گزیده خبر های 16 فروردین – 90 قسمت -3

جهت اطلاع

جالب است که ادامه ی جنگ موافقان و مخالفان مکتب ایرانی رحیم مشایی به ورزش فوتسال در ملایر کشیده شده است.

شهر ملاير اخيراً شاهد برگزاري مسابقه فوتسال بين تيم هنرمندان و تيم ملي فوتسال بود. هر چند اين مسابقه با هدف خيرخواهانه جمع آوري كمك به آزادي زندانيان بدهكار ديه برگزار شده بود اما وجود بنرها و پوسترهاي نسبتاً قابل توجه تبليغي، حاوي جمله‌اي از كوروش كبير توجه و گلايه جمعي از مردم متدين و انقلابي ملايري را برانگيخت. در اين بنرهاي تبليغي كه از سوي حامي اين برنامه ورزشي تهيه شده بود جمله‌اي با اين مضمون به نقل از كوروش به چشم مي‌خورد: "دستهايي كه كمك مي‌كنند بهتر از لب‌هايي است كه دعا مي‌كنند." جمعي از شهروندان ملايري به گلايه مندي از اين نوشتار اظهار داشتند چرا وقتي اين همه روايات و احاديث زيبا و راهگشا از ائمه معصومين(ع) وجود دارد كساني كه ادعاي اصولگرايي آنان گوش فلك را كر كرده است، دست به دامن كوروش كبير شده‌اند و آيا اين حركت در راستاي ترويج مكتب ايراني انجام نشده است؟ مجموعه پيمانكاري برگزار كننده اين مسابقه در پاسخ به سئوالات مردمي اعلام كردند اين خواست "حامي مالي" مسابقات بوده است.

واقعاً که اوضاع رژیم فاشییستی مذهبی تروریستی کودتایی عجیب بر هم ریخته وخرت وخر شده است . زیرا از یک سو سایت های اصول گرایان وزیر دکوری ترور و جاسوسی امور خارجه علی اکبر صالحی عراقی را متهم به رابطه با بهائیت کرده است . از سوی دیگر سر مقاله نویس همین روزی نامه حکومتی جمهوری اسللامی وی را متهم کرد که بر خلاف پیام خمینی شیاد به پیشنهاد عادی سازی همتای مصری اش چراغ سبز نشان داده است . اما اکنون به موازات اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد گفته است که پادشاه اردن به ایران دعوت می شود . این وزیر دکوری هم از وزیر امور خارجه مصر برای سفر به ایران دعوت نموده است؟!

دولت موقت مصر هم براي از سرگيري رابطه با ايران شرط تعيين مي‌كند! نبيل العربي وزير امورخارجه دولت موقت مصر به عنوان پيش شرط برقراري روابط سياسي با جمهوري اسلامي ايران گفت: بايد نام "شهيد خالد اسلامبولي" از خيابان تهران برداشته شود. به گزارش روزنامه القبس كويت، نبيل العربي ادامه داد: ايران پس از انقلاب سال 1357 مي‌خواهد نقش تاثيرگذاري در منطقه داشته باشد و اين حق اين كشور است اما نبايد اين وضعيت باعث شود ايران به يك كشور دشمن تبديل شود. البته وزير خارجه دولت موقت مصر اين مطلب را هم گفته است كه "مصر صفحه جديدي را در روابط با همه كشورهاي جهان باز خواهد كرد. همه كشورهاي جهان به جز اسرائيل و آمريكا در تهران سفارتخانه دارند. مي‌توان مشكلات امنيتي ميان تهران و مصر را حل كرد و به مبادله سفير ميان دو كشور اقدام كرد." العربي هر چند افزوده "مصر از اين به بعد مانند دوره حسني مبارك، گنج استراتژيك اسرائيل باقي نمي‌ماند." ولي هيچ تعهدي براي قطع رابطه قاهره با رژيم صهيونيستي نداده است. روابط جمهوري اسلامي ايران با رژيم مصر در ارديبهشت 1358 به فرمان امام خميني در اعتراض به امضاي پيمان ننگين كمپ ديويد توسط سادات و نخست‌وزير رژيم صهيونيستي قطع شد و تاكنون نيز به همين دليل از سرگرفته نشده است. * فردي با حضور در پشت بام سازمان نظام وظيفه، تهديد به خودكشي كرد. به گزارش تابناك، فرد جواني كه گويا و بنابر اظهارات خود، درباره خدمت سربازي‌اش با مشكلاتي رو به رو شده بود، در اقدامي تعجب آور، با حضور در پشت‌بام سازمان وظيفه عمومي ناجا، واقع در ميدان سپاه، تهديد به خودكشي كرد كه اين موضوع با حضور نيروهاي امدادي، از جمله آتش نشاني و اورژانس و مأموران پليس، همچنان ادامه دارد. مشخص نيست اين فرد چگونه توانسته روي پشت بام ساختمان مركزي سازمان وظيفه عمومي ناجا حضور يابد

