گزیده خبر های 18 اسفند - 89

قیمت کلیه به 10میلیون تومان رسید!

http://www.fararu.com/vdcawyn0.49nww15kk4.html

چرا گفته نمی شود که علت فروش کلیه در جامعه چیست .آنهم پس ازادعای وعده ی دروغین خمینی شیاد که گفت حکومت آینده از آن مستضعفان و پابر هنگان است. اما اکنون پس از 32 سال فقر آنگونه در ایران رنهادینه شده است که کلیه فروشی تبدیل به یک امررایج و فزونی یافتن بیماری کلیه تبدیل شده است؟ از سوی دیگرریشه ی پیدایش و رشد بیماری کلیه درجامعه چیست ونقش تغذیه و بهداشت و عدم آن درمهار یا تقویت این بیماری چیست؟

بیماران کلیوی که بدنشان به دیالیز جواب نمی دهد مجبورند برای رها شدن از درد هر قیمتی را برای داشتن یک کلیه سالم پرداخت کنند. این وضعیت باعث شده در پی برخی توافقات پنهانی بین خریدار و فروشنده مبالغی تا سقف 10 میلیون تومان برای خرید یک کلیه پرداخت شود به گزارش خبرنگار مهر، نارسایی کلیوی یکی از شایعترین بیماریهایی است که سلامت مردم را تهدید می کند. به طوری که تحقیقات نشان می دهد 10 تا 15 میلیون ایرانی دچار بیماری کلیوی هستند اما از بیماری خود اطلاعی ندارند و این مسئله با توجه به عارضه های ناگوار بیماری کلیوی می تواند خطرناک باشد. این در حالی است که مصطفی قاسمی، رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران از افزایش 15 تا 17 درصدی بیماران کلیوی در کشور خبر داده و عنوان داشته است که تا کنون هیچگونه کار شاخص علمی در زمینه بیماران کلیوی در کشور انجام نشده است

. آيت الله مهدوی کنی رئیس خبرگان شد سکانس‌های پایانی برای هاشمی

http://www.fararu.com/vdcauen0.49nwo15kk4.html

بازگویی سپریل یا مسیر فراز ونشیب و افت بخت رفسنجانی از قدرت و هل دادن وی به انتخاب راه مشابه اردبیلی یعنی به قم و سکونت برگزیدنش در آنجا سوق داده شده است . چونکه ولی وقیح لرزان نا مشروع و کودتا گران پاسدار پس از کیش دادن چندین ساله ی پاسدار گماشته احمدی نژاد بسویش وسوزاندنش دیگرنیازی به این مهره ی مزاحم و دست وپا گیر بی صرف شده ندارند که باید گفت خود کرده را تدبیر نیست . عاقبت چشم به قدرت و انباشت ثروت دوختن همین است . البته با جراحی وحذف وی از قدرت شتاب تغییر وتحول فرو پاشی هم سرعت خواهد گرفت . زیرا مقنبض شدن شرایط جامعه انفجاری زودتر منفجر می کند و فاصله گرفتن از آن بر سرعت از هم پاشیدگی می افزاید.

فرارو- برخي صاحب نظران، انتخابات پرشكوه 22 خرداد 88را آغاز پایان هاشمی خوانده بودند؛ با این حال سایت هاشمی رفسنجانی فاصله گرفتن وی از سیاست را رویا خوانده است. هاشمی پیش از این در گفت‌وگو با نشریه مدیریت ارتباطات گفته بود که می‌خواهد از سمت‌های خود استعفا دهد و به قم بازگردد.

تحلیل مطهری از انتخاب مهدوی کنی

http://www.fararu.com/vdcgqt9u.ak9zn4prra.html

ریاست آیتالله مهدویکنی از نگاه علی مطهری به منزله شکست تندروها و پیروزی اعتدالیون است.

