسط بخش خصوصي و آن هم به منظور مصارفي غير از توليد آرد خبازي مثل توليد ساير فراورده هاي حاصل از آرد صورت گرفته است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909290528
اینهم یک نمونه ی دیگر معجزه ی وارونه که اتفاق افتاده است . زیرا که همچنان که روند رشد واردات کالا ها به خصوص گندم وجود دارد و امسال هم آنگونه دچار خشک سالی شده است که تا اواخر پائیز هنوز بارندگی نشده است وذخیر ه ی آبی 47 سد کشور به زیر 20% رسیده است . اما بطور کمدی و ریشخند کردن شعور و فهم مردم ایران، ادعای صادرات گندم نه واردات آن گزارش داده شده است.
عصر جدید برکناری‌ها؛ نفر بعدی کیست؟ خانه‌تکانی!
http://www.fararu.com/vdcfcxdv.w6djcagiiw.html
هرروز که می گذرد جایگاه قدرت رحیم مشائی بیشتر می شود . طوریکه برکناری محمدعلی رامین که ادامه ی اختلاف میان پاسدار گماشته احمدی نژاد با ولی وقیح و بر کناری منوچهر متکی می باشد . زیرا که بخشی به تلاش برای تسلط پیگیری مذاکرات هسته ای و فرا رسیدن به حساب فرار رسیدن زمان اعتماد سازی است که علی اکبر صالحی عراقی جانشین منو چهر متکی از آن یاد کرده است که اکنون می بایست تئوری پرداز مبتکر دروغ بودن هلاکاست از کابینه ی نا مشروع دهم کنار گذاشته شود.
فرارو- سه برکناری در عرض یک هفته: یک وزیر، یک معاون وزیر و یک رئیس سازمان. برکناری‌های مداوم در دومین سال حیات دولت خبر از تغییر و تحولات جدید می‌دهد. به خصوص که دو تن از این سه نفر یعنی محمدعلی رامین و مهرداد بذرپاش از یاران دیرین محمود احمدی‌نژاد بودند و منوچهر متکی نیز پرسابقه‌ترین وزیر کابینه به شمار می‌رفت.رامین؛ عزل دشمن صهیونیست‌ها؟به گزارش فرارو؛ هم «اسامه بن زید» از لشکر احمدی‌نژاد رفت، هم کسی که به بذرپاش این لقب بزرگ را داده بود. دقایقی پیش خبرگزاری دولت اعلام کرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی رامین، معاونت مطبوعاتی خود را بر کنار کرده و محمدجعفر محمدزاده را به جای وی به کار گماشته است. حضور رامین در کنار محمود احمدی‌نژاد به دوره نخست ریاست جمهوری وی باز می‌گشت. جایی که وی در حلقه مشاوران محمود احمدی‌نژاد جای گرفت تا نقش ویژه‌ای در مسئله هولوکاست که به نوعی نخستین خبرسازی جهانی رئیس جمهور جدید ایران بود به ایفای نقش بپردازد. محمدعلی رامین دبیر کنفرانس بین المللی هولوکاست و دبیرکل بنیاد جهانی هولوکاست شد، تا به تحقیق درباره این مسئله تاریخی بپردازد.
شد

آنچه باید می شد؛
محمدعلی رامین برکنار شد
hhttp://www.fardanews.com/fa/news/129382
با این اعتراف باید صهیونیست هادرون دولت نا مشروع دهم نفوذ کرده و سنگر گرفته باشند. آنگونه که قادر هستند شایعه را به واقعیت تبدیل نماید . از سوی دیگر آشکار و حاد شدن تضاد میان دو قوه ی مجریه و قضائیه مقابل هم دیگر می باشد.
رامین در حالی از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برکنار شد که خبر برکناری خود را شایعه‌ صهیونیست‌ها دانسته بود. رئیس‌دفتر معاون اول رئيس‌جمهور، جایگزین وی شده است. از حاشیه های جالب این برکناری این است که رامین برای ظهر روز سه شنبه در دفتر معاونت مطبوعاتی تدارک برنامه نهار جهت میزبانی از مدیران مسئول رسانه های ورزشی را تدارک دیده بود. به گزارش «فردا»، رئیس‌دفتر معاون اول رئیس‌جمهور جانشین رامین شده است. یک منبع آگاه به خبرگزاری ایرنا گفت محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس‌جمهور با انتصاب محمدجعفر محمدزاده به جای آقای رامین موافقت کرده است.آقای محمدزاده در حالی جانشین رامین شده است که آقای رامین بارها برکناری خود را تکذیب کرده بود و حتی انتشار شایعه آن را به «صهیونیست‌ها» منتسب کرده بود
هنوز خبری از دادگاه رحیمی منتشر نشده؛

قوه قضائيه: اتهاماتی متوجه معاون اول رئيس‌جمهور است
http://www.fardanews.com/fa/news/129393
این خبر هم ادامه و مر تبط به خبر قبلی می باشد که یاد آور زمان شاه می باشد که مردم شعار می دادند ما شاه نمی خواهیم ولی شاه نخست وزیر عوض می کرد . اکنون معاون اول اختلاس گر میلیاردی گفته می شود که در مظان اتهام می باشد و باید محاکمه شود . ولی این متهم موافقت با حکم بر کناری یک معاون وزیر دیگر می کند
علنی شدن پرونده اتهامات مربوط به معاون اول رئیس‌جمهور به فروردین امسال برمی‌گردد؛ زمانی که الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، آقای رحیمی را متهم کرد که «در راس یه حلقه فساد اقتصادی» قرار دارد. گرچه دادگاه آقای نادران بدلیل «اتهام‌پراکنی» برگزار شده اما هنوز خبری از دادگاه آقای رحیمی منتشر نشده است.
حمله چاقوكش ها به رييس پليس راه همدان
نمود اثباتی امنیت در کشوری که مدعی امن ترین کشور جهان می باشد

