گزیده خبرهای 14 مرداد قسمت2

فرماندار پلدختر‌:آتش‌سوزي 3 روزه پلدختر مهار شد.خبرگزاري فارس: فرماندار پلدختر از اطفاي حريق در مناطق شمال و جنوب اين شهرستان در ظهر جمعه خبر داد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005141040

لابد انفجار لوله های انتقال نفت از اهواز که شعله هایش به 40 متر می رسد هم بدلیل وزیدن باد گرم بوده است؟

به گزارش خبرگزاري فارس از پلدختر، فريدون رشيدي عصر امروز در نشست با فعالان خبري شهرستان اظهار داشت: با همكاري خوب ستاد بحران استان و مديران كل منابع طبيعي، محيط زيست و مدير عامل جمعيت هلال احمر استان لرستان و امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان كوهدشت و پلدختر و منابع طبيعي كوهدشت و پلدختر و رومشگان و نيروهاي بسيج آتش‌سوزي در اين دو منطقه مهار شده است. وي افزود: براي اطمينان بيشتر و مراقبت از حوادث احتمالي بر اثر وزش باد تعدادي از نيروها در محل مستقر و اوضاع را زير نظر دارند.

جزئیات انفجار بزرگترین خط لوله انتقال نفت ایران

بالاخره تهاجم نظامی به کردستان عراق و قطع کردن آب رود خانه مرزی اروند بر روی ساکنین عراقی و مداخله گری در امور داخلی این کشور به خصوص وزیر نفت کردن پاسداران در شرایطی که بشدت جنگ قدرت و ثروت ادامه دارد . مشخص است که بدون واکنش نمی باشد.

مدیرعامل مناطق نفت خیر جنوب با تشریح جزئیات حادثه انفجار و آتش سوزی در خط لوله نفت قلعه‌نار به اهواز به عنوان بزرگترین خط لوله انتقال نفت ایران از مهار آتش سوزی این خط لوله نفت تا یک ساعت آینده خبر داد و اعلام کرد: هنوز دلایل تروریستی یا فنی بودن این حادثه نفتی مشخص نشده است. هرمز قلاوند امروز در گفتگو با مهر با بیان اینکه ساعت 1:30 بامداد امروز 14 مردادماه خط لوله انتقال نفت قلعه نار به اهواز به دلایل نامشخصی دچار انفجار و آتش سوزی شده است، گفت: گستره این آتش سوزی 300 متر در اطراف خط لوله بوده است که ارتفاع فوران آتش به 40 متر بالغ می‌شود. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از انفجار و آتش سوزی در خط لوله قلعه نار به اهواز ستاد مدیریتی بحران در سطح شرکت ملی نفت ایران تشکیل شده است، تصریح کرد: هم اکنون نیروهای پشتیبانی، حراست و کارشناسان فنی شرکت‌های بهره برداری نفت خیز جنوب در سطح منطقه اعزام شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به باتلاقی بودن منطقه و عدم وجود جاده‌های مناسب دسترسی اعزام تجهیزات به این منطقه کمی زمانبر است.این عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران با توجه به اینکه خط لوله قلعه نار به اهواز در جوار رودخانه شاهور دچار آتش سوزی شده است، تاکید کرد: برای جلوگیری از ورود آلودگی‌‌های نفتی به این رودخانه با استفاده از یک دستگاه لودر خاکریزی در بستر این رودخانه ایجاد شده است. وی همچنین از جمع‌آوری تمامی آلودگی های نفتی منتشر شده در بستر رودخانه از بدو ایجاد حادثه تا کنون خبر داد و افزود: این خط لوله 20 اینچی از ظرفیت انتقال روزانه 3 تا 4 هزار بشکه نفت در روز برخوردار بوده است. قلاوند همچنین در خصوص مهار آتش از خط لوله آسیب دیده قلعه نار به اهواز تاکید کرد: هم اکنون جریان نفت در این خط لوله متوقف شده است و تا کنون 70 درصد از عملیات مهار آتش با موفقیت انجام شده است. مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب با تاکید بر اینکه پیش‌بینی‌ می‌شود تا یک ساعت آینده مهار آتش این خط لوله آسیب دیده به طور کالم انجام شود، خاطرنشان ساخت: علاوه بر کارشناسان و مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های بهره برداری برخی دستگاه‌ها و بسیج نیز در عملیات مهار این خط لوله آسیب دیده مشارکت می‌کنند

