دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 14 فروردین ماه سال 1389

نقد و بررسی :يادداشت روز دروغ نامه ی کیهان " حركت اين سايه زآن شاخ گل است "

"پیام یا ادعای جهاد اقتصادی ولی وقیح نه اینکه هیچ محلی از اعراب و پشتوانه ی عملی ندارد تاکه مانع از رشد فساد اقتصادی شود و سودی عاید مردم به خصوص محرومان جامعه در ایران شود ، بلکه نوعی آماده باش برای بر خورد با جنبش های اعتراضی ناشی از قطح یارانه های دولتی است که موجب رشد تورم و گرانی خواهد شد"

سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری برای اینکه ثابت کند زمین گرد است و بر دور ولی وقیح می چرخد . یعنی هرچه وی بگوید همان است . یا هر چه پیش بینی کند نه در ایران که در منطقه و جهان رخ می دهد . از سوی دیگر برای اینکه نشان دهد که مرکز ثقل رژیم متزلزل و وحشت زده از تحو لات منطقه پاشنه ی آشیل رژیم کودتا گران غالب در بن بست و بحران فرو رفته کودتای 22 خرداد 88 و واکنش های اعتراضی ضد حکومتی پس از آن است . البته تظاهرات مردم ناراضی و سران رقیب دربست تسلیم نشدن فتنه نا میده شده است . زیرا که آنگونه که این ترفند فتنه و فتنه گر جایگزین مطالبات مردم ایران و سایر مسائل مهم دیگرشده است . برای همین سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری در اولین یادداشت روز سال جدید خود با وجود اینکه که جهاد اقتصادی نا میده شده است . ولی وی ترجیح داده است بعنوان پاداش نوروزی مکتبی مدل اصول گرایی آویزان به یادداشت روز سال گذشته ی همین موقع خود شودو با افتخارات از دستآورد بزرگ و بی نظیرسرکوب بی امان فتننه گران در سال 88 سخن گوید و از آن یاد کند که همچون جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق نعمت الهی نامیده شده است . بهر حال با این بهانه در باغ ورودی سال جدید را ترسیم و برجسته کرده است که سمت و سوی جهاد نه اقتصادی که مبارزه ی بیشتر با رقیب مغلوب است که متهم به فتنه گر شده و این چنین موسوی و کروبی و خاتمی فتنه گر متهم به خود ارزان فروشی به دشمن بیگانه شده اند :

"سال گذشته، در اولين يادداشت روز كيهان بعد از پايان تعطيلات نوروزي -14/1/89- به فهرستي از دستاوردهاي بزرگ و بي نظيري پرداختيم كه فتنه 88 براي جمهوري اسلامي ايران و مردم پاكباخته اين مرز و بوم به ارمغان آورده است و براين باور بوديم كه اين موهبت الهي مقدمه يك جهش بلند و زمينه اي براي پرواز به سوي قله هاي ديگر است. اما، كدام قله؟ كسي نمي دانست و يا كمتر كسي از آن باخبر بود. شواهد برگرفته از تاريخ پر حادثه و 32 ساله انقلاب اسلامي، اين تلقي را در ذهن بسياري از صاحبنظران پديد آورده بود كه آن قله بلند و سنگر فتح نشده، هرچه باشد، خداي سبحان در فتح آن براي ايران اسلامي نقش ويژه اي رقم زده است.- دشمنان بيروني در فتنه 88 با تمامي توان سياسي و اقتصادي و تبليغاتي- و اهرم تهديد نظامي- به ميدان آمدند و همه ظرفيت هاي پيدا و پنهان خود را كه طي سال هاي متمادي انباشته و در جاي جاي نظام براي روز حادثه جاسازي كرده و كاشته بودند، به صحنه آوردند. مهره هاي از قبل خريداري شده و يا در مسير به فروش رفته، نظير موسوي و كروبي و خاتمي، جريانات سياسي به مأموريت گرفته شده مانند احزاب و گروههاي حاضر در جبهه مدعي اصلاحات، گروهك هاي تروريست و فراري، نظير منافقين، بهايي ها، سلطنت طلب ها، ماركسيست ها، خواص ساده انديش و بعضاً آلوده و..."

در ادامه یادداشت روز جنگ روانی تبلیغاتی سیاست نخ نما شده سربازجو شریعتمداری که مخالفان و منتقدان و سران رقیب به مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل ی وصل شده اندآنهم بدون توجه که اینان رهبران و مسئولانی هستند که در مجموع هریک دارای یک پروسه ی 8 ساله در قدرت دارند که اکنون ثابت شده است بیش از 24 سال در ایران مهره های مثلث آمریکا و اسرائیل و آمریکا بر سر قدرت بودند در صور تیکه تأئید یه ی صافی شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح و خمینی شیاد و جانشین وی خامنه ای ولی وقیح عبور داده شدند. اما اکنون از موضع ضد آمریکایی یا در اصل با خود زنی آشکار این چنین اینان مورد اتهام واقع شده اند"

