خواسته انقلابيون مصري از دادگاه مبارك به روايت تصويرخبرگزاري فارس: مردم و انقلابيون مصري با در دست داشتن تصاويري از اعدام مبارك، پلاكاردهايي با مضمون اعدام و همچنين طناب‌هايي از دادگاه خواستند حكم اعدام مبارك را صادر كند.

13 مرداد 90

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005122288

تصاویر ضمیمه شده که واکنش های موافقین و مخالفین حسنی مبارک در بیرون از دادگاه در قاهره می باشد . عجیب شیوه ی بر خوردها شباهت زیادی به لباس شخصی های دژخیم و بسیجی ها و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی و پاسداران با معترضان ایرانی دارد که پس از کودتای 22 خرداد 88 در شهر های ایران به خصوص درتهران اتفاق افتاد. ضمن اینکه تظاهر کنندگان ایرانی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر می دادند . ولی ارگان های فاشیستی سر کوبگر هار و وحشی چون در خدمت کودتاگران و ولی وقیح منفور و نا مشروع می باشند و تجربه ی فضای باز سیاسی دوران شاه را دارند که چگونه موجب جاروب شدن سیستم شاه شد . بنابراین بر خلاف ارتش و پلیس مصر اینان با شدت تمام اقدام به سرکوب وحشیانه و بغایت ضد انسانی معترضان نا راضیان ایرانی کردند تا با مرتکب شدن جنایات ضد انسانی گوناگون توانستند فضای انفجاری جامعه را کنترل نمایند . برای همین است نمونه ی این شیوه ی سرکوبگرایانه ی تجربه شده در ایران از سوی پاسدار سلیمانی فرمانده ی سپاه قدس بعنوان مشاور توصیه دهنده به بشار اسد رئیس جمهور سوریه و نوری مالکی مزدور نخست وزیر عراق دیکته شد تا برای سرکوب و کشتار تظاهر کنندگان سوری و عراقی مورد استفاده واقع شود. تا با انتقال چنین روش و تجربه ی وحشیانه ی سرکوبگری مانع از سقوط بشار اسد و نوری مالکی شود و دچار سرنوشت مشابه ی حسنی مبارک و دو فرزند پسرش نشوند . زیرا که حاکمان ایران می دانند که پس از ساقط شدن بشار اسد ونوری مالکی نوبت خودشان فرا می رسد. برای همین فرصت طلبانه و شیادانه تلاش می کنند که با ضرب سیلی صورت سرخ کنند و از موضع فرار به جلو و اتخاذ سیاست تاکتیکی ضد آمریکایی و اسراییلی مدعی شوند که رهبریت قیام های ضد دیکتاتوری یا بهار عرب بر عهده ی خامنه ای ولی وقیح نامشروع و منفور می باشد تا هم نقش پیشتاز مبارزه ی ضد دیکتاتوری و کودتایی مردم ایران را خنثی و محو نمایندو وارونه جلوه دهند که پس از کودتای 22 خرداد 88 شروع و جرقه ای برای الگوی قیام های ضد دیکتاتوری در تونس ومصر و سایر کشورهای منطقه و عربی شده است. و وانمود کنند که گویا رژیم ضد بشری گودتایی قرون وسطایی آسیب پذیر و متزلزل نشده است. در صورتی که خوب اشراف دارندکه ضریب نارضایتی و آگاهی نسل جوان در حای رشد و متعالی شده است . همچنانکه تغییر و تحولات منطقه را با جدیت دنبال می کنند و تجربیات مبارزاتی شان را بهمدیگر منتقل می کنند تا ارتقا داده شود به خصوص با شروع داد گاه حسنی مبارک و دو پسرش محال است که حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی و تروریستی ضد بشری حاکم بر ایران بتوانند از سرنوشت محتوم مشابه دیکتاتورهای ساقط شده منطقه ودر حال سقوط رهایی یابند.

به گزارش خبرنگار فارس از قاهره، جمعيت زيادي از انقلابيون مصري روز گذشته با در دست داشتن پلاكاردهايي با مضامين اعدام مبارك، از قاضي دادگاه خواستند كه حكم اعدام براي حسني مبارك شدند. برخي از انقلابيون طناب‌هايي از اعدام در دست داشتند، برخي ديگر بنرهايي با عكس اعدام مبارك در محوطه دادگاه حاضر شده بودند، و برخي ديگر نيز پلاكارهايي داشتند كه از دادگاه حكم اعدام مبارك را درخواست كرده بودند. انقلابيون مصري معقتدند كه حضور مبارك در دادگاه به‌صورت خوابيده بر بستر بيماري با هدف به رحم آوردن و به‌دست آوردن دل ملت مصر صورت گرفته است، به‌ويژه آن‌كه بر اعدام وي پافشاري و اصرار بسيار شده است. تصاوير ارسالي خواسته انقلابيون مبني بر اعدام مبارك را نشان مي‌دهد