گزارش‌كامل فارس از رونمايي ترجمه قرآن كريم به‌قلم حداد عادل؛حداد عادل:‌ رهبري در ترجمه قرآن كريم مشوقم بودند.خبرگزاري فارس: غلامعلي حدادعادل در آيين رونمايي ترجمه خود از قرآن كريم گفت: مقام معظم رهبري بارها نسبت به ترجمه قرآن كريم به بنده سفارش كرده بودند و بعدازاينكه قرآن منتشر شد؛ بسيار اظهار خرسندي كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005140533

این ادا و اطوار تملقی و تبلیغی ناشی از نان قرض دادن های هم منقلی و فامیل به همدیگر است که برای الکی گنده گوزی و بزرگ کردن همدیگر که به سبک بحث و تبادل نظر های پای منقلی منتقل شده است.

تلاش‌هنجارشكنان دربوستان «آب‌وآتش» ناكام ماند.خبرگزاري فارس: قرار بود صبح امروز با دعوت در شبكه‌هاي اجتماعي آمريكايي- صهيونيستي عده‌اي جوان در برخي پارك‌ها جمع شوند، اما اين فراخوان نيز مثل ساير تجمع‌هاي فتنه‌گرانه با شكست روبه‌رو شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005140421

وارد کنندگان انواع مواد مخدر وتوزیع کنندگان لول زورق مصرف هروئین و سایر ابزار استفاده مواد مخدر همچون سرنگ مصرف تزریق مواد مخدر و برای انتقال بیماری ایدز در زندان ها اکنون بدلیل وحشتی که از قیام عمومی دارند . بنابراین با هرگونه ورزش و تفریحی که نه جنبه ی اعتیاد و آلوده شدن نداشته باشد ، بلکه تحریک کننده و نوعی تقویت روحیه و مقاومت است با یورش وحشیانه مبارزه می کنند. سئوال است که اینگونه سیاست سرکوب و سانسور و رعب و وحشت 33 ساله را می توان چگونه در همه سطوح کشور و لایه های اجتماعی ادامه داد و مانع از واکنش اجتماعی ؟

به گزارش خبرنگار قضايي فارس، برخي معاندان نظام جمهوري اسلامي ايران كه از تجمعات سياسي و فتنه گرانه مردم ايران مايوس شده اند، آخرين حربه‌هاي خود را براي انحراف جوانان، هنجارشكني در ملأعام مخصوصا در ماه مبارك رمضان تعريف كردند اما تلاش چند روزه برخي شبكه‌هاي تلويزيوني و اينترنتي اجتماعي براي تجمع هنجارشكنان در پارك آب‌وآْتش، باز هم با بي‌توجهي از سوي اين افراد روبه‌رو شد. قرار بود صبح امروز با دعوت در شبكه‌هاي اجتماعي آمريكايي- صهيونيستي، عده‌اي جوان در اين پارك جمع شوند، اما اين فراخوان نيز مثل ساير تجمع هاي فتنه گرانه با شكست روبه‌رو شد. مشاهدات خبرنگار فارس حاكي است، بوستان آب و آتش صبح امروز با فضايي كاملا آرام روبه‌رو بود و بسياري از كودكان و نوجوانان به همراه خانواده‌هاي خود به اين بوستان آمدند و مشغول تفريح شدند. در اين بين عده‌اي انگشت‌شمار هم كه همراه خود تفنگ‌هاي آب‌پاش داشته و قصد برهم زدن نظم بوستان و هنجارشكني را داشتند، با مشاهده فضاي آرام بوستان و عدم استقبال جوانان از شبكه هاي صهيونيستي غربي از نيت خود منصرف شدندنكته جالب و قابل تأمل در اين زمينه اين بود كه يكي از همراه دارندگان سلاح آب‌پاش در پاسخ به اين سؤال خبرنگار ما كه: اين تفنگ‌ را به چه قيمتي خريداري كردي؟، گفت: اين تفنگ‌ را عده‌اي رايگان در اختيار ما قرار دادند تا در بوستان آب‌وآتش اهداف آنها را پياده كنيم.

با بركناري مهدي رضويومعاون سابق مشايي مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي ايران شد.خبرگزاري فارس: در حكمي از سوي وزير امور اقتصاد و دارايي معاون سابق رحيم مشايي جانشين مهدي رضوي در شركت سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي ايران شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005140183

خوب این اقدام نشانگر این واقعی می باشد که سیاست تهدید واتهام زدن و سناریو سازی علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور و رحیم مشایی زیاد کار ساز نبوده است.

