"تنظیم کیفر خواست سربازجو شریعتمداری علیه ی رفسنجانی و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد"
سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه از پاسخ روشنگرانه ی داریوش محمدی در سایت کلمه متعلق به میر حسین موسوی طفره رفته باشد . پس تلاش کرده است که با دراز کردن رفسنجانی بطور غیر مستقیم به رقبای مغلوب در" نکته ی " خود پاسخ داده باشد . پس وی به سراغ رفسنجانی مکار تضعیف شده رفته است تا نشان دهد که آن دوران که وی در رأس قدرت بود و سربازجو حسین شریعتمداری که همچون گربه گرسنه به دنبال گوشت بو کشان دوان می باشد . اکنون که رفسنجانی همچون سابق قدرت ندارد . در صورتیکه مرام ومسلک و خصلت سربازجو حسین شریعتمداری چنین است که پیوسته فرصت طلبانه آویزان به مراکز قدرت است تا که تهاجم به آنانی کند که از قدرت کناره گذاشته شده یا فاقد قدرت اجرائی و حمایتی می باشند . لذا چون اکنون آن شرایط و دوران رفسنجانی تغییر کرده وواژگونه شده که در رأس قدرت بود و سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در کنار سعید امامی و علی فلاحیان وزیر بد نام اطلاعات دوران رفسنجانی مشغول اجرای طرح قتل های زنجیره ای داخل کشور و برون مرز بود که خطاب به مخالفان رفسنجانی فتوا صادر می کرد و می گفت هرگونه مخالفت با رفسنجانی و دولت وی مخالفت با ولی عصر و اسلام و انقلاب می باشد . اما اکنون درست است که رفسنجانی هنوز رئیس مجمع مصلحت نظام و خبرگان آخوندی می باشد . ولی قدرت وی کاذب و دکوری و کروکی قدرت است . برای اینکه پس از کودتای سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 پشم و یال و کوپالش بدلیل محافظه کاری و حفظ جایگاه خود ریخته است و از قدرت همچون گذشته بر خوردار نیست . به خصوص اینکه در جنگ قدرت و ثروت با همه تملق و چاپلوسی های مشمئز کننده ای که از رهبر لوطی جماران ولی وقیح کرده و با سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن اهدافش را دنبال نموده است. ولی چون بطور کامل مقابل پاسداران کودتا گر و دولت نامشروع کودتائی زانو نزده و لبیک نگفته است . بنابراین کودتاگران غالب وی را متعلق به باند مغلوب می دانند . به ویژه اینکه داستان جنگ محور دانشگاه آزاد و مصادره و اشغال اموال و دارائی های آن سخت بالا گرفته است . چونکه مسئله ی 250 میلیارد دلار دارائی های این دانشگاه در میان است. پس همانگونه که اشاره شد سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که همچون گل آفتاب گردان که در جهت نور آفتاب حرکت می کند . وی نیز بدنبال مراکز قدرت می دود تا که از حاشیه ی امنیتی آهنین همچنان بر خور دار باشد . به خصوص که نماینده ی ویژه ی لوطی جماران ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان است و همگام وهمسو با پاسداران کودتاگر به خصوص دربخش سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران همکاری نزدیکی دارد . پس از موضع تهاجمی و توطئه گری همه جانبه علیه ی رفسنجانی اوج گرفته است وی می تازد. چون که از سوی باند های مافیائی کودتاگران غالب فشار گاز انبری علیه ی وی و فرزندش مهدی وارد می شود . لذا بهترین فرصت برای سربازجو حسین شریعتمداری فراهم شده است تا با استفاده گرفتن از همه تجربیات بازجوئی و شکنجه گری و اعتراف گیری و پرونده سازی کردن که دارد بطور فعالانه علیه ی رفسنجانی و شرکای وی در دانشگاه آزاد وارد میدان شده است و با ترفند شیادانه ی دین ابزار قدرت و ثروت شده و فاکت ونقل قول کردن در همین راستا ، با " نکته " یا کیفرخواست با حکم محکومیت رفسنجانی تنظیمی کرده است که در بستر هدف ترسیم شده ی مشخص اشغال دانشگاه آزاد و خارج کردن آن از چنگ رفسنجانی و شرکایش با افشا کردن مدرک دکترای قلابی موسوی بجنوردی است که این چنین با چماق و هویج روش بازجوئی در زندان علیه ی رفسنجانی قلم زنی یا پرونده سازی نموده است :
