گزیده خبر های 23 مرداد90 قسمت 4

روزنامه ایران در محاصره یگان‌های ویژه

ادامه جنگ قدرت وثروت به آن مرحله ای رسیده است که گویا ورق پاره ی دولتی ایران انگاری که جبهه ی جنگ یا کردستان عراق یا خاک ریز دشمن است که می بایست فتح شود که این چنین محاصره شده است.

از عصر دیروز یگان‌های ویژه نیروی انتظامی اطراف روزنامه ایران مستقر شده‌اند. به گزارش جهان، تعداد یگان‌های ویژه از صبح امروز افزایش یافته و درب اصلی این موسسه فرهنگی، مطبوعاتی در حصار این نیروی‌ها قرار دارد. هرچند تاکنون از علل حضور این نیروها اطلاعاتی در دسترس نیست اما ظاهرا حضور ناجا به درخواست مسئولین دولتی بوده است. گفتنی است روز گذشته با انتشار ویژه نامه ضد حجاب توسط روزنامه ایران اقشار مختلف مردم نسبت به این حرکت واکنش نشان دادند. کارشناسان و برخی مسئولان مربوطه نیز در مصاحبه‌هایی اعلام کردند که باید علیه مدیران این رسانه اعلام جرم شده و با آن‌ها برخورد قضایی صورت بگیرد. اما روز گذشته دادستانی در واکنش به این اقدام موهن روزنامه فرقه انحرافی سریعا واکنش نشان داد و علیه آن اعلام جرم کرد. این اقدام باعث شد تا برخی محافل خبری از توقیف این رسانه اطلاع دهند تا جایی که به نظر می‌رسد در جلسه فردای هیئت منصفه مطبوعات این کار در پاسخ به جریحه دار شدن قشر مذهبی جامعه صورت بگیرد. لازم به ذکر است روزنامه ایران در اوایل آغاز به کار دولت نهم با مدیریت کنونی با هتاکی خود به قشر خاصی از جامعه موجبات تظاهرات خیابانی را به همراه داشت که در نهایت توقیف شد.

استعفای مدیرمسئول سایت حامی دولت بخاطر ارادت ویژه جبهه پایداری به یک کلان سرمایه دار

این مچ گیری کردن از موضع سر پل خر بگیری خود زنی کردن چند جانبه است . زیرا گذشته از تو پوزی کردن مدعیان مستضعف پناهان از طرف دیگر انتقاد کردن آنچنان است که بطور دربست گلاب زدن بر سر و روی مدعی مضحک پاسدار گماشته احمدی نژاد است که مدعی مبارزه با مفاسد اقتصادی و با ادعای دولت ساده زییست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران می باشد . همانگونه که لگدی محکم بر گور خمینی شیاد زده شده است . چونکه گفته بود حکومت آینده از آن مستضعفان و پا بر هنگان است و اقتصاد مال خر است و افزود اگر سپاه نبود ایران هم نبود در صورتیکه خر صاحب اقتصاد شده مورد حمایت خمینی شیاد و جانشین وی ولی وقیح نا مشروع این چنین بر زیر تیغ انتقاد گرفته شده است؟

