چرا روح الله حسینیان مجلس را متهم به بر اندازی نظام کرده است؟
جالب است که خسرو خوبان معروف به روح الله حسینیان که یار غار و وکیل مدافع سعید امامی بوده مجلس را متهم به بر اندازی نظام کرده است .
داستان رقابت و اختلافات ناشی از جنگ قدرت و ثروت به مرحله ای رسیده است که همه جالب وهم عجیب است . از این منظر جالب است  که پس از آنکه مدعیان اصول گرا دست به دو فقره کودتا زدند که بقول پاسدار محمد باقر ذوالقدر معاون امنیتی  کنونی دستگاه آلوده به فساد قضاییه است . اما آن موقع که جانشین فرمانده ی کل سپاه پاسداران بود .پس از قبضه ی شورای شهر تهران از سوی اصول گرایان مصادره شد. سپس این شورا احمدی نژاد را شهردار تهران نمود .آنگاه پاسدار ذوالقدراعتراف کرد که ما توانستیم با حرکات پیچیده ی خزنده چند لایه بطور چراغ خاموش به پیش برویم و پست ریاست جمهوری را قبضه کنیم .البته این طرح کودتای خزنده ی پاسداران در سوم تیر سال 84 رخ  داد . در این رقابت ابتدا کروبی و در مرحله دوم نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره ی نهم  که دو مرحله ای شد . در مرحله ی دوم با دو برابر شدن ناگهانی آرای احمدی نژاد که از طریق بسیج وسپاه پاسداران معجزه حماسه سازی آرای تقلباتی خلق شد. موجب شد تا رفسنجانی متحمل  شکست شود واز صحنه حذف گردد ودوران عسل خوران باندهای اصول گرایان شروع شود . سپس با مرشدی آخوند محمد تقی مصباح یزدی و بسیج مریدانش از جمله احمدی نژاد رئیس جمهور موج اتهامات وتهدید ها از هر سو علیه ی رفسنجانی وخاتمی شروع شد. این موج ادامه داشت تا  طرح  کودتای تکمیلی دوم در   22  خرداد 88   انجام گردید و نوبت حذف موسوی وکروبی  از صحنه  فرارسید. اما  از این منظر عجیب است  که کودتا گران تصور نمی کردند که کودتای 22 خرداد شان موجب می شود  تا منتهی به حضور اعتراضی مردم وتظاهرات های ضد حکومتی  توی خیابان ها ودانشگاه ها با فریاد مرگ بر دیکتاتور شود و منجر  به کوتاه بودن عمر ماه عسل خوران  دو فقره کودتای سوم تیر 84 و22 خرداد 88  شود که  پس از حذف رقبای  اصلاح طلب از صحنه ویک پایه کردن رژیم بربر منش وتاریک اندیش کودتایی بدست آمده بود . عجیب تر اینکه اختلافات وتضاد و رقابت ها درون باندهای مافیایی کودتاگران غالب با هم شروع شد و ادامه ی این جنگ به آنجایی رسیده است که اکنون نهادهای حکومتی مدعی اصول گرایی مقابل هم صف آرایی کرده اند . به خصوص اینکه دو برادران لاریجانی که رؤسای مجلس آلت دست و بی اراده  و دستگاه فاسد قضایی ستند با رهبر وپاسداران کودتاگر  تشکیل یک جبهه داده ومقابل رئیس جمهور ودولت عدالت محور  ساده زیست وپاک ترین دولت تاریخ ایستاده اند . برای همین است که آخوند خسرو خوبان معروف به روح الله حسینیان که یار غار و وکیل مدافع سعید امامی بوده اکنون مجلس را متهم به بر اندازی نظام کرده است .
حسينيان: مجلس در پی بی‌ثبات کردن نظام است!  31 فروردین 91
رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به عملكرد مجلس هشتم در چهار سال گذشته، ابراز اميدواري كرد كه در مجلس نهم مخصوصا هيات رييسه مجلس افراد صاحب فكري باشند تا مجلس از حالت روزمرگي و تصميم‌هاي متعارضي كه براي مردم ايجاد نگراني مي‌كند، خارج شود.حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: من معتقدم مجلس هشتم خصوصا در روزهاي آخر خود بستر تنش بين دولت و قوه مقننه را ايجاد مي‌كند و متاسفانه اين برخوردها نشانگر اين است كه مجلس مي‌خواهد در آخر عمر ثبات جمهوري اسلامي را از بين ببرد.عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: البته مجلس هشتم عملكردهاي مثبتي از جمله موضع‌گيري در قبال ابرقدرت‌هاي خارجي را داشته اما در عين حال در برخي قوانينش روزمرگي وجود داشته كه يك روز در مجلس راي آورده‌، روز بعد كان‌لم‌يكن شده و دوباره مطرح شده كه از جمله مي‌توان به قانون اصلاح روند سوال از رييس‌جمهور اشاره كرد.اين نماينده اصولگراي مجلس، بي‌ثباتي و نبود شيرازه فكري در مجلس را از نقاط ضعف مجلس هشتم دانست و گفت: اميدواريم در مجلس نهم خصوصا در هيات رييسه افراد صاحب فكري انتخاب شوند تا مجلس از حالت روزمرگي و تصميم‌هاي متعارضي كه موجب نگراني مردم مي‌شود، از جمله قانون حقوق مادام‌العمر، قانون وقف دانشگاه آزاد و تغيير نحوه سوال از رييس‌جمهور كه تصويب شد، خارج شود و اين خطاها ديگر تكرار نشود.رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: به نظر مي‌رسد در مجلس هشتم عمده مشكلات و ضعف‌ها از مديريت هيات رييسه مجلس بوده است.