گزیده خبرهای نوشتاری و تصویری همراه با فیلم 1 2مرداد 90

این 3 گزارش تصویری و نوشتاری و فیلم بهمدیگر مرتبط می باشند چون که ناشی از شیوه ی برخورد پلیس در ایران و انگلیس و وظایف شان است . به خصوص اینکه این روز ها خیلی زیاد انتقاد شدید به شیوه ی بر خورد پلیس دولت فخیمه ی انگلیس می شود و مورد اعتراضات مقامات و رسانه های خبری و مطبوعاتی رژیم قرون وسطایی و ضد بشری ایران واقع می شود . بنابراین در مورد باید گفت در رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران گذشته از نقش مستمری که نیروی انتظامی همراه با سایر ارگان های سرکوبگر دیگر در ضرب وشتم و بازداشت مردم معترض ناراضی بر عهده دارد . برای اینکه مربوط به سیاستی است که تاریخچه 33 ساله در رژیم ضدبشری و قرون وسطایی ایران دارد که برای کنترل فضای انفجاری جامعه با دستآویز و بهانه های ساختگی گوناگون همچون مبارزه با بی حجابی و اراذل اوباش و قاچاقچیان و معتادین و متکدیان و شبیخون فرهنگی و ماهواره ای و ناامنی اجتماعی و خرابکاری و امثالهم دنبال و به پیش برده شده است که آشکارا هدف سیاست رعب و و حشت و خفقان و سانسور می باشد . از سوی دیگر پلیس در ایران حق شلیک و کشتن هم دارد . آنچنانکه تا کنون قربانیان جانباخته که به ضرب گلوه ی پلیس کشته شدند کم نیستند. بدتر اینکه یک اقدام جنایت علیه ی بشریت هم دارد که در سال 88 در بازداشتگاه کهریزک نیروی انتظامی و دستگاه فاسد قضاییه با هم مرتکب شده اند که اعمال و رفتارشان هر گز قابل مقایسه با بر خورد پلیس انگیس و سگ های شان با تظاهر کنندگان اخیر نمی باشد . برای نمونه حتماً لینک فیلم ضمیمه شده در این گزارش خبری کلیک و نگاه شود . سپس با تصاویر مربوط به پلیس انگلیس مقایسه شود تاکه معلوم شودکدامیک بد تر می باشد؟ همینطور از سوی دیگر نقش حضور پلیس و اوژانس و سرویس امداد رسانی خدمات دهی در زمان وقوع حادثه در ایران است که گزارش تصویری ضمیمه شده می گوید که چگونه صحنه تصادف و اجساد رها شده توی خیابان به حال خود رها شدند . در صورتی که شاهدان عینی می گویند که اگر چنانچه پلیس و اورژانس به موقع وارد صحنه می شدند حد اقل یکی از قربانیان این سانحه نجات می یافت . بهر حال اگر این گزارش های خبری و تصویری با هم مقایسه شوند . بهتر مشخص می شود که برای چه با صورت مسأله پاک کردن از موضع فرار به جلو طلبکاری شده است؟

استفاده از سگ و اسب براي سركوب وحشيانه/گزارش تصويري سركوب گسترده قيام محرومين انگليسخبرگزاري فارس: با گذشت شش روز از اعتراضات و قيام محرومين انگليس عليه فقر و نابرابري‌هاي گسترده اجتماعي مي‌گذرد دولت انگليس سعي مي‌كند با انواع روش‌ها به سركوب اين موج مردمي بپردازد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005200411

فیلم / دستگیری دختر جوان توسط نیروهای سرکوبگر ولی فقیه در رابطه با طرح مبارزه با بد حجابی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=36692

حادثه مرگبار در جنوب پایتخت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=69895

خون ریخته شده بر كف خیابان، تجمع شهروندان، كنجكاوی خودروهای عبوری و عدم تخصص در كنترل بحران موجب شده بود تا فضای پر اضطرابی حتی تا نیمه های شب در این خیابان حكم فرما شود. مهر: شب گذشته حادثه دلخراش تصادف، جان دو نفر از شهروندان تهرانی را گرفت. به گفته شاهدان عینی تاخیر اورژانس موجب شد شانس اندك یكی ار سانحه‌دیدگان برای زنده ماندن از بین برود با این حال مسئولان اورژانس زمان رسیدن آمبولانس به محل حادثه را 10 دقیقه اعلام می‌كنند.به گزارش مهر، ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته (سه شنبه شب) در خیابان شهید رجائی نرسیده به بازاردوم (خیابان اكبر مشهدی) برخورد یك موتور سیكلت با خودرو موجب مرگ راكبان موتورسیكلت شد.بر اساس این گزارش، راننده خودرویی كه منجر به مرگ این شهروندان شده بود گفت: یك موتورسیكلت كه راكبان آن یك زن و مرد جوان بودند با سرعت از لاین روبرو حركت می كردند كه خودرویی از كنار به این موتور سیكلت ضربه زد و هدایت موتورسیكلت از دست راكب خارج شده و با سرعت به زیر خودروی پراید من كه از لاین مخالف در حال حركت بودم آمد و منجر به مرگ زن و مرد شد.در محل حادثه جمع زیادی از شهروندان بالای سر جنازه ها ایستاده بودند و ترافیك سنگینی در خیابان شهید رجایی كه از یك سو به راه آهن و از سویی دیگر به شهرری و حرم مطهر متصل می شود ایجاد شده بود.یكی از شاهدان این حادثه گفت: پس از تصادف هنوز یكی از راكبان موتورسیكلت زنده بود و می توانست صحبت كند برای همین با اورژانس كشور و پلیس 110 تماس گرفتم و ساعت تماسم كه در تلفن همراهم ثبت شده است نشان می دهد این تماس راس ساعت 23:39 دقیقه بوده است اما پس از مدت 20 دقیقه اورژانس تهران از راه رسید و همزمان با اورژانس پلیس هم سر رسید. ماموران اورژانس پس از معاینه سریع به پلیس اعلام كردند زن و مرد فوت كرده اند و دیگر كاری از دستشان بر نمی آیدبا اعلام گزارش اورژانس شاهدان حادثه با فریاد و اعتراض به اورژانس گفتند دلیل مرگ تاخیر شما بوده است زیرا ما شاهد بودیم یكی از آنها هنوز زنده بود.