چند گزیده خبر از خبر گزاری دروغ پرداز فارس 20 فروردین - 90

فرمانده پليس دياله در گفت‏وگو با فارس:علت برخورد با منافقين عدم تمكين آنها به قانون اساسي عراق است.خبرگزاري فارس: فرمانده پليس استان دياله عراق تأكيد كرد كه علت اصلي درگيري نيروهاي پليس با افراد مجاهدين خلق قانونشكني اين گروه و عدم تبعيت آنها از قانون اساسي عراق است

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001190604

تصاویر 28 شهید مجاهدین عملیات بربر منشانه به کمپ اشرف

در شرایطی که از ورود خبرنگاران به درون کمپ اشرف ممانعت شده است و انجمن خبر نگاران بدون مرز این اقدام را محکوم کرده است ولی از سوی دیگر گفتگوی الشمری متهم جنایت علیه ی بشریت با همتای خودش گزارشگرخبر گزاری دروغ پر داز کودتاگر پاسداران فارس بطور آزاد انه انجام می شودتا که پیرامون جنایت جنگی علیه ی بشریت اخیر آنچه از سوی مقامات بالا دیکته شده گفتگو شودتا حقایق بطور وارونه بازتاب یاجلوه داده شود . البته در این گفتگو به سبک بازجوئی سربازجو یان زندان اوین کیفر خواست علیه ی مظلومان و به نفع قاتلان تهیه و تنظیم گردد . یعنی جای قاتلان و مقتولان عوض شود . بطور مثال به جای ارتش مهاجم، پلیس دیالی جا زده شده است . همچنین شبیخون نیمه شبانه و بربر منشانه ارتش زیر فرمان نوری مالکی مزدور در کنار مزدوران سپاه قدس به مجاهدین کمپ اشرف بطور وارونه تهاجم مجاهدین بی دفاع و سلاح به اینان وانمود شود. شهید شدن 31 نفر و مجروح ساختن بیش از 300 تن از مجاهدین رعایت قانون عراق و حقوق انسانی بین الملل نا میده گردد. مهمتر اینکه تصاور 28 شهید از 31 شهید معرفی شده با صد ها مجروع بزرگ نمایی قلمداد شود که معلوم نیست که این چگونه مهاجمی است که فقط انبوهی مقتول و مجروح داشته است؟‍ خلاصه اینکه اثبات سر سپردگی نوری مالکی به ولی وقیح و پاسداران کودتا گر و همکاری با سپاه قدس مسلح و چماقدار است که همان نقش ساندیس خوران در خدمت پاسداران سر کوبگر در ایران را در عراق بر عهده دارند . بطور مشترک به مخالفین حاکمان جنایتکار و ضدبشری در کمپ اشرف تهاجم سبعانه ی ضد انسانی نمایند تا که این اقدام جنایتکارانه ی ضد انسانی بمنزله پای بندی تعهد دولت عراق بر اساس قانون اساسی به عدم تهاجم از درون خاک عراق به ایران معرفی شود . صد البته که این توطئه ی جنایت مشترک با سفر وزیر دفاع آمریکا و چراغ سبز نشان دادن همآهنگی و عریضه نویسی جاسوس و خائن چند جانبه احمد چلبی به نخست وزیر دست نشانده نوری مالکی دست نشانده است که تأکیدبه اخراج مجاهدین از کمپ اشرف شده بود همخوانی دارد. زیرا که هزینه ی انتقام کشته شدن 5 سرباز آمریکایی و تهدید نمودن عربستان از سوی حاکمان تهران است که قبل از این تهاجم وحشیانه به کمپ اشرف از طریق سپاه قدس و عوامل نفوذی درون دولت عراق هدایت و اجرا شد. طوری که وزیر دفاع آمریکا را به عربستان به بغداد کشاند تا برای عدم ادامه ی کشته شدن بیشتر سربازان آمریکایی در آستانه اعلام آمادگی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا اوباما ادامه نیابد چونکه ر صورت ادامه نتیجه منفی بر روی رأی دهند گان آمریکائیان دارد .در عوض توافق شد تا مجاهدین بی دفاع و سلاح اشرف قتل عام شوند . فراموش نشود شریک جرم این جنایت محرز جنگی علیه ی بشریت همان اشغال گران عراق هستند که عراق را باتلاق کردند و تبدیل به حیات خلوت و جولانگاه سپاه قدس نمودند و در عوض مجاهدین را خلع سلاح کردند و نام شان را همچنان بر توی لیست سیاه تروریست گذاشته اند تا این خوش خدمتی موجب این تراژدی ضد انسانی در کمپ اشرف شود و همزمان عوامل شان در قاهره پرچم آمریکا و اسرائیل را بر آتش بکشند تا به چاشنی انفجاری جنگ حماس و حمایت حزب الله لبنان اسرائیل در خاور میانه منتهی شود تا رژیم ضد بشری در بن بست و بحران ها فرو رفته راه گریزی برایش به وجود آید. .