گذشته از اینکه تعداد 26 عضو خبر گان آخوندی موقع رأی گیری کاندید یک نفره ی مجمع خبر گان آخوندی حضور نداشتند که عدم حضورشان به معنی مخالفت اینان با ولی وقیح نا مشروع و کاندید وی برای حذف رفسنجانی و جایگزین شدن وی می باشد . از سوی دیگر با تحلیل و نظر علی مطهری که تأکید برشکست تند روها و پیروزی اعتدالیون کرده است که این ادعامعجونی عجیب به نظر می رسد . زیرا که چگونه امثال آخوند محمد تقی مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی و جنتی و احمد خاتمی و امثالهم که به کنی رأی داده اند جزو معتدل ها محسوب می شوند؟. یا اینکه رفسنجانی مگر جزو تندرو ها می باشد که کنار گذاشته شد و معدل جایش را گرفته است ؟. این بازی مگر جزادامه ی جنگ قدرت و تلاش بر کناری رفسنجانی و جایگزینی مهرهای سر سپرده تر به ولی وقیح نا مشروع می باشد که بافریادهای کوبنده ی مرگ بردیکتاتورو خامنه ای و اصل ولایت وقیح که در ایران طنین انداز شده است که موجب شده که این عمود خیمه ی نظام شکسته وبی ارزش و اعتبار شود؟ تازه مگر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی مهار و اصلاح و تغییر نا پذیر که 32 سال است نان تندروی خورده است می تواند درونش معدل یا اعتدالیون وجود داشته باشدکه اکنون ادعای کمدی اش شده است؟ مشروط بر اینکه آخوند محمدرضا کنی رئیس دانشگاه امام صادق است که جولانگاه پاسداران و اطلاعتی و امنیتی ها بوده است و فارغ التحصیلانش پست های کلیدی درون دولت نامشروع د همچون وزیروزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی را در اختیار خود دارند؟

سردار نقدي:محاكمه و مجازات سران فتنه به عنوان مفسد في‌الارض حق مردم است

خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر لزوم مقابله حداكثري با فتنه‌گران و مزدوران صهيونيسم جهاني گفت: مطالبه محاكمه و مجازات اين مفسدين، حق همه ملت است و با صداي بلند بايد عليه اين دو نفر فاسق و مفسد في الارض و نوكر و جيره خوار اجنبي، فرياد زد و مجازات سريع آنان را خواستار شد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912171125

برخلاف ادعای علی مطهری که مدعی پیروزی اعتدالیون و شکست تند رویان از جایگزین شدن آخوندمحمدرضاکنی به جای رفسنجانی کرده است . آنهم درمجمع خبرگان آخوندی تشریفاتی آلت دست که یک عضو زن در آن وجود ندارد و آشکار ادر شکل صوری وفرمی هم موجب شده است که حق نیمی از جامعه کنار گذاشته شود که همین واقعیت به خوبی زیرآب ادعای اعتدلیون در رژیم زن ستیزفاشیستی مذهبی تروریستی ایران زده شده است . ازسوی دیگر مگر تلاش توطئه آمیز ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتاگرازحذف وخراطی کردن رفسنجانی قطع پشت جبهه ی سران ر قیب مغلوب بوده است.بهمین دلیل قبل ازبرگزاری اجلاس سیرک مجمع خبرگان آخوندی موسوی و کروبی با همسران شان ربوده شدند وتاکنون هم خبر و اطلاعی ازاینان داده نشده است جزاینکه اکنون یک بسیجی بی تر مز ودنده ی عراقی کودتاگر به نام ملت واردصحنه شده است تا پس از وانمودکردن اینکه سایت کلمه بازتاب دهد که موسوی و کروبی نه ربوده که در خانه های شان دحالت بازداشت خانگی به سرمی برند در ادامه این بسیجی قاتل نقدی عراقی بتواند خبر از محاکمه و مجازات سران فتنه یاد کند که به شکلی رفسنجانی هم جزواینان قلمدادمی شود. این اخطار شعبان بی مخ ولی وقیح و پاسداران و بسیجیان و دولت به وضوح بمنزله ی شکست تندرویان کودتا گر می باشد یانه معکوس آن است؟

اعلام وضعيت مهدي كروبي و فاطمه كروبي از سوي خانواده ايشان

این خبر ادعای دروغین خبر گزاری دروغ پرداز پاسدارا ن فارس را اثبات می کند که مدعی شده است بی بی سی اعتراف کرده است که درمورد ربوده شدن موسوی و کروبی خبر دروغ پخش کرده است .

سحام نيوز: در پي انتشار خبري توسط سايت كلمه مبني بر “میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در بازداشت خانگی هستند” ؛ سحام نیوز در گفتگو با یکی از اعضای خانواده کروبی، آخرین وضعیت مهدی و فاطمه کروبی را جویا شد. اين عضو خانواده مهدي كروبي به ما گفت” متاسفانه تا اين لحظه هيچ اطلاعي از وضعيت مهدي كروبي و فاطمه كروبي نداريم و بنا به شواهد قوي معتقديم ايشان در منزل نبوده و به مكان نامعلومي منتقل شده اند.”اين عضو خانواده كروبي در ادامه افزود: تا زماني كه به صورت حضوري با پدر و مادر در منزل ديدار نداشته باشيم، هرگونه خبر مبني بر حصر خانگي ايشان و مواردي از اين دست را تكذيب مي كنيم.لازم به توضيح است كه هنوز از سرنوشت سومين عضو خانواده كروبي، يعني علي كروبي كه در بازداشت به سر مي برد نيز خبري در دست نمي باشد