احتمال تعويق مجدد راه‌اندازي نيروگاه بوشهر

ای یکی هم جزو دستآورد سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و باج های کلان چندین ساله به روس ها زدن است که چاشنی ترکش فاجعه زلزله و سونامی ژاپن و از سونامی و زلزله بدتر خطر نشت رادیو اکتیوتیه اتمی نیروگاه های هسته ای مننفجر وتخریب شده فوکوشیما شده است

رئيس كميسيون انرژي مجلس از بررسي علت خارج كردن سوخت از نيروگاه اتمي بوشهر در اين كميسيون خبر داد. به گفته كاتوزيان اين موضوع سبب مي‌شود راه‌اندازي نيروگاه بوشهر مجددا يكسال ديگر به تعويق بيفتد. به گزارش فارس، كاتوزيان پيش از اين نيز اعلام كرده بود كه روشي كه روس‌ها در راه اندازي نيروگاه بوشهر به كار گرفته‌اند به نظر مي‌رسد چندان همراهي با ايران ندارد. وي همچنين گفته بود كه به نظر مي‌رسد اراده‌اي در همكاري روس‌ها در ايران در راه اندازي نيروگاه بوشهر ديده نمي‌شود رئيس كميسيون انرژي مجلس همچنين يادآور شد: خارج شدن سوخت از نيروگاه اتمي بوشهر موجب مي‌شود راه‌اندازي اين نيروگاه يك سال به تاخير افتد و ما مجددا به نقطه قبلي خود باز گرديم.

باني فعل «حرام» چگونه «خدوم» شد؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900116/2.htm#other208

سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری از گرده ی خر گیر آورده و با دمش مشغول شکستن است و با خوشرقصی کردن ولی وقیح در شرف حال گیری کردن از رفسنجانی است که چرا به دلیل فوت پدر موسوی به وی تسلیت گفت و از گذشته ی وی قدردانی نمود که برای وی همچون عماله کردن نشادر است که از زور زوزش بالاو پایین می پرد و برای کاهش سوزش به سوی رفسنجانی و موسوی جفتک پرانی می کند تا نکند از شرایط بحرانی منطقه اینان به نفع خود بهره برداری نمایند.

تضاد موضع آقاي هاشمي رفسنجاني در «حرام» اعلام كردن اغتشاش 25 بهمن و «خدوم» معرفي كردن يكي از دو دعوت كننده اصلي اين اغتشاش (موسوي) سوال هاي جدي را موجب شده استدر تدارك اغتشاش ناكام 25 بهمن كه براي خوش خدمتي به آمريكا و رژيم صهيونيستي و در راستاي تحت الشعاع قرار دادن قيام ملت هاي مسلمان خاورميانه صورت گرفت، موسوي و كروبي نقش دعوت كننده داشتند و با وجود مخالفت وزارت كشور خواستار برپايي راهپيمايي شدنداين تناقض رويكرد به فاصله كمتر از 2 ماه پرسش هاي متعددي را برمي انگيزد از جمله اينكه؛ چگونه مي توان اغتشاش را «حرام» اما تحريك كننده آن را «خدوم» توصيف كرد؟ قطعاً موسوي در اين اقدام شنيع، خدمتي كرده اما آيا اين خدمت جز به آمريكا و اسرائيل و ديكتاتورهاي مزدور وابسته به آنها بوده است؟! پس آقاي هاشمي در كارنامه به ويژه 2 سال اخير موسوي و نقش وي در اقدامات ضدانقلابي روز قدس، 13 آبان، 16آذر و 6 دي 88 (عاشورا) و پس از آن كه آميخته با هتاكي عليه امام خميني، رهبري، انقلاب اسلامي و فراتر از همه امام حسين(ع) بود

