روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 15 مرداد ماه سال 1390
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی " درسي براي ديكتاتورهاي عرب "

چرا اشاره نشده است سابقه ی خیانت وجنایت حاکمان کنونی ایران که بیشتر مصر می باشد؟

پیرامون تغییر و تحولات منطقه به خصوص داد گاهی شدن حسنی مبارک در مصر مانور تبلیغاتی دادن ولغز خوانی کردن و هذیان گویی نمودن و خلاصه از موضع ضعف قدرت نمایی کردن با ادعای ضد آمریکایی و اسراییلی رسانه های خبری و مطبوعاتی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ادامه دارد . البته چاشنی اش ادعای رهبر ی قیام های منطقه داشتن با ادا و اطوار دمکرات و آزادیخواهانه همراه با موضع بشدت ضد دیکتاتوری های منطقه هم شده است تا که خرمند رانه با فراموش کرن فریاد های مردم معترض که پس از کودتای 22 خرداد 88 در توی خیابان تظاهرات های ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح خاک بر توی چشمان مردم ناراضی و خشمگن پاشیده و پرونده سفید شود وبتوان این چنین از موضع فرار به جلو طلبکاری نمود.

"به نطر مي‌رسد مبارك و همدستانش هنوز هم در تصميم سازي‌هاي پشت پرده بي‌تاثير نيستند و نمايش اخير، فرصتي براي "مظلوم نمائي" به اميد فضاسازي در جهت فرار از مجازات است كه البته در تاريخ بي‌سابقه نيست و آگوستينو پينوشه ديكتاتور شيلي هم با همين ترفندها و تمارض توانست پس از حضور در يك دوره از محاكمات نمايشي، به بهانه بيماري و كهولت سن از مجازات معاف شود"

سرمقاله نویس در ادامه قلم فرسایی خود را با گوشه و کنایه و یا با یک تیر و دونشان زدن دنبال کرده است. زیرا که درست است که مخاطب اصلی مبارک است ولی دیکتاتور های منطقه هم اضافه شده است که تأکید و تهدید شده است که سرنوشت مشابه مبارک در انتظارشان می باشد . ولی جالب است که تفهیم شده که شامل حال مخاطبان کودتا گر داخلی هم می شود. چون که رژیم ضد بشری که بدترین دیکتاتور نه در منطقه که در جهان می باشد. بهر حال این چنین سایر رهبران کشور های منطقه به سرنوشت مشابه تهدید کرده است "

"اين سرنوشتي است كه هر لحظه ممكن است براي ساير ديكتاتورهاي عرب هم تكرار شود. موضوع مهمتر به واكنش آمريكا، اتحاديه اروپا و رژيم صهيونيستي باز مي‌گردد كه اين واكنشها براي ملت‌ها، دولتها و حتي ديكتاتورهاي عرب هم هشدار دهنده است و نشان مي‌دهد قدرتهاي شيطاني، كارگزاران و مزدوران منطقه‌اي را تنها تا جائي مي‌پسندند كه بتوانند از وجود آنها سوءاستفاده كنند اما اگر كار به جائي برسد كه وجود آنها براي منافعشان سودي ندارد، ضربه اصلي از جانب همان قدرتها وارد مي‌شود. غافلگيري آمريكا و غرب در قبال حوادث مصر باعث شد كه واشنگتن اصلي‌ترين مهره‌اش را عليرغم آنهمه خوش خدمتي به صهيونيستها و غرب، به حال خود رها كند تا براي نجات از مرگ، به اين روشهاي حقيرانه متوسل شود و در قفس آهنين، به تخت بيمارستاني پناه ببرد"