تصاویر: حاجی فیروز در خیابانها

http://www.fardanews.com/fa/news

سنت خبررسانی نو روز حاجی فیروز هم بدلیل نهادینه شدن فقر درجامعه تبدیل به نوعی کسب وکار ی برای بکیاران به خصوص کودکان کار خیابانی شده است

برخی افراد در آستانه سال نو با استفاده از لباس "حاجی فیروز" در خیابانهای تهران حضور یافته و گاه دست به انجام حرکات ناپسند می زنند.

مشائی:شیطان در نوروز دست بسته می‌شود

http://www.fardanews.com/fa/news

در راستایزد وبند های پشن پرده با شیطان بزرگ که از طریق لابی ها ودلال وجاسوس هایی همچون هوشنگ امیر احدی دنبال می شود . همچنین در روند رشد اختلاف میان دولت با ولی وقیح و آخوندهای متحجر فسیل حامی وی رحیم مشایی باز یک فیل دیگر بهوا کرد . البته این بار فیلش یاد نه هندوستان که آمریکا کرده است . حال باید دید که منتقدان ومخالفان وی چه می خواهند مقابل این فیل هوا شده ی وی کنند؟

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: نوروز یکی از شعائر الهی و مظهر بیداری و هوشیاری است و شیطان در نوروز دست بسته می‌شودفارس: اسفندیار رحیم مشائی در مراسم افتتاح جشنواره بزرگ آیین‌های نوروزی (اقوام ایران زمین) که امروز در فرهنگسرای خانات برگزار شد اظهار داشت: بهار فصل رسیدن و زندگی و فصل تجدید حیات است. بهار نمادی است در جریان زمان، در هر بهار انسان و طبیعت با هم به مدار اصلی زندگی برمی‌گردند و اگر غوغای مسائل مختلف در مسیر حرکت انسان خللی وارد می‌کند بین انسان با حقیقت زندگی زاویه‌ای پدید می‌آید.

مدیر عامل ایسنا استعفا داد

همانگونه که گزارش شده بود بکه دولت تصمیم دارد که خبر گزاری دانشجویی ایسنا را همچون خبر گزاری رسمی دولتی ایرنا مصادره کند و زیر نظر رحیم مشایی در آورد . اکنون با بر کناری رفسنجانی از خبرگان خیز اشغال این خبر گزاری از سوی باند های مافیایی کودتایی شتاب گرفته است.

در همین حال افرادی همچون "کریمی" دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس و "قبادی" به عنوان گزینه های اصلی برای تصدی پست ریاست خبرگزاری ایسنا مطرح شده اند ولی بر اساس آخرین اخبار کسب شده توسط خبرنگار پانا، "ساسان والی زاده" به احتمال زیاد مسئولیت خبرگزاری ایسنا را بر عهده خواهد گرفتپانا: «علی متقیان» روز 16 اسفند ماه از سمت مدیریت خبرگزاری ایسنا استعفا داد.اخبار رسیده حاکی از آن است که "علی متقیان" استعفای خود را به "محمدحسین یادگاری" رییس جهاد دانشگاهی تقدیم کرد و وی نیز با استعفای او موافقت کرده است.در همین حال افرادی همچون "کریمی" دبیر سرویس سیاسی خبرگزاری فارس و "قبادی" به عنوان گزینه های اصلی برای تصدی پست ریاست خبرگزاری ایسنا مطرح شده اند ولی بر اساس آخرین اخبار کسب شده توسط خبرنگار پانا، "ساسان والی زاده" به احتمال زیاد مسئولیت خبرگزاری ایسنا را بر عهده خواهد گرفت.

درخواست مشائی برای سفر به آمریکا؟

http://www.fardanews.com/fa/news

به نظر می رسد که مبارزه جدید با شیطان بزرگ آمریکا که پس از بر کناری رفسنجانی ازریاست خبرگان آخوندی شدت گرفته است. البته گذشته از فعال بودن دلال و لابی و جاسوس های پشت صحنه همچون هوشنگ امیر احمدی ها ناشی از نفوذ انقلاب اسلامی خمینی شیاد در منطقه است که ادعا می شود چون این قیام ها علیه ی آمریکا می باشد. بنابراین اکنون ادامه ی این مبارزه در سر زمین شیطان قرار است که این چنین پیگیری شود.

