گزیده خبرهای 24 مرداد قسمت - 2

استفاده از زنان انتحاری +عکس

سئوال است که نقش حاکمان دین فروش و عوامفریب حاکم بر ایران در مورد ترویج اینگونه اقدامات انتحاری چیست؟ به خصوص پس از صدور فتوای آخوند متحجر تمساح یزدی تئوری پرداز مرگ و خشونت که آشکارا از اقدامات استشهادی پاسداران علیه نیروهای نظامی ومراکز اقتصادی آمریکا دفاع و حمایت کرده است . ولی شیطان بزرگ همچنان در حال ادامه دادن سیاست خائنانه ی مماشات گری و زد و بند در پشت پرده با مسئولان کانون و الهام بخش مروجان اینگونه عملیات انتحاری هستند.

گروه شبه نظامی طالبان در پی حمله انتحاری توسط دو زن در پیشاور پاکستان، اعلام کرد استراتژی جدید این گروه انجام حملات توسط زنان و کودکان است طالبان پاکستان همواره به خاطر حمایت از گروه القاعده و انجام حملاتی که منجر به مرگ صدها تن در پاکستان شده از سوی مقامات دولتی این کشور سرزنش می شوند.مسئولان پاکستانی اعلام کردند، بر اثر حمله انتحاری توسط دو زن در پیشاور پاکستان، شش نفر جان خود را از دست دادند.شبه نظامیان طالبان پاکستان این حملات را بر عهده گرفته و اعلام داشتند که از این پس از زنان انتحاری به عنوان یک استراتژی استفاده خواهند کرد."عمر خالد" فرمانده محلی طالبان درباره استراتژی جدید این گروه به خبرگزاری فرانسه گفته است: «استفاده از زنان برای حملات انتحاری، استراتژی جدید طالبان استپیش از این نیز گروه القاعده بارها در عراق با استفاده از زنان و کودکان انتحاری به حملات گسترده ای در این کشور دست زده بود.برخی از زنان دستگیر شده در عراق در گفتگو با تلویزیون العربیه اعتراف کرده اند که گروه القاعده از بی پناهی آنها سوء استفاده کرده و آنها را به انجام عملیات انتحاری ترغیب کرده است.

فتنه گران= منافق به توان 2 (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900524/2.htm#other205

سرباز جو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز لو داده است که نویسنده چرندیات در سایت کلمه علیه ی مجاهدین خودش می باشد که خواهان عدم اخراج نام شان از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه ی آمریکا شده است . چون که پس از لو رفتن پاسدار محمد رضا مدحی نوریزاه زاده فاش ساخت که این سایت کلمه مشکوک است زیرا که از سوی وزارت بد نام اطلاعات کنترل می شود. بنابراین سربازجو پاسدار شکنجه گر شریعتمداری با سیاست توبره و آخور خوری لو داده است که همکار سابقش نوریزاده راست گفته است که این سایت نفوذی وزارت بد نام اطلاعات می باشد.

سايت اصلي جريان فتنه سبز پس از 2 سال همكاري همه جانبه با سازمان تروريستي منافقين و استفاده از اين سازمان در آشوب هاي خياباني، عليه منافقين موضع گرفت!سايت كلمه كه توسط ميرحسين موسوي راه اندازي شد و اكنون توسط فرارياني چون اميرارجمند، مزروعي و... برخي عناصر داخلي مديريت مي شود، براي رهايي سايه سنگين منافقين نوشت: در تاريخ معاصر ايران، هيچ حزب، سازمان و حتي هيچ فرقه اي به اندازه سازمان مجاهدين خلق در نزد ملت ايران بدنام نيست. هنوز ملت ايران، فراموش نكرده است كه بهترين فرزندانش، توسط سازمان مجاهدين خلق به فجيع ترين شكل ممكن ترور شدند و به شهادت رسيدند و هنوز هزاران خانواده و فرزندان كساني كه توسط اين سازمان ترور شده اند زنده و شاهد بر اين جناياتند. ملت ايران فراموش نمي كند كه اين سازمان در كنار صدام حسين، به جان و ناموس ايرانيان طمع كرد.

«دوران رهبری خامنه‌ای طلایی‌ترین دوره انقلاب است»

ضمن بالاتر نشاندن ولی وقیح نا مشروع منفور از جایگاه خمینی شیاد اوج چاپلوسی و تملق گویی مشمئز کننده ی این آخوند گردن کلفت شت روی شکم گنده ی دهان گشاد دستمال ابریشم یزدی بردست را نشان می دهد.

ایسنا : احمد خاتمي در جمع دريادلان نيروي دريايي : احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران گفته که «بدون شک طلایی‌ترین دوره در تاریخ انقلاب اسلامی، همین دورانی است که مقام معظم ولایت فقیه برآن حاکم است.» .

کمک به ثبات سوریه وظیفه همه مسلمانان جهان است

این فتوای مضحک هم تداعی کننده ی این ضرب المثل است که گفته می شود موش به سوراخ نمی فت یک جاروب هم به دم خودش وصل کرده بود . اکنون بشار اسد دیکتاتور قاتل در حال سقوط است وهرروز هم بیشتر مرتکب جنایت می شود .ولی این آخوند سلطان شکر با اینگونه فتوای وارونه دادن دست به شیرینکاری زده است که نکند پس از سقوط بشار اسد سهم شکر وارداتی و غارتگری وی کاهش یابد.