"مجدي حسين " دبيركل حزب عمل مصر در گفت‌وگو با فارس:"عمروموسي " شانسي براي رياست جمهوري مصر ندارد.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب عمل مصر معتقد است كه عمرو موسي و احمد شفيق كه از عناصر وابسته به رژيم سابق به‌شمار مي‌روند، شانسي در انتخابات آينده رياست جمهوري ندارند و به عقيده وي بهتر است خودشان را كانديد نكنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001160792

تلاش مذبوحانه برای عضو گیری و جا پا باز کردن از مهره هائی در مصر تا تبدیل به شیخ حسن نصرا لله و حزب الله شوند و با گرایش به ولی وقیح در خدمت پاسداران کودتا گر در آید تا در شرایط مناسب برای اقدا مات و اهداف تروریستی در مصر مورد استفاده واقع شوند.

تكميلي/حاشيه‌هاي نشست خبري رئيس‌جمهور؛احمدي‌نژاد: دوستدار "خبرگزاري فارس " هستم.خبرگزاري فارس: نشست خبري رئيس‌جمهور با خبرنگاران داخلي و خارجي در اوّلين روزهاي فصل بهار با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001160354

مگر می تواند نباشد و خلاف این مثل حرکت کند که غلومی به اربابش میره و تره به تخمش . چون هر دو وابسته به پاسداران کودتا گر و ولی وقیح می باشند . البته وی با کودتا و تقلبات و تبلیغات رئیس جمهور قلابی شد تا در خدمت کودتا گران باشد؟

فردريك توبن در گفت‌و‌گو با فارس-1سخنان احمدي‌نژاد باعث شناخت صحيح من از هولوكاست شد.خبرگزاري فارس: انديشمند مشهور آلماني گفت: من قبل از موضع گيري رئيس جمهور ايران، درباره هولوكاست تحقيق مي‌كردم ولي سخنان احمدي‌نژاد باعث شناخت صحيح من از اين دروغ تاريخي شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001130087

اینهم نمونه ی دیگر مانور جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی اسرائیل دادن از طریق یک مهره ی خریداری شده از سوی پا سداران کود تاگر و خبر گزاری دروغ پرداز فارس وابسته به پاسداران تا در اینگونه مواقع مورد استفاده ی تبلیغاتی قرار گرفته شوند. آنهم در شرایط که مبتکر این تز دروغ بودن هلاکاست که محمد علی رامین که مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد و معاونو زیر ارشاد سانسور و تفتیش عقاید بود حذف و محو وفراموش شده است.

فارس: لطفاً براي آشنايي بيشتر خوانندگان خودتان را معرفي بفرماييد.توبن: نام من "فردريك توبن " است. اهل استراليا و اصالتاً آلماني هستم. زماني كه والدينم به استراليا مهاجرت كردند، من 10 سال داشتم. دوران تحصيلم را در كشورهاي استراليا، نيوزيلند، آلمان و زيمبابوه سپري كردم. من در اين كشورها و همچنين نيجريه تدريس كردم. اگر در "ويكي‌پديا " نام مرا جستجو كنيد؛ همه اطلاعات من را مي‌يابيد؛ البته اطلاعات دروغ و منفي.

آيت‌الله نوري همداني:انقلاب صد در‌صد اسلامي زمينه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است‌.خبرگزاري فارس: يكي از مراجع تقليد در قم با بيان اينكه همه كارها در نظام ما بايد اسلامي باشد، گفت: انقلاب صد در‌صد اسلامي زمينه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001160830

مگر پس از طرح و اجرای دو کودتا با ادعای اصول گرایی و حذف کمل رقیب مغلوب و خاموش کردن منتقدان دولت اصول گرا و جراحی رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبر گان رهبری و یک دست کردن حکومت کودتایی اصول گرایی با هیه و پخش هموار شدن شرایط ظهور امام زمان هنوز جای شکی از حکومت اسلامی مورد نظر وجود دارد؟!

بروجردی: دعوت پادشاه اردن مناسب نیست

http://www.fararu.com/vdcj8mea.uqe8tzsffu.html

بازهم موردی دیگری از سیاست شترگا وپلنگی دستگاه ترور و جاسوسی امور خارجه ی رژیم ضد بشری با بر جسته کردن ضریب عمق اختلافات درون باند های مافیایی کودتایی که این چنین دامنه ی رشد یافته اش علنی شده است؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به تاکید رئیس جمهور مبنی بر دعوت از پادشاه اردن برای سفر به تهران گفت: «در مقطع فعلی با توجه به وضعیتی که در منطقه وجود دارد این دعوت مناسب نیست.

