گزیده خبرهای 9 مهر- 89 قسمت - 2
انتقاد هم‌ زمان و مشابه رسالت و کیهان افزایش انتقادها از همسران باکری و همت
http://www.fararu.com/vdcg339n.ak9uw4prra.html
رشد روز افزون و مهار ناپذیر سگ دعواهای نزاع جنگ قدرت و ثروت جناجی و باندی که هرروز گسترده تر می شود چنان اوج گرفته است که اکنون دامنه ی این جنگ همراه با تهدید و افشاگری ها به موضع گیری های عریان پاسداران و بازجویان بد نام سابق کشیده شده است که شامل بازجویان منفور و شرور روانی و کینه ورز همچون سربازجو حسین شریعتمدار و طلبه باز جو محمد کاظم انبار لوئی می شود مطبوعاتچی می باشند که اینان همگام و همسو با پاسداران ضر غامی و طلبه پاسدار اطلاعاتی – امنیتی و دمخور طلبه مجتبی خامنه ای و مجتبی ذوالنوری شده اند و بطور مشترک علیه دو همسر فر ماندهان پاسداران کشته شدگان جنگ ضد ملی و ضد میهنی نعمت الهی نامیده شده موضع انتقادی پرخاشگرانه اتخاذ نموده اند . طوریکه این مرده خوران جنگ نعمت الهی اکنون همچون لا شخوران و کرکسان بر سر این دو زن فرود آمده و با منقار و چنگال تیزشان از موضع زن ستیزانه به جان دو زن افتاده و برای دریدن و از دست هم قاپیدن وچنگ زدن از هم دیگر گوی سبقت گرفته اند که چرا این دو پس از مرگ همسران پاسدار شان ، یکی زن دوم آخوند یونسی وزیر اطلاعات خاتمی و دیگری زن یک معلم گیلانی شدند؟ بد تر اینکه چرا در نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلباتی 22 خرداد 88 از کاندیداتوری موسوی حمایت نمودند ؟ مهمتر و خیلی بدتر اینکه دچار گناه کبیره شدند . زیرا که در هفته ی سالگرد جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق تلاش کردند به دیدار خصوصی موسوی بروند که همین امر موجب شده است تا این دو زیر شلیک رگبارهای انتقاد و اتهام وتهمت و توهین پاسداران درنده و بازجویان سابق دژخیم قرار بگیرند. بهر حال اکنون بهتر پیام و هدف جنگ نعمت الهی خمینی شیاد مفهوم می شود که برای چه لاشخوران آدمخورانی نعمت بود . چرا برای کشور ویرانی ببار آورد و برای چه کساتی یا ملتی همراه ا ذلت و خفت و محنت وخواری ودر ورنج و عزا و سوگواری وداغداری ... بوده است؟
فرارو- حسین شریعت‌مداری با بیان این که اگرچه با شهید همت و شهید حمید باکری نبوده، اما آن دو را بهتر از همسرانشان می‌شناسد، به انتقاد از همسران این دو شهید پرداخته است. هم‌چنین سردبیر روزنامه رسالت با انتقاد از نامه نگاری فاطمه امیرانی با فرمانده سپاه گفته است از آن نامه متاثر شده است. اینک این دو همسر شهید زیر فشار انتقادات سیاسی قرار دارند. به گزارش فرارو؛ فاطمه چهل امیرانی و ژیلا بدیهیان اینک زیر سیل انتقادات قرار دارند. محمدکاظم انبارلویی در سرمقاله امروز روزنامه رسالت با اشاره به وصیت‌نامه شهید حمید باکری نوشت: « چندی پیش نامه همسر شهید حمید باکری به فرمانده سپاه را دیدم واقعا متاسف و متاثر شدم که چرا با این همه واقعیت‌های روشن و شفاف، علی‌رغم وصیت شهید باکری وی همچنان از اهل فتنه و سران آن حمایت می‌کند». انبارلویی ادامه می‌دهد: «مصاحبه او با سایت ضد انقلابی روز آنلاین و روزنامه نگار فراری آن (فرشته قاضی) مرا متاسف‌تر کرد و از آن بالاتر اصرار وی برای ملاقات با سران فتنه و رفتن به سمت تولید پیام برای رسانه‌های رسوای دشمنان واقعی ملت، هر