برخی رسانه های غربی از زبان یک مقام ارشد در وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده اند یک هیات سیاسی دولت ایران برای سفر به نیویورک تقاضای ویزا کرده است..جهان: در حالی که برخی رسانه های نزدیک به وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده اند که یک هیات بلند پایه سیاسی ایرانی برای سفر به آمریکا درخواست ویزا داده اند؛ دفتر رئیس جمهور و وزارت خارجه ایران در این باره هنوز پاسخی نداده اند. برخی رسانه های غربی از زبان یک مقام ارشد در وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده اند یک هیات سیاسی دولت ایران برای سفر به نیویورک تقاضای ویزا کرده است.

مصطفی نجار با البرادعی دیدار کرد

http://www.fardanews.com/fa/news

باز هم یک نمونه ی دیگر مبارزه با آمریکا در مصرکه ادعامی شودقیام های ملت مصر وتونس ولیبی ومنطقه الهام گرفته از انقلاب اسلامی32 سال پیش خمینی شیاد و جانشین وی در ایران می باشد که علیه ی رهبران دیکتاتورمنطقه و آمریکا می باشد. چون ملت های منطقه خواهان حکومت مشابه یایران هستند .بنابراین اکنون پاسدار تروریستن جار با نادیده گرفتنن تحلیل های یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان و سر مقاله های روزی نامه ی حکومی جمهوری اسلامی که محمد البرادعی مهره های آمریکا و سیا می باشد .در راستای ادامه ثی مبارزه باآمریکا و صدورتروریسم و بحران و ارتجاع به منطقه و بهخصوص پساز رئیس خبرگانشدنآخوند محمد رضاکنی کهگفته میشودنسبتی با البرادعی دارد این تماس بر گذار شده است تا که پیام ولی وقیح نامشروع و کنی و دولت به وی منتقل شودتا هم به آمریکا منتقل کند . هم نامزدریاست جمهور آینده ی مصرشودو از حمایت ملی وتبلیغاتی ولی وقیح و پاسداران کودتاگربرخور دار شود تا کهب تواند جای مبارک بنشیند و جمهوری اسلامی مشابه ایران درمصر تشکیل دهد. غرب بازهم غرب به سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه ی خودادامه دهد.

گفته می شود وی در این دیدار که دو ساعت به طول انجامید، رسما از نامزدی خود برای ریاست جمهوری مصر خبر داد و گفت: بنده افتخار می کنم که خادم ملت مصر باشم و در انجام اصلاحات سیاسی گسترده به ویژه در ساختار اداری مصر نقش ایفا کنمپانا: "محمد البرادعی" روز گذشته در منزل شخصی خود با فعالان سیاسی سرشناس مصر از جمله "مصطفی نجار" دیدار و گفتگو کرد.

شناسايی دو متهم هتاكی به فائزه هاشمی

اینهم پاداش سرخرمنی و دل خوش کنک داده شده به فائزه و به خصوص رفسنجانی که پس از تسلیم شدن و لبیک گفتن وی به ولی وقیح و کودتاگران که کاندید خبرگان نشد که اکنون پس از حذف وی از ریاست مجمع خبر گان آخوندی این چنین قولی داده شده که دو فحاش بازداشت شده یا قرار است بازداشت شوند؟

یسنا: دادستان تهران از شناسايي دو متهم هتاكي به فائزه هاشمي خبر داد. پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل و به زودي به دادستاني ارجاع خواهد شد؛ البته چند نفر در اين پرونده هستند كه روي آنها كار مي‌شود.دكتر عباس جعفري دولت‌آبادي در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 2 (سعادت آباد) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در مورد طرح شكايت و تشكيل پرونده براي رسيدگي به هتاكي به فائزه هاشمي، اظهار كرد: همان‌طور كه قول داده بوديم در اين زمينه اقدام كرديم و دستور شناسايي متهمان را صادر كرديم.وي با بيان اينكه «در اين رابطه دو متهم شناسايي شده‌اند»، افزود: پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل و به زودي به دادستاني ارجاع خواهد شد؛ البته چند نفر در اين پرونده هستند كه روي آنها كار مي‌شود.دادستان تهران خاطرنشان كرد: در اين نوع پرونده‌ها كه هم براي نظام فضاسازي كرده و هم برخي تصور مي‌كنند هتاكان آزاد هستند، بارها گفته‌ايم كه اگر فردي مرتكب جرمي شود بايد هزينه آن را بپردازد.جعفري دولت‌آبادي خاطرنشان كرد: خانواده هاشمي در اين زمينه مطلبي را اعلام كردند و ما نيز از جنبه عمومي اقدام كردي