صحنه‌سازی پسر معتاد در قتل مادر

اینه یک سناریوی ترسیم شده فاجعه آمیز از هم پاشیده شدن اساس و بنیان خانواده ها وقاتل و مقتول ساختن قربانیان ناشی از مبارزه ی 32 ساله ی مبارزه ی با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین و وعده حکوت مستضعفان و پا بر هنگان رهبران و مسئولان رژیم ضد بشر که اکنون به اینجا کشیده شده است..

ایران نوشت: شامگاه 26 اسفند 89، پسر جوانی در تماس با مأموران پلیس شهرستان «داراب» استان فارس از قتل مادرش خبر داد. پس از این تماس، گروهی از کارآگاهان خود را به محل جنایت رسانده و با جسد زن سالمند روبه‌رو شدند.در نخستین بررسی‌ها مشخص شد «لیلا» با اصابت ضربه‌های سنگین به سرش از پا درآمده است. شواهد نیز نشان می‌داد زن سالمند از سوی یک آشنا به قتل رسیده است. بنابراین مأموران به بازجویی از حامد - پسر «لیلا» - پرداختند که او نیز گفت: «بعد از فوت پدرم و ازدواج خواهر و برادرانم، من و مادرم با هم زندگی می‌کردیم. امشب زمانی که از محل کارم به خانه آمدم، متوجه شدم در خانه باز است. در حالی که به موضوع مشکوک شده بودم، خیلی سریع خودم را به داخل خانه رساندم که در اوج ناباوری با جسد خونین مادرم روبه‌رو شدمسرهنگ سیروس حیدری - رئیس پلیس آگاهی استان فارس - با اشاره به این خبر گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیق برای افشای راز جنایت را آغاز کردند. آنها وقتی دریافتند «حامد» اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارد و چندین بار نیز با مادرش درگیر شده، بلافاصله او را بازداشت کردند.متهم نیز با اقرار به قتل گفت: «اختلاف سنی من و مادرم بسیار زیاد بود و به شدت با هم درگیری داشتیم. شب حادثه هم بر سر مسائلی درگیر شدیم. نیمه‌های شب نیز پس از مصرف مواد مخدر دچار توهم شده و با سنگ مادرم را در خواب کشتم. بعد هم برای صحنه‌سازی ادعا کردم افراد ناشناسی او را کشته‌اندمتهم پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت، با قرار قانونی روانه زندان شد.

. تخلف 6 میلیاردی در یک میدان نفتی

سرنخ عدم واریزی مبلغ 11 میلیارد دلار فروش نفت به خزانه ی دولت را می بایست در اینگونه سیاست های خائنانه چوب حراج بر منابع و ذخایر کشو ر جستجو نمود؟

خبر آنلاین : علت تزریق گاز ترش به میدان نفتی آقاجری، موضوع سوال نماینده مرند از مسعود میرکاظمی بود که وزیر نفت را به مجلس فراخواند.سیروس سازدار در طول سوالش بارها به بی‌توجهی وزیر به سوالات و تذکرات نمایندگان اشاره کرد و حتی در ابتدای سوالش گفت: از طرف وزیر نفت از خودم تشکر می‌کنم که یکبار دیگر به او فرصت پاسخ‌گویی دادم ولی ایشان حتی زحمت تشکر از بنده را هم به خودش نداد.وی که خواستار «خلق محمدی» در سال جهاد اقتصادی بود، افزود: متاسفانه مدیران عرصه نفتی کوچک‌ترین تمایلی به شنیدن مشکلات صنعت نفت ندارند. به همین دلیل مشکلات صنعت نفت در طول قانون برنامه چهارم مرتفع نشد.سازدار با تشریح مراحل مختلف در تزریق گاز به میدان نفتی آقاجری و تفاوت گاز ترش و شیرین، از تخلف 6 میلیاردی تزریق گاز به این میدان خبر داد و خواستار پاسخ‌گویی وزیر شدبه گفته وی، مسعود میرکاظمی اگرچه آدم خوبی است اما یک عیب اساسی دارد و آن اینکه به حرف متخصصین توجهی ندارد و فقط حرف چند نفر آدم محدود دور و برش را گوش می‌دهد.میرکاظمی در پاسخ به این سوال با رد تخلف مالی در این میدان نفتی از سودآوری و درآمد2 میلیارد دلاری آن خبر داد.اما سازگار با اشاره به عقد یک پیمان با شرکت الجی گفت: می‌خواهید اسم بقیه پیمانکاران و میزان تخلفات مالی را بگویم؟ لااقل به خودتان زحمت بدهید و یک بازدید از محل می‌کردید!این نماینده اصلاح‌طلب در پایان برای اینکه حسن‌نیتش را به وزیر و مجلس ثابت کند و بگوید که همه افشاگری‌هایش از منظر کارشناسی بوده است، گفت که اگرچه از پاسخ‌های وزیر قانع نشده اما سوالش را به رای نمایندگان نمی‌گذارد.

