گزیده خبر های 15 اسفند - 89

انديشكده "آمريكن اينتر پرايز ":با فاصله انداختن بين سپاه و مردم مي‌توان به موفقيت در قبال ايران اميدوار بود

خبرگزاري فارس:در هم شكست سپاه پاسداران آسان نخواهد بود. اگر آمريكا بتواند از طريق فشار‌هاي ديپلماتيك و تحريم‌ها ميان سپاه پاسداران و مردم فاصله بياندازد، مي‌توان به موفقيت اميدوار بود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912111516

اگر ارگان فاشیستی تروریستی پاسداران مردمی بود دلیل نداشت برای قبضه ی قدرت و انحصاری کردن آن و انباشت ثروت از طریق مصادره ی اموال دولتی یا ملی دست به کودتای تقلباتی زند تا رقیب را از صحنه حذف کندوبر روی مردم معترض آتش بگشاید وباضرب و تشم بازداشت وشکنجه شدن وادار به اعتراف شوند تابصورت فله ای 100 نفره درشوی بیداادگاه نمایشی تلویزیونی اعتراف کنندجاسوس وخائن می باشند سپس محاکمه و به زندان واعدام محکوم شوند. همچنین اگر این ارگان فاشیستی ضدمردمی، مردمی بود و از مردم وحشت نداشت نیاز نداشت تا که مسئولان سابق که منتقد کودتاگران می باشند راباهمسرانشان را بریابد ودر جای امن بدون دیدار با اعضای خانواده ای شان زندانی کند؟

ميقاتي از توطئه جديد آمريكا عليه لبنان پرده برداشت.خبرگزاري فارس: نخست وزير مكلف به تشكيل دولت جديد لبنان با ابراز شگفتي از درخواست اخير دادگاه بين‌المللي ترور حريري، از وجود برخي تلاش‌ها براي صدور قطعنامه‌اي تحت فصل هفتم منشور ملل متحد، براي محدود كردن دولت جديد، پرده برداشت

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912141309

فاش کردن این واقعیت که چرا از طریق حزب الله لبنان و ائتلاف هم پیمانانش موجب سقوط دولت حریری شدند ومیقاتی این مهره ی خودشان را با توطئه و تهدید جایگزینش کردند تا اخلال گری یامانع از صدور حکم محومیت دادگاه بین المللی متهمان قاتل رفیق حریری شوند که اکنون این مهره دست نشانده از موضع د آمریکایی در این مورد طوطی وار نظر دیکته شده ی و ولی وقیح را تکرار کرده است .

دستگیری دو بمب گذار در 25بهمن در شیراز

http://www.fararu.com/vdcfc1dv.w6d1jagiiw.html

اینهم سناریو سازی که دستآورد بازدید 6 ساعته ی ولی وقیح نا مشروع از وزارتخانه ی بدنام ا طلاعات می باشد که بستر ساز آماده سازی اعدام دستگیر شدگا بازداشتی های ر وز 25بهمن می باشد.

ایرنا نوشت: دو نفر ديگر از عوامل بمب گذاري در حسينه شهدا وابسته به كانون رهپويان وصال شيراز كه فرار كرده بودند، در اغتشاشات 25 بهمن در تهران دستگير شدندطراحي فتنه گران براي كشته سازي اين منبع آگاه گفت: فتنه گران براي 25 بهمن، پروژه كشته سازي را طراحي كرده بودند و در اين زمينه، طرح مفصلي داشتند كه در آن، نقاط اجراي طرح كشته سازي در شهر و اين كه چند نفر و به چه كيفيتي كشته شوند، معلوم بود. وي آتش زدن دست كم 50 بانك و يكصد اتوبوس بي آر تي را از ديگر هدف گذاري هاي فتنه گران براي 25 بهمن بيان كرد و گفت: ايجاد ترافيك ساختگي از ديگر برنامه هاي آنان بود كه البته معضل ترافيك هميشه در تهران وجود داشته است. اين منبع آگاه از ارسال يك ميليون و 300 هزار پيامك به مناسبت فراخوان روز 25 بهمن خبر داد كه از كشورهايي مانند مصر، آمريكا، امارات و شماري از كشورهاي اروپايي به ايران ارسال شده استوي افزود:‌ قبل از 25 بهمن يك ميليون و 300 هزار پيامك روي تلفن هاي هموطنان از خارج كشور ارسال شد كه پس از دست به دست شدن بين افراد، بر تعداد آن افزوده شد

