گزیده خبر های 13 فروردین 90

6فیلم / سرکوب وحشیانه امروز (جمعه) مردم سوریه توسط برادر رژیم سرکوبگر اسلامی ایران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=30805

فراموش نشود که این بخشی هزینه و بهایی می باشد که دولت دیکتاتوری سوریه دارد می پر دازد که ناشی از هم پیمانی با رژیم ضدبشری و نا مشروع ایران و حمایت از حزب الله لبنان و حماس برای بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه است که اکنون می بایست این چنین بقول معروف هرچه فرصت طلبانه خورده اینگونه که تا کنون که نصیب حکومت سوریه شده است پس دهد. صد در صد که اینگونه خبر ها هر گز نمی تواند خوشآیند حاکمان تهران باشد که در وحشت تب و تاب سرایت قیام های ضد دیکتاتوری منطقه بسر می برد و بر ای دفع خطر و کمک به هم پیمانش سوریه و حیات خلوتش عراق و نخست وزیر نوری مالکی دست نشانده تلاش می کنند تا با سیاست مداخله گری در امور داخلی بحرین و تهاجم و تهدیدو پرخاشگری به عربستان سعودی مانع از بازتاب اخبار درون سوریه هم پیمانش در مطبوعات داخلی شود.

فخرالسادات محتشمی پور، همسز تاج زاده، به بیمارستان منتقل شد

نا گفته نماند که این طرح یا در اصل توطئه ای سیستماتیک است که دستگاه وزارت بد نام اطلاعات از سال ها پیش در دستور کار خودقرار داد . البته اکنون مجریان این توطئه در کنار کودتا گران بر قدرت خزیده اند . چونکه هدف بقدرت خزیدن و حذف مخالفان را از همان زمانی که زوج فرو هر ها را سلاخی و قصابی کردند شروع نمودند . زیرا هدف خاموش کردن زوج های مخالف و منتقد و رقیب فعال می باشد. برای همین در ادامه ی این سیاست به حصر خانگی موسوی و کروبی کشیده شده است . اکنون نیز نوبت بستری شدن بیمارستان همسر مصطفی تاج زاده است که در زندان می باشد . البته شیوه ی بر خورد با مخالفان خیلی جدی تر می باشد . نمونه زجر کش کردن شهید محسن دگمه چی در زندان و تهدید کردن همسرش به سکوت و عدم بر گزاری هیچگونه مراسم سو گواری و تحریم برای وی می باشد.

کلمه : فخرالسادات محتشمی پور همسر سیدمصطفی تاجزاده از شاکیان کودتای انتخاباتی چند روز پس از اعتصاب غذا روانه بیمارستان شد.به گزارش کلمه، فخرالسادات محتشمی پور، فعال زنان و همسر مصطفی تاج زاده، عضو دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، در ملاقات روز گذشته با خانواده، از اعتصاب غذای خود در هفته ی گذشته خبر داد.وی پس از تهدید به اعتصاب غذا در آستانه ی تعطیلات نوروزی در صورت عدم ملاقات با همسر خود، اعتصاب کرده و پس از چند روز روانه ی بیمارستان شده است.بر اساس گزارش ها محتشمی پور، با وجود بدحالی همچنان اصرار بر نشکستن اعتصاب خود داشته است، اما پس از بیهوشی مسئولان زندان توانسته اند با انتقال به بیمارستان و درمان، جان وی را نجات دهند.بر اساس این گزارش علیرغم ضعف جسمی، حال روحی وی خوب عنوان شده است.نامه های اعتراضی محتشمی پور درباره ی وضعیت همسرش به دادستان که به حدود ۸۰ عدد رسیده بود، هیچ گاه از جانب جعفری دولت آبادی جوابی دریافت نکرد.گزارش ها حاکی از آن است که علت برخوردهای سخت گیرانه با وی به دلیل مطالبی است که در نامه ها عنوان شده است.فخرالسادات محتشمی پور، عضو جبهه مشارکت ایران اسلامی، دهم اسفند ماه سال گذشته و متاثر از اعتراضات خیابانی مردم بازداشت شده و بیش از یک ماه است که در انفرادی های دوالف نگهداری می شود.همسر وی مصطفی تاج زاده که از شاکیان پرونده کودتا است، نزدیک به شش ماه است که در قرنطینه ای در اوین به سر می برد

در حمله روزجمعه به دفتر سازمان ملل در شمال افغانستان 8 نفر کشته شدند

بدون شک سر نخ اینگونه اقدامات تروریستی که مشابه اعمال و اقدامات تروریستی عوامل رژیم ضد بشری در عراق و بحرین و لبنان رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران می باشد. به خصوص در شرایط کنونی که در بن بست و بحران و انزوای منطقه ای و جهانیبسر می برد . بشدت نیاز به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز دارد تا موجب کاهش فشار های درونی و منطقه ای و جهانی شود.

یورو نیوز : در حمله روزجمعه به دفتر سازمان ملل متحد در شهر مزار شریف در افعانستان دستکم 8 تن از کارمندان خارجی این سازمان کشته شدند. به گفته پلیس افغانستان حمله کنندگان گروهی از تظاهرکنندگانی بودند که در اعتراض به قرآن سوزی اخیر در آمریکا در مقابل دفتر سازمان ملل در این شهر تظاهرات کرده بودند. تظاهرکنندگان بعد از برپایی نماز جمعه در مقابل دفتر سازمان ملل در مزار شریف که یکی از شهرهای بزرگ در شمال تجمع کردند و به گفته پلیس بعد از حمله اکثر تظاهرکنندگان که تعداد آنها حدود 500 نفر ذکر شده از محل گریخته اند. این تظاهرات در اعتراض به اقدام یک کشیش آمریکایی صورت گرفت که ما گذشته نسخه ای از قرآن را سوزانده بود.