اما به رخ کشیدن سابقه ی خیانت مبارک باید افزود که چرا اشاره نشده است سابقه ی خیانت وجنایت حاکمان کنونی ایران که بیشتر مصر می باشد؟ البته حلقه مفقوده اینکه چرا با سیاست یک بام ودو هوا لغز خوانی ضد دیکتاتوری و آمریکایی و اسراییلی و اتحادیه ی اروپا می شود و نام بشار اسد و نوری مالکی مزدور و خائن و دست نشانده از قلم می افتد و از موضع قیومیت نماینده ملت فلسطین شدن از قاتل انور سادات دفاع شده است و در نهایت با فرصت طلبی وموج سواری کردن نه از تغییر و تحولات منطقه گفته شده است ، بلکه آشکار ا وحشت از پیآمد فاش شده است . برای ادامه ی قیام های ضد دیکتاتوری ن به سوریه و عراق رسیده است و به زودی از بشار اسد ونور مالکی عبور خواهد کرد و به تهران وجماران خواهد رسید و گریبانگیر ولی وقیح نامشروع و منفور را سفت و سخت خواهد گرفت. ولی سرمقاله نویس اینگونه بطور عمد این واقعیت را سانسور کرده است :

"در واقع براي مجازات مبارك و همدستانش به خاطر 32 سال خيانت و جنايت، احتياج چنداني به محاكمه نيست .موارد جدي‌تر از جمله همدستي آشكار و نهان با آمريكا و صهيونيستها در مرحله خيانت به آرمان فلسطين، تكميل و تمديد محاصره غزه با بستن گذرگاه رفح، همدستي با اسرائيل در بمباران مناطق مرزي غزه با مصر به منظور انهدام كانالهاي زيرزميني انتقال مايحتاج مردم غزه، ايجاد ديوار فولادي در مرز مصر با غزه براي تكميل محاصره ابدي آن، اعمال فشار بر كشورهاي عرب و فلسطيني‌ها به منظور وادار كردن آنها به قبول طرح‌هاي رژيم صهيونيستي، پادوئي اين رژيم و پيشبرد اهداف صهيونيستي در جريان پيمان مادريد، پيمان اسلو، اجلاس آناپوليس، جلوگيري از تفاهم گروههاي فلسطيني و ممانعت از تحقق طرح آشتي ملي فلسطيني‌ها، همدستي با صهيونيستها در 2 جنگ عليه لبنان و غزه. تصادفي نيست كه مبارك در اين فاصله عليرغم التماس به تمامي كشورهاي دنيا براي پذيرش وي فقط يك پيشنهاد دريافت نمود و صهيونيستها به وي توصيه كردند به اسرائيل پناهنده شود. يادآور حادثه‌اي مهم است كه 30 سال پيش رخ داد. آن روز، ستوان شهيد خالد الاسلامبولي قهرمان نام آور مصر كه انورسادات را با رگبار سلاحش به هلاكت رسانده بود، براي آنكه نشان دهد اين اقدام را در حمايت از آرمان فلسطين و براساس تعاليم قرآن كريم بعمل آورده، در حالي كه يك جلد قرآن كريم دردست داشت در دادگاه حضور يافت ولي حسني مبارك و فرزندان وي، قرآن را وسيله‌اي براي فريب افكار عمومي قرار دادند تا از مجازات بگريزند. البته ملت مصر، حكم خود را درباره مبارك صادر كرده و اگر قرار باشد عدالتي برقرار شود، ديكتاتور اعدام خواهد شد."

در خاتمه اینکه ادعاهای وارونه کردن آنگونه است که سوریه و عراق از دیکتاتوری های منطقه وتفکیک شده است که همین اقدام نشان از اوضاع نا بسامان و آشفته بازار حاکم بر ایران و وحشت از ادامه ی تغییر وتحولات منطقه است که تلاش می شود از سنگر دفاع تاکتیکی از فلسطین ودلسوزی کردن واشک تمساح برای شان ریختن و تهدید نمودن سایر دیکتاتور های منطقه که صد البته وانمود می شود که ایران جزو شان نمی باشد بدون ابهام هدف این است تا ک8 اوضاع وارونه جلوه داده شود تا که ادعا شود به نفع حاکمان ایران و علیه حاکمان منطقه و آمریکا و اسراییل پیش می رود.

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900515/13900515_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 15 مرداد ماه سال 1390
درسي براي ديكتاتورهاي عرب