ولش نکنی‌ها !(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۹ دی -۱۴۰۲

ولش نکنی‌ها !(گفت و شنود)

هجونویس مرید رهبر رمال

 علیه اسراییل کرده قیل وقال

تاباادعای وارونه وبی اساس

تعریف وتمجید کنه از حماس

تا درستون گفت وشنود

چنین وی  کنه  وانمود

گوش های خودبسته ونشنیده

چشمانش هم بسته و ندیده

بتونه با عشوه گری وغمزه

نگه فلسطینیان درنوار غزه

چگونه بیش از۲۱هزار شدند کشته؟

اجسادشان روی هم  دیگه انباشته

مجروحان وکشته های غزه شده بی خیال

تابا افسر کشته اسراییلی؛ برپا کنه جنجال

شده مثل یارو دچاربرق گرفتگی ۳فازشده بود

مادرش گفت ولش نکن همین باباتو کشته بود

 گفت: «هرئیل شرفیت» سروان ارتش رژیم صهیونیستی یک فایل ویدئویی تهیه و منتشر کرده در آن با قاطعیت خطاب به نیروهای مقاومت می‌گوید «من تا ابد اینجا می‌مانم و شما را شکست می‌دهم و همه اسرای اسرائیلی در غزه را هم آزاد می‌کنم» !

گفتم: حالا چندتا از نیروهای حماس را شهید کرده و چندتا اسیر صهیونیست را آزاد ساخته؟!

گفت: خودش بعد از انتشار این ویدئو، با حمله نیروهای مقاومت به هلاکت رسیده و قبض جهنم را گرفته و رفته است!

گفتم: پس اون همه رجزی که می‌خوند و قُمپزی که در می‌کرد چی شد؟!

گفت: بعد از رجزی که خوانده بود، او را تشویق کرده و می‌گفتند، همین نیروهای حماس هستند که نظامیان اسرائيلی را می‌کشند و باید از آنها انتقام بگیری!

گفتم: یارو را برق سه‌فاز گرفته و به تشنج انداخته بود. مادرش گفت؛ ولش نکنی‌ها، ازش انتقام بگیر! همین بود

که باباتو کُشت!