آقایان جبهه پایداری! تاریخ فراموش نخواهد کرد که نخستین بیانیه رسمی شما در حمایت از همان کلان‌سرمایه داری صادر شد که روزی روزگاری مشغول ماله‌کشی بر روی چهره پليد جریان انحرافی بوده است. برادران ما در جبهه پايداري لطفا صراحت به خرج داده و نسبت عضویت یک سرمایه دار در راس هرم سیاسی خود را با آرمانهای انقلاب توضیح دهند. نقش آقای محصولی در ساختار سیاسی جبهه شما چیست؟ ایشان را برای چه به مجموعه خود وارد کرده‌اید؟ چون «خیلی» پول دارد؟!مدیر مسئول یک سایت حامی دولت (صراط) از مسئولیت خود کناره گیری کرد تا اعتراض خود را به آنچه دروغ پردازی جبهه پایداری می‌خواند اعلام کند. وی از جبهه پایداری خواست تا هرچه زودتر از محصولی اعلام برائت کنند. به گزارش "شفاف"؛ در چند هفته اخیر حسین علوی و صراط نیوز وی زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که خبری را درباره دیدار صادق محصولی (از اعضای اصلی جبهه پایداری) با احمدی‌نژاد منتشر کرد. وی در این خبر مدعی شده بود که محصولی گزارشی از روند شکل گیری و وضعیت کنونی جبهه پایداری ارائه کرده است و بعد از اين جلسه احمدي نژاد دستور شفاهی همكاري اعضاي هيئت دولت و استانداران با جبهه پايداري را ابلاغ كرده است .بنا بر این گزارش در تماس يكي از استانداران با دفتر رئيس جمهور مبني بر استعلام همكاري يا عدم همكاري با جبهه پايداري ظاهرا دستور همكاري اكيد صادر شده است .این خبر با برخورد شدید سایت خبری رجانیوز (ارگان رسانه ای جبهه پایداری) مواجه شد. در تکذیبیه رجانیوز آمده است: «محصولی پس از کنار رفتن از دولت ارتباطی با رئیس‌جمهور نداشته است.»اما در تکذیبه صراط می‌خوانیم: «راقم این سطور به هیچوجه درصدد دفاع از اقدامات آقای محصولی نبوده و نیست. ضمنا هنوز نیز منتظر توضیح ایشان در رابطه با این رابطه شخصی (ونه به نمایندگی از سوی جبهه پایداری) از سوی آقای محصولی با رئیس جمهور محترم می‌باشیم»تاریخ فراموش نمیکند اولین بیانیه را در حمایت از یک سرمایدار کلان صادر کردید.به گزارش "شفاف"؛با این وجود، باید منتظر ماند جبهه پایداری که در برابر انتشار خبر دیدار محصولی و احمدی نژاد چنین واکنش شدیدی نشان داده است، درباره حضور محصولی هم توضیحی ارائه خواهد کرد؟ و آیا توضیح خواهد داد که رابطه جریان انحرافی با این این عضو شاخص جبهه پایداری چگونه است؟ و درباره ارتباط سرمایه داران و عدالتخواهی (به عنوان یکی از شعارهای خود) توضیح قانع کننده ای دارد؟

ادعای روزنامه صهیونیستی هاآرتص؛تظاهرات امروز ایرانی‌ها علیه انگلیس تلافی فتنه ۸۸ است

آنقدر ادا و اطوار و شکلک های تبلیغاتی وارونه ی رسانه های خبری و مطبوعاتی رژیم ضد بشری قرون وسطایی مضحک می باشد که مورد تمسخر رسانه های خارجی حتی از سوی اسراییل واقع می شود

این رسانه اسرائیلی این تظاهرات را دولت ساخته خوانده و آورده است: «ایران قرار است تظاهرات حکومتی را علیه دولت انگلستان برای آنچه که مقامات ایرانی اعمال خشونت علیه تظاهرات کنندگان در انگلیس می نامند، برگزار کند.»/ همچنین هاآرتص آورده است: «ناظران ایرانی بر این عقیده اند که دولت انگلستان نقش مهم و کلیدی در حوادث پس از انتخابات سال 2009 داشته است و از این رو تلاش دارد تا از این طریق به تلافی بپردازد.»/ لازم به ذکر است جمعی از دانشجویان امروز 17:30 عصر مقابل سفارت انگلیس تجمع خواهند کرد تا اعتراض خود را به برخورد وحشیانه پلیس با معترضین و مردم محروم لندن اعلام دارند. آنها با صورتک های «مارک داگان» شعار «We are all Mark» را فریاد خواهند زدبه گزارش شفاف روزنامه اسرائیلی هاآرتص در مقابل تظاهرات دانشجویی امروز مقابل سفارت انگلستان موضع گرفت.این رسانه اسرائیلی این تظاهرات را دولت ساخته خوانده و آورده است: «ایران قرار است تظاهرات حکومتی را علیه دولت انگلستان برای آنچه که مقامات ایرانی اعمال خشونت علیه تظاهرات کنندگان در انگلیس می نامند، برگزار کند.»همچنین هاآرتص آورده است: «ناظران ایرانی بر این عقیده اند که دولت انگلستان نقش مهم و کلیدی در حوادث پس از انتخابات سال 2009 داشته است و از این رو تلاش دارد تا از این طریق به تلافی بپردازد.»هاآرتص یادآور شده است که در جریان حوادث پس از انتخابات در ایران چند دیپلمات انگلیسی از ایران اخراج شده و کارمندان ایرانی این سفارتخانه بازداشت شده اند. البته این نویسنده اشاره ای به علت این برخوردها نمی کند.لازم به ذکر است جمعی از دانشجویان امروز 17:30 عصر مقابل سفارت انگلیس تجمع خواهند کرد تا اعتراض خود را به برخورد وحشیانه پلیس با معترضین و مردم محروم لندن اعلام دارند. آنها با صورتک های «مارک داگان» شعار «We are all Mark» را فریاد خواهند زد.

