وزیر راه و شهرسازی خبر داد.جابجایی120میلیون نفر در نوروز /کاهش 13.5 درصدی تلفات جاده‌ای.خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی 120 میلیون نفر در طول تعطیلات نوروزی در کشور خبر داد. 17 فروردین 91
براساس تجربیات 33 ساله ی آمار سازی های دروغین ارائه کردن به ویژه پیرامون بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی های نمایشی وفرمایشی انتصاباتی – تقلباتی که انتخابات جا زده می شوند  اکنون سناریو سازی تبلیغاتی دروغ اندر دروغ از سوی وزیر راه ومسکن وشهر سازی تهیه وتنظیم شده است . آنگونه که معجزه شده و  یک ونیم برابر جمعیت  کشور  مسافر گردشگر در ایام نوروز اعلام شده است .زیرا که بدلیل پیام های نوروزی نو آوری و  شکوفایی وبه ویژه جهاد اقتصادی  رهبر  آنقدر اوضاع اقتصادی کشور رونق داشته که تورم وگرانی مهار شده وپدیده های شوم فقر وبیکاری وکارتون خوابان خیابانی حل شده واوضاع اقتصادی ومعیشتی مردم بهبود یافته است .آنچنانکه قادر بوده اند با دعوت کردن دوستان و آشنان از کشورهای همسایه وجاهای دیگر یا توریست های خارجی که به ایران سفر کرده اند با همدیگر دست به مسافرت وگردش گری در ایام نوروزز بزنند تا آمار 120 میلیونی رقم بخورد . فراموش نشود که قبلاً گزارش شده بود که قم بیش از 21 میلیون نفر پذیرای  مسافران  نوروزی بوده است . در ادامه رقم 9 میلیون نفر  مسافران نوروزی برای استان مازندران گزارش شد .سپس آمار 5 میلیون نفر گردشگران نوروزی  برای استان گلستان مخابره شد .در دنباله خبر  یک میلیون و900 هزار نفر گردشگر نوروزی از استان اردبیل گزارش شد که جمعاً 40 میلیون نفرمی شود . بنابراین اکنون که بیلان  رقم جا به جایی 120 میلیون نفر مسافران نوروزی در سراسر کشور از سوی وزیر راه ومسکن وشهر سازی ارائه شده مشخص شده است که سهم گردشگران نوروزی سایر استان های کشور 80 میلیون نفر بوده است. با این حساب آنانکه باور به اینگونه معجزات دارند برای شان جای سئوالی نیست. ولی برای آنانی  که استناد به آمار های وارونه با درشت نمایی 33 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی آشنایی دارند . برای شان باور این  دروغ بزر گ تر از دروغ 13 بدر سخت نیست چونکه توی کت شان نمی رود . لذا  تصور نمی شود که اینان مشکلی در دروغ بودن این آمار ادعایی داشته باشند .زیرا که هم تجربه ی کودتای  تقلباتی 22 خرداد 88 را دارند .هم اینکه مدرک مستند دارند که چگونه خبرگزاری وارونه گوی مهر در آستانه بر گزاری نمایش خیمه شب بازی نمایشی وفرمایشی 12 اسفند 90  ابتداتعداد واجدین شرایط حائز رأی دادن استان ایلام را 373 هزار نفرا علام نمود .ولی پس از برگزاری این نمایش خیمه شب بازی رقم 380 هزار آرای ریخته شده توی جعبه های مارگیری معجزه ساز بیرون کشیده شده راا علام کرد. پس  اینان می دانند ادعای کمدی ووارونه ی وزیر راه ومسکن بر اساس چنین آمار وارقام  سازی های دروغینی می باشد .
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی نیکزاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: راهداران در جاده‌های کشور زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.وی ادامه داد: 11 هزار نفر از پرسنل وزارت راه و شهرسازی در طول ایام نوروز از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری در جاده‌ها حضور داشتند.وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: 55 میلیون نفر در تعطیلات نوروز با وسایل نقلیه عمومی در جاده‌های کشور تردد کردند.وی با اشاره به اینکه 46 میلیون نفر در این ایام از طریق خودروی شخصی در جاده‌های کشور تردد کردند، تصریح کرد: 9 میلیون نفر نیز از طریق هوایی و دریایی در این ایام تردد کردند.نیکزاد از کاهش 13.5 درصدی تلفات جاده‌ای کشور خبر داد و گفت: هشت درصد تصادفات نیز در این ایام کاهش یافته است.وی با بیان اینکه پیش‌بینی وزارت راه و شهرسازی جابه‌جایی 120 میلیون نفر بود، افزود: این پیش‌بینی به نحو مطلوبی تحقق یافت.وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی 60 میلیون نفر از طریق وسایل نقلیه عمومی خبر داد و افزود: مابقی نیز از طرق دیگر در جاده‌های کشور تردد کردند.