گزیده خبر های 18 مهر - 89
يكي از رهبران شيعيان مصر در گفت‌وگو با فارس:دولت مبارك فشارها عليه مخالفان را افزايش مي‌دهد/خبرگزاري فارس: يكي از رهبران شيعيان مصر با پيش‌بيني اينكه "فشارهاي دولت مبارك بر گروه‌هاي مخالف در روزهاي آينده افزايش پيدا خواهد كرد " گفت: هدف اين فشارها مجبور كردن گروه‌هاي مخالف است تا از طرح خواسته‌هاي خود بپرهيزند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907170270
شفاف وعریان شدن سیاست تناقض آمیز شتر گاو پلنگی که ناشی از ماهیت رژیم ضد بشری غیر متعارف و نامشروع می باشد . زیرا که سیاست با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن خیلی زود آفتابی شده است . برای اینکه زمان زیادی از گزارش خبری بر قراری رابطه پل هوائی بین قاهره – تهران از موضع ذوق زدگی زیاد نگذشته است که اکنون این چنین از طریق شیعیان مصر خبر از سیاست مشابه مداخله گری در امور داخلی عراق و افغانستان و پاکستان در مصر داده و دنبال شده است.
بخش دوم/ سيدحسن نصرالله:حضور احمدي‌نژاد در عرصه قدرت سطح حمايت ايران از مقاومت را بالا برد.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب الله لبنان انقلاب اسلامي را متحد راهبردي جنبش‌هاي مقاومت دانست و گفت: حضور احمدي‌نژاد در منصه قدرت و رياست جمهوري ايران به افزايش سطح حمايت ايران از مقاومت منجر شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907171512
وقتی که پرونده و اتهام در دست داشتن ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان مشترک است . همچنین سر نوشت ها مشابه هم دیگر می باشد . به خصوص اینکه وقتی مسئله دلار های اهدائی هم مطرح است که پیوند به بحران های تحریم ها و هسته ای زده می شود . چرا نمی بایست برای برون رفت مقطعی از بحران ها در راستای بحران آفرینی و جنگ افروزی در منطقه و دشمنی کردن با مذاکرات صلح در خاور میانه تلاش نشود واینگونه موضع گیری از موضع فرار به جلو نشود؟
معاون اول رئيس‌جمهور در جمع خبرنگاران:قيمت ارز هرگز بالا نخواهد رفت.خبرگزاري فارس: محمدرضا رحيمي گفت: هر چند اخيرا در بازار اخلالي به وجود آمد ولي دولت نشان داد كه بر اوضاع مسلط است و بنده وعده مي‌دهم كه قيمت ارز هرگز بالا نخواهد رفت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907171515
رحیمی: اقتصاد فرانسه با يك ‌‌اخم‌ ايران فرو مي‌پاشد
http://www.fararu.com/vdcewz8n.jh8voi9bbj.html
گذشته از جوک و طنز و هذیان و وارونه گوئی های بیش از حد کمدی این مشنگ فرصت طلب متملق و چاپلوسی که کارنامه ی اختلاس گری میلیارد ها تومانی با مدرک جعلی قلابی دکترا هم دارد . برای اثبات نابغه در کودنی و وارونه گوئی نمودن تازگی سایت شفاف شهر دار تهران هم از گاف دادن روخوانی این مشنگ تابغه گزارش و فاش ساخت طوری که وی حتی با رو خوانی کردن و از قبل مطلب تهیه شده هم مشکل دارد. یعنی اینکه اسامی را اشتباهی بیان کرده است . اما عجیب است که اکنون همچون رئیس خود همه فن حریف شده است و یک چشمه ی تهدید اخم کردن بنیادین اقتصادی برای فرانسه به نمایش گذاشته است . بعلاوه کارشناس مسائل اقتصادی و بانکی و مالی و ارزی شده و نظر داده است که قیمت ارز همچون بیش از 31 سال گذشته هرگز بالا نخواهد نرفت !!.