"حسن الشمري " فرمانده اداره پليس دياله در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد اعلام كرد: علت اصلي درگيري نيروهاي پليس با افراد مجاهدين خلق (منافقين) قانون شكني اين گروه و عدم تبعيت آنها از قانون‌ كشور عراق است. وي افزود: نيروهاي پليس چند روز گذشته به منظور بازرسي اين اردوگاه به محل اصلي مجاهدين خلق (منافقين) يعني اردوگاه اشرف رفته بودند اما سران اين گروه اجازه بازرسي به نيروهاي امنيتي را ندادند، به همين دليل درگيري ميان دو طرف شروع شد و موجب كشته و زخمي شدن تعدادي از دو طرف شد. فرمانده اداره پليس استان دياله با اعلام اينكه اداره اطلاعات از سوي منابع خود خبر وجود چند بسته مواد منفجره در اردوگاه را داد و آنها براي پيدا كردن بسته‌هاي بمب به اردوگاه رفتند اما نيروهاي مجاهدين خلق به آنها اجازه بازرسي ندادند. الشمري تاكيد كرد كه تمامي اعضاي اين گروه طبق اصول بين‌الملل و قطعنامه حقوق انسان با آنها برخورد مي‌شود و تمامي تبليغات اين گروه درباره دولت المالکي دروغ است. نيروهاي ارتش عراق بامداد امروز در راستاي اجراي تصميمات دولت و مفاد قانون اساسي اين كشور براي برچيدن اردوگاه گروهك تروريستي منافقين موسوم به "اردوگاه اشرف " تلاش كردند اما با حمله عناصر اين گروهك تروريستي روبه‏رو شدند. درهمين حال، گروهك تروريستي منافقين نيز با اذعان به تلاش ارتش عراق براي برچيدن اردوگاه اشرف در راستاي تصميمات دولت عراق و براساس مفاد قانون اساسي اين كشور، با هدف بزرگنمايي تعداد كشتههاي خود را در جريان اين درگيري 25 نفر اعلام كرد. قانون اساسي عراق تاكيد مي‌كند كه اين كشور پايگاهي براي هيچ‏يك از گروههاي تروريستي به منظور اقدام عليه همسايگان نيست.

تظاهرات‌كنندگان مصري پرچم‌هاي آمريكا و اسرائيل را به آتش كشيدند.خبرگزاري فارس: در تظاهرات ميليوني امروز مردم مصر پرچم‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي به آتش كشيده شد.

همانگونه که ا شاره شد این اقدام مرتبط به گزارش خبر قبلی می باشد . چون از سوی حاکمان کودتا گران تهران بر نامه ریزی شده است . زیرا که دو روز جلوتر خبرش از سوی همین خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس با آب و تاب فراوان بازتاب داده شد . برای اینکه ادامه ی تلاش بر پایی جنگی دیگر در خاور میانه از طریق حماس و حزب الله لبنان می باشد تا سمت و سوی قیام های منطقه ضد آمریکایی و اسراییلی و اسلامی شود . یعنی همان الگوی تهران و جماران است که رهبر ام القرای جهان اسلام خوانده شده ی ولی وقیح و جانشین خمینی شیاد در منطقه فرار گیر شود تا فرصت طلبانه بتوان بر روی این موج نشست که هم بحران های درونی و بیرونی دور زده شود . هم اینکه فضا برای شتاب دادن به تلاش دستیابی به سلاح اتمی هموار گردد.

به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري پرس‌ تي‌وي، مردم مصر امروز تظاهرات ميليوني با عنوان "جمعه محاكمه و پاكسازي " در ميدان التحرير قاهره برگزار كردند و مردم با سردادن شعارهايي خواستار مجازات سران رژيم مبارك شدند.بر اساس گزارش‌ها در تظاهرات امروز تمامي خيابان‌هاي اطراف ميدان التحرير مملو از جمعيت بوده است.تصاوير شبكه‌هاي خبري نشان مي‌دهد كه تظاهرات كنندگان پرچم‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي را در ميدان التحرير به آتش كشيدند و تعدادي ديگر از تظاهرات كنندگان پرچم اسرائيل را پاره كردند

مدير عامل سازمان تاكسيراني شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:افزايش 15 درصدي نرخ كرايه تاكسي‌ها در سال جاري.خبرگزاري فارس: مدير عامل سازمان تاكسيراني شهر تهران گفت: افزايش 15 درصدي نرخ كرايه تاكسي‌ها در شوراي اسلامي شهر تهران تصويب و براي تاييد نهايي به فرمانداري ارسال شده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001190569

گذشته از افزایش چند صد برابری قبوض گاز و برق و تلفن که پس از حذف یارانه های دولتی به وجود آمده است که موجب اعتراض شدید برخی از اعضای بازار مکاره شده است از سوی دیگر تأید همین 15% افزایش نرخ کرایه تاکسی نشان می دهد که 6% بیش از افزایش 9% حد اقل دستمزدکار فرما و دولت برای کار گران در امسال می باشد که بمثابه فشار بیشتر بر کار گران محروم و زحمت کش می باشد.