مکارم شیرازى امروز(۲۳مرداد) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: کمک به ثبات سوریه در برابر نقشه‌هاى مخرب آمریکا و اسرائیل وظیفه همه مسلمانان جهان است.در اطلاعیه وی آمده است : مسلمانان بیدار و ژرف‌بین بلکه همه آزادگان جهان باید این موقعیت سوریه را درک و به عنوان یک وظیفه انسانى و اسلامى براى خنثى کردن این نقشه شوم که سبب ایجاد یک جنگ داخلى مى‌شود و در نهایت سبب ویرانى یک کشور اسلامى دیگر است جلوگیرى کنند.

سفره‌هاي افطاري رنگین دولتي و غيردولتي در كنار سفره‏ های فقیرانه در اهواز

خوب وقتی دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور و عوامفریبی و شیادی شده باشد .مشخص است که توجیه گری شکاف روز افزون فاصله ی طبقاتی هم می شود که فتوا داده شود سفره های رنگین افظاری مقامات حککومتی با دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزار ی به مردم ایران این چنین اختلاف داشته باشد.

جمهوری اسلامی : يكي از اعضاي يك انجمن خيريه در اهواز گفت: "در برخي از مناطق حاشيه‌نشين اهواز خانواده‌هاي آبرومندي وجود دارند كه در سخت‌ترين شرايط آب و هوايي تابستان خوزستان و درجه حرارت بالاي 50 درجه بدون داشتن وسايل خنك كننده مشغول روزه گرفتن هستند، اين افراد كه تحت پوشش هيچ نهاد و ارگاني هم نيستند با سفره‌هاي فقيرانه و بعضاً حتي با يك وعده غذا زندگي مي‌كنند". وي افزود: "به دليل افزايش جمعيت فقرا در اين مناطق و بودجه كم قادر به خدمت‌رساني به همه آنها در حد كافي نيستيم." اين درحالي است كه سفره‌هاي افطاري دولتي و غيردولتي در اين استان همچنان داير است. خوبست مسئولين محترم سري به اين مناطق بزنند تا معناي گرسنگي را در اين استان ثروتمند دريابند.

كيهان و خوانندگان

پیگیری سیاست سناریو وپرونده سازی به سبک تجربه ی زندان اوین و بازجویی و اعتراف گیری و تنظیم کیفرخواست است که در ستون دروغ نامه ی کیهان با عنوان کیهان و خوانند گان همراه با پیام های ساختگی و جعلی پیگیری می شود که موازی و مکمل با ستون یادداشت روز و گفت و شنود و خبر های ویژه ی این دروغ نامه می باشد که اکنون چون تظاهرات در انگلیس موضوع روز است . بنابراین دستآویزی برای فرصت طلبی و فرافکنی شده است . برای همین با ترفند و حیله های گوناگون پاسداری و حوزوی تلاش شده است در این مورد بهره بر دار ی تبلیغاتی پیام هایی ساخته و پرداخته شود . پس بی جهت نیست که با پیام های ساختگی روزانه به این موضوع در دروغ نامه ی کیهان دامن زده می شود . همانگونه که محور موضوعات دیگر که مرتبط به جنگ قدرت و ثروت باند های مافیایی می باشد . همچون ضمیمه ی اخیر بیش از 250 صحفحه ای رایگان ضمیمه ی ورق نامه ی دولتی ایران پیام داده شده است که مربوط روش مبارزه با حجاب رو سری یا توسری است که اعتراف شده این شیوه نه منتهی به شکست شده که اکنون منجر به واکنش منفی شده است . همینطور پیام انتقادی محور ضیافت افطار های میلیاردی است. آنهم در شرایطی که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . فراموش نشود که این انتقادات به وزیر آموزش و پرورش و دولت مدعی ساده زیست عاشق خدمتگزاری و مخالف شیفته ی قدرت شده است.

¤دست انتقام الهي دامن حكام از خدا بي خبر لندن را گرفته و بايد تاوان ظلم هايي را كه طي مدت سه قرن به ملت هاي مسلمان و غيرمسلمان مستضعف روا داشته اند بپردازند. آنچه كه امروز در لندن مي گذرد پاسخ خداوند به فتنه اي است كه سال 88 عليه انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي برنامه ريزي و اجرا كردند ولي ناكام ماندندبراي ملت مظلوم انگليس متاسفيم كه نخست وزيرش مردم خود را دزد و غارتگر مي نامد. اميدواريم ملت انگليس با اين بيداري زمينه بيداري بقيه اروپا را فراهم نمايند. و از وزارت خارجه درخواست مي شود محكوميت نقض حقوق بشر گسترده در انگليس را به نحو مطلوب پيگيري نمايدمطلب توهين آميز و شرم آور روزنامه ايران در مورد حجاب ارزشمند چادر، نشان داد كه حجاب ما چون تيري است در چشمان كورشان. بجاست زنان محجبه از اين تخلف آشكار روزنامه ايران و توهين هاي روا داشته شده به بانوان شكايت نمايند.دولت خدمتگزار در كاهش هزينه هاي دولت و پرداختن به قشر محروم و مستضعف چند سالي است كه برخلاف رويه دولت وزارت آموزش و پرورش اقدام به هزينه كردن افطاري ميلياردي مي نمايد كه به دلايل ذيل اكثر فرهنگيان با آن مخالفند و اميدواريم دولت عدالت محور برخورد شايسته را با اين بدعت بنمايد:1-با پول ميلياردي افطاري مي توان بسياري از مشكلات دانش آموزان شيفتي و مدارس فرسوده را حل و مرمت نمود2.-هيچ بار آموزشي و پرورشي و اين نوع افطاري ها ندارد.3-هر ساله در ايام هفته معلم نيز چنين برنامه هايي تدارك و هزينه مي شود.4-ريخت و پاش و اسراف كاملا از آن هويداست.جمعي از فرهنگيان تهران