شکايت سه نماينده از مشايي و بقايي

این خبر هم مرتبط به خبر قبلی است . اما جالب است که با همه فشار های اعمال شده از سوی باندهای مافیایی وابسته به ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر علیه ی رحیم اسفندیار مشایی ولی همچنان از قدرت بر خوردار می باشد. برای همین از سوی عوامل دست نشانده ی کودتا گرا در بازار مکاره سناریوی جدید علیه ی مشایی و بقایی طراحی شده است.

ايلنانوشت: نماينده کرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي با اعلام خبر شكايت خود از مشايي و بقايي گفت: از اين دو نفر شكايت كردم و در كميسيون اصل 90 درحال بررسي است و نتيجه آن اعلام خواهد شد. نماينده كرمانشاه در مجلس تصريح كرد: به جز من، آقايان حسن نوروزي و محمد دهقاني هم از بقايي و مشايي شكايت كردند كه در دست بررسي است. وي خاطرنشان كرد: با اينكه مقام معظم رهبري، دولت و كابينه را از جريان انحرافي متمايز كرده اند، اما هنوز يكي دو نفري باقي مانده اند كه اميدواريم آقاي احمدي نژاد نسبت به اين مسئله واكنش بهتر و صريح تري نشان دهد. اين نماينده مجلس همچنين با اشاره به نگرانيهاي موجود در بين اصولگرايان درباره سو استفاده از پرداخت نقدي يارانه ها، گفت: هدفمندي يارانه ها مصوب مجلس است و دولت آن را اجرا خواهد كرد. كرمي راد با اشاره به نقش نظارتي مجلس تأكيد كرد: مجلس بايد در بعد نظارتي مراقب سوء استفاده هاي احتمالي باشد و اگر كسي از آقايان گزارشي در مورد سوء استفاده دولت يا نزديكان ايشان از پرداخت نقدي يارانه ها دارد ارائه كند، تا با ساز و كار نظارتي خود بررسي كند. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با تأكيد بر اينكه مجلس موضع‌گيريهاي خود را صراحتا اعلام داشته است، گفت: خوشبختانه ماهيت جريان انحرافي براي ما بموقع مشخص شد، چرا كه درغير اين صورت اصولگرايان در زمان باقيمانده به انتخابات دچار مشكل مي شدند.

نماینده ای که به هیچ یک از وزرا هیچ رأیی نداد

با این حساب در بازار مکاره یک عضو وجودد ارد که با وجود صافی نظر استصوابی شورای نگهبان دست نشانده که به هیچیک از باندهای رژیم ضد بشری کودتایی وجود. زیرا از جمع آرای موافق و مخالف و ممتنع به 4 وزیر نه 246 که 245 عضو بوده است . ممکن است که دستگاه شمارشگر مثل اعلام آرای تقلباتی نمایشات خیمه شب بازی ها تقلب کرده باشد.

در جلسه امروز مجلس 246 نماینده حاضر بودند که ۲۴۵ نماینده در رای گیری برای چهار وزیر شرکت کرده و یکی از نمایندگان اصلا در رای گیری شرکت نکرد و به هیچ یک از وزرا هیچ رایی نداد عصر ایران: در جلسه نوبت بعدازظهر روز چهارشنبه مجلس و در هنگام رای اعتماد به ۴ وزير، رستم قاسمي وزیر نفت، مهدي غضنفري وزیر صنعت، معدن و تجارت، عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزیر تعاون كار و رفاه اجتماعي و محمد عباسي وزیر ورزش و جوانان، ۲۴۶ نماینده در صحن مجلس حاضر بودند که به همین میزان کارت رای بین نمایندگان توزیع شد و نمایندگان می توانستند به هر وزیر رای موافق، رای مخالف و یا رای ممتنع بدهند.اگر مجموع این سه رای داده شده به وزرا را جمع کنیم متوجه می شویم که ۲۴۵ نماینده در رای گیری شرکت کرده و یک نماینده اصلا به هیچ وزیری رای نداد و در رای گیری شرکت نکرد.از مجموع ۲۴۶ نماینده حاضر در مجلس، به قاسمی ۲۱۶ رای موافق، ۲۲ مخالف و ۷ رای ممتنع، به غضنفری۲۱۸ رای موافق، ۲۰ رای مخالف و ۷ رای ممتنع، به شیخ الاسلامی ۲۰۴ رای موافق، ۳۱ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع و به عباسی ۱۶۵ رای موافق، ۶۱ رای مخالف و ۱۹ رای ممتنع داده شد

