گزیده خبرهای 21 مرداد 90 قسمت -2

یورش مامورین وزارت اطلاعات به منزل یک زندانی سیاسی دهۀ 60 و دستگیری وی

بازهم دژخیمان و آدمکشان حرفه ای وحشت زده از سازمان مخالفش دست به اقدام جنایت دیگری علیه ی قربانیان زده اند . برای اینکه از وحشت قیام عمومی و ادامه ی سیاست رعب و وحشت در جامعه هرروز دست به یک بهانه و یاترفند زده می شود و به سراغ اعضای خانوادهه ای هوادران سازمان مخالف یورش می برند تا با اتهام و شکنجه و گروگان گرفتن باج خواهی ضد انسانی کنند . یعنی آگاهانه دست به تفتیش عقاید و خفقان درون سیاه چال ها می زنند تا که بدین طریق انتقام گیری حیوانی کرده باشند که چرا پدری با فرزندش چند سال پیش دیدار داشته است تا چنین عمق ماهیت حیوانی آنگونه به معرض نمایش گذاشته شود که متهم قربانی را از روی تخت بیمار ستان و در حال درمان ربوده و به شکنجگاه باز گشت داده می شود تا که زیر شکنجه وباز جویی و اعتراف گیری همچون سایر قربانیان مقاوم و همرزم زجر کش شود.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"مامورین وزارت اطلاعات به منزل یدالله رحمانی یورش بردند وی را دستگیر و به زندان قزوین منتقل کردند.روز پنجشنبه 21 مرداد ماه حوالی ساعت 11:30 مامورین وزارت اطلاعات به منزل آقای یدالله رحمانی 60 ساله یورش بردند او را دستگیر و به زندان قزوین منتقل کردند.پیش از این زندانی سیاسی یدالله رحمانی در زندان وضعیت جسمی اش به وخامت گراییده بود و بازجویان وزارت اطلاعات ناچار شدند که به وی مرخصی استعلاجی برای بستری شدن در بیمارستان بدهند. او در حال درمان و زیر نظر پزشکان بود. در این یورش وحشیانه چندین مامور وزارت اطلاعات شرکت داشت.برخوردهای مامورین وحشیانه و غیر انسانی بود.زندانی سیاسی یدالله رحمانی اسفند ماه 1388 بدلیل دیدار با فرزندش که 6 سال پیش صورت گرفته بود بدون اطلاع و بدون حضور در دادگاه به یک سال زندان و 300 هزار تومان جریمه محکوم شد.اتهامی که دادگاه انقلاب قزوین به او نسبت داده بود خروج غیر قانونی از مرز عنوان شده است این در حالی است که او دارای پاسپورت معتبر بوده است . هنگامی که برای دیدار با فرزندش عازم قرارگاه اشرف در عراق شده بود با پاسپورت معتبر و ویزای عراق و بصورت قانونی از ایران خارج شده بود و بعد از دیدار با فرزندش مجددا به ایران بازگشت

در ملاء عام؛4 متجاوز حادثه خميني‌شهر به دار آويخته مي‌شوند ‌

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005210027

چرا گفته نمی شود که از میان 16 مجرم تجاوز گر که با حمایت نیروی انتظامی اصفهان دست به این جنایت زدند . اولاً : چرا همه مجرمان با زداشت نشدند؟ دوماً : مگر این مجرمان بطور جمعی و همزمان مرتکب چنین تجاوزی نشدند. پس چرا میان صدور حکم شان تبعیض قایل شده است؟

خبرگزاري فارس: رئيس كل دادگستري استان اصفهان گفت: متهم رديف اول تا چهارم زناي به عنف و اكراه حادثه خميني شهر، به اعدام در ملاء عام و در ميادين اصلي خميني‌شهر محكوم شدند

رئيس قرارگاه عمار مطلب روزنامه ايران را تكذيب كرد.طائب: روزنامه ايران در پي حمايت آشكار از جريان انحرافي است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005210555

آخوند مهدی طائب که اخوی اش پاسدار طلبه اطلاعاتی حسین طائب جنایتکار و تجاوز گر و قاتل ترانه ی موسوی است که دمخور و یار نزدیک مجتبی خامنه ای می باشد که بدلیل فاش شدن نقش وی مدتی است که خفقان گرفته و خاموش شده است. ولی نقش وی را اخوی اش آخوند مهدی دنبال می کند . درست نقش نقش تازی در خدمت صیاد دارد که بسوی هر شکاری شلیک می شود . این موظف است که بسویش کیش داده شود و بر دندان به گیردش.