انسان دردمند و علاقه‌مند به خانواده شهدا را متاثر می‌کند». آقای محصولی وقتی مسوولیت سپاه منطقه 5 را عهده دار شدند حکم عزل آقا مهدی را از فرماندهی لشگر عاشورا صادر کردند. حمید می گفت حتی کمک های مردمی را به لشگر عاشورا نمی فرستادند صرفاً به دلیل اینکه باکری ها آنجا هستند». مجتبی ذوالنوری، از روحانیون عضو سپاه در یک سخنرانی گفت: «اگر همسر شهید مهدی باکری به طرفداری از کاندیدایی فریاد بلند می‌کند، چرا می‌گوید، همسر شهید مهدی باکری و چرا نمی‌گوید، همسر دوم علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات هستم و یا همسر شهید حمید باکری که همین ادعا را دارد، نمی‌گوید، اکنون زن یک معلم گیلانی هستم، چرا از اسم شهدا برای مقاصد خود سوءاستفاده می‌کنید. این مسئله باعث شد تا عرت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما در حمایت از همسر شهید باکری بنویسد: «اینک چه شده که درد و داغ شما را و ناله‌تان را به آسمان برده‌اند و چنان به خشم‌تان آورده‌اند که به درد می‌نویسید «من همسر شهید باکری هستم.» مگر آفتاب، مگر آب، مگر آبرو باید از خود بگوید؟ آن‌گونه که همت را و حمید و متوسلیان را می‌شناسم اینان را یادم نمی‌آید. کجای جنگ و چه وقت جنگ بوده‌اند. این صداهای مبهم چیست که تا این هنگام عمر به گوشم نرسیده‌اند، من که در غروب فاو می‌خواندم: عصر عاشورا زینب کبری می‌دهد ما را درس جانبازی». مدیرمسئول روزنامه کیهان نیز در سرمقاله این روزنامه از آن‌چه وی «خون‌فروشی» می‌نامید گلایه کرد و نوشت: «وقتی همسران شهید همت و باکری به حمایت از فتنه برمی‌خیزند و برای ابراز ارادت، سر بر آستان سران فتنه می‌سایند، بدیهی است که نه فقط پا بر خون به ناحق ریخته آن دو شهید بزرگوار نهاده اند بلکه با تاسف باید گفت خون پاک همسران شهید خود را برای «فروش»! به دشمنان خدا و قاتلان همت و باکری عرضه کرده اند!». شریعتمداری در پایان یادداشت خود نوشته بود: «نگارنده اگرچه لیاقت همراهی با آن دو شهید بزرگوار را نداشته است ولی بر این باور است که آنان را بهتر از همسرانشان می‌شناسد و با مشاهده برخی از «نباید»ها دیدگان آن دو شهید را می بیند که با نگرانی و شاید ملامت به او می نگرند و زبان حال به ملامت گشوده اند که چرا زبان به کام و قلم به نیام کشیده ای؟! مگر ما را نمی شناسی؟ و یا، مگر همسران ما، خواهران تو نیستند؟
حضور چهره ضد انقلاب در ضیافت شام نیویورک؟
http://www.fararu.com/vdci3qaw.t1ayr2bcct.html
وقتی دین ابزار قدرت و ثروت و اختناق و سانسور و سرکوب شده باشد. هنگامی که آیت الشیطان ها تئوری پردازان خشونت و مرگ و مروج خرافات و عوامفریبی با دروغ گفتن مصلحتی شده باشند. زمانی که یک پاسدار روانی و زنجیری عقده ای بی ترمز و دنده ی عقب کنده ی مهار ناپذیر دروغ گوی و خالی بند رئیس جمهور قلابی و تقلباتی مکتبی مدعی اصول گرائی شده باشد . وقتی هدف حفظ قدرت وحذف رقیب باشد . بنابراین می بایست برای منحرف کردن اذهان عمومی در داخل کشور آنگونه با همسر ان سابق دو فر مانده ی پاسدار بر خورد شود که در گزارش خبر قبلی به آن اشاره شد ودر مقابل در برون مرز برای نرد عشق با دشمن شیطان بزرگ شتن از اینگونه نمایشات مضحک هم بر گزار شود . چونکه هدف قدرت و حفظ آن به شیوه نیکولو ماکیاولی می باشد.