"مثلث آمريكا، انگليس و اسرائيل كه مديريت اصلي فتنه را برعهده داشتند. اكنون به آساني مي توان تصور كرد كه وقتي فتنه اي با اين ابعاد گسترده به شكست و رسوايي مي انجامد، چه تصويري از ايران اسلامي در افكارعمومي جهانيان و مخصوصاً ملت هاي مسلمان منطقه شكل مي گيرد. آيا همگان را به اين باور قطعي و خالي از ابهام نمي رساند كه جمهوري اسلامي ايران از كارزاري تمام عيار در مقابل تمامي قدرت هاي استكباري جهان و دنباله هاي ريز و درشت آنها، پيروز بيرون آمده است؟ و اما، از سوي ديگر، آيا غير از اين است كه جمهوري اسلامي ايران در ميان تمامي مردم دنيا، با هويت «اسلامي» آن شناخته مي شود؟"

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه ی باز گویی و لیست کردن دستآورد های بزرگ شکست جریان فتنه به حداقل 20 سال مهره های سرمایه گذاری شده در رأس قدرت از سوی دشمن بیگانه که همان مثلث یاد شده است ر این چنین تکرار و تأئید نموده است :

"حالا به آساني مي توانيد تصور كنيد پيروزي بزرگ بر فتنه اي كه با سازماندهي و برنامه ريزي- حداقل- 20 ساله و به كارگيري همه توان و ظرفيت بيروني و داخلي نظام سلطه بين الملل به صحنه آمده بود، چه راه كاري را براي رهايي از سلطه ديكتاتورهاي منطقه، پيش روي ملت هاي مسلمان مي گشايد؟"

بازهم در دنباله با آویزان شدن به موضع رهبر ولی وقیح که پیام دیکته شده از سوی کودتا گران پشت پرده به وی بود که در تأئید اقدام کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 و سرکوب پس از آن از سوی کودتاگران وارد صحنه شد واز واکسینه شدن انقلاب یاد کرد .اکنون سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری برای تقویت حاشیه ی دیوار آهنین امنیتی و باز بودن دستش به سخت تاختن به رقیب مغلوب متهم به فتنه گر اینان را میکروب های ضعیف شده توکسین دانسته است که برای پیش گیری بیماری بکار برده می شود که مدعی شده جزو موهبت های الهی بود که چنین موجب واکسینه کردن و تقویت رژیم ضد بشری در راستای پرچمداری انقلاب اسلامی در منطقه شد :

"حضرت آقا از «واكسينه شدن» انقلاب و نظام اسلامي به عنوان يكي از بركات فتنه 88 ياد كردند. واكسن، ميكروب ضعيف شده و يا سم ترشح شده از ميكروب- توكسين- است كه براي پيشگيري از بيماري به بدن افراد سالم تزريق مي شود. گلبول هاي سفيد شخص سالم در واكنش به ميكروب يا سم تزريق شده ميكروب، پادزهر- آنتي توكسين- ترشح مي كنند و از اين طريق ضمن خنثي كردن عفونت ناشي از تزريق واكسن، سيستم دفاعي بدن را در مقابل هجوم ميكروب هاي قوي تر بعدي مقاوم مي سازند. فتنه گران در جريان فتنه 88 ميكروب هايي بودند كه مثلث آمريكا، اسرائيل و انگليس با هدف بيماري زايي و نهايتا تضعيف نظام اسلامي به پيكر انقلاب تزريق كردند .بلكه پيكر قدرتمند انقلاب، از آنها به عنوان واكسن استفاده كرد و ضمن پالايش عرصه كشور اسلامي از اين ميكروب هاي عفونت آفرين، براي مقابله با ميكروب هاي ديگري كه نمي دانستيم در راهند ولي در راه بودند، آمادگي بيشتري يافت. از اين روي معتقديم، فتنه 88، موهبتي الهي بود و پيشاپيش، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي نقش آفريني و پرچمداري در انقلاب ها و خيزش هاي اسلامي منطقه واكسينه كرده بود. افشاي خط نفاق جديد، بازخواني انقلاب براي نسل هاي سوم و چهارم، مديريت الهي آقا، طلوع دوباره امام راحل(ره) و ده ها دستاورد ديگر نيز در همين راستا قابل ارزيابي است.اما موقعيت كنوني جمهوري اسلامي ايران كه بر آموزه هاي اسلامي در ساختار آن تكيه شده بر اين فريبكاري خط بطلان كشيده است، چرا كه امروزه ايران اسلامي، قدرتمندترين كشور منطقه است و در جديدترين درگيري با تمامي قدرت هاي بزرگ غرب - فتنه 88- پيروز ميدان بوده است"