خبرگزاري فارس: رئيس قرارگاه عمار ضمن تكذيب مطلب روزنامه ايران گفت: دست‌اندركاران اين روزنامه با دست زدن به تحريف، ضمن حمايت آشكار از جريان انحرافي در پي ايجاد شبهه در تبعيت اعضاي قرارگاه عمار از منويات و فرمايشات رهبر معظم انقلاب هستند

خط لوله گاز ایران و ترکیه مجددا منفجر شد

این انفجار که برای دومین بار در خط انتقال رسانی گاز به ترکیه اتفاق افتاده است و منجر به به توقف صدور و انتقال گاز به ترکیه شده است. می تواند دارای پیام و احتمال های خاص همراه باشد. یک احتمال اینکه واکنش انتقامی به تهاجم نظامی به کردستان عراق از سوی پاسداران است . احتمال دیگر می تواند مرتبط به کار شکنی وزیر نفت شدن پاسدار قاسمی با شد . بالاخره احتمال دیگر می تواند مرتبط به اتخاذ سیاست متناقض ترکیه و ایران نسبن به سوریه باشد.

بامداد امروز 21 مردادماه به دلیل انفجار در خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه، صدور گاز طبیعی به این همسایه غربی کشور موقتاً متوقف شده است به دنبال انفجار در خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه، صدور گاز طبیعی کشور به این کشور همسایه غربی به طور موقت متوقف شده است.به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز 21 مردادماه به دلیل انفجار در خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه، صدور گاز طبیعی به این همسایه غربی کشور موقتاً متوقف شده است.این انفجار در خاک ترکیه و در نزدیکی تاسیسات مرزی اندازه گیری بازرگان ایران به وقوع پیوسته و بوتاش ترکیه برای بازسازی خط لوله آسیب دیده فرصتی 48 تا 72 ساعته از ایران را درخواست کرده است.این در حالی است که خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه در نطقه مرزی در حوالی روستای دنالو شهرستان ماکو در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد روز گذشته (جمعه ۷ مرداد) منفجر شده بود و به دنبال آن صادرات گاز ایران به ترکیه موقتا متوقف شده بود.تا پیش از انفجار درخط لوله گاز ایران و ترکیه به طور متوسط روزانه نزدیک به 30 میلیون مترمکعب گاز طبیعی به ترکیه صادر می‌شده است، ضمن آنکه از ابتدای سال جاری تا کنون صادرات گاز ایران به کشورهای همسایه حدود 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

یالثارات: درهای سفارت ایران را به روی معترضان انگلیسی باز کنید

احتمالاً این پیشنهاد درر ابطه دفاع کردن از مهره های نفوذی لورفته است . نوعی هم تلافی کردن به مدعیان اصلاح طلبان جا سازی شده در شبکه ی ماهواره ای تلویزیونی بی سی می باشد.

هفته نامه یالثارات : با توجه به اقدامات اخیر انگلیس در انتخابات اخیر ایران اعم از جاسوسی، ساماندهی اغتشاشات، پناه دادن به مجرمان، پوشش و بزرگنمایی این اتفاقات، پیشنهاد میشود وزارت امور خارجه ایران در اقدامی از خواستههای بحق مردم انگلیس حمایت کرده و سفیر خود را فرا خواند.همچنین به وزارت خارجه پیشنهاد میکنیم درهای سفارت را برای مجروحان و معترضان بازگذارد. لازم به یادآوری است که که سفارت انگلستان در ایران در زمان اغتشاشات درهای خود را به روی اغتشاشگران باز میگذاشتبه گزارش مهر، مقامات تهران – آنکارا آگوست 1996 میلادی قراردادی 25 ساله امضا کردند که بر اساس این توافق، مقرر شد سالانه 10 میلیارد متر مکعب گاز ایران به ترکیه صادر شود

