گفت و شنود باطري

دروغ نامه ی کیهان 15 فروردین -95
گفت و شنود 
باطري
عجیب است که سربازجو شریعت نداری باو ارونه گویی ولمپن بازی واتهام زدن و تمسخر و تحقیر کردن مشاور فرهنگی روحانی که یک آخوند لباس شخصی می باشد را مورد موج تهاجم وتوهین قرار داده است . برای اینکه  بدون توجه به نقش جنگ آفرینی پاسداران درعراق وسوریه ولبنان و بحرین ویمن .... وناامن وبی ثبات کردن منطقه این مشاوررا متهم به نادانی کرده است .

گفت: آقاي آشنا، مشاور فرهنگي رئيس جمهور در توئيت خود خطاب به اوباما نوشته است؛ آقاي اوباما، قبل از نوامبر آخرين بقاياي جنگ سرد را نه فقط در کوبا که در خاورميانه نيز پايان دهيد.
    گفتم: در کجاي خاورميانه «جنگ سرد» است؟ يعني حملات وحشيانه آل سعود به يمن و شکنجه مردم بحرين و کشتار مردم غزه و قتل عام مردم سوريه و... جنگ سرد است؟!

    گفت: اين مشاور فرهنگي! يک چيزي به نام جنگ سرد شنيده ولي ظاهرا نمي داند يعني چي؟

    گفتم: از کي تا حالا، اوباما، پيام آور صلح بوده است که آقاي مشاور رئيس جمهور از او مي خواهد در خاورميانه صلح ايجاد کند؟ يعني نمي داند که آمريکا با صراحت به جنگ افروزي خود اعتراف دارد؟

    گفت: حالااين آقا با کدام معلومات مشاور فرهنگي شده است؟ چرا رئيس جمهور يک مشاور فرهنگي که يک کمي هم از فرهنگ سر در بياورد انتخاب نمي کند؟

    گفتم: ايول! رئيس اداره عذر مشاورش را خواست و گفت مي خواهم به جاي شما يک «باطري» استخدام کنم. مشاور پرسيد؛ چرا باطري؟ و رئيس گفت، چون لااقل يک قطب مثبت دارد!