فیلم و تصاویر 16 فروردن 90

فیلم / رقص و پایکوبی در فشم سیزده بدر ۹۰

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30943

این فیلم نشان می دهد که نه مردم مراسم 13 بدر و اجرای جشن وپایکوبی و رقص را فراموش نمی کنند ، بلکه به کوری چشم حاکمان مرده پرست و دین فروش هر فرصتی که بدست آورند دست به شادی و پایکوبی می زنند و مبارزه می کنند . اکنون در روز 13 بدر در فشم اطراف تهران بزرگ آهنگ و موسیقی آذری گذاشته ند تا ثابت نمایند بر خلاف سناریو وسریال سازان سازمان پشم و شیشه ی پاسدار ضرغامی که توهین و تحقیر آمیز است . زیرا که هدف به ریشخند گرفتن گویش های محلی برای ایجاد اختلاف میان اقشار جامعه می باشد ولی میان مردم اتحاد و همآهنگی وهم زیستی مسالمت آموز انسانی بر قرار است . زیرا که دشمن مشترک شان حاکمان دین فروش است که ضد منافع ملی و دشمن مردم ایران و مراسم وجشن ها و سنت ها و... می باشد.

بازارچه‌ي " پي پشت " در جزيره قشم

بر خلاف فیلم فوق که مربوط به مراسم 13 بدر و پایکوبی و رقص و شادی در فشم اطراف تهران است . اما این صحنه های تصویری هم تعلق به آن بخش از محرومان وتهی دستان در جزیره قشم جنوب کشور دارد که اینان 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند . صد البته فراموش ناشده است که چگونه خمینی شیاد در 32 سال پیش با عوامفریبی و دجالی قول حکومت مستضعفان و پا بر هنگان را به اینان داده بود و تأکید کرد که اقتصاد را به خر واگذار کرده است کند تا بعداً صاحب قدرت و حکومت شوند .چون خمینی شیاد نه مادیات دنیوی که به ارتقای معنویت و روحانیت و اخروی جامعه فکر می کند . تز عوامفریبانه و وارونه ی وی که از سوی خودش و سپس از سوی جانشین و پیروانش تلاش همه جانبه کردند تابرای ایجاد و رشد ونمو پدیده های شوم آقازاده پروری و زنان تن فروش خیابانی و کارتن خوابان خیابانی و حاشیه نشینان شهر و کودکان کار خیابانی و دختران فراری از خانه همراه با رشد اعتیاد و بیماری اید و فقر و بیکاری بس فعال باشند . آری اکنون سهم قول داده ی بردن نان برتوی سفره های محرومان و فروش 330 میلیارد دلار نف دولت نهم ومفقود شدن یک میلیذارد دلار و عدم واریز شدن 11 میلیارد دلار فروش نفت به خزانه ی دولت دهم و هزینه ی بیش از 3 میلیارد تومانی بر گزاری مراسم جشن بین المللی نوروزی امسال در تهران این چنین سهم جزیره نشینان جزیره ی قشم نزدیک بندر عباس داده شده که در تصاویر نمایش داده شده است .

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بازار قشم در تسخير اجناس چيني است كه در مجتمع‌هاي متعدد تجاري قشم و درگهان به مردم عرضه مي‌شود. به هنگام تعطيلات عيد نوروز و در 20 كيلومتري جاده درگهان - لافت بازارچه دست‌فروشان "پي پشت" خودنمايي مي‌كند. اين بازارچه فضايي براي عرضه اجناس نه چندان مرغوب و به اصطلاح "بنجل" با قيمتي پايين‌تر از اجناس مجتمع‌هاي تجاري به مردم است.جالب اينكه 70 درصد فروشندگان بازارچه "پي پشت" افغاني بوده و بقيه نيز افرادي از روستاي پي پشت و شهرهايي مانند گرگان، بم ، زاهدان، زابل، ميناب و ... هستند. حضور كودكان و جوانان فروشنده نيز در اين بازارچه مشهود است. بازارچه "پي پشت " هر ساله از 15 اسفند تا آخر تعطيلات نوروز رونق دارد بنابراين اكثر مشتريان را مسافران نوروزي تشكيل مي‌دهند.از آنجا كه فضاي اطراف بازارچه بياباني است، وزش باد باعث خاك‌آلودگي اجناس، فروشندگان و خريداران شده و چه بسا ديدن را براي افراد دشوار مي‌كند.همچنين برق اين بازارچه كه دكل‌هاي فشار قوي از فراز آن مي‌گذرد، به وسيله‌ي موتور برق تهيه مي‌شود.