گزیده خبرهای 11 مرداد قسمت 3

كوثري در گفت‌وگو و با فارس:تجاوز نظامي به سوريه با پاسخ دندان‌شكن مردم اين كشور همراه مي‌شود.خبرگزاري فارس: نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس اظهارات مداخله جويانه وزير خارجه انگليس مبني بر بعيد نبودن تهاجم نظامي به سوريه را سخيف توصيف كرد و گفت: در صورت تجاوز نظامي به سوريه مردم اين كشور پاسخ دندان شكني به مقامات انگليسي خواهند داد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005110844

پاسدار قاتل عضو بازار مکاره از وحشت ادامه ی تظاهرات مردم سوریه و مرتکب جنایات علیه ی بشریت شدن بشار اسد رئیس جمهور سوریه از روی ترس و موضع فرار به جلو آنگونه عربده کشی کرده و تهدید نموده است که انگاری وزیر دفاع بشار اسد قاتل و دیکتاتور می باشد یا اینکه فکر کرده که سوریه هم همچون عراق وا یران است که سپاه قدس و پاسداران می توانند دست بهر گونه جنایات ضد بشری که می خواهند بزنند وواکنش و پیگیری بین المللی هم در کار نباشد..:

حقوقدان عراقي: ايران نمي‌تواند از عراق غرامت جنگي بگيرد

طرح توطئه ی فشار تدارک دید شده برروی عراق منجر به شکست شده است . زیرا که هدف خنثی کردن شکایات بر خی از نمایندگان پارلمان عراق و وزیر امور خارجه ی عراق بدلیل قطع آب اروند رود برروی شهر خانقین مرزی عراق و تهاجم نظامی همراه با گلوله باران روستا های کردستان عراق است که از سوی پاسداران کودتا گر دنبال می شود. اکنون با این پاسخ دندان شکنی که حقوقدان عراقی داده است این ترفند پس گرفتن شکایات موکول به شکست شده است .

يك حقوقدان عراقي مدعي شد كه ايران نمي‌تواند از عراق به دليل جنگ هشت‌ساله غرامت جنگي دريافت كند ایسنا: طارق حرب در گفت‌وگو با خبرگزاري اصوات العراق با بيان اين ادعا كه قطعنامه‌اي از سوي شوراي امنيت سازمان ملل در اين‌باره صادر نشده است،‌ گفت: شوراي امنيت هيچ قطعنامه‌اي كه عراق را به پرداخت غرامت به ايران ملزم كند، صادر نكرده است.وي افزود:‌ شوراي امنيت قطعنامه‌اي صادر كرده كه در آن آمده است عراق جنگ را آغاز كرده است اما شروع جنگ يك مساله است و پرداخت غرامت هم مساله ديگري است. هم‌چنين پرداخت غرامت‌ها نيازمند تصميمي از سوي ركن قانونگذاري شوراي امنيت سازمان ملل است.اين حقوقدان عراقي مدعي شد: دسترسي به شوراي امنيت و دستيابي به قطعنامه‌اي درباره پرداخت غرامت‌هاي جنگي مساله‌اي كاملا بعيد است و ايران نمي‌تواند به آن دست يابد

آزادی موقت شریف ملک زاده

اکنون مشخص است که سناریو سازی برای وی از سوی پاسداران کودتاگر طراحی شده بود که ادامه جنگ قدرت و ثروت می باشد . برای همین تا با گروگان گرفتن وی پاسدار گماشته احمدی نژاد مجبور شد با واگذاری وزارت نفت به پاسداران موافقت نماید . برای همین اکنون شاهد می باشیم که پس از موافقت پاسدار گماشته احدی نژاد به واگذاری وزارت نفت به پاسداران وی نیز آزاد شده است.

خراسان: شنيده شده طي روزهاي اخير محمد شريف ملک زاده دبير سابق شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور به طور موقت آزاد شده و ديدارهايي نيز با برخي مسئولان ارشد رياست جمهوري داشته استبرخي نزديکان ملک زاده مي گويند ممکن است وي دوباره احضار شود اما دولتي ها معتقدند ديگر بازداشت نمي شود.

