شکارچی: فرانسه و انگلیس تفاوتی با آمریکا ندارند

 شکارچی: فرانسه و انگلیس تفاوتی با آمریکا ندارند/ صف‌آرایی تفکر بسیجی مقابل جبهه صهیونیسم۷-آذر-۱۴۰۰

پاسدار اگر فهم وشعور داشت جگ افروز وسرکوب گر ومقابل مردم نمی شد وهمچون اسب عصاری بیش از ۴۰سال دور خودش نمی چرخید واراجیف تکراری را بازتولیدو تکرار نمی کرد؟

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه حتی یک میلیمتر از محو شدن رژیم اشغالگر قدس در جهان عقب نشینی نخواهیم کرد، گفت: به لحاظ تفکر، فاصله‌ای بین انگلیس، فرانسه و آمریکا وجود ندارد.شکارچی: فرانسه و انگلیس تفاوتی با آمریکا ندارند/ صف‌آرایی تفکر بسیجی مقابل جبهه صهیونیسم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، هفته بسیج بهانه‌ای شد تا خبرگزاری بسیج گفت‌وگویی جامع با سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح داشته باشد؛ وی در بخش اول این گفت‌وگو در خصوص بسیج و رشادت‌هایش در دفاع مقدس و بعد از آن نکاتی را مطرح کرد که حائز اهمیت بود. بخش‌های مهم این گفت‌وگو را می‌توانید از اینجا بخوانید.

بخش دوم گفت‌وگو با شکارچی از یک‌سو مسائل مهم منطقه‌ای و بین‌المللی را در بر می‌گیرد و از سوی دیگر به نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت کشور و هدف برگزاری رزمایش‌ها پرداخته است. بخش‌های مهم این گفت‌وگو در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

میلیمتری از محو شدن رژیم اشغالگر قدس عقب‌نشینی نمی‌کنیم

- وقتی می‌گوییم صهیونیست‌ها خیلی از دوستان ذهنشان به سمت رژیم اشغالگر قدس می‌رود. ما می‌خواهیم بگوییم امروز با یک صهیونیسم بین المللی روبه‌رو هستیم، یعنی آن ابزاری که صهیونیست از آن استفاده می‌کند، رژیم اشغالگر قدس است.

- ما رژیم اشغالگر قدس را به عنوان ابزار صهیونیسم بین الملل می‌شناسیم؛ لذا به رژیم اشغالگر قدس یک نگاه و به صهیونیسم بین الملل یک نگاه دیگر داریم.

- همانطور که بارها گفتم ما حتی یک میلیمتر هم از محو شدن رژیم اشغالگر قدس در جهان عقب نشینی نخواهیم کرد، حتی اگر قطعه - قطعه شویم، نابودی رژیم اشغالگر قدس بزرگترین آرمان پیش روی ماست و بزرگترین هدفی است که دنبال می‌کنیم.

هر کشوری که به این رژیم جعلی کمک کند بخشی از این رژیم است

- این رژیم اشغالگر آمده، بخش مهمی از جهان اسلام و قبله اول مسلمین را اشغال کرده و از قبله اول مسلمین به مسلمین تجاوز کرده و زورگویی می‌کند.

- همه کسانی هم که حتی اسم مسلمان رویشان است مثل عربستان سعودی، مثل رژیم بحرین، امارات متحده عربی و هر رژیمی که به این رژیم جعلی کمک کند از نظر ما بخشی از این رژیم است و این خیلی مهم است.

صهیونیسم بین الملل فراتر از رژیم جعلی صهیونیستی است. صهیونیست دنبال بردگی بندگان خداست و این آرمان اوست و می‌خواهد بندگان خدا را برده خود کند. ولی خداوند در قرآن به بندگان خود فرموده فقط بندگی من را بکنید و هر کس در مقابل بندگی من به شما زور گفت و تعدی کرد، مقابل او بایستید و با او بجنگید. این فرمان خداست. امروز صهیونیسم بین الملل این راهبرد را دنبال می‌کند.

چطور می‌شود مقابل تفکر متکبرانه آمریکا کوتاه آمد؟

- با کمال تاسف باید عرض کنیم عده معدودی در داخل کشور ما این جهالت را به نام تمدن پذیرفته‌اند. آنها تصور می‌کنند که می‌شود با یک شیطان بزرگ مثل آمریکا کنار آمد ولی او از راهبردش عقب‌نشینی نمی‌کند و به دنبال بردگی بندگان خداست، به دنبال غارت اموال ملت‌های مظلوم و ستمدیده است و هدف دیگری ندارد.

- آمریکا می‌خواهد به لحاظ مادی آقایی کند و همه بردگی و بندگی کنند و این دو جبهه متفاوت هستند. چطور می‌شود با این تفکر کنار آمد! چطور می‌شود دست در دست چنین تفکری گذاشت! چطور می‌شود در مقابل چنین تفکری کوتاه آمد! کوتاه آمدن در مقابل چنین تفکری یعنی شکست و نه عقب نشینی، یعنی پشت پا زدن به همه آرمان‌های دینی، اسلامی و انقلابی که فرا گرفتیم.