آخوند علم‌الهدي در مورد گناهان ویژه رمضان: افطاري های مختلط محرم و نامحرم / حرکتهاي دسته‌جمعي موتور سواران/ بازي‌کردن فوتبال وسط معابر و کوچه‌ها

آخوند متحجر و امام جمعه مشهد ازز ن ستیزی و مبارزه با بی حجابی و سینما گران عبور کرده است . زیرا که اکنون فاش ساخته است که سفره های رنگین افطاری تبدیل به محرم و نا محرم سازی شده است . ضمن اینکه دو چرخه سواری جمعی چون موجب تقویت روحیه جمعی می شو د یک نوع فساد اجتماعی می باشد. همچنین علیه ورزش فوتبال و سایت های هم موضع مخالف اتخاذ کرده است.

امام جمعه مشهد گفت: گناهان جمعي و اجتماعي، گناهاني هستند که اصلا توبه‌پذير نيست.ما بصيرت کامل در عبادت‌شناسي و گناه‌شناسي نداشته باشيم، گاهي اوقات عبادت ما به معصيت مبدل مي‌شود.وي ادامه داد: يک عده‌اي صله رحم را بهانه کرده‌اند و با مهمانيهاي گزاف، تجمل‌آراييهاي خارج از حوزه قناعت اسلامي و اخلاق ديني در تالارها و سفره‌هاي گسترده بي‌حساب و کتاب به عنوان افطاري دادن، اطعام دادن و صله رحم کردن، اسراف بسيار زيادي صورت مي‌دهند.آيت‌الله علم‌الهدي ادامه داد: در جلسات خصوصي‌تر و خودماني‌تر، به عنوان افطاري و صله رحم، مجالس مهماني تشکيل داده مي‌شود و نهايتا سفره افطاري به محافل مختلط محرم و نامحرم مبدل مي‌شود. زنان جوان آرايش کرده در اين مهمانيها حضور به هم مي‌رسانند و به عنوان احوالپرسي با قوم و خويش، پسر عمو، پسر خاله و پسر عمه، مجلس عبادت افطاري مبدل مي‌شود به مجلس حرام اختلاط محرم و نامحرم. مرد اجنبي و زن اجنبيه فرق نمي‌کند، چه ناشناس باشد، چه دختر عمو و پسر عمو باشد و اينها گناهان ويژه ماه رمضان است. * اين حرکتهاي دسته‌جمعي موتورسواري جوانها در ماه رمضان در خيابانها و جاده‌ها، به يک فساد در عرصه امنيت و در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي در جامعه مبدل خواهد شد که بايد شديدا ممانعت شود.* شب زنده‌داري ماه رمضان، مال عبادت است، مال مناجات است، نه مال بازي‌کردن فوتبال وسط معابر و کوچه‌ها و سلب استراحت، آسايش و امنيت از مردم. * امام جمعه مشهد با بيان اين که معصيتها اولويتهايي دارند، بصيرت در گناه‌شناسي را بسيار مهم شمرد و عنوان كرد: برادران و خواهران! گاهي اوقات ما خيال مي‌کنيم گناه، همين گناههاي معمول است و فقط عبارت از زنا و جيب‌بري و از ديوار مردم بالا رفتن است، ولي در کنار اين گناهها، گناهاني است که به مراتب از اين گناهها، هم فساد و جوانب منفي‌اش بيشتر است و هم گناه بزرگتر و غيرقابل بخشش‌تري هستند؛ گناهان جمعي و اجتماعي گناهاني هستند که اصلا توبه‌پذير نيست.وي ادامه داد: کار سومي که الان دقيقا سايتها و پايگاههاي اطلاع‌رساني دشمن روي آن تکيه دارند، اين است که در اين کشور هر کسي حرف مي‌زند و مدافع، بصير و بيناست و شگرد شيطاني و جنايات و منکرات را تشخيص مي‌دهد و مي‌شناسد و مردم را براي مبارزه با منکرات و حرکتهاي ناهنجار ضدارزشي هشدار مي‌دهد، او را به عنوان يک آدم تند و غيرقابل تحمل و به عنوان آدمي که در عرصه سياست، خبريت ندارد يا مبالغه‌آميز حرف مي‌زند، معرفي مي‌کنند يا اگر زورشان نرسيد، تهمت مي‌زنند؛ مثل بلايي که سر مرحوم شيخ فضل‌الله نوري آوردند.به شايعه‌هايي که در اين سايتها و پايگاههاي اطلاع‌رساني دشمنان ما يا جريانهاي فرصت‌طلبي که ندانسته براي تحصيل فرصت و قدرت به مزدوري دشمن درآمده‌اند منتشر مي‌شود، توجه نکنيم و برادران و عزيزان ما هم که مسئول قلم و نويسندگي در عرصه جرايد هستند بايد توجه کنند نشر اين مسائل از اين سايتها و پايگاههاي اطلاع‌رساني، مقابله با اين نظام و ضربه زدن به پيکره انقلاب اين مردم است

