گزیده خبر 17 مهر - 89
روزه سیاسی شبنم مددزاده در اعلام حمایت از وکیل دربندش، نسرین ستوده
وقتی بی قانونی در رژیم ضد بشری دین فروش ووارونه گوی آنچنان ریشه دوانیده و نهانیده شده است که قربانی و وکیل مدافع می بایست با هم در بند و زنجیر و زیر شکنجه می باشند . مهمتر اینکه موکل قربانی باید با روزه گرفتن درون سیاه چال این چنین از وکیل خود دفاع کند. آیا باز هم این رژیم ضد بشری قرون وسطائی مشروعیت دارد و باید در تغییر دادنش به حکومت دمکراتیک درنگ و دریغ نمود؟
شبنم مددزاده، دانشجوی زندانی و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم، با انتشار نامه‌ای از زندان رجایی شهر ضمن همدردی با دو وکیل دربندش؛ محمد اولیایی فرد و نسرین ستوده اعلام کرده است که در حمایت از اعتصاب غذای نسرین ستوده، روزه سیاسی خواهد گرفت.به گزارش دانشجونیوز، در بخشی از این نامه آمده است:دریغا از انسانی که به درد خود خو کرده باشد. گویا دیگر خبر بازداشت و توقیف و حبس نفوس جرگه روشنفکران، دانشجویان و دگراندیشان به اخبار روزمره تبدیل شده است. دریغا عادت کرده ایم، که بشنویم در گوشه ای انسانی را به خاطر اندیشه اش به بند کشیده اند. و این بار خبر یورش به دفتر وکالت وکیلی شجاع، شریف و پرمایه، زنی که با سلاح قانون و منطق و استدلال، در مقابل تبعیض و ظلم ایستاده بود.در بخش ديگری از بیانيه شبنم مددزاده آمده است : خانم ستوده؛ بسیار تاسف بر انگیز است شمایی که در دادگاه ها تمام تلاش خود را می کردید و از مواد قانونی برای دفاع از موکلین تان استفاده می نمودید اکنون برای اثبات حقانیت خود جان را برکف نهاده اید و دست به اعتصاب غذا زده اید. هیچ ماده ای در قانون یافت نمی شود که بازداشت شما را توجیه کند و من که طعم حبس و سلول انفرادی و توهین و هتاکی های بازجویان را با تمام وجود چشیده ام با شما ابراز همدردی می کنم و ضمن محکوم کردن این بازداشت غیرقانونی اعلام می کنم که من نیز همراه با شما برای رساندن صدای عدالت خواهی و حق طلبی تان به گوش هم نوعانمان روزه سیاسی می گیرم
وضعیت کودکان در رژیم ضد بشری
این دو گزارش خبری زیر که محصول نزدیک به 32 سال حاکمان رژیم ضد بشری پیرامون کودکان است که قربانیان اصلی عوامفریان و دین فروشان غارتگر جنگ افروز ضد بشر می باشند که یا زیرپوشش مبارزه با قاچاقچیان و اعتیاد و یا مبارزه بت فقر و بیکاری و رشوه و تبعیض و فساد چنین بر سر کودکان قربانی آورده شده است که یا چند میلیون شان قادر به مدرسه رفتن نیستند و از نعمت خواندن و نوشتن محروم شدند . یا اینکه در کور پز خانه ها مشغول بهره کشی طاقت فرسا هستند . یا بر سر چهار راه خیابان ها و پیاده رو ها در حال گل و آدامس فروشی و تکدی گری می باشند یا اینکه دچار فجایع غیر انسانی همچون والدین معتاد قر بانی می شوند. ون که بدست خانواده های به اعتیاد کشانیده شده انجام می گیرد که حاکمیت به خصوص پاسداران کودتاگر مروج این پدیده ی شوم ضد انسانی اند. یا اینکه کودکان دو بار به مسلخ برده شده از سوی حاکمان بر دار کشیده می شوند تا که رژیم ضد بشری رکور دار مقام اولی جهانی شود.
چشمان «فاطمه» كوچولو قرباني انتقام‌جويي
http://www.fardanews.com/fa/news/122436/
وي مدعي شد كه در زمان وقوع اين حادثه هم به «محمدرضا» شك داشتيم اما مدركي براي اثبات ادعايمان در دست نبود.
كودكان دارا و ندار؛ هر دو قرباني فاجعه
http://www.fardanews.com/fa/news/122452/
افزایش فقر از یک طرف به افزایش تقاضا برای نیروی کار کودکان می‌انجامد و از سوی دیگر طرف خانواده‌ها را نیز بیشتر نیازمند کار کودکان کرده است/ موضوعی که هر دو کودک دارا و ندار قربانی آن هستند. تشدید روحیه خشونت ورزی است.