چرخش ناگهانی مشاور احمدی‌نژادجوانفکر: مردم هاشمی و خاتمی را چهره‌های ملی می‌دانستند
http://www.fararu.com/vdccisqp.2bq4m8laa2.html
گذشته از اینکه چگونه شد که اصطلاح ملی شرک و کفر بودن اکنون مقدس شده است . از سوی دیگر موازی رفسنجانی و خاتمی قرار دادن پاسدار گماشته احمدی نژاد که وی هم از سوی پیروانش به سر نوشت آن دو نفر دچار خواهد شد . اما کمدی تر اینکه ادعا شده که پاسدار گماشته احمدی نژاد دارای محبوبیت در ایران و جهان است که اگر چنین است . . پس برای چه وی جرأ ت نمی کند از وحشت واکنش اعتراضی مرگ بر دیکتاتور و احمدی نژاد گفتن یا قاتل برو بیرون که از سوی دانشجویان سر داده می شود وارد دانشگاه ها شود؟
فرارو- مشاور مطبوعاتي رييس جمهور عنوان کرد مردم هاشمي و خاتمي را شخصيت‌هاي ملي مي‌دانستند ،ولي جريان‌هاي سياسي نظير مشاركت و كارگزاران اين افرادرا به خود نسبت داده و كوچك كردند. وی همچنین درباره انتساب احمدی‌نژاد به جریان اصولگرایی هشدار داد. علي اكبر جوانفكر در مراسمي تحت عنوان «در نيويورك چه گذشت؟» در مسجد مهدويه كرج با تاكيد بر اين‌كه محوبيت احمدي نژاد در جاي‌جاي دنيا راندمان بالايي دارد گفت: «با وجود اين‌كه رسانه‌هاي آمريكايي براي فضا سازي تبليغاتي از چند ماه قبل آموزش ديده بودند، ولي با سخنراني رييس جمهور حصار رسانه‌اي در آمريكا شكست
گفتگوی فرارو با شکور اکبرنژاد چه شد آن وعده‌های خوب و شیرین؟
http://www.fararu.com/vdceoz8n.jh8vwi9bbj.html
بی خود نیست که گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد چو سگ مازندرانی . یا اینکه آش آنقدر شور شده است که صدای آشپز باشی را هم در آورده است . چونکه وعده های دروغین ووارونه گوئی ها آنگونه بطور تر مز بریده و دنده عقب تولید و باز تولید می شود که اکنون نه موجب اعتراض وکیل الدوله ها در بازار مکاره شده است که مچ گیری در مورد دروغ و تناقض گوئی محور ادعای کاهش نرخ تورم شده است ، بلکه اختلاف عددی هم وجود دارد.
فرارو- نه وعده محمود احمدی‌نژاد مبنی بر تورم زیر 5 درصد با اجرای هدفمندی محقق شد، نه وعده محمود بهمنی مبنی بر تورم زیر 7 درصد بدون اجرای هدفمندی. نماینده مردم تبریز و آذرشهر می‌گوید: «دولت به کدام وعده‌اش عمل کرده است که به این وعده عمل کند؟»
واکاوی چرخش 180 درجه ای یک شیفته خدمت!
ایرج ندیمی در گذر روزگار؛ از اصلاح‌طلب دوآتشه تا اصول‌گرای دولتی

http://www.fardanews.com/fa/news/122231/
فرصت طلبی در بستر حفظ قدرت آنهم در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی وجود دارد . مشخص است چون هدف ترسیم شده است مطرح کردن بازی اصو گرا عاشق خدمت و اصلاح طلب شیفته قدرت فقط سر کار گذاشتن و منحرف کردن اذهان عمومی است . زیرا که این سناریو از همان شکل گیری رژیم ضد بشری تا کنون ادامه داشته است . بطوریکه که اینگونه دگر دیسی نا گهانی فقط منحصر به ایرج ندیمی رد صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان نیست که اکنون مشاور نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد شده و خلاف ادعاهای گذشته ی اش را مرتکب می شود.
ندیمی اصلاح طلب کارشناس اقتصادی مجلس ششم مصادیق شیفتگان خدمت!حکایت ایرج ندیمی که در حال حاضر و با توجه به انواع و اقسام سمت‌ها و پست های دولتی که دارد، مورد وثوق دولت است، حکایت جالب و البته قابل تامل است. بیراه نیست اگر وی را از جمله مصادیق و نمونه های «شیفتگان خدمت» قلمداد کنند! چه او سال های سال است که در حال خدمت است و فرقی هم نمی کند روزی با اصلاح طلبان باشد و روزی دیگر با اصول گرایان منتقد و روزگار دیگری اصول گرای دو آتشه و مدیر دولتی!ندیمی که گفته می شود در حال حاضر همزمان مشاور معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، مشاور وزیر صنایع و معادن ، مشاور عالی اتاق تعاون ایران، مشاور ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عضو هیئت مدیره شرکت ایران خودرو مازندران، عضو هیئت مدیره شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر وعضو هیئت مدیره شرکت مدیریت صنعت قند توسعه صنایع بهشهر است، روزگاری نه چندان دور در جرگه منتقدان دولت بود و نطق های آتشین او در مجلس هفتم و در انتقاد به دولتمردان فراموش نشده است
آیت‌الله یزدی: جامعه مدرسین اولین مخالف کاندیداتوری مشایی است
http://www.fardanews.com/fa/news/122476/
اینهم مشابه همان بازی فرصت طلبی قدرت و کسب ثروت ایرج ندیمی در گزارش خبری فوق می باشد که از سوی یک آخود مفسد که آقاز اده با پرونده فساد دارد که از سوی عباس پالیزدار نام پدر و پسر در دانشگاه همدان جزو مفسدان اقتصادی فاش شد که اکنون از یک سو از پاسدار گماشه احمدی نژاد و دولت وی دفاع می کند . از سوی دیگر با نزدیک ترین مشاور وی مخالفت نموده است.
آقای احمدی‌نژاد به بنده و اقای جنتی پیشنهاد کردند که شما که این قدر از آقای مشایی انتقاد می کنید، بگذارید یک جلسه بیاید پیش شما، آقای جنتی در همان جلسه بلافاصله در حضور رئیس جمهور گفتند که یعنی ما هم این بدنامی را پیدا کنیم که با آقای مشایی ملاقات کرده‌ایم؟