به فاصله چند ماه مانده به آغاز انتخابات نهم مجلس سپاه ۱۱ هزار هادی سیاسی را سازماندهی می‌کند

پاسداران کودتا گر پس از دست اندازی بر وزارت نفت اکنون خیز بر داشته اندتا که بازار مکاره ی نهم را نیز قبضه کنند . بنا براین چون بدلیل کودتا و سرکوب و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری که پس از کودتای 22 خرداد مرتکب شدند . همچون ولی وقیح نا مشروع مورد تنفر مردم واقع شده اند . از سوی دیگر بدلیل تهاجم نظامی به روستا های کردستان عراق که متحمل تلفات سنگین و دچار ریزش نیرو شده اند . لذا با تبانی و پشتیبانی ولی وقیح نامشروع و منفور طلبه های حوزه هارا به خدمت ارگان فاشیستی پاسداران در آورده اند تاهمدوش زائده اش بسیج نقش سیاهی لشکر بستر سازی تقلبات گسترده در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم اجرا کنند و رقیب متهم به جریان انحرافی درون دولت و حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد را از صحنه حذف نمایند.

دیگربان : علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه از شناسایی و سازماندهی ۱۱ هزار «هادی سیاسی» برای «تقویت مبانی معنوی و بصیرتی در سپاه پاسداران» در چند ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس خبر داد.به گزارش روز دوشنبه (۱۰ مرداد) خبرگزاری فارس٬ آقای سعیدی در شهرکرد گفته که «هفت هزار هادی سیاسی از حوزه بسیج و بیش از پنج هزار هادی سیاسی نیز در حوزه سپاه» فعالیت می‌کنند.وی همچنین «تبیین و معرفی معیار‌ها و شاخصهای انتخاب نمایندگان اصلح مجلس» را از جمله وظابف نمایندگان ولی فقیه در سپاه پاسداران اعلام کرده است.به گفته سعیدی «ورود نمایندگان اصلح به مجلس منجر به حفظ و تقویت جایگاه ولایت فقیه و ارتقای مبانی و اصول نظام انقلاب اسلامی می‌شودسپاه پاسداران و بسیج سال‌هاست از طریق «هادیان سیاسی» در انتخابات دخالت کرده و در پایگاه‌های بسیج٬ مساجد و رده‌های مختلف سپاه به صراحت به نفع نامزد‌های مورد نظر خود تبلیغ می‌کنندهادیان سیاسی» عنوان طرحی است که زیرنظر نماینده ولی فقیه در سپاه و بسیج سال‌هاست به اجرا گذاشته می‌شود و هدف آن ارتقای بینش سیاسی نیرو‌های سپاهی و بسیجی عنوان شده است.اگرچه این «هادیان» در طول سال هم فعال هستند٬ اما چند ماه پیش از برگزاری هر انتخاباتی سازماندهی شده و فعالیت‌های آنها دو چندان می‌شود.اسفند ماه سال‌ جاری قرار است نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شود که سازماندهی «هادیان سیاسی» در واقع اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای دخالت در این انتخابات محسوب می‌شود.

مجلس وارد ماجراي "آب بازی مختلط" شد!

این آخوند رهبر عضو بازار مکاره از اصفهان که از افشاگری عباس پالیز دار حمایت می کرد ولی تا وی بازداشت شد تغییر موضع دادهمچون آخوند علم الهدی امام جمعه مشهد و آخوند گردن کلفت دیگر احمد خاتمی امام جمعه ی موقت تهران یکی از آخوند های بغایت ار تجاعی و زن ستیز می باشد وکارش تعقیب کردن دختران و زنان در ساندویجی ها و مکان های دیگر است که چگونه پوششی دارند تا در بازار مکاره علیه شان بر منبر رود. برای همین بدلیل حضور کودکان ونو جوانان در پارک بوستان تهران که آب پاشی کرده اند چنین زنجیر پاره کرده و کف بر دهان آوده است.
جهان : محمد تقی رهبر نماینده اصفهان در مجلس (بطور تخمینی میتوان گفت 70 درصد مصاحبه ها و سخنرانی های وی در مورد حجاب بوده است)با بیان اینکه مسئولین نباید نسبت به رواج بی حجابی و بدحجابی و همچنین کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی بی تفاوت باشند، به خبرنگار جهان گفت: در برخورد با این پدیده زشت در درجه اول باید مشخص شود که با چه اهداف و از سوی چه کسانی ساماندهی شده است.وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس بشدت از این موضوع انتقاد دارند، گفت: ما در مجلس به دنبال تکمیل اطلاعات در این زمینه هستیم.نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی با بیان اینکه مجلس و نمایندگان این برنامه ها را تقبیح می کنند، افزود: اگر منبع و بانی این کارها مشخص شود قطعا با آنها برخورد صورت می گیرد و اقدامات لازم انجام خواهد شد.رهبر افزود: با توجه به عکس های منتشر شده و اخبار رسیده، می توان گفت که این مراسم با وضع بسیار زننده و حجابی برخی دختران و زنان همراه بوده که قطعا باید برخورد جدی صورت گیرد.وی گفت: کاملا مشخص است که برخی در پی آن هستند تا هنجارشکنی را یک مساله عادی جلوه دهند اما باید مسئولین هوشیار باشند و به موقع وارد عمل شوند