كم‌فروشي پهناي باند اينترنت؛ چه‌كسي پاسخگوست؟

گزارشی از ادای آزاد و امن ترین کشور جهان و انتقاد کردن به مسدود و کنترل کردن فیس بوک و تو ئیتر و اینترنت از سوی مقامات انگلیسی بدلیل شورش های اخیر در انگلیس در صورتیکه نه اینکه در ایران اینترنت فیلتر گذاری می شود و سرعت خیلی کند است بلکه این چنین با کم فروشی کردن کلاهبرداری هم می شود

وي افزود: اين موضوع را از مخابرات استان گيلان پيگيري كرديم و مخابرات گفته كه به دليل وجود قطعي‌ها با اين مشكل و كندي مواجه مي‌شويم و اين موضوع حل مي‌شود. اين موضوع به بروز مشكلاتي منجر شده و كاربران و خود شركت‌ها را با سختي مواجه كرده استيك مدير شركت اينترنتي مدعي شد كه شركتش ماهيانه حدود 25 ميگ پهناي باند از مخابرات دريافت مي‌كند و اين درحالي است كه كمتر از اين ميزان در اختيارش قرار داده مي‌شود.آرمين واهانيان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: چند هفته‌اي است كه پهناي باندي كه از مخابرات دريافت مي‌كنيم در ساعات پيك به كندي باز مي‌شود و اين موضوع مشكلاتي را موجب شده و اين در حالي است كه مشكل از طرف شركت‌هاي اينترنتي استان نيست بلكه از مخابرات استان است.وي افزود: اين موضوع را از مخابرات استان گيلان پيگيري كرديم و مخابرات گفته كه به دليل وجود قطعي‌ها با اين مشكل و كندي مواجه مي‌شويم و اين موضوع حل مي‌شود. اين موضوع به بروز مشكلاتي منجر شده و كاربران و خود شركت‌ها را با سختي مواجه كرده است.واهانيان هم‌چنين با بيان اين‌كه شركت ما براساس مصوبه‌اي كه در سال گذشته اعلام شد، به تخفيف قيمت پهناي باند به كاربران خود اقدام كرد گفت: در سال گذشته اين تخفيف از طرف شركت ما صورت گرفت و از طرف رگولاتوري نيز تاييد شد و پس از پيگيري و نامه‌نگاري‌هاي فراوان متاسفانه هنوز تا به امروز از تخفيف 20 درصدي در خريد پهناي باند بهره‌مند نشديم و اين تخفيف براي اعمال نشده است.اين مدير شركت اينترنتي تاكيد كرد: چه كسي بايد پاسخ ما را بدهد، مخابرات استان يا رگولاتوري؟

32 میلیارد دلار خسارت افت تولید نفت در 2 سال

خانه از پای بست ویرانست و خواجه در فکر نقش ایوانست . مهدی محمد یادداشت روز کیها هورا برای کاهش قیمت نفت کشیده و از بیچاره شدن کشور های طلبکار از آمریکا و افزایش بدهی های آمریکا یاد کرده است .