صف‌آرایی محکم تفکر بسیجی مقابل جبهه صهیونیسم

- آن چیزی که امروز مقابل جبهه صهیونیسم صف‌آرایی بسیار محکم و مقتدر کرده، همین تفکر بسیجی است، همین ملت‌هایی هستند که صاحب این تفکر اند. چیز دیگری در مقابل این جبهه خطرناک روی کره زمین پیدا نمی‌کنید.

- اگر غزه مظلوم با حداقل امکانات و با اوج مظلومیت، در مقابل این رژیم اشغالگر ظالم و کودک کش، موفق می‌شود مگر چیزی جز این تفکر دارد!

- اگر ما می‌گوییم رژیم جعلی صهیونیستی باید محو شود و حتماً ان‌شاءالله محو خواهد شد، جهان اسلام آن روز را جشن خواهد گرفت. ما فقط متکی به امکانات نیستیم در روز موعود از امکاناتمان حداکثر استفاده را خواهیم کرد.

تا زمانی که آمریکایی‌ها در این منطقه هستند ناامنی خواهد بود

- تا زمانی که آمریکایی‌ها در این منطقه هستند ناامنی خواهد بود، چرا که کانون ناامنی جهان امروز آمریکا است.

- حالا یک رژیمی مثل رژیم بحرین و رژیم امارات می‌آیند پیمان می‌بندند که علاوه بر حضور نامشروع آمریکا که ناامن کننده کل جهان است، یک جوری هم ردپا به رژیم اشغالگر قدس بدهند.

- آیا واقعاً حضور اسرائیل در منطقه برای این کشورها امنیت می‌آورد و یا ناامنی را افزایش می‌دهد!؟ این حضور هم برای جمهوری اسلامی و هم برای همه ملت‌های منطقه غیر قابل تحمل است؛ چون مردم امنیت می‌خواهند، جمهوری اسلامی هم به فکر ایجاد امنیت است، به فکر ایجاد جنگ و ناامنی نیست.

فرانسه و انگلیس تفاوتی با آمریکا ندارند

- بخشی از متحدین آمریکا همان تفکر آمریکا را دارند اما با زور و قدرت کمتر. آنها باید اول سر عقل بیایند و بعد این پیام را بگیرند. اول باید روحیه استکبار گری و زورگویی خودشان را کنار بگذارند. به لحاظ تفکر شیطانی، ما فرانسه و انگلیس را با آمریکا یکی می‌بینیم، منتها آن شیطان بزرگ است و این‌ها شیاطین هستند.

- امام اسم خوبی روی آمریکا گذاشت "شیطان بزرگ" و شیطان بزرگ یعنی یک شیطان و شیطان‌های کوچک‌تر مثل انگلیس و فرانسه وجود دارند. اول باید این شیطنت را کنار بگذارند و سر عقل بیایند. گاهی اوقات اینها با شیطنت خود آمریکا را به مهلکه می‌برند، خیلی از صحنه‌ها انگلیس بسترساز به هلاکت افتادن آمریکا بوده است، چون مسئولین آمریکا بسیار احمق هستند.

- به لحاظ تفکر، فاصله‌ای بین انگلیس، فرانسه و آمریکا وجود ندارد. یکسری کشورها هم زیر سلطه هستند و پیام را به این کشورهای زیر سلطه باید بدهیم و بگوییم شما هم مثل مردم متدین، متعهد و قدرتمند ایران اگر مقابل استکبار بایستید حتماً به پیروزی می‌رسید و از زیر سلطه بیرون می آیید، به دنبال آمریکا نروید.

آیا رفتن به دنبال آمریکایی که در حال سقوط به دره است، کار عاقلانه‌ای است؟!

- در طول ۴۳ سال گذشته آمریکا به لحاظ مادی بالای قله بوده و هر روز که از انقلاب اسلامی گذشته، چند صد متر از قله پایین آمده و الان نزدیک دره است. آیا رفتن به دنبال آمریکایی که در حال سقوط به دره است، کار عاقلانه‌ای ست!؟

- طبیعی است که باید آمریکا را رها کنید. آمریکا در حال طی کردن شیب نزولی است. هیچ دستاوردی که نداشته هیچ، بلکه حیثیت خود را هم از دست داده است.

- دنیا فهمید که ادعای ایجاد امنیت برای آسمان عربستان توسط آمریکا که حتی در مقابل نیروی مردمی یمن که تجهیزات بسیار اندکی دارد، پاسخگو نیست و نمی‌تواند امنیت این کشور را در مقابل یک پهپاد یمنی تامین کند، چطور آویزان این کشور می‌شوی که امنیت تو را تامین کند!؟ امروز آمریکا نتوانست امنیت خود را در عین الاسد تامین بکند، تو می‌خواهی امنیت کشورت را تامین کند! این کمال بی عقلی است. این‌ها باید این درس را بگیرند و از آمریکا دل بکنند و آمریکایی که مسیر سقوط را می‌پیماید را رها کنند.