فرارو- گفته می‌شود یکی از حاضرین در ضیافت شام محمود احمدی‌نژاد در نیویورک، یکی از نویسندگان ضد انقلاب بوده است.به گزارش فرارو وبلاگی مدعی شده است یکی از حضار این ضیافت شام که در گفتگو با صدا و سیما اظهار می‌دارد: «شما نمی‌دونید چی دارید… اگه قدرشو داشتید… من خاک ایرانو ببینم خاکشو می‌بوسم…»، نویسنده کتاب ضدانقلاب «زندگی در جهنم» است که «غزل امید» نام دارد. ظاهراً نام‌برده پس از انتخابات نیز به عنوان کارشناس با شال سبز در شبکه فاکس نیوز حضور به هم رسانده است
دو تصویر از یک زن ضد انقلاب
http://www.fardanews.com/fa/news/121877/
این گزارش تصویر با نظر بینندگان ضمیمه شده این سایت متعلق به شهردار تهران مرتبط به همان گزارش خبر قبلی است که مشخص می کند این خانم ضد انقلاب فراری هم جزو دعوت شدگان به همایش بزرگ ایرانیان در تهران بوده ست . هم اینکه جزو ساندیس خوران ضیاف شا م نیویورک بوده که پاسدار گماشاته احمدی نژاد در آن حضور داشت. هم اینکه نویسنده کتاب علیه ی رژیم ضد بشری می باشد.
تصویر كشيدن خودرو با موی سر در كرمانشاه
http://www.fardanews.com/fa/news/121878/
جالب است وقتی جنگ ویرانه گر ایران و عراق نعمت الهی نامیده می شود . بنابراین برای تبلیغ چنین جنگی حتی به آویزان شدن به موی سر بلند بسیجیان چماقدار چیفه بر گردن نیاز مبرم می باشد . ولی اگر چنانچه اینگونه موی بلند جوانان یا ورزشکان به خصوص فوتبالیست ها داشته باشند. آن موقع دیگر جرم است و جریمه و مجازت بهمراه دارد نظرات بینندگان:
توجه به آنچه ما میدانیم و شما آقایون در فردا نمیخواهید قبول کنید.۱-ایشان از میهمانان آقای مشائی در جامعه نشست ایرانیان خارج از کشور بود.۲- ایشان از طرف مسئولین محترم در نیویورک دعوت شده بود.۳- حالا معلوم می‌شه مجلس نه تنها در راس امور نیست بلکه ....۴
- بدین وسیله از .... تقاضا میشود به مشکلات نمایندگی‌های ایران در آمریکا ( واشنگتن و نیو یورک) رسیدگی شود.استدعا دارم پیغام را سانسور نکنید. khob in khanoomi ke too jalese ba raisjomhoor boode kie ke zedde enghelabe????? این خانم که نویسنده کتابی ضد ایرانه !!!
مرگ مشکوک یک سرباز وظیفه در بازداشتگاه اطلاعات سپاه و بی خبری از همراهان وی
اینگونه مرگ مشکوک نامیده شده جدا از مرگ های مشابه ی مشکوک درون سیاه چای رژیم ضد بشری نمی باشد . چونکه مکمل قتل ها و ترور های سازمان یافته جدید است که از سوی آمرین و عاملین قتل های زنجیره ای سابق طراحی و اجرا می شود . برای اینکه اینان اکنون بطور در بست در اختیار پاسداران کودتاگر و ولی وقیح هستند و زیر فرمان و کنترل سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران انجام وظیفه می کنند و مأموریت خودشان را تعقیب و اجرا می نمایند.