"بيم آن داشتم كه وجود اين چاه در خانه ام، و نفعي كه از آن مي برم، در صدور حكم دخالت كند و نظر فقهي و فتوايم را بي آن كه متوجه باشم به سويي بكشاند كه نفع شخصي خويش را در آن مي بينم!«چهار مجتهد عضو هيأت موسس يعني حضرات آيات و حجج الاسلام والمسلمين موسوي اردبيلي، هاشمي رفسنجاني، سيدحسن خميني، قمي و همچنين آيت الله بجنوردي به عنوان ناظر، بر شرعي بودن وقف صحه گذاشتند.»با قاطعيت مي توان گفت رهبرمعظم انقلاب، برخلاف آنچه ادعا شده با وقف دانشگاه آزاد موافق نيستند و علاوه بر موانع قانوني كه در اين زمينه وجود دارد، نظر فقهي معظم له نيز با وقف دانشگاه آزاد مغايرت دارد... در اين نكته بيش از اين وارد نمي شويم و فقط بر قطعي بودن مخالفت آقا با وقف ياد شده تاكيد مي ورزيم.هر 4 مجتهد مورد اشاره عضو هيأت موسس دانشگاه آزاد اسلامي هستند، يعني در يك سوي ماجراي مورد بحث قرار دارند، بنابراين شايسته-و شايد هم- بايسته آن بوده و هست كه مجتهدان ديگري درباره موضوع مورد مناقشه نظر بدهند بعيد نيست «صاحب فتوا» بودن حضرات ياد شده نيز، براي صاحب نظران فقهي و حوزوي نياز به توضيح داشته باشد كه دارد!حضرت آيت الله موسوي بجنوردي كه از وي به عنوان «ناظر بر شرعي بودن وقف» ياد شده نيز، با عرض پوزش و حفظ احترام علمي ايشان، سابقه نه چندان هوشمندانه «دانشگاه جعلي هاوايي» را با خود دارند. آيت الله بجنوردي از دانشگاه جعلي هاوايي، مدرك «دكترا» گرفته بودند و از آنجا كه اين دانشگاه، اساساً جعلي بود، اعطاي مدرك «دكترا» به ايشان نياز به توضيح دارد و كمترين نتيجه آن كه ايشان نيز در اينگونه موارد نمي توانند صاحب نظر باشند .دانشگاه آزاد اسلامي با سرمايه نجومي 250 هزارميلياردتومان ، بخشي از بيت المال مسلمين است و هيچكس در هيچ مقام و جايگاهي نه فقط حق مصادره آن به نفع خويش را ندارد، بلكه تصميم گيري درباره اين نهاد ملي و سياستگذاري آن مطابق قانون برعهده نظام جمهوري اسلامي ايران است كه «ولي فقيه» مديريت عالي آن را برعهده دارد. به يقين آيت الله هاشمي رفسنجاني تاكيدهاي مكرر و فقهي و حقوقي خويش درگذشته اي نه چندان دور را فراموش نكرده اند كه قوانين جاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي و تحت ولايت ولي فقيه را فصل الخطاب مي دانستند."
در خاتمه اینکه سربازجو حسین شریعتمداری غافل از آنکه بر سر بن نشسته و شاخ می برد . زیرا که رفسنجانی از ابتدای شکل گیری این رژیم ضد بشری جزو ستون انقلاب و مهره ی تعیین کننده اش بوده است . تا آنجا که علی خامنه ای طلبه دست دو را وی رهبر و ولی وقیح و جانشین خمینی شیاد کرد . پس افشای وی بمنزله افشای رژیم ضد بشری عوامفریب و دین فروش می باشد . چونکه دیگر شک یا ابهامی در آلوده بودن به فساد از رأس تا ذیل رژیم ضد بشری وجود ندارد . بهرحال سر بازجو حسین شریعتمداری آنگونه نقل قول از شیخ انصاری و پر کردن چاه آب در خانه اش کرده و از وی تعریف نموده است که نکند مصر ف آب این چاه در خانه اش موجب دخالت نظر وی در صدور حکم قضائی از سوی ایشان شود. پس چاه آب را پر نموده تا قابل استفاده نباشد و چنین جا نماز آب کشیده است که گویا خودش دارای سابقه ی بالا کشیدن 200 هکتار ازز مین های مرغوب در ورامین زیر چتر موسسه ی فرهنگی کیهان ندارد . یا اینکه در جامعه آخوند و پاسدار و شرکای دزد و مفسد ساخته شده شکاف عمیق طبقاتی وجود ندارد . یا اینکه 80% جمعیت ایران زیر خط فقر اقتصادی به سر نمی برند و هرروز بر تعداد کار گران اخراجی افزوده نمی گردد که با مته ته خشخاش گذاشتن از منافع ملی و بیت المال سخن گفته است ؟ به خصوص اینکه تصور کرده که فراموش شده است که به خاطر جنگ قدرت و ثروت و حذف رقبا کودتا شده است . ولی وی آنگونه با پاک نمودن صورت مسئله روضه خوانی وارونه و اشک تمساح ریخته است که گویا رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری همگی شان به خصوص حامیان کودتاگران غالب آنقدر محافظه کار و پاک و مقدس همچون جنگ دفاع مقدس هستند که فقط 1000 میلیارد دلار خسارات مالی در بر داشت. چونکه جنگ نعمت الهی بود و می خواستند از طریق کربلا و ایران کنترا به قدس برسند که کودتاگران غالب کنونی از آب شب مانده هم پر هیز می کنند و نگرانی شان این است که باید تلاش کنند مبلغ 250 میلیارد دلار دارائی های دانشگاه آزاد که سرمایه ملی است از چنگ رفسنجانی و شرکاء خارج و به ملت باز گردانیده شود . مشابه همانگونه اقدامی که مبلغ 330 میلیارد دلار فروش نفت در دوره ی دولت نهم هم به خزانه ی دولت واریز شد. هم تبدیل به نان شد و بر توی سفره های خالی برده شد!!.
هوشنگ بهداد
دهم مهر ماه سال 1389
حسين شريعتمداري : اول چاه و... ! (نكته)