تجمع کارگران کشت و صنعت کارون شوشتر و هفت‌تپه در مقابل مجلس

در عوض آقازاده های دو آخوند مفسد و متملق و چاپلوس و متحجر حوزوی و حامی ولی وقیح نا مشروع و منفور تمساح یزدی و مکارم شیرازی با اینکه موجب ورشکست شدن صنعت کشت و نیشکر هفت تپه ی خوزستان شده اند . ولی در پی به جیب زدن ارقام نجومی باد آورده ی دلالی و واسطه گری همچنان مشغول وارد کردن شکر و فروش چند برابر اختلاف قیمت آن در بازار آزاد می باشند. و برای شان مهم نیست که کار گران بیکار شده اند یا دستمزد نا چیزشان را در یافت نکرده اند

جمعی از نمایندگان انجمن صنفی کارگران نی‌بر شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر و هفت تپه صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.به گزارش ایسنا، نمایندگان انجمن صنفی کارگران نی‌بر شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر و هفت تپه با هدف تحقق آنچه که وصل بیمه کارگران و بازگشت به کار برخی دیگر از اعضای این انجمن می‌خواندند، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.نیکنام نماینده بابل و عباسی نماینده رودسر با حضور در جمع تجمع کنندگان، خواسته‌های آنان را شنیده و قول بررسی و رفع مشکلات موجود را دادند.

صدهزار هكتار جنگل تخريب شده است

اینهم گزارش بخشی از سیاست خائنانه ی چوب حراج بر منابع و ذخایر و سرمایه ی ملی کشور زدن که ضرر و زیان فراوان آلودگی محیط زیست و هوا و خشک سالی در کشور شده است .

رئیس جامعه جنگلبانی ایران گفت: در ۳۰ سال اخیر بیش از صد هزار هکتار از جنگل‌های زاگرس بر اثر تبدیل به اراضی کشاورزی، خشکسالی، گرد و غبار و آفات از بین رفته است.به گزارش مهر، کاظم نصرتی در پاسخ به اینکه آخرین وضعیت کارکردی جنگل‌های زاگرس به چه صورت است گفت: مهمترین نقش جنگل‌های زاگرس حفاظت از آب و خاک است. ۵۰ درصد از آب کشور از طریق جنگل‌های زاگرس تأمین می‌شود. همچنین به دلیل تنوع زیستی بالا اکوتوریسم یکی دیگر از مهمترین کارکردهایی است که جنگل‌های زاگرس پتانسیل آن را دارد.به اعتقاد نصرتی‌، یکی دیگر از عوامل مهم درتخریب، انسان و دام به عنوان عوامل زنده هستند که ۸۷ درصدعوامل تخریب را تشکیل می‌دهند.نصرتی خشکسالی‌، تغییرات آب و هوا و بروز گرد و غبار در نواحی زاگرس را از دیگر عوامل مؤثر بر روند تخریب جنگل‌های زاگرس عنوان کرد.

تجمع اعتراضی معلمان حق‌التدریسی در مقابل مجلس و ریاست جمهوری

ازاینکه فشار سیستماتیک مضاعف مالی و تفتیش عقاید برروی معلمین این قشر زحمتکش وجود دارد شکی نیست . به خصوص معلمان بلا تکلیف حق التدریسی . از سوی دیگر ارگان های سرکوبگر انتظامی و کودتایی پاسدار مجوز هیچگونه اقدام تجمع اعتراضیبه دانشجویان و زنان و کار گران بطور آزاد نمی دهند . بنا براین بعید نیست که در ارتباط با جنگ قدرت و ثروت اینگونه تجمع اعتراضی مورد بهره برداری تبلیغاتی باند های ما فیایی اصول گرایی علیه ی هم دیگر واقع شود .

جمعی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان حق‌التدریسی سراسر کشور، برای بار دوم در هفته جاری، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.به گزارش ایسنا، معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی تجمع کننده مقابل مجلس خواستار تعیین وضعیت شغلی خود و بازگشت به کار بودند.این افراد روز یکشنبه هفته جاری نیز مقابل مجلس تجمع کرده بودند.به گفته یکی از افراد تجمع کننده، جمعی از معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی نیز صبح امروز مقابل نهاد ریاست جمهوری نیز تجمع کرده اند.به گفته وی، افراد تجمع کننده برای استراحت و خواب شب‌ها به حرم امام خمینی (ره) می‌روند