العربیه مدعی اصابت راکت به منطقه سبز بغداد شد


آمریکا با وجو د اینکه خوب می داند  عملیات ادامه  دار تهاجمی همچون حذف کردن پاسدارتروریست قاسم سلیمانی جمع کردن بساط پاسداران در عراق و سوریه و لبنان وحتی یمن و تغییرات ریشه ای در ایران را  امکان پذیر  می کند  که بدون شک  مخالفان ناراضی عراقی  و مردم ایران هم موافق چنین عملیاتی اند . اما چون  هدف سیاست آمریکا  پیگیری  مماشات برای مذاکره چاشنی تبلیغات  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است لذا . موجب شده تاعملیات کوبنده تهاجمی علیه مراکز تروریست های عراقی درخدمت پاسداران جنایتکار به خصوص سپاه قدس بطور مستمر انجام نگیرد. برای همین واکنش های مقطعی آمریکا که  نتیجه بخش نبوده که گاهی نتیجه معکوس برجای گذاشته است.
العربیه مدعی اصابت راکت به منطقه سبز بغداد شد
تهران- ایرنا- شبکه خبری العربیه ادعا کرد که یک فروند راکت بامداد روز جمعه به منطقه سبز بغداد پایتخت عراق که سفارت آمریکا نیز در آنجا واقع شده است، اصابت کرد.
این شبکه سعودی افزود: تعدادی بالگرد که احتمالا آمریکایی بودند، بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند.
جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.
منطقه سبز یک منطقه امنیتی حفاظت شده در مرکز بغداد است که از زمان سقوط رژیم دیکتاتوری صدام و به دلایل امنیتی و حفاظتی از سوی اشغالگران آمریکایی ایجاد و اغلب نهادها، سازمان‌ها و مراکز دولتی، نهادهای بین المللی همچون دفاتر سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا و نیز سفارتخانه‌های خارجی بویژه سفارت آمریکا در آن مستقرند.