نماینده خوی: با افزایش قیمت انرژی، نانوایی‌ها تعطیلی را به صرفه‌تر می‌دانند

اعتراف عضو بازار مکاره به پیآمدهای حذف یارانه های دولتی ودلیل ترس انتخاب پیام نوروزی جهاد اسلامی که از سوی ولی وقیح داده شده است.

خانه ملت icana.ir : مؤید حسینی‌صدر با انتقاد شدید از نحوه محاسبه قیمت قبوض گاز، گفت: محاسبه قیمت قبوض گاز به طور اشتباه و خلاف قانون صورت می‌گیرد، مصوبه مجلس در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها این بود که اولا دولت با گذشت ۵ سال با شیبی ملایم افزایش قیمت‌ها را اعمال کند؛ دوم این که اگر بهای قبوض بخواهد به صورت تصاعدی محاسبه شود، نباید از قیمت ۹۰ درصدی گاز صادراتی بیشتر باشد.به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون انرژی مجلس با انتقاد از بی‌دقتی دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و قانونی نبودن بهای گاز محاسبه شده در قبض‌های وصولی به مردم، گفت: بهای گاز محاسبه شده و رسیده به دست مردم، اگر به صورت تصاعدی هم محاسبه شود، نباید از قیمت ۹۰ درصدی گاز صادراتی بیشتر باشد.مؤید حسینی‌صدر با انتقاد شدید از نحوه محاسبه قیمت قبوض گاز، گفت: محاسبه قیمت قبوض گاز به طور اشتباه و خلاف قانون صورت می‌گیرد، مصوبه مجلس در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها این بود که اولا دولت با گذشت ۵ سال با شیبی ملایم افزایش قیمت‌ها را اعمال کند؛ دوم این که اگر بهای قبوض بخواهد به صورت تصاعدی محاسبه شود، نباید از قیمت ۹۰ درصدی گاز صادراتی بیشتر باشد.نماینده خوی در مجلس شورای اسلامی افزود: قیمت‌ها به یک‌باره اوج شدیدی پیدا کرد به طوری که تا ۴۰ برابر افزایش قیمت داشتیم و این موضوع موجب نگرانی مردم شده است و مردم برای اعتراض به این مسأله مراجعات زیادی داشته‌اند؛ از وزارت نفت می‌خواهم با فرستادن بازرس ویژه وضعیت را از نزدیک مشاهده کند.وی ادامه داد: در برخی از گزارش های رسیده از مردم مواردی دیده شده که قبض گاز بعد از گذشت ۵ ماه با قیمت بعد از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها آمده که این موضوع باعث شده در بین مردم شایع شود که در این پنج ماه به عمد قبوض گاز به مردم وصول نشده است.حسینی صدر با بیان این که با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و بالا رفتن قیمت‌های قبوض گاز قسمت‌های خدماتی شهر، که کارشان با مصرف گاز رابطه مستقیم دارد، از کار افتاده‌اند، گفت: نانوایی‌ها به ویژه آزادپزها با این وضعیت تعطیلی را به صرفه‌تر می‌دانند.نماینده خوی گفت: در حوزه انتخابیه بنده طبق توصیه اسلام بیشتر رسم بر این است که زوج‌های جوان نزد خانواده پیشین خودشان زندگی کنند؛ این مصداقی از فرهنگ پیشه کردن قناعت است، اما با تصاعدی حساب کردن قیمت‌های قبوض در هر خانوار این قناعت به اسراف تبدیل شده و ما نباید با این مسائل برخورد ماشینی داشته باشیم.عضو کمیسیون انرژی مجلس، اعزام بازرسانی از سوی وزیر نفت را خواستار شد تا به طور مستقیم چگونگی محاسبه قبوض گاز شهر خوی رسیدگی شو