حضور سعید مرتضوی به عنوان نماینده ویژه احمدی‌نژاد در یک جلسه رسمی
وقتی که این مجرم جنایتکار با نام که از هر سو خواهان محاکمه اش هستند اینگونه نماینده پاسدار گماشته احمدی نژاد است و به عنوان رئیس ستاد در جلسه پیشگیری و مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه ی فر آورده های ونفتی حضور دارند و سخنرانی می کند . چرا نمی بایست ورود و توزیع و مصرف مواد مخدر و رشد فساد در کشورگسترش نیابد؟
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران، پس از مدتها خودداری از حضور در محافل عمومی، در نشستی با موضوع پیشگیری و مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.به گزارش کلمه، مرتضوی که که از متهمان اصلی پرونده کهریزک محسوب می‌شود، در این نشست با عنوان نماینده ویژه احمدی‌نژاد و رئیس ستاد قاچاق کالا و ارز شرکت کرد و آنطور که خبرگزاری ایسنا گزارش داده، از لزوم مبارزه به شیوه انتظامی و فیزیکی در کنار مبارزه نرم با قاچاق سخن گفت.وی همچنین خواستار تامین ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح نرم‌افزاری پیمایش برای مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی شد و با اشاره به قیمت بالای فرآورده‌های نفتی در کشورهای همسایه افزود: پایین بودن قیمت سوخت در ایران انگیزه‌ی بالایی را برای قاچاق سوخت ایجاد کرده است
مسئول عربي اسلامي حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با فارس:پيام سفر احمدي‌نژاد به لبنان متوجه آمريكا و رژيم صهيونيستي است.خبرگزاري فارس: مسئول عربي اسلامي حزب‌الله لبنان سفر احمدي‌نژاد به بيروت را به سود منافع دو ملت دانست و آن را حامل اين پيام به آمريكا و رژيم صهيونيستي دانست كه ايران دست از حمايت ملت لبنان و فلسطين بر نمي‌دارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907160634
رژیم ضد بشری هرچه ساندیس و باج خور در لبنان دارد بسیج کرده تا که تبلیغات گسترده برای سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد کنند تا سیاست دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاور میانه دنبال شود و مقدمه جنگی دیگر برای عبور از بحران ها هموار و فراهم گردد. معلوم نیست که سر و سامان دان به وضعیت نا بسامان اوضاع اقتصادی و افزایش قیمت دلار و کاهش ریال ناشی از اعتصاب طلا فروشان مهمتر است یا این سفر؟
عکس / پوستر علیه احمدی نژاد در لبنان : لبنان از ولایت فقیه استقبال نمی کند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22734
این تصویر تبلیغاتی که اثبات کننده نقطه ی مقابل گزارش خبر قبلی می باشد . زیرکه با ضربدر قرمزی که برروی تصویر پاسدار گماشته احمدی نژاد کشیده شده است گذشته از اینکه وی را ضد ولایت وقیح معرفی کرده به وضوح خواهان عدم سفر و حضور وی به لبنان شده است.
مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي كردستان اعلام كرد:هلاكت 2 نفر از تروريست‌هاي حادثه سنندج.خبرگزاري فارس: دو نفر از تروريست‌هاي حادثه عصر پنجشنبه ميدان آزادي سنندج توسط نيروهاي امنيتي به هلاكت رسيدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907160994
از موضع ضعف قدرت نمائی کردن برای روحیه دادن . اگر نه این چگونه خبر رسانی کیلوئی و صلواتی کردنی می باشد که هیچگونه مشخصاتی از به هلاکت رسیدگان و چگونگی تشریح آن داده نشده است؟ حال داشته باشید که با کشتن این دو مظنون به زودی خبر از دستگیری عاملین ترور داده خواهد شد تا اوضاع خرت وخر و دروغ گوئی و خبررسانی و پرونده سازی کردن بیشتر نمایان شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج به نقل از فرماندهي انتظامي كردستان، پس از تيراندازي مهاجمان ضد انقلاب در ساعت 5:10 عصر پنجشنبه و اقدامات پليسي دو نفر از مهاجمان توسط نيروهاي امنيتي به هلاكت رسيدند.
