گزیده خبر های 13 فروردین 90 قسمت - 2

آمار سفرهاي نوروزي از مرز 138 ميليون نفر - سفر گذشت.خبرگزاري فارس: تا پايان يازدهمين روز از تعطيلات نوروزي، بيش از 138 ميليون نفر - سفر در كشور ثبت شد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001130109

این داستان سریال رو به رشد دروغ پر دازی نجومی آمار سفر های نوروزی که از دروغ 13 هم عبور کرده است . یاد آور آن لر ساده دلی است که هنگام سفر از روستا به شهر یک خیک یا مشک ماستی بهمراه داشت . در بین راه که خسته تشنه اش می شود که به سد کوچک محلی در کنار چشمه آبی می رسد . سپس خم می شود تا از آب بنوشد. همگام خم شدن در خیک ماست شل می شود و مقداری از ماست بدرون آب سد کوچک خاکی می ریزد . آنگاه لره ابتدا کمی به آب خیره می شود. سپس زانو می زند و می گوید تا سفیدی کنی اخورومت ( می خورم ترا ) . اکنون به نظر می رسد تا نام و نشانی نوروز باشد. این آمار مسافرت نوروزی هم افزایش می یابد . البته بدون توجه به وضعیت نا بسمان اقتصادی که کشور و مردم دارند و بی توجه بودن به این واقعیت که نه از مرز جمعیت عبور کرده که نزدیک دو برار شدن آمار مسافرت نو روزی نسبت به جمعیت کشور است. زیرا که بر اس اس سنگ مفت و گنجشک مفت هدف خبر سازی هر چه بزرگتر آمار دروغ دادن خوب بودن اوضاع اقتصادی مردم با ادعای مضحک رشد 27% مسافرت نسبت به سال گذشته می باشد..

از 25 اسفند تا صبح 13 فروردين؛حوادث رانندگي نوروزي 290 كشته و 4 هزار و 715 مجروح به جا گذاشت.خبرگزاري فارس: جمعيت هلال احمر اعلام كرد: حوادث نوروزي در كشور از 25 اسفند تا صبح 13فروردين امسال290نفر كشته و 4 هزار و 715 مجروح به جا گذاشت.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9001130081

بخشی از هدف بر جسته کردن آمار دروغ مسافرت های نوروزی این است که آمار تصادفات مرگ و میر و مجروحین نا چیز و عادی جلوه داده شود و رکور داری اول جهانی میر و میر جاده های رژیم فاشیستث مذهبی تروریستی نه ناشی از غیر استاندارد و ناامن بودن جاده ها و فرسودگی خود روهای از رده خارج شده است ، بلکه دلیل ر شد تصادفات و مرگ و میر جاده ها افزایش ترافیک و مسافرت های بیش از حد می باشد..

سه صفر از پول ملی جمهوری اسلامی حذف می‌شود

این اقدام اعتراف آشکار هزار برابر کاهش ارزش ریال و یا کاهش قدرت خرید مردم ایران در 32 سال گذشته می باشد که ناشی از تز معروف اقتصاد مال خر است خمینی شیاد در اوایل انقلاب می باشد.

ایرنا: ' سيد شمس الدين حسيني ' با اشاره به تصويب بسته سياستي – نظارتي بانك مركزي در روزهاي پاياني سال گذشته ، افزود: در اين بسته اقداماتي در جهت ثبات، كاهش هزينه ها و افزايش بهره وري در حوزه بانكي و پولي كشور پيش بيني شده كه بر همين اساس در سال جاري مي توان بيشتر بر روي سياست حذف سه صفر تمركز كرد .وزير امور اقتصادي و دارايي اظهارداشت: مسئله اي كه دولت را براي اجراي اين سياست به تعمل وا داشته آن است كه ابتدا بايد حداكثر ثبات و آرامش را در قيمت ها ايجاد و سپس سه صفر را از پول ملي حذف كرد تا به نتايجي ماندگار دست يافت.

افزایش 300 درصدی قبوض گاز خانگی در آمل!