.سربازجوی متخصص در وارونه گویی و کتمان کردن حقایق و تحریف گری و پاک کردن مسأله بدون آنکه شهامت و جرأت بیان این خبر های اعتراضی در سوریه و عراق را داشته باشد که در دمشق تظاهر کنند گان فر یاد می زنند نه حزب الله، نه لبنان ، یا در میدان تحریر در بغداد فریاد می زنند ایران بیرون ، بیرون، بغداد ، آزاد ، آزاد. یا اینکه در مصر و تونس و لیبی از سوی قیام کنندگان ضد دیکتاتوری هم توپوزی شدند. موضع عربستان و کویت که چنان برجسته شده است که این روز ها با بلند کردن صدای اعتراضی شان به سران رژیم ضد بشری بدلیل سیاست صدور تروریسم و بحران و جاسوسی به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی شان تنش میان حاکمان تهران و اینان سخت بالا گرفته است به خصوص که دولت بحرین دست به دستگیری کسانی کرده که تصویر شیخ حسن نصر الله را در دست یا بر سر منازل شان نصب می کنند . ولی اکنون این سر بازجو از موضع شیوه ی بازجویی و تحریف گری و وارونه گویی چنین ادعا نموده است:

"با توجه به چرخه ياد شده كمترين ترديدي باقي نمي ماند كه تلاش آمريكا و متحدانش براي دزديدن انقلاب هاي اسلامي مردم مسلمان منطقه و يا خاموش كردن و به انحراف كشيدن آن، راه به جايي نمي برد، چرا كه الگوي پيش روي ملت ها با اقتداري مثال زدني در ميدان حاضر و بي وقفه و پرشتاب در حركت است. تقلاي بي حاصل قدرت هاي استكباري يادآور ماجراي شكارچي احمقي است كه براي شكار عقاب تيزپرواز، سايه عقاب را نشانه رفته و به سوي آن تير مي انداخت و... "

در خاتمه اینکه سر باز جو پاسدار حسین شر یعتمداری به جای اینکه در ابتدای نوشتار خود به پیام نوروزی جهاد اقتصادی رهبر ولی وقیح به پردازد و پیرامون آن تجزیه و تحلیل کند که چگونه در شرایطی که از رأس تا ذیل رژیم ضد بشری آلوده به فساد و رشوه و دزدی و تبعیض می باشد . طوریکه پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور دارای پرونده ی اختلاس 350 میلیارد تومانی است که مربوط به دوران شهردار تهران بودن وی می باشد . همچنین محمد رضا رحیمی معاون اول ریئس جمهور نیز دارای پرونده ی اختلاس میلیارد ها تومانی می باشد . به ویژه اینکه یک پاسدار میلیاردی به نام محمد صادق محصولی هم وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دولت ساده زیست است . همچنین بدون پاسخگویی که مبلغ 3 میلیارد تومان هزینه ی بر گزاری جشن بین المللی نو روزی امسال از کجا آورده شده است؟ تازه اینگونه مورد ها نمونه های کوچکی از عملکرد مدعیان اصول گرایان حاکم می باشدکه معلوم است نقش رقبا یا شرکای دزدباند مافیایی مؤتلفه ی دولت چگونه می باشد ؟ بنابراین پیام یا ادعای جهاد اقتصادی ولی وقیح نه اینکه هیچ محلی از اعراب و پشتوانه ی عملی ندارد تاکه مانع از رشد فساد اقتصادی شود و سودی عاید مردم به خصوص محرومان جامعه در ایران شود ، بلکه نوعی آماده باش برای بر خورد با جنبش های اعتراضی ناشی از قطح یارانه های دولتی است که موجب رشد تورم و گرانی خواهد شد . ولی سرباز جو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری در پایان یادداشت روز خودبرای خالی نبودن عریضه مدعی شده است که تدبير حكيمانه رهبر ولی وقیح در انتخاب نام «جهاد اقتصادي» براي سال 90 مر تبط به سناریوی سازی علیه ی سران متهم به فتنه گر وحامیان برون مرزی شان است . ادعا کرده بخشی دیگر از هدف بر گزیدن پیام جهاد اقتصادی برای این سال برای عبور رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی ایران از عقبه هاي تند و رسيدن به فراخناي ثبات و اقتدار در مقابل توطئه ها ست. از طرف ديگر این پیام به عنوان جلودار و قافله سالار انقلاب هاي اسلامي منطقه، فصل ديگري از حيات الگوساز و الهام بخش نظام اسلامي را پيش روي انقلابيون مسلمان و مردم اين مرز و بوم گشوده است . بالاخره با خواب شتر ی پنبه دانه خوردن مدعی شده که در پایان افزوده ش که اين نكته هم گفتني است كه انتخاب نام جهاد اقتصادي پس از آن صورت گرفته است كه ايران اسلامي که از درون در گیر جنگ قدرت است و در بن بست و بحران فرو رفته است، در برون هم سر جنگ با ليبرال دموكراسي و سكولاريزم غرب دارد و آن را با الگوي مردم سالاري ديني به چالش طلبیده و بر زير ش كشيده است . اکنون در ادامه ی صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا و اروپا برای بحران مالی و بانکی و تورم و رکود اقتصادی است که نوبت جهاد اقتصادي برای بر زير كشيدن دو الگوي غرب ساخته سیستم كاپيتاليسيم و سوسياليسم است ! !

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900114/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 14 فروردین ماه سال 1389

حركت اين سايه زآن شاخ گل است (يادداشت روز)