ای بی‌سواد! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۰ دی ۱۴۰۲

ای بی‌سواد! (گفت و شنود)

هجونویس بی خیال شده حقوق ملت میشه پایمال

 امادر حمایت ازروسیه بردست گرفته دستمال

تاازموضع ضدآمریکایی از روسیه کنه خا...مالی

کمک های پهبادی وموشکی رژیم کنه ماستمالی

درمقابل کمک های آمریکا واروپابه اکرائین کرده برجسته

تبلیغ کرده کمک هابربادرفتند و اکرائین شده ورشکسته

شده نقش اش شبیه دانش آموز به معلم گفت آقااجازه

منوبابام دردفترانشایم جمله ای که نوشته بودید تازه

هرکاری کردیم نتونستیم بخونیم ؛  امامعلم گفت

نوشتم بی سوادخوش خط بنویس جای حرف  مفت

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: روزنامه آمریکایی «‌وال استریت ژورنال‌» نوشته است

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا راهبرد قبلی خود درباره جنگ اوکراین را تغییر داده است.

گفت: راهبرد قبلی چه بود و راهبرد کنونی چیست؟!

گفتم: رئیس‌ جمهور آمریکا قبلاً اعلام کرده بود که از جنگ اوکراین تا پیروزی بر روسیه حمایت نظامی می‌کنیم و حالا می‌گوید؛ از اوکراین تا پیروزی در مذاکره حمایت می‌کنیم!

گفت: پس صدها میلیارد دلار اسلحه و مهمات که از آمریکا و اروپا به اوکراین سرازیر کردند برای چه بود و تکلیف صدها هزار تن از مردم اوکراین که به خاک و خون کشیده شده‌اند چه می‌شود؟!

گفتم: ‌ای عوام! فروش تسلیحات که برای پُر کردن جیب کارخانه‌های اسلحه‌سازی بود، جان مردم هم که برای دولتمردان آمریکا و اروپا ارزشی ندارد. مگر جنایاتشان در غزه را نمی‌بینی؟!

گفت: یکی از خبرنگاران آمریکایي نوشته است، راهبرد آمریکا از ابتدا هم مشخص نبود و بعید نیست که این نامشخص بودن راهبرد، عمدی بوده باشد!

گفتم: دانش‌آموزی به معلمش گفت؛ آقا اجازه؟ من و بابام هرکاری کردیم نتونستیم جمله‌ای که توی دفتر انشایم نوشته بودید را بخونیم! معلم گفت؛‌ ای بی‌سواد! نوشته بودم خوش‌خط بنویس!