بروجردی جانشین متکی می‌شود؟

http://www.fararu.com/vdchqvnm.23n66dftt2.html
به نظر می رسد که در ادامه ی جنگ قدرت جناحی و باندی اکنون عراقی ها برای اینکه جای پای شان در قدرت مستحکم تر شود در شرف افزایش دامنه ی نفوذ خود در قدرت می باشند. چونکه از آخوند شاهرودی عراقی عضو خبرگان آخوندی که معلم عربی ولی وقیخ هست تا آخوند تسخیری رئیس سازمان تبلیغات فرهنگ اسلامی و.. تاسه اخوی لاریجانی ها و پاسدار نقدی را در بر می گیرد که اکنون نوبت وزیر شدن پاسدار بروجردی عراقی رسیده تا حیطه ی نفوذ قدرت شان باز هم افزوده گردد . ضمن اینکه این چنین ماهیت ضد ایرانی بودن و ادعای گند کمدی مدیریت جهانی کورش بسیجی بیشتر در آمده است؟.
وقتی محمود احمدی نژاد از تصمیم خود برای انتصاب نمایندگان ویژه در سیاست خارجی عقب نشینی کرد، برخی پیش بینی کردند که به زودی احمدی نژاد تغییر وزیر خارجه را در دستور کار خود خواهد گذاشت. اختلاف احمدی نژاد با وزیر خارجه‌اش منوچهر متکی بحث تازه‌ای نیست و شایعه برکناری او در دی 85 و آبان 86 نیز منتشر شده بود با این حال به دلایل خاصی از جمله پادرمیانی بزرگان، او یکی از معدود وزرایی بود که در 5 سال گذشته در جای خود باقی ماند. با این وجود جنجالی که به واسطه انتصاب نمایندگان ویژه از سوی رئیس جمهور به پا شد و پاسخ تند و تیز متکی را به این تصمیم به دنبال داشت، موجب شد که برخی او را وزیری بعدی بدانند که از صفحه شطرنج کابینه حذف خواهد شد. از این رو وقتی صبح امروز این شایعه دوباره در راهروهای مجلس پیچید که احمدی نژاد تصمیم به جایگزین کردن فردی دیگر به جای متکی گرفته است کسی چندان تعجب نکرد با این حال مطرح شدن نام علاء الدین بروجردی به عنوان جانشین متکی تعجب برانگیز بود.
نقص عضو یک زندانی در زیر شکنجه در تبریز
اینهم نمونه ی دیگری از اعمال و رفتار دژخیمان شکنجه گر درون سیاه چال های کشور که نسبت به قربانیان پرورش یافته ی رژیم ضد بشری انجام می گیرد . معلوم نیست که با این کار نامه ی ننگین پاسدار گماشته حمدی نژاد برای چه می خواهد به لبنان سفر دهد و باج کلان دهد تا بتواند هم رقابت ب ولی وقیح و هم سیاست مداخله گری در لبنان وهم دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاور میانه را دنبال کند؟
خبرگزاری هرانا - حمید جهانگیروندیان شهروند تبریزی به علت شکنجه های طولانی مدت در اداره آگاهی تبریز از ناحیه دست فلج شده است.یکی از نزدیکان خانواده جهانگیروندیان در گفتگویی با خبرگزاری حقوق بشر ایران "هرانا" ضمن اعلام این خبر می گوید این شهروند تبریزی پس از آنکه در ماههای گذشته به سرقت متهم و به اداره آگاهی تبریز منتقل شده بود تحت شدیدترین شکنجه ها قرار گرفت و دو دست وی از ناحیه کتف به پایین فلج شده است.این شهروند تبریزی پس از انتقال به اداره آگاهی از سوی ماموران تیم سوم شعبه مبارزه با سرقت اداره آگاهی تبریز به مدت چندین روز از دستبند به دست آویزان بوده است. ماموران همچنین با چکش ضربات محکمی بر انگشتان جهانگیروندیان وارد کرده اند.این شهروند آذربایجانی پس از خروج از اداره آگاهی به پزشک مراجعه کرده اما پزشکان به وی گفته اند که دستهای وی فلج شده و قابل بازگشت به حالت اولیه نیست.جهانگیروندیان پس از اطلاع از این موضوع از سه تن از ماموران اداره آگاهی تبریز به نام های شاهی٬ عطایی و اقربایی شکایت کرده و پرونده جهت رسیدگی به شعبه پنج بازپرسی دادگستری تبریز ارسال شده است.ماموران اداره آگاهی تبریز پس از اطلاع از شکایت این شهروند تبریزی در روزهای گذشته وی را از زندان تبریز به اداره آگاهی این شهر منتقل کرده و وی هم اکنون تحت فشار قرار دارد تا از شکایتش صرف نظر کند.ماموران به جهانگیروندیان گفته اند که قاضی پرونده پیش از این مامور اداره آگاهی تبریز و از دوستان آنهاست و حتی اگر مامورین وی را بکشند کسی از وی حمایت نخواهد کرد
.