گزیده خبرهای 23 مرداد 90 قسمت -2

مجلس به دو فوریت لایحه افزایش تعطیلات عید فطر رأی نداد

این عدم رأی دادن بازار مکاره به پیشنهاد دولت ادامه ی مخالفت لایحه ی سال گذشته دولت است که اکنون از پیشنهاد 3 روز تعطیلی به 2 روز کاهش داده شده است که بازهم رأی داده نشدده است . به خصوص اکنون که جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف و رقابت میان باندهای مافیاییی مدعی اصول گرا بد جوری بازده شده است . از سوی دیگر برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ینهم موجب حادشدن رقابت ها شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دو فوریت لایحه افزایش تعطیلات عید سعید فطر رأی ندادند. به گزارش واحد مرکزی خبر، این لایحه را آقای میرتاج ‌الدینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در جلسه امروز قرائت کرد و پس از ارائه نظر مخالفان و موافقان، از 227 نماینده حاضر تنها 133 نفر از آنها با این دو فوریت موافقت کردند. در این رای گیری 57 نفر مخالف دو فوریت لایحه بودند و 24 نفر دیگر نیز رای ممتنع دادند. پس از آنکه دو فوریت این لایحه به تصویب نرسید یک فوریت آن به رای گذاشته شد که با 119 رای موافق، 61 رای مخالف و 20 رای ممتنع تصویب شد. تصویب لایحه یا طرح دو فوریتی نیاز به دو سوم از آراء نمایندگان حاضر در جلسه دارد

سومین تجمع معلمان در برابر مجلس

رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که معلم دارای رشته ی کارشناسی را در ملاء عام با زبان روزه شلاق می زند و برای معلم دیگر دکتر ادبیات در ورامیت حکم اعدام صادر می کند . مشخص است که با سایر معلمان چگونه بر خورد می کند یا اینان را اخراج می نماید؟

معلمان اخراج شده از آموزش و پرورش در اعتراض به نتايج آزمون استخدامي اين وزارتخانه صبح امروز مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع کردندبه گزارش فارس، جمعی از معلمان شرکتی آموزش و پرورش صبح امروز (یکشنبه) در اعتراض به نحوه اعلام نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و عدم جذب نیروهای شرکتی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.بر اساس این گزارش معترضان نسبت به محدود بودن جذب نیروهای شرکتی و استخدام بیشتر حق‌التدریسی‌ها اعتراض داشته و خواستار ادامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش هستند.نیروهای شرکتی وزارت آموزش و پرورش برای چندمین بار است که مقابل مجلس و در اعتراض به عدم جذب خود تجمع می‌کنند.

داود احمدي نژاد از دولت مي رود

بالاخره باید پاسخ به انتقاد کردن حاج داود احمدی نژاد اختلاس گر به رئیس جمهور و مشاوران متهم به جریان انحرافی درون دولت اینگونه داده شود.

روزنامه خراسان : شنيده شده طي روزهاي اخير رييس جمهور با پيشنهاد انتقال دبيرخانه دائمي پدافند غيرعامل از دولت به ستاد کل نيروهاي مسلح موافقت کرده و اين دبيرخانه با سازمان پدافند غيرعامل ادغام خواهد شد. با اين ادغام، داود احمدي نژاد ديگر مسئوليتي در دولت نخواهد داشت.

افطاري 50 ميليون توماني براي وزير!

اگر اینگون اقدام نشود چگونه ثابت شود که دولت ساده زیست و خدمت گزار مردم ایران می باشد؟ مهمتر اینکه نشان داده شود عملکرد دین ابزار قدرت و ثروت و خفقان و سانسور و عوامفریبی شده چگونه می باشد؟

قدس آنلاين- بنياد رودکي مهماني افطاري به افتخار يکي از وزرا ترتيب داده بود که در آن مسايل عجيبي رخ داده است. از جمله با دستور يکي از مديران اين مجموعه؛ اقدام به تهيه مرغ و مرغابي و طاووس به ارزش 50 ميليون تومان شده و اين طيور را در محوطه استخر و باغ مجموعه تالار وحدت پرواربندي کرده اند تا براي مهماني افطار آماده شوند.

صدیقی: خط ولايت خط هماهنگی با كائنات است

این ادعای کمدی ووارونه ی طوطی دست آموز مجیز گوو ستایشگر مشمئز کننده آن روی سکه ی خبری قبلی می باشد.

به گزارش گروه فرهنگي «خبرگزاري دانشجو»، امام جمعه موقت تهران در مراسم محفل انس با قرآن ويژه دندان‌پزشكان «انقلاب اسلامی ایران را شروع آمدن امام زمان» دانسته و گفته که «خط ولایت خط هماهنگی با همه کائنات» است.

انتقاد از دستگيرکردن افراد آب پاش در برنامه تلويزيوني

لابد که فرزند یا از آشنایانش در جمع آبپاش بازان بوده است که انتقاد کرده است . در غیر اینصورت نمی بایست آخوند حکومتی باشد یا با نهاد های حکومی همکاری کند.

پارس توريسم- حجةالاسلام والمسلمين زائري از روحانيون شناخته شده و سردبير سابق روزنامه همشهري در برنامه زنده اي که جمعه شب و پس از افطار از شبکه دوم تلويزيون پخش شد گفت: من آزار مي بينم وقتي مي بينم 4 تا جوان را به خاطر آب پاشي دستگير کرده اند.

بازداشت عاملان تخريب خانه تاريخي نواب صفوي

پس تکلیف بنای تخریب آثار های باستانی چه می شود؟ چرا به جای چنین اقدامی از این آثار تاریخی قبل از تخریب حفاظت نشد تا که تخریب نشوند؟

مهر- اسفنديار حيدري پور مديرکل ميراث فرهنگي استان اصفهان گفت: دو نفر از عاملان تخريب خانه تاريخي نواب صفوي دستگير شدند.

