گريه ! (گفت و شنود)
گفت : سربازجو میگه بهش گفته رهبر ، می تونی از ته دل گریه کنی پای منبر
آنگاه این نماینده ویژه ی رهبر خسیس ، برای چاپلوسی  کردن خودشو میکنه خیس
گفت: موضع مقتدرانه ايران در اجلاس اسلامبول و موضع ضعيف آمريكا در اين اجلاس بدجوري باعث عصبانيت گروه هاي اپوزيسيون شده است.
گفتم: مقامات آمريكايي و اروپايي و صهيونيستي نگراني شديد خود را در اين باره به طور رسمي و علني ابراز كرده اند ولي گروه هاي اپوزيسيون كه نه سر پيازند و نه ته پياز چرا عصباني شده اند؟!
گفت: اتفاقا «آرش- م» يكي از ضد انقلابيون فراري در صفحه فيس بوك خود نوشته است؛ «قبول دارم كه ضعف آمريكا و موضع قوي ايران براي ما نگران كننده است ولي نبايد باعث نااميدي اپوزيسيون شود»!
گفتم: ولي يكي از ضد انقلابيون ديگر در پاسخ وي نوشته است «وقتي پاتريك كلاوسون از انستيتو واشنگتن مي گويد غرب مي تواند براي جلب نظر ايران اپوزيسيون را زير پا بگذارد، ديگر چه اميدي مي توان داشت».
گفت: «آرش- م» در جواب او نوشته است «منظورم اين است كه نبايد تا اين اندازه عصباني و نااميد باشيم»!
گفتم: به يارو گفتند از ته دل گريه كن!... خودش را خيس كرد!.
گفت : سربازجو ذوق زده شده از نتیجه  مذاکره ، تاماستمالی کنه  رهبر پایین کشیده کرکره
گفتم : چرا سرباز ازیاد برده موضع تهدید وجنگ افروزی؟ چگونه با خود حمل می کرد نیمه سوزی
مگر نمی گفت مقابل مذاکره  5+1  باپیشنهاد؟ تعیین تکلیف میشه تو خیابان های بیروت وبغداد
چرا اکنون دست های عقب نشینی رفته بالا؟سربازجو بطور وارونه از پیروزی یاد میکنه ناقلا
گفت : چون رهبر در خطبه ی  نماز  جمعه تهران ، اعتراف کرد از درد آور بودن تحریم که شده بحران
کنون ضعف نشان داده در مذاکره برای رفع تحریم ،تا درادامه دربغداددربهره وقت کشی شودسهیم
تاهم به نامشروع بودن  مالکی داده بشه اعتبار، هم راه فراری یافت بشه برای بشار ورهبر بیمار
گفتم : چرا سربازجوی مکار دراز گوش؟ خود به خریت زده اتهامات را کرده فراموش
مگر نمی گفت که   فرانسه و انگلیس و آلمان ؟ همراه با آژانس ،  آمریکا را هستند پشتیبان
مگر عقب نشینی نیست برای ادامه ی فرصت؟ تا مذاکره ادامه یابد با مذاکره داده شد رخصت
جای این سیاست وقت کشی هست نشان پیروزی ،سربازجو مانور تبلیغاتی داده از موضع رندی و پفیوزی