خبرگزاری هرانا – در اواخر ماه رمضان نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران یک سرباز وظیفه که در تهران مشغول خدمت سربازی بوده است را به همراه چهار دختر در شهر ارومیه بازداشت و پس از گذشت 5 روز جسد وی را به خانواده وی تحویل دادند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در دو روز پایانی ماه رمضان پنج تن از هموطنان اهل سلماس توسط نیروهای امنیتی اطلاعات سپاه به دلیل نامعلوم بازداشت نموده و پس از گذشته پنج روز جسد یکی از بازداشت شدگان به نام ناصر عیسی زاده را از طریق اداره آگاهی به خانواده وی تحویل دادند.ماموران آگاهی علت مرگ این زندانی را خودکشی در بازداشت گاه این اداره اعلام کرده اند، این در حالی است که شاهدان عینی از بازداشت وی به همراه چهار دختر توسط اطلاعات سپاه گواهی می دهند.گفتنی است اطلاعات سپاه پاسداران از برگزاری مراسم دفن برای این جوان ممانعت به عمل آورده و با دفن وی تنها با حضور خانواده صورت گرفته است.علت بازداشت وی از سوی برخی از نزدیکان وی اقدام علیه امنیت ملی، اقدام به خروج غیرقانونی از مرز و فرار از خدمت سربازی اعلام کردند.پدر این سرباز وظیفه که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در تهران خدمت می کرد در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام کرد که جسد فرزندش دارای آثار شکنجه و سوختگی بوده است و خودکشی وی را تکذیب کرد.وی تصریح کرد که از جسد فرزندش از ناحیه کمر و پا دچار شکستگی استخوان بوده و آثار سوختگی شدید در گردن وی کاملا مشهود بوده است.دو تن از دختران همراه وی پس از بازجویی به زندان مرکزی ارومیه منتقل شده و از سرنوشت دو تن دیگر با گذشت هفته ها اطلاعی در دست نیست
سفر به لبنان در روزهای بحرانی؟
مشخص است که بیش از حزب الله لبنان که دست شان رو شود. این سران رژیم ضد بشری حاکم بر ایران می باشند که خیی ترسیده اند. زیرا که اینان وحشت از تشکیل دادگاه بین المللی و بررسی و محاکمه ی قاتلین ترور رفیق حریری نخست وزیر اسبق لبنان دارند . برای اینکه وحشت از فاش شدن و اثبات دست داشتن شان در این ترور و محکوم شدن شان دارند . برای همین است که پاسدار گماشته احمدی نژاد بدستور لوطی جماران و ولی وقیح و پاسداران کودتا گر مأموریت یافته تا به لبنان سفر کند که با اهدای دلار به شیخ حسن نصر الله زمینه ی تهدید و بحران سازی و جنگ افروزی در لبنان را فرا هم کند تا شاید در بر گزاری این دادگاه بین المللی مانع اخلال گری شود و و نتیجه منتهی به صدور حکم رأی نهائی محکومیت منجر نشوند . زیرا که وحشت بسیار زیاد از عاقب پس از صدور حکم دارند.
حزب الله لبنان که مهمترین گروه تشکل ائتلاف ۸ مارس به شمار می‌رود روز گذشته، چهارشنبه هفتم مهرماه، اعلام کرد تمام نفوذش را به کار خواهد گرفت تا لبنان سهم خود از مخارج برگزاری این دادگاه را پرداخت نکند. مطابق توافق‌های انجام شده تامین ۴۹ درصد از مخارج این دادگاه بر عهده دولت لبنان و مابقی برعهده سازمان ملل بوده است. امتناع حزب‌الله به ناخشنودی از متهم شدن اعضای این تشکل به دست داشتن در قتل رفیق حریری مربوط می‌شود. به گفته‌ی ناظران اختلاف‌های تازه میان گروه‌های مختلف ممکن است لبنان را به یک جنگ داخلی تازه بکشاند. ابراز نگرانی لبنانی‌ها.زمزمه‌های سفر احمدی‌نژاد به لبنان از حدود یک ماه پیش به گوش می‌خورد. چندی پیش روزنامه‌های عربی تاریخ این سفر را ۱۳ و ۱۴ اکتبر ( ۲۰ و ۲۱ مهرماه) اعلام کردند. مقام‌های ایرانی با تکذیب این خبر گفته‌اند تاریخ دقیق سفر احمدی‌نژاد هنوز مشخص نشده است. غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی در بیروت ۲۷ شهریور ماه به خبرگزاری مهر گفت، احمدی‌نژاد در ماه اکتبر سال جاری (۹ مهر تا ۹ آبان) برای یک دیدار رسمی عازم بیروت می‌شود اما آنچه در مطبوعات عربی به عنوان تاریخ دقیق و برنامه‌ی این سفر نوشته شده فاقد اعتبار است. گفته می‌شود نامشخص بودن سفر احمدی‌نژاد بی‌ارتباط با نارضایتی برخی تشکل‌های لبنانی از حضور او در بیروت نیست. منابع خبری عربی گزارش می‌دهند ائتلاف ۱۴ مارس با انتشار بیانیه‌ای نگرانی خود را از این قصد دولت ایران اعلام کرده است.
