گزیده خبر های 16 اسفند -89 قسمت -3

عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با فارس:

آيت‌الله هاشمي بهاحتمال قوي كانديداي رياست مجلس خبرگان نمي‌شود

خبرگزاري فارس: نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري گفت: بهاحتمال قوي آيت‌الله هاشمي رفسنجاني كانديداي رياست بر مجلس خبرگان رهبري نشود

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912160852

آخرین زورو فشارها ازسوی ولی وقیح و پاسداران کودتا گربر روی بر رفسنجانی وارد می شودتا واکنش تکذیب نداشته باشدجز اینکه مجبوربه سکوت و تسلیم شود و صحنه را واگذار نماید.

مهدی خزعلی: ما تخم مرغ هایمان را در سبد هاشمی نگذاشته ایم!

به زبان ساده مهدی خزعلی پاسخ به طراحان بر کناری رفسنجانی از سوی ولی قیح و کودتاگران پاسدار را داده است که خیال نکنند که حذف رفسنجانی مشکل گشا ست، بلککه مشکل آفرین خواهد بود..

وبلاگ مهدی خزعلی: این روزها رسانه های قدرت جشن گرفته اند, آنها فکر می کنند با تسخیر صندلی هاشمی کار تمام است, اما کور خوانده اند, ما تخم مرغ هایمان را در سبد هاشمی نگذاشته ایم, این هاشمی است که چند صباحی تخم مرغ هایش را در سبد ملت گذاشته است, حال هم انتخاب با خود اوست, تخم مرغ هایش را در سبد ملت بگذارد یا سبد قدرت!این را بدانید, ما تخم مرغ ها را در هفتاد میلیون سبد گذاشته ایم, با افتادن یک سبد چیزی عوض نمی شود, ما با تخم مرغ هفتاد نوع غذا برایتان می پزیم! می بینید باز هم آشپزخانه مان دایر است!16 اسفند 1389 / مهدی خزعلی

کیهان و خوانندگان

شیوه ی توبره و آخور خوری از طریق پیام جعلی ساختن به سبک پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز حسین شریعتمداری دادن که اکنون یقه ی رئیس انتصابی دستگاه آلوده به ساد و رشوه و تبعیض قضائیه گرفته شده است که چرا به جای دلداری و تعریف و تمجید ودفاع از پاسدار سعید تاجیک فحاش و هتاک و لمپن کردن که هم شهری و همکار سر بازجو پاسدار حسین شرییعتمداری از فائزه رفسنجانی حمایت شده است؟

از آيت الله آملي لاريجاني به خاطر موضع گيري فوري و بدون فوت وقت عليه كساني كه به دختر يكي از مسئولان توهين روا داشته بودند تشكر مي كنم. اما مي خواستم بگويم كه پس حقوق اجتماعي ميليون ها نفر از مردم كه توسط همين خانم از سال گذشته تاكنون لگدمال شده و با هتاكي و تشويق به هتاكي ديگران در فتنه سال گذشته و 25 بهمن امسال متهم به جرم هاي زيادي است چه مي شود؟! چرا به اين موضوع كه مي رسيم موضع منفعلانه اتخاذ مي شود؟! اما وقتي دو نفر با هر انگيزه اي به او هتاكي كرده اند اين قدر بزرگنمايي و آگرانديسمان رسانه اي مي شود! آيا به اتهام نماينده اي كه اين موضوع را مطرح كرده ولي خودش چندي پيش بدترين توهين ها را به همكار خود روا داشت نيز رسيدگي مي شود؟ حسيني تبار و چند تماس مشاب

باپیام ساختگی و جعلی تلاش شده است با سیلس صورت سرخ شود . چونک9 دسته گل بی لام به خود دادن ویا از این جبیب خالی دست را توی جیب خالی دیگر فرو بردن تا وانود شود که گویا درون مشت دست چیزی می باشد !