فرارو- رييس پليس راه استان همدان، ديروز يكشنبه، در جريان چاقوكشي تعدادي از اشرار، شخصا وارد صحنه شده و به رغم مجروح شدن توسط يكي از چاقوكشان حرفه اي، با مقاومت خود و همكاري مردم، موفق به دستگيري يكي از متهمان به قتل شده است.به گزارش خبرنگار فرارو، سرهنگ جاويدان، رييس پليس راه استان همدان، كه حدود ساعت پنج بعد از ظهر ديروز همراه با راننده اش از محل ماموريت اداري به خانه باز مي گشت، با صحنه ي چاقوكشي چند نفر در چهار راه "ميدان بار" در حاشيه شهر همدان برخورد كرد و به منظور دستگير كردن اراذل و اوباش، وارد صحنه شد اما وي و راننده اش از سوي چند تن از آن ها با چاقو مورد حمله واقع قرار گرفت و هر دو نفر مجروح شدند.بنا بر اين گزارش، سرهنگ جاويدان، به رغم جراحت، ايستادگي كرده و با همكاري مردم و كمك ديگر عوامل نيروي انتظامي، موفق به دستگيري سه تن از چاقوكشان شده است.به گزارش فرارو، در بازجويي يكي از چاقوكشان دستگير شده، پرده از قتل جواني بيست ساله به نام "رسول هاديان" برداشته شده است كه در تاريخ 26/9/89 در حاشيه شهر همدان ، قرباني جنايت قرار گرفته بود. تحقيقات پليس و اعترافات متهم دستگير شده نشان داده است كه رسول هاديان، فرزند نجف علي، توسط "ناصر فاتحي شاد" از ناحيه پشت مورد حمله با چاقو قرار گرفته و جان باخته است.آيت الله آملي لاريجاني، رييس قوه قضاييه، اخيرا اعلام كرد كه چاقوكشان به اعدام محكوم خواهند شد
حکم دادگاه جعفر پناهي اعلام شد
http://www.fararu.com/vdcc0xqe.2bq0o8laa2.html
مگر ررژیم ضد بشری کودتائی به جز سیاست خفقان و سرکوب و سانسور و صدور احکام زندان و اعدام همراه با روند رشد توم و گرانی و فقر و بیکاری با صدر ترورسم و ارتجاع و بحران به برون مرز با جنگ افروزی و غارتگری سیاست دیگری هم به نفع مردم ایران اجرا نموده است؟
جعفر پناهي" كارگردان سينما به شش سال حبس تعزيري و 20 سال محروميت از ساختن فيلم، نوشتن هر نوع فيلمنامه و مسافرت به خارج از كشور و "محمد رسول‌اف" ديگر كارگردان سينماي ايران نيز به شش سال حبس تعزيري محكوم شد
نطر اژه ای درباره برخورد با سران فتنه
http://www.fardanews.com/fa/news/129398
جنایتکار بد نام منفور گوش و آدمخواری چنین نظری در مورد سران رقیب مغلوب و مردم ناراضی داده است که خودش یک مجرم قاتل جنایت علیه ی بشریت می باشد . چونکه سابقه ی 32 سال صدور احکام جنایت آمیز ضد انسانی مرگ و زندان و اعدام دارد.
افرادي كه در فتنه سال گذشته دخالت كرده، ظلم بزرگي به نظام و مردم روا داشتند و سران آنها نيز كه اطلاعيه مي‌دهند، مجرم هستند و بايد تعقيب و مجازات شوند.
تصویر: جانشین متکی در استخر
http://www.fardanews.com/fa/news/129352
این حضور چه ارتباطی می تواند به پیگیری مذاکرات هسته ای و مسئولیت سیاست صدور تروری و ارتجاع و بحران دستگاه ترور و جاسوسی امور خارجه رژیم ضد بشری کودتائی داشته باشد؟
قیمت گاز خانگی 2.5 تا 5 برابر می‌شود
http://www.fardanews.com/fa/news/129336
بالاخره باید ترکش دولت نامشروع کودتائی مدعی ساده زیست اصول گرای عاشق خدمت به مردم ایران یک جورائی نمود داشته و علنی شود تا بیشتر بطور عریان ثابت شود که قول حکمت مستضعفان و پپاه برهنگان مورد خمینی شیاد چگونه می باشد؟
در حال حاضر قیمت کف فروش گاز طبیعی به دهکهای اول و دوم جامعه مصرف حدود 100 تا 130 ریال به ازای هر متر مکعب است که این قیمت به 300 ریال افزایش می یابد.مهر: قیمت گاز مشترکان دهکهای اول تا پنجم در بخش خانگی 2.5 تا 5 برابر می‌شود
فیلم / تاثیر حذف یارانه‌های نان، آب و برق بر خانواده ایرانی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25994
اینهم واکنش نمایش طرح هدفمند نقدی کردن یارانه ی دولتی که قرار است بقول پاسدار گماشته احمدی نژاد جهانی شود.