مهدی خزعلی : مگر جنایت کهریزک مسئله شخصی بوده است که با رضایت ولی دم بسته شود؟!
قابل فهم ودرک است وقتی که حاکمان رژیم ضد بشری در داخل کشور مرتکب چنین جنایاتی در بازداشتگاه کهریزک شدند و برای ماستمالی کردن جنایت احکام تبعیض آمیز صادر کردند تا که مجرمان اصلی این جنایت ضد بشری قسر در بروند و تبرئه شوند . بنابراین معلوم است که چرا باید از برگزاری دادگاه بین المللی پرونده ی قاتلین ترور رفیق حریری وحشت زده شده باشند چونکه خود در آن نقش داشتند؟ همچنین چرا از ترس مجبور شد اند تا سراسیمه پاسدار گماشته احمدی نژاد را راهی لبنان نمایند تا به حساب خودشان تلاش کنند تا شاید موفق شوند مسیر دادگاه بین الملل هم همچون نمونه بی داد گاه های داخل کشور بر گزار شود تا که جای قاتل و مقتول تعویض شود.
وبلاگ مهدی خزعلی : خانواده روح الامینی و کامرانی از جنایتکاران کهریزک اعلام گذشت و رضایت کردند!نمی دانم، مگر جنایت کهریزک مسئله شخصی بوده است که با رضایت ولی دم بسته شود، کارگزاران حکومت اسلامی از جایگاه قدرت سوءاستفاده کرده و جنایت بشری خلق کرده اند، آنها امنیت را از هفتاد میلیون مردم ربوده و خوف و وحشت را جایگزین کرده اند، نظام اسلامی باید عامل و آمر و مطلع را به اشد مجازات برساند و تنها راه عفو، رضایت تک تک آحاد ملت است، هر گاه هفتاد میلیون رضایت اخذ کردید می توانید جانیان را عفو کنید، من جز با مجازات همه جانیان راضی نخواهم شد. چگونه است که نوجوان سنگ به دست به اعدام محکوم می شود و این جانیان رضایت می گیرند!؟نقل است مادر پیری به جوان نابکار و راهزن خود گفت : " پسرم، تو از مال حلال چیزی نداری، می خواهم برای کفنم پول حلالی تهیه کنی تا جامه آخرتم لااقل حلال و مباح باشد" پسر رفت و راه بر پیری بست و آنچه داشت از او ستاند، پس آنگاه پیر را به درختی بست و تا می خورد شلاق زد که این پول را برای کفن مادرم می خواهم، باید حلال کنی، و پیرمرد در زیر ضرب تازیانه فریاد می زد:" حلال کردم، حلال کردم، رهایم کن!"جوان با خلعت آخرت به نزد مادر آمد و گفت: " مادر خیالت راتحت، حلال حلال است، حلال حلالش تا آسمان هفتم رسید!" حکایت اعلام رضایت خانواده شهدای کهریزک از این قبیل است، و صدا و سیما هم آنرا در بوق می کند تا صدای رضایت این بیچارگان تا آسمان هفتم و ملک مقرب هم برسد!!!89/7/7