این در صد افزایش قیمت گاز خانگی که جزو یکی دیگر از پیآمد و مشتقات حذف یارانه های دولتی می باشد را با نرخ 9% دستمزد سالیانه ی کارگران مقایسه کنید که از سوی دولت ساده زیست مدعی عاشق خدمت گزاری به مردم ایران با کا رفرما تصویب شده است که مشخص نیست که در سال جهاد اقتصادی کسری چگونه باید جبران شود؟

مهر: مصرف‌کنندگان گاز بخش خانگی در شهرستان آمل با دریافت اولین قبوض گاز مصرفی خود در سال 90، با توجه به افزایش حداقل حدود 300 درصدی بهای گاز، نسبت به چگونگی محاسبه مصرف دچار سردرگمی شده و این موضوع اعتراض شدید آنان را به‌دنبال داشته است.ساکنان بیشتر روستاهای منطقه هراز پی جنوبی از توابع شهرستان آمل با مشاهده قبوض جدیدی که شرکت گاز برای آنان کنار گذاشته، اعتراض‌های شدیدی به مسئولان شرکت گاز داشتند و خواستار پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان مجلس نسبت به افزایش ناگهانی قبض‌های گاز مصرفی خود شدند.ساکنان روستایی این مناطق با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته براساس میزان مصرف، بهای آنان به کمتر از 200 هزار ریال در هر دوره تا دوماه گذشته بوده است، یادآور شدند: متاسفانه مسئولان شرکت گاز در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها که پیش‌بینی افزایش پلکانی قیمت‌ها بوده بیش از حد عجله کردند.رئیس اداره گاز شهرستان آمل با تائید قبض‌های صادر شده برای این منطقه، صدور قبض‌های جدید را کاملا درست و به دور از هرگونه اشتباهی اعلام کرد

واکنش شدید عربستان به موضع کمیته پارلمانی امنیت ملی وسیاست خارجی ایران

موضع گیری سیاست مداخلله گرایانه ی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی حاکم بر ایران در مورد کشور های همسایه و خاور میانه ناشی از دیپلماسی رسمی صدور ترو ریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز می باشد که تاریخچه 32 ساله دارد. البته دلیل ادامه و ترغیب و تشویق پیش روی این سیاست اتخاذ سیاست مماشات گرایانه ی غرب و مسالمت آمیز بر خورد کردن کشورهای منطقه است. در صورتیکه این سیاست نه از موضع قدرت که ناشی از ضعف قیام درونی و تهاجم بیرونی حاکمان تهران است که مرتبط با تز ِ با ید بادشمن در برون مرز جنگید به جای اینکه جنگ درون خانه باشد . بهر حال اکنون واکنش مناسی که مقامات عربستان سعودی نسبت به کمیسیون امنیتی بازار مکاره ی رژیم ضد بشری نا مشروع حاکم بر ایران انجام داده اند بسیار بجاست . چون رفتار حاکمان تهران همچون سگی می ماند که از ترس پارس می کند که اگر چنانچه به ترسی پارس کنان جلو می آید ولی اگر چنانچه سنگ بسویش پرتاب کنی فرار می کند و عقب می نشینی می نماید.

العربیه . نت : ریاض به بیانیه اخیر کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که سیاست های سعودی در منطقه را " بازی با آتش " توصیف کرده بود به شدت واکنش نشان داد.بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی سعودی " سپا " " یک مقام سعودی روزجمعه 1-4-2011 اظهارات غیرمسئولانه کمیته موسوم به کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که سیاست سعودی در منطقه ر ا بازی با آتش توصیف کرده و از این کشور خواسته است نیروهایش را از بحرین خارج کند به شدت محکوم کرد."مقام سعودی گفت :" این کمیته با قصد و اراده قبلی واقعیت های مربوط به دخالت های ایران در امور کشورهای منطقه و نقض حاکمیت و استقلال آنها و همچنین تلاش های تهران برای فتنه افکنی و ایجاد آشوب و بلوا در کشورهای منطقه و سیاست های خصمانه مخالف با اصول همجواری و بین الملل را نادیده گرفته است."منبع دولتی ، آخرین این اقدامات را " دخالت آشکار ایران در امور کشور برادر کویت از طریق شبکه توطئه گر مرتبط با برخی مقامات دولتی ایرانی " معرفی کرده است.بیانیه افزود : " کسانی که این دروغ ها را ترویج می کنند فراموش کرده اند یا آنکه خودشان را به فراموشی زده اند که ایران حق ندارد حاکمیت بحرین را نقض کند و یا در امور این کشور یا هر کشورخلیجی دیگر دخالت کند ."منبع سعودی با اشاره به حضور نیروهای " سپرجزیره " وابسته به شورای همکاری در بحرین تاکید کرده است ایران نمی تواند حق بحرین در درخواست همکاری از نیروهای سپر جزیزه بر اساس توافقات شورای همکاری را نقض کند.در بیانیه آمده است :" این حقی است که توافقنامه های شورای همکاری آن را تضمین کرده و به بحرین حق داده است همانند سایر کشورهای عرب عضو شورای همکاری از نیروهای سپر الجزیره برای حفظ امنیت و صلح و حمایت از ملت بحرین و دستاوردهای آن کمک بگیرد.