نقدی: خمینی و خامنه‌ای شاعرانی توانا٬ برجسته و جذاب هستند

باز این پاسدار بسیجی عراقی چرند وهذیان جدید منار و گنجشکی گفته است؟ لابد فریاد مرگ بر دیاتور و آتش زدن تصاویر و لگد کوب کردن شان از سوی معترضانن اراضی بدلیل قدردانی کردن از این شاعران منفور و ضد انسان می باشد؟
ایسنا : محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که پرداختن به شعر را در راستای مبارزه با جنگ نرم می‌داند گفت که آیت‌الله خمینی و خامنه‌ای «هر دو شاعرانی توانا با اشعار بسیار فاخر، برجسته و جذابی هستند

احمدی‌نژاد چندین ماه است که در نماز جمعه شرکت نمی‌کند

مگر رئیس جمهور ساده زیست مدافع مکتب ایرانیت مقابل مکتب اسلامیت وعاشق خدمت گزاری به مردم ایران آنقدر بیکار می باشد که در جمع ساندیس خوران حضور یابد و به چرندیاتی گوش فرا دهد که علیه ی خودش و دولت و متهم کردن تهدید آمیز مشاورانش می باشد؟

سایت اصولگرای ندای انقلاب : يادش بخيرآن روزها را؛ شهردار جوان و پرانر‍ژي تهران تازه كار خود را آغاز كرده بود. كسي كه اگر مهمترين خصلتش را از مردم كوچه و بازار كلانشهر تهران مي‌پرسيدي «مردمي بودن» بود. هر هفته در يكي از مناطق تهران حاضر مي‌شد و بدون هيچ واسطي به درددل مردم گوش مي‌داد و نيروهاي تحت امر خود را براي رفع مشكل آنان بسيج مي‌كرد. اما طي چند ماه اخير كمتر كسي احمدي‌نژاد را در صفوف نماز جمعه مشاهده مي‌كند و اگر نمازهاي جمعه به امامت رهبر عزيز انقلاب را استثنا كنيم، وي چند ماه گذشته روزهاي جمعه دردانشگاه تهران يا اطراف آن آفتابي نشده است. برخي علت اين عدم حضور آن را به انتقاد خطباي جمعه به عملكرد رئيس‌جمهور و يا اطرافيانش منتسب مي‌دانند و برخي علل ديگري براي آن مي‌يابند. اما آيا واقعا اين دلايل براي غيبت در نماز دشمن‌شكن جمعه كفايت مي‌كند. هر چه هست واقعيت اين است كه حضورمحمود احمدي‌نژاد در نماز جمعه كه روزگاري مايه دلگرمي مردم بود اكنون به شدت كاهش يافته است.روز گذشته و در هواي گرم و طاقت فرساي تهران توفيق داشتم در صفوف نماز دانشگاه تهران حاضر شوم ناخودآگاه چشمانم به دور و برم مي‌نگريست كه شايد بار ديگر دكتر را ببيند اما خبري از وي نبود

دیلی تلگراف : ایران برای حمایت از رژیم بشاراسد یک پایگاه نظامی درلاذقیه احداث می کند

مشخص است حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی به خوبی آگاه هستند ومی دانند که چگونه سرنوشت شان پیوند به سرنوشت بشار اسد دیکتاتور رئیس جمهور سوریه زده شده است . بنابراین با بحران خطری که برای بشار اسد به وجود آمده است . می بایست با همه توان امکانات مالی و نظامی از این دیکتاتور در حال سقوط حمایت و پشتیبانی کنند و بطور جدی در سرکوب و کشتار معترضان و قیام کنندگان سوری شرکت وهمکاری داشته باشند تا که مانع از سقوط وی شوند و خود را از ترکش سقوط بطور موقت حفظ کنند .

العربیه. نت : روزنامه دیلی تلگراف در شماره روز شنبه 13 – 8 – 2011 اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چارچوب حمایت از رژیم بشار اسد که با اعتراض های بی سابقه ای روبه رو است یک پایگاه نظامی در بندرلاذقیه احداث می کند. بر اساس این گزارش هزینه تاسیس این پایگاه 23 ملیون دلار اعلام شده است و قرار است این مبلغ توسط ایران تامین شود.از این پایگاه که با همکاری سپاه قدس وسازمان امنیت سوریه تاسیس می شود به عنوان ترمينال اصلی انتقال ابزار آلات نظامی سپاه پاسداران به سوريه استفاده می شود.گزارش می افزاید " از آغاز سال جاری یک مرکز فرماندهی مشترك در فرودگاه دمشق بين ايران وسوريه ايجاد شده كه هواپيماهای حامل سلاح از ايران را در فرودگاه دمشق تحويل می گيرد."از آغاز اعتراض ها علیه بشار اسد رئیس جمهور سوریه مقامات ایران بارها حمایت خود را از همپیمان استراتژیک خود اعلام کرده اند.منابع حقوق بشری در سوریه می گویند طی پنج ماه گذشته بیش از 2000 تن از مخالفان به دست نیروهای امنیتی کشته شده اند.ارتش سوریه طی این مدت عملیات متعددی در شهرهای مختلف این کشور انجام داده است.بر اساس گزارش دیلی تلگراف قرار است مامورانی از نیروی قدس شاخه برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایگاه لاذقیه مستقر شوند تا کمک های لوجستیکی ونظامی در اختیار نیروهای امنیتی وارتش سوریه قرار دهند