وزیراطلاعات: برنامه‌تهاجمي در دستور کار داريم

http://www.fararu.com/vdcj8hem.uqehxzsffu.html

پس از بازدید 6 ساعته ولی وقیح نامشروع از وزارت بد نام اطلاعات تا که نشان داده شود این نهاد زیزکنترل ولی وقیح ونه دولت می باشد . اکنون مترسک آلت دست آخوند مصلحی برای خوشرقصی وسرسپردگی اش به ولی و قیح نا مشروع وارد صحنه شده واجرای نقش نشان دادن جای دوست ودشمن کرده واز حالت تهاجمی نهاد آدمکش وسانسور وخفقان تفتیش وعقاید سخن بگوید ولغزخوانی کره است .

وزير اطلاعات تصريح كرد: در مقطع کنوني، وزارت اطلاعات از اشراف بسيار خوبي برخوردار است و از آنجا که بهترين دفاع، تهاجم تلقي مي‌شود، برنامه تهاجمي را در مقابله با سرويس‌هاي اطلاعاتي در دستور کار داردبه گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در يادداشتي با عنوان «مدال افتخار ولايت بر سينه سربازان گمنام» با بيان اين‌كه عشق به ولايت و رهبري از جمله ويژگي‌هاي بارز کارکنان وزارت اطلاعات است كه همواره اين عشق و وفاداري را به اثبات رسانده‌اند، تصريح كرد: كاركنان وزارت اطلاعات ميزباني اخير مقام معظم رهبري و شرفيابي به محضر ايشان را افتخاري بزرگ براي خود مي‌دانند؛ همچنان که ما در اين ديدار ابراز احساسات و عشق به ولايت را از سربازان گمنام امام زمان(عج) شاهد بوديم.

روایت اکرمی ازتسویه حساب سیاسی در مجلس ختم

http://www.fararu.com/vdcjvhem.uqehizsffu.html

آخر این چگونه رژیم ضد بشری غیرمتعارفی می باشدکه یا تهاجم به مراسم جشن و عروسی وپارتی های بانه می کند. یادانشگاه ها رابه خاک وخون می کشاند ودر تظاهرات خیابانی می کشد . یا اینکه برای حذف رقبا دست به کودتامی زند و برای حذف یک مهره ی مهم توی خیابان فحاشی و هتاکی لمپنی ه دخترش می کند وفیلمش را بر روی اینترنت می گذارد . خلاصه جنگ قدرت وحذف کردن رقبا آنگونه اوج گرفته و توسعه یافت هاست که ادامه ی آن حتی به مراسم ختم داماد بنیانگذارش کشانیده شده است؟!

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از مسائل رخ‌داده در مراسم ختم داماد امام خميني (ره) در قم گفت: اصولا مجلس فاتحه مجلس عبرت است. اما در حال حاضر كار به جايي رسيده كه به مجلس تسويه حساب سياسي تبديل شده است

بازداشت بازیگر معروف در حال مستی

عجیب رژیم مضحک و وارونه و سرتا پاتناقض آمیزدر همه سطوح . زیرا روز گذشته فاش شد که درتور سفرهای پرواز هوایی خارجی مشروب رایگان سرومی شود . همچنین ازسوی دیگر تبلیغات پوستری آزاد فروش مواد مخدر بازتاب داده شد.امااکنون گزارش شده که یک هنرمندمعروف سینما همراه بایک خبرنگاربه اتهام مستی باز داشت شده اند؟!

مشرق نوشت: یکی از بازیگران مطرح سینما پس از شرب خمر و مستی به همراه یکی از خبرنگاران بازداشت شد. آقای "ب" یکی از بازیگران مشهور سینما در حالی که در حوالی خیابان فرشته به همراه چند دختر به علت شرب خمر از حالت طبیعی خارج شده بود، بازداشت شد. این بازیگر مطرح سینما که امسال با چند فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشت وقتی با ماموران مواجه شد، خودروی توسان 40 میلیونی خود را به خودروی ماموران کوبید و شروع به فحاشی کرد. پس از بازداشت این بازیگر و انجام آزمایشات، مشخص شد که وی شرب خمر کرده است. آقای بازیگر که خبرنگاری به نام "ش" نیز وی را همراهی می کرد، یک شب را در بازداشت گذراند. . ..