برابر آمار منتشره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، متوسط تولید روزانه نفت ایران در طی سالهای 1383 تا پایان 1387 هر ساله نزدیک به 4 میلیون بشکه در روز بوده ولی در طی دو سال بعد آن یعنی سالهای 1388 و 1389، که با تغییرات گسترده در بخشهای مختلف مدیریتی شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه آن نیز روبورو هستیم ، متوسط تولید روزانه نفت کشور به 3 میلیون و 560 هزار بشکه در روز کاهش نشان می دهد.به گزارش بولتن نیوز با در نظر گرفتن متوسط کاهش 440 هزار بشکه ای در تولید نفت کشور در طی دو سال 88 و 89 می توان گفت تغییرات انجام شده در شرکت ملی نفت ایران و شرکتهای تابعه آن نه تنها منجر به افزایش توانمندیهای این شرکت نشده، بلکه با توجه به بهای متوسط 100 دلاری برای هر بشکه نفت در این دو سال، به طور متوسط روزانه خسارتی برابر با 44 میلیون دلار را به اقتصاد کشور و صنعت نفت ایران تحمیل کرده است که در مجموع دو سال رقمی معادل 32 میلیارد و 120 میلیون دلار را در بر می گیرد.

تصاویرانهدام باند بین‌المللی موادمخدر درتهران

http://www.fararu.com/vglfyvdc.w6dvvw,iiygaw.p.html

این چنین وحشیانه و ضد انسانی تر بر خورد کردن با جوانان نسبت به پلیس انگلیس زیرا که هدف زهر چشم گرفتن از مخالفان با تحقیر وخوار کردن جوانان است . در صورتیکه عوامفریبانه از سوی دیگر اشک تمساح ریختن و هورا کشیدن برای جوانان آشوبگر در کشور فخیمه ی انگلیس


ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اواخر خردادماه موفق شدند یک باند بین المللی ترانزیت ماده مخدر شیشه به مالزی را کشف و منهدم کنند.
وضعیت اسف بار یک بیمارستان در استان چهارمحال و بختیاری + عکس

این شرایط اسفناک بیمارستن استان محروم چهار محال و بختیاری که یکی از لرهای ذاین استان استاندار تهران است را با ادعا شورشگران انگلیسی مقایسه کنید که مدعیان قلم بر دستان مدعی اند 10% انگلیسی حق 90% دیگر را پایمال می کنند که موجب شورش اجتماعی شده و خواهان حذف سلطنت شده اند

دانشجونیوز : "در حاليكه چند سال از شروع به كار بيمارستان شهداي شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری مي گذرد اما در اين مدت تقريباً نه تنها هيچ گونه پيشرفت در زمینه تكنولوژي و نيروي متخصص نداشته بلكه نيروهاي كه در اين بيمارستان به مهارت مي رسند، بلافاصله به مناطق ديگر انتقال ميابند و اينگونه به نظر مي رسد كه بيمارستان لردگان آزمايشگاهي براي مهارت يافتن كامل پزشكان جوان است ولي اين، همه موضوع نيست و این بيمارستان که باید محل ارتقای بهداشت منطقه باشد، خود از مشکلات بهداشتی برجسته رنج می برد."این قسمتی از گزارش یکی از معترضین به وضعیت "بیمارستان شهدای" شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری است.به گزارش دانشجونیوز، هنگامی که وارد این بیمارستان که از نظر بنا و ساختمان به شدت فرسوده می باشد، می شوید در سمت چپ اورژانس (عکس اول) را مشاهده می کنید كه ظاهراً به مكان ديگری منتقل شده است اما بوي بسيار بدي از محل اورژانس سابق (به احتمال زياد از سرويس بهداشتي آن بخش که بدون پلمپ چاه مخزن، رها شده است)، استشمام مي شود. محل اورژانس سابق که در معرض دید بیماران نیز قرار دارد، بسيار كثيف و سراسر پوشیده از اشغال است.دیوارهای این بیمارستان نیز وضع نابسامانی دارند بطوریکه در بسیاری از بخش ها ریزش کرده و تخریب شده اند. در قسمت راهروی بیمارستان نیز میتوان حشرات موذی نظیر سوسک را به وضوع مشاهده کرد. سرویس های بهداشتی این بیمارستان نیز بسیار نا مناسب گزارش شده است.گفتنی است این بیمارستان بخش زنان و زایمان هم دارد.وضعیت اسف بار "بیمارستان شهدای" شهرستان لردگان در حالی است که مسولین جمهوری اسلامی همه روزه از پیشرفت های چشمگیر خود در عرصه های مختلف سخن می گویند. آنها معتقداند که راه حل های برای بهبود شرایط دنیا دارند. اما به نظر می رسد که در رسیدگی به وضع مردم ایران و نیاز های اولیه آنها نیز ناتوانند.