اولا مي خواستم از آقاي شريعتمداري كه پيش از اين در مورد ايشان اشتباه فكر مي كردم و قضاوت ناعادلانه داشتم عذرخواهي كنم و حلاليت بطلبم و دوم اينكه اين بيداري اسلامي در كشورهاي عربي باعث رو شدن نيمه پنهان خيلي از اشخاص در داخل كشورمان شد.محمد خوشخو – بابل

صفارهرندي: الگوي قيام كشورهاي عربي انقلاب اسلامي ايران است

چرا پاسدار معاون فرهنگی رئیس گزمکان پاسدار کودتاگر که وزیرفرهنگ سانسور وتفتیش عقایدارشاد اسلامی اخراجی دولت نهم می باشدنگفته است که فریادهای مرگ بردیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقی در خیابان های شهر های ایران که آشکارا زیرآب حکومت فاشیستی مذهبی کودتایی زده شده ازکجا این فریادالگو برداری شده است؟

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به تحولات اخير كشورهاي اسلامي تاكيد كرد كه بي شك اين قيام ها از انقلاب اسلامي ايران الگو گرفته شده است.به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، «حسين صفارهرندي» كه در جمع تعدادي از خبرنگاران افتخاري سازمان بسيج طلاب سخن مي گفت، با تشريح خاطره اي از خبرنگار روزنامه كيهان به منظور انعكاس خبري اجلاس شرم الشيخ چند سال قبل به كشور مصر اعزام شده بود، گفت: اين خبرنگار پس از بازگشت با اشاره به ابراز علاقه و محبت اقشار مختلف مردم مصر از خبرنگاران ايراني عنوان كرد ملت مصر پيوند محكمي با مردم ايران دارد به طوري كه در حاشيه اين اجلاس و به دور از چشم ديگران يكي از افسران دستگاه انتظامي مصر كه در حقيقت جيره خور ديكتاتور مخلوع اين كشور بود شجاعت ايرانيان را تحسين كرد و افزود: انرژي هسته اي نه تنها حق مسلم شماست بلكه حق مسلم همه كشورهاي اسلامي و غيراسلامي است.به گفته وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي اين خبرنگار در ادامه از گفته پليس مصر گفت كه چشم اميد ملت هاي تحت سلطه منطقه به ايران است و بايد ايران در ابعاد نظامي، اقتصادي و ... در منطقه و جهان قدرت پيدا كند تا ملت هاي مظلوم به پشتوانه انقلاب اسلامي ايران حركات اسلام خواهانه خود را شروع كنند.

سرلشكر فيروزآبادي: گره دستمال دور گردن آمريكا در منطقه تنگ تر مي شود

http://www.kayhannews.ir/891216/14.HTM#other1405

این سر دار بسیجی مشنگ همشهری و هم منقلی رهبرولی وقیح نا مشروع که حتی یک روزهم دوره ی آمزوش نظامی ندیده است بدلیل بزرگی قطرشکمش که مشکل نفس کشیدن برایش ایجاد کرده وحالت خفگی بهش دست داده است با دستمال دور گردن آمریکا که تعبیر طناب دار است بیچاره از زورسیاهی رفتن چشمانش اشتباهی گرفته ودچارهذیان گویی شده است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح در تحليل حوادث اخير در خاورميانه تصريح كرد كه امروز گره دستمال دور گردن آمريكا تنگ تر شده و آنها احساس خطر بيشتري مي كنند

هر 5 سال تعداد بيماران كليوي در كشور دو برابر مي شود
http://www.kayhannews.ir/891216/15.htm#other1507

چرا گفته نشده است که در کشور ی که قدرت بر تر جهان است و مدعی امن و آزاد ترین هم درجهان می باشدکه تصمیم دارد جهانر ا تغییر دهدو پس ازاصلاح کردنش مدیریت آن رادر ست بگیرد .بعلاوه بزودی می خواهد فضارا نیزتسخیرکند. چگونه است باوجود اینکه همسرسربازجو اسدار حسین شریعتمداری وزیر بهداشت دولت مدعی ساذده زیست درخدت مردم ایران ایران است . باز هم می بایست مشکل رشد 15% بیماران کلیوی داشته باشد؟ از سوی دیگرچرا گفته نشده استکه نقش کلیه فروشی که بدلیل فقر اقصادی خانوادی می باشد در این رشدسالیانه ی 15% بیماری کلیوی چیست؟

رئيس انجمن خيريه بيماران كليوي گفت: سالانه 15درصد به بيماران كليوي افزوده مي شود و هر 5 سال تعداد اين بيماران در كشور 2 برابر مي شود.مصطفي قاسمي به مناسبت روز جهاني كليه افزود: هيچ گونه آماري از بيماران كليوي در كشور وجود ندارد و سالانه 15درصد به بيماران كليوي افزوده مي شود ولي تاكنون هيچ كار شاخص و معتبر علمي در مورد بيماران كليوي انجام نشده است..