شیوه جدید سپاه برای برخورد با رسانه ها در اراک

بازهم کار برد شیوه و سیاست 33 ساله ی سنگ بستن و سگ رها کردن از سوی پاسداران کودتا گر وزائده اش بسیج علیه ی اهل مطبوعات در استان مرکزبکار گرفته شده است .

درآستانه روز خبرنگار و درحالی که مطبوعات مستقل در ایران دربدترین وضعیت خود در چند سال اخیر قرار دارند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دراستان مرکزی اسباب جدید رویارویی با روزنامه نگاران را با تسخیر خانه مطبوعات استان در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش کلمه، درحالی که سایت ها و وبلاگ های وابسته به سپاه از جمله سپاه نیوز و بسیج نیوز هیچ یک مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی را ندارند اما با فشار سپاه به مسوولان استان و نهادهای دولتی، از آنها خواسته شده که اعضای بسیج و سپاه را در خانه مطبوعات این استان ثبت نام کنند . گفته می شود بیش از ۲۰۰ نفر از این افراد در خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند درحالی که کل خبرنگاران طبق نظر وزارت ارشاد در استان مرکزی تنها ۱۶۰ نفر می باشد و به همین دلیل با واکنش گسترده و بسیار منفی روزنامه نگاران استان مرکزی مواجه شده است .حضور غیر قانونی اعضای بسیج که اغلب دختران جوان هفده – هجده ساله بوده اند درجلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات در سال گذشته باعث ایجاد تنش و درگیری میان سپاه و اهالی رسانه دراستان مرکزی شد .موضوعی که بعد ازگذشت یک سال و با عدم پذیرش از سوی خبرنگاران مستقل در مقابل تصمیم های غیر قانونی سپاه، این نهاد نظامی به برخوردهای قضایی و برخی حرکت های ایذایی و حذفی علیه خبرنگاران روی آورده است .تاکنون چهار نفر ازمدیران مسئول مطبوعات استان به اتهام توهین به سپاه به دادگاه احضار شده اند

در ایران ۸۰ درصد دختران دبیرستانی دوست پسر دارند

اینهم اعتراف به نتیجه ی اجباری کردن طرح حجاب رو سری یا تو سری که از 33 سال پیش آغاز شد و اکنون نعره و هوار جدایی دختران و پسران در دانشگاه ها زده می شود و طرح پادگانی و حوزوی و گورستانی کردنش دنبال می شود. اجباری

پارسینه : در هفته‌ای که گذشت، دکتر محمود گلزاری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در همایشی آماری را از دوستی دختران دبیرستانی اعلام کرد و گفت: در ایران ۸۰ درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند. این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسأله ندارند و ارتباطات‌شان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت.وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود ۲۰ سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی ۸۵ درصد از دختران در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن ۱۲ تا ۲۵ سالگی بوده و ۱۵ درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین ۱۴ تا ۱۷ ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب‌پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد

حکم شلاق یک معلم در ساری اجرا شد

نیاز به توضیح نمی باشد تا که گفته شود وقتی معلم در ملاء عام شلاق زده شو گذشته از اینکه در رژیم قرون وسطایی بربرمنش تاریک اندیش جایگاه معلم بر جسته شده است. از طرف دیگر مشخص می شود که با دانش آموزان و دانشجویان در سیاه چال ها چگونه بر خورد می شود؟

حکم شلاق سیاوش اسلامی عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان ساری با حکم قضایی به اجرا در آمد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این فعال صنفی معلمان به اتهام اخلال در امنیت کشور به دلیل شرکت در حوادث بعد از انتخابات به یک سال زندان و۷۴ ضربه شلاق محکوم شد، این حکم در دادگاه تجدید نظر به ۳۷ ضربه شلاق تقلیل یافت.وی یک روز پیش از ماه روزه و عبادت مسلمانان (رمضان) و درحالی که روزه بود به دایره اجرای احکام ساری منتقل و حکم مذکور در مورد ایشان جاری شد.سیاوش اسلامی حدود ۲۴ سال سابقه خدمت دارد و بامدرک فوق لیسانس (علوم سیاسی) در دبیرستان‌های شهر ساری به تدریس معارف اسلامی مشغول است

ايران به ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در ونزوئلا کمک می کند

ایراد ندارد چونکه به موازات این اقدام در ایران بر موج نهضت پدیده ی کارتن خوابان و آلونک نشینان حاشیه شهر ها و کپر نشینی روستا ها افزوده می گردد..

