گزیده خبرهای تصویری 22 مرداد 90

موازي‌كاري به صدا و سيما رسيد

این سیاست که الگو برداری و کپی و مکمل سیاست موازی کاری درون وزارت بد نام در دوران خاتمی می باشد . البته بی ربط هم به اقدام گزارش تصویری بعدی ندارد . زیرا که بر نامه ریزان بخوبی اشراف دارند که مردم ایران چه اندازه تنفر از سازمان پشم و شیشه د ارند و روی به شبکه های ماهوره ای برون مرزی آورده اند . اکنون برای خنثی کردن تأثیر گذاری از برون و هدف سر گرم کردن مردم و بستر سازی اجرای گرم کردن تنور شوی خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره است به امید آنکه با سیاه بازی عده ای را بعنوان سیاهی لشکر پای جعبه های مار گیری بکشانند . سپس با تقلبات گسترده ادعای مضحک نخ نما شده ی حماسه سازی و رکورد سازی حضور با مشت بر دهان دشمنان نظام کوبیدن کنند.

مشرق : معاونت سيما به زودي رسانه خبري جديدي را در فضاي مجازي راه‌اندازي خواهد كرد. اين رسانه قرار است به عنوان يك «سايت خبري» فعاليت خود را آغاز کند و به مرور و پس از كسب مجوزهاي لازم به يك «خبرگزاري» تبديل شود. گروهي از دست‌اندركاران رسانه‌ها مدتي است در سكوت خبري در حال بررسي و فراهم آوردن مقدمات راه‌اندازي اين سايت خبري هستند. طبق گزارشي كه سينماپرس (خبرگزاري سينماي ايران) منتشر كرده، هدف از راه‌اندازي اين رسانه جديد، حضور بيشتر و پُررنگ‌تر سيما در فضاي رسانه‌اي كشور با هدف تاثيرگذاري بيشتر بر اين فضا و معرفي و تبليغ برنامه‌هاي سيما است. راه‌اندازي يك سايت خبري جديد از سوي سيما در شرايطي صورت مي‌گيرد كه معاونت سيما به عنوان يكي از پنج معاونت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، خود داراي «پايگاه جامع اطلاع‌رساني تلويزيون» است و در زيرمجموعه معاونت سيما نيز كه مسوول كليه شبكه‌هاي سيما است؛ بيش از 10 شبكه تلويزيوني فعاليت دارند كه هم داراي آنتن زنده تلويزيون و هم داراي سايت و پايگاه اطلاع‌رساني و خبري هستند. ضمن آنكه رسانه‌هاي مكتوبي همچون: روزنامه جام‌جم، هفته‌نامه سروش، هفته‌نامه صدا و سيما و... نيز براي اطلاع‌رساني درخصوص برنامه‌هاي سيما در اختيار اين معاونت است.

تصاویر کماندوهای حکومت نیمه طالبانی ایران گيرنده هاي ماهواره ای را جمع آوری میکنند

تصور نکنید که اینجا اسراییل و یاه سر زمین اشغال شده ی فلسطین است که کمانادوهای اسراییلی مشغول تمرین و مانور همایش رزمی و چریکی علیه ی حماس می باشند ، بلکه اینجا پایتخت کلان شهر تهران است که کماندوهای نیروی انتظامی سرکوبگر دست به اقدام مبارزه چریکی زده اند . یا چنینا شبیخون فرهنگی زده اند تا که توانسته باشند د ر ماه رمضان به عنوان هدایای افطاری یا هدیه زود رس عید فطر اینگونه اقدام به مبارزه تفتیش عقاید کرده باشند و نشان دهند که معنی واقعی اینکه ادعا می شود ایران امن و آزاد ترین کشور جها می باشد این آزادی و امنیت چگونه می باشد؟ البته آنان که از نزدیک شاهد اینگونه صحنه ها هستند و بقیه که از طریق بازتاب اینترنتی و ماهواره ای خبر تصویری اش را مشاهده می کنند . بدون شک می دانند که چون حاکمان رژیم ضد بشری کودتایی دشمن آزادی بشدت از رشد آگاهی روز افزون مردم وحشت دارند . به خصوص اینکه تغییر و تحولات منطقه چاشنی اوضاع بحرانی سوریه شده است عجیب موجب شده است تا که کک افتادن بر توی تنبان ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر بی افتد به ویژه چون سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت با رقبای شان هستند. بنابراین از ترس مرگ چنین دست به خود کشی زده اند.

استفاده از سرباز در پليس بعلت كمبود نيرو در كشور است

این خبر هم مرتبط به دو خبر فوق می باشد . زیرا که اعتراف آشکار عدم استقبال و پیوستن داوطلبان به ارگان سرکوبگر ومزدوران نیروی انتظامی می باشد.

فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌شرقي گفت:استفاده از سرباز در سازمان پليس در جهان معمول نيست و اين امر در ايران به واسطه كمبود نيرو صورت مي‌گيرد.به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه آذربايجان‌ شرقي، سردار مسعودخرم‌نيا با اشاره به استفاده از سربازان در سيستم پليس كشور خاطرنشان كرد:تلاش مي‌شود سربازاني كه در پليس به كار گرفته مي‌شوند، داراي تحصيلات دانشگاهي باشند