بیانیه جمعی از دانشجویان در بیست وشش واحد دانشگاه آزاد: دانشگاه نه تنها پادگان نیست که حوزه علميه هم نیست

مهره های رفسنجانی مکار همچون خود وی متخصص فرصت طلبی و استادمنفعت جویی می باشند و برای پیش برد این سیاست تن بهر گونه سازش و تسلیم طلبی می زنند. به خصوص اینکه موضوع مهم دانشگاه آزاد مطرح باشد که سرمایه 250 میلیارد دلاری دارد و رقیب خیز برای مصادره کردنش برداشته است. بنابراین مشخص است که باید رئیس دکوری آن به استقبال طرح جنسیتی دخترانه و پسرانه و پادگانی و گورستانی و حوزوی کردنش برود تا همچنان موقعیت رفسنجانی مکار در آن حفظ شود.

جمعی از دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد، با صدور بیانیه ای اظهارات اخیر عبدالله جاسبی، رییس دانشگاه آزاد را محکوم کردند.به گزارش دانشجونیوز، دانشجویان در بخشی از بیانیه خود ضمن محکوم کردن اظهارات رییس دانشگاه آزاد، گفته اند: "اخیرا ریاست مادم العمر!!! دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر عبدالله جاسبی بر اینکه دانشگاه آزاد در تفکیک جنسیتی و جدا سازی دختران و پسران در دانشگاه پیش گام بوده است تأکید و افتخار ورزیده اند. همچنین به اینکه در پذیرش دانشجویان، به نفع بسیجی ها تبعیض قائل شده اند اعتراف نموده اند و از تبدیل بر خی از واحد های دانشگاهی به گورستان و سوء استفاده ابزاری از شهدا به نیکی یاد کرده اند."در بخش دیگری از این بیاینه آمده است: "دانشگاه نه تنها پادگان نیست که حوزه علميه هم نیست. حال که نتوانسته اید دختران را در پستوی خانه نهان کنید با افکار تاریخ مصرف گذشته خود می خواهید حضور نیمی از جمعیت این کشور را در دانشگاه ها محدود کنید."این دانشجویان در پایان ضمن محکوم کردن اظهارات عبدالله جاسبی، اعلام کرده اند که اجازه اعمال تبعیض و تفکیک جنسیتی در دانشگاه را نخواهند داد: "در پایان ما جمعی از دانشجویان واحد های مختلف دانشگاه ازاد ضمن محکوم کردن شدید اظهارات اخیر شما اعلام می داریم نخواهیم گذاشت افکار قرون وسطایی و طالبانی در دانشگاه آزاد پیاده شود و در جهت برابری جنسیتی و رفع هر گونه تبعیض و تفکیک جنسیتی در محیط های دانشگاهی و همچنین در کشور عزیزمان ایران کوشا خواهیم بود

85درصدبوشهری‌ها از عملکرد وزارت نفت راضی نیستند

گفته می شود دزد که از دزد بزند شاه دزد است . بنابراین مشخص است اکنون که یک پاسدار وظیفه ی نفت شده است . ضریب غارتگری ها در این وزارتخانه خیلی بیش از گذشته خواهد شد و به جز افزایش آلودگی محیط زیست منطقه همراه با افزایش بیکاری در عسلویه و استان بو شهر دستآورد دیگری ندارد.

سایت قانون : 85‌درصد مردم استان بوشهر از اقدامات وزارت نفت در پارس جنوبی راضی نیستند.عسگر جلالیان نماینده مردم دیر، کنگان و جم ضمن اعلام مطلب فوق در گفت‌وگو با خبرنگار قانون افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و بر اساس نظر سنجی‌ها مشخص شده است که 85 درصد مردم منطقه نگرانی‌هایی نسبت به اقدامات وزارت نفت در این منطقه دارند. وی گفت: مردم استان بوشهر بر این اعتقادند که میزبان خوبی برای وزارت نفت بوده‌اند اما متاسفانه وزارت نفت میزبان خوبی برای آنها نبوده است .او گفت : تبدیل این منطقه به منطقه ویژه به جای آن که شرایط بهتری برای زندگی مردم به همراه آورد سبب شده است دود ویژه و آلودگی ویژه و بیماری ویژه و دردسر ویژه برای مردم این منطقه ایجاد شود.این نماینده مجلس در توضیح مطلب فوق افزود: این‌ها مسائلی است که مردم بدان حساسند و متاسفانه هنوز وزارت نفت برای رفع این مشکلات و نگرانی‌های مردم اقدام قابل توجهی را به انجام نرسانده است.او گفت: محیط زیست منطقه به شدت در معرض خطر است و این‌ها مسائلی است که باید وزارت نفت فکری عاجل در مورد آن کند.وی با اشاره به این که طرح عظیم پارس جنوبی منجر به کاهش بیکاری در منطقه نشده است، گفت: به نظر می رسد حجم بیکاری در منطقه و خود عسلویه بسیار بالاست . من اطلاعی ندارم که آمار بیکاری تک رقمی از کجا می‌آید و معتقدم نرخ بیکاری در این منطقه دو رقمی استاو با اشاره به این که این آمار را بر پایه مستنداتی که به دست آورده اعلام می‌کند، گفت: از هر صد نامه‌ای که از سوی مردم منطقه برای من ارسال می‌شود 80 نامه مربوط به درخواست کار است و همین نشان می‌دهد که بزرگترین مشکل مردم منطقه بیکاری است . در حالی که قرار بود مردم از این ذخایر عظیمی که در این منطقه واقع شده منتفع شوند و بتوانند شغل مناسب و زندگی مناسبی برای خود دست و پا کنند

این دو گزیده خبر که بر گرفته از سایت های خبر رسانی سایت های وابسته و حامی پاسدار محسن رضایی است نه اینکه بی ربط به گزارش قبلی نمی باشند ، بلکه مکمل آن می باشند . برای اینکه اعتراف آشکار به 30 میلیون نفر محتاجی شده است که از طریق نامه نگاری یا نامه درمانی انتظار داشته اند که رئیس جمهور مدعی اصول گرا و ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران دارند تا که دولت مشکل اقتصادیی ا فقر گریبانگیر شان اقدامی بکند.

احمدی نژاد اعلام کرد مراجعه 30 میلیون نفر به نهاد ریاست جمهوری.

http://www.tabnak.ir/fa/news/182957

رئیس‌جمهور تصمیمات اجرایی دولت و خدمات عظیمی که تاکنون در کشور ارائه شده است را حاصل زحمات دستگاه‌های اجرایی در تمام کشور دانست و اظهار داشت: باید قدر فرصت خدمتگزاری را بدانیم و از همه ثانیه‌های آن برای خدمت به مردم استفاده کنیمرئیس‌جمهور با بیان اینکه نهاد ریاست جمهوری مجموعه‌ای است که مردم از سراسر کشور با روحیات مختلف امیدوارانه به آن مراجعه می‌کنند، خبر داد: در طول 6 سال گذشته سی میلیون نفر برای رفع مشکلات خود به این مجموعه مراجعه کردند

احمدی نژاد: 30 میلیون نفر برای حل مشکلات خود به نهاد ریاست جمهور مراجعه کردنداین آمار مايه شرمندگي است ، نه افتخار

http://www.asriran.com/fa/news/176614

این آمار باعث افتخار نیست کما این که هر چقدر آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بالا باشد ، جای بالیدن ندارد و باعث ناراحتی و شرمساری ملی است.30 ميليون مراجعه كننده به نهاد رياست جمهوري يعني 30 ميليون شهروندي كه بنا به هر دليلي مشكل دارند و كار آنها در مراتبي از بوروكراسي اداري به بن بست خورده که به نهاد رياست جمهوري مراجعه کرده اند