رادیو فردا : وزارت امور خارجه ونزوئلا روز چهارشنبه در بيانيه ای از امضای تفاهم نامه ای يک ميليارد دلاری با ايران برای ساخت حدود ده هزار واحد مسکونی در ونزوئلا خبر داد.بر پايه اين بيانيه، اين واحدهای مسکونی قادرند تا ۴۵ هزار نفر را در خود جای دهند.
کمبود شدید مسکن از مشکلات حاضر در ونزوئلا است.پیش از این نیز یک شرکت ایرانی در طرح ساخت مجتمع های مسکونی عمومی در ونزوئلا شرکت کرده بود.

ماهیانه ۳۰۰ نفر به زندانیان استان فارس اضافه می‌شود

باز هم سند دیری رو شده است که ثابت می کند در رژیم قرون وسطایی ضد بشری وارونه گوی معنی ادعای پوچ امن و آزادترین کشور جهان بودن چگونه می باشد؟

مهر : مدیر کل زندان‌های استان فارس گفت: ماهیانه ۳۰۰ نفر به زندانیان استان اضافه می‌شود.ناصر جعفر قلی ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری افزود: ظرفیت زندان عادل آباد شیراز حدود یک هزار و ۴۰۰ نفر است ولی در حال حاضر چهار هزار نفر زندانی در این زندان موجود است. مدیر کل زندان‌های استان فارس با بیان اینکه بیشترین جرائم استان به درگیری و مواد مخدر مربوط می‌شود، تاکید کرد: درگیری، مواد مخدر و سرقت بیشترین آمار زندانی را به خود اختصاص داده است.جعفر‌قلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه علارقم وجود زندانیان فراوان، زندان‌های استان در بحث خدمات رسانی فرهنگی رتبه قابل قبولی دارند، گفت: آرامش در زندان‌های استان فارس قابل لمس است به خصوص در زندان عادل‌آباد شیراز که هر چهار هزار نفر زندانی دارای کلاس قرآن به صورت پیشرفته هستند.وی یادآور شد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری اعتبارات زندان‌های استان فارس نسبت به سال گذشته یک میلیارد تومان کاهش داشته در حالیکه پنج هزار نفر به زندانیان استان اضافه شده که مسئولان باید در این راستا توجه بیشتری داشته باشند.

سکتۀقلبی و وضعیت حاد یک زندانی سیاسی و عدم درمان وی در زندان گوهردشت کرج

این گزارش ضد بشری از درون سیاه چال های رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که از سوی دژخیمان زندانبانان نسبت به قربانیان اعمال می شود مکمل خبر قبلی و ادعای آزاد و ان ترین کشور جهان بودن ایران می باشد.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی رضا جوشن دچار سکتۀ قلبی گردید و در حالت نسبتا حادی بسر می بردروز چهارشنبه 12 مرداد ماه زندانی سیاسی رضا جوشن 26 ساله دچار سکتۀ قلبی گردید و برای مدتی در حالت اغما فرو رفت.او پس از بهوش آمدن برای مدتی دچار لکنت زبان و بی حس شدن قسمتی از بدنش گردید.پس از سکتۀ قلبی دچار سرگیجه ، حالت تهوع و تاردیدن چشمانش شده است.متوجه شدن و اقدام به موقع همبندیانش باعث گردید که جان وی نجات یابد. علیرغم وضعیت وخیم این زندانی سیاسی و تقاضای کمک زندانیان سیاسی برای نجات جان همبندیشان تالیوردی رئیس بند 4 و پاسداربندها در انتقال او به بهداری زندان تعلل می کردند که با اعتراضات زندانیان سیاسی مواجه شد و ناچار به انتقال وی به بهداری زندان شدند .اما پس از مدت کوتاهی و تنها با دادن قرص آسپرین او را به سالن ایزوله شده بازگرداند. زندانی سیاسی رضا جوشن همچنان از سرگیجه، ضعف و حالت تهوع رنج می برد اما از درمان وی خوداری می کنند.در صورت عدم درمان وی در یکی از بیمارستانهای خارج از زندان جان این زندانی سیاسی در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت