شناسایی ۲۱ بیمار جدید کرونا در خراسان شمالی

شناسایی ۲۱ بیمار جدید کرونا در خراسان شمالی 9فروردین-99
آمار بیماران جدید باید خیلی بیش از رقم اعلام شده باشد .چون خبرگزاری های پاسداران خیلی بیش از سایر رسانه های خبری  گزارشات خبری دروغ  و آماری غیرواقعی تهیه وبازتاب می دهند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از شناسایی ۲۱ بیمار جدید کرونا در استان خبر داد و گفت: تا ظهر هشتم فروردین، ۲۸۰ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده است.
شناسایی ۲۱ بیمار جدید کرونا در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی اظهار کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام‌شده، تا ظهر هشتم فروردین، ۲۸۰ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و متأسفانه سه نفر به آمار فوتی‌های استان افزوده شد و درمجموع ۲۷ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.
وی اظهار داشت: در شهرستان‌های بجنورد ۱۴۹ نفر، شیروان ۲۱ نفر، فاروج ۱۳ نفر، مانه و سملقان ۱۷ نفر، جاجرم ۱۳ نفر، گرمه ۱۰ نفر، راز و جرگلان ۷ نفر و اسفراین ۵۱ نفر به‌طورقطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند.️
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۶۷ نفر از مبتلایان به این بیماری بهبود و از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.
وی افزود: آزمایش ۳۸۳ نفر از موارد مشکوک نیز منفی گزارش شده است و هم اکنون ۱۴۱ بیمار مشکوک به ابتلا به کووید ۱۹ بستری هستند.
هاشمی افزود: تاکنون بیش از ۱۸۴ هزار نفر در مبادی ورودی استان مورد تب سنجی و غربالگری قرارگرفته‌اند.
گفتنی است تا ظهر روز گذشته ۲۵۹ نفر در خراسان شمالی به کرونا مبتلا شده بودند.