حیفم اومد!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۷ دی ۱۴۰۲

حیفم اومد!(گفت و شنود)

دررژیم ضدبشری و جانی

ازبالاتاپايین همه اند روانی

چون سایه شوم ۴۵ سال جنگ

سرکوب واعدام وفریب ونیرنگ

باترفند عوامفریبی  رنگارنگ

شرایط به مردم کردند تنگ

حال هجونویس رژیم آلوده به ننگ

اسراییل نشانه گرفته  با تفنگ

تااین دروغ  گوی نسناس

دفاع وتبلیغ کنه ازحماس

تا نگه آمارتلفاتش درجنگ چیست؟

چرانتانیاهومیخوادکنندش سربه نیست؟

پس آویزان شده به یک شبکه اسراییل

درموردگفته سربازموجی؛ داده تحلیل

ازخواب بیدارشده کرده تیراندازی

محورش کرده سناریو سازی

چون سربازشده بود دچار کابوس

اما هجونویس خودش  کرده لوس

تاازموضع دوستی خاله خرسه ورذیلت

نقل کنه  اربابش به وی گفته تسلیت

چون دوستش می سوزد وقتی  درخواب عمیق بود

حیفش میادبیدارش کنه تابازگویش کنه درگفت وشنود

گفت: شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش عجیبی از یک سرباز اسرائيلی منتشر کرده که بدجوری صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته است!

گفتم:‌ چه گزارشی؟!

گفت: یک نظامی رژیم صهیونیستی که خوابیده بود، ناگهان از خواب می‌پرد و با اسلحه‌اش به چند نظامی اسرائيلی که اطرافش بودند شلیک می‌کند و تعدادی از آنها را مجروح و تعدادی را هم به جهنم می‌فرستد!

گفتم: چطوری؟!

گفت: این یارو می‌گوید خواب دیدم که در محاصره نیروهای حماس هستم و از خواب که پریدم، دوستانم را با نیروهای حماس اشتباه گرفتم و این حادثه پیش آمد!

گفتم: روزنامه صهیونیستی آحارونوت نوشته بود که بسیاری از نظامیان اسرائيل روانی شده‌اند.

گفت: همین سرباز گفته است در خواب دچار کابوس شده بودم و جیغ می‌کشیدم و نمی‌دانم اگر سربازان دیگر صدایم را می‌شنیدند چرا بیدارم نکردند؟!

گفتم: به یارو گفتند تسلیت می‌گوئیم که دوستت در آتش سوخت و مثل تو نتوانست بیرون بیاید. گفت؛ آخه در خواب عمیقی فرو رفته بود حیفم اومد صداش کنم!