فاش شدن سرنخ توطئه ی مشترک قتل عام مجاهدین اشرف

این دو خبر بازتاب داده شده ی زیر در دروغ نامه ی کیهان مرتبط بهم دیگر و دوسوی یک معادله می باشد که از آن بوی حمام خون یا طرح قتل عام مجاهدین اشرف به مشام می رسد . زیرا که خبر اولی رابطه با سیاست خائنانه زد و بند پشت پرده مماشات گری حاکمان ایران با آمریکا دارد که از یک طرف دست نشاندگان تروریست شان در عراق موشک کاتیوشیا به سوی پایگاه های آمریکا در مناطق سبز بغداد پرتاب می کنند تا آمریکا را وادار به تسلیم وامتیاز دادن کنند . همزمان نیز پاسداران روستا های کردستان عراق را گلوله باران و دست به تهاجم نظامی می زنند تا از دولت دست نشانده ی عراق هرچه بیشتر باج گیری کنند.از طرف دیگر پاسدار تروریست حسن دانایی فرد سفیر رژیم قرون وسطایی ضد بشری در بغداد از موضع دخالت گری در دستگاه آلوده به فساد قضاییه ی رژیم قرون وسطایی بربر منش و تاریک اندیش وانمود کرده که در رأس آن نشسته است که چنین خبر از آزادی به زودی دو شهروند آمریکایی داده است که دو سال پیش از کردستان عراق ربوده و به زندان اوین منتقل شدند . سپس متهم به جاسوسی شدند و اکنون قول آزادی این گروگان آمریکایی برای باج گیری داده شده است . البته بدون آنکه گفته شود که برای چه این شهروندان آمریکایی ربوده و متهم به جاسوسی شدند ؟ به ویژه در حالی که در ایران رهبران رقیب به همکار ی با دشمن بیگانه و دستگاه جاسوسی شان متهم شده و در حصر خانگی بسر می برند . اما معلوم نیست که چگونه متهمان جاسوسی دشمن بیگانه آزاد می شوند؟! اما آن سوی معادله ی جنایتکارانه توطئه ی مشترک 3 جانبه ی استعمار خارجی با ارتجاع حاکم بر ایران و عراق علیه ی مجاهدین اشرف می باشد . برای اینکه مجاهدین بشدت فعالیت سیاسی و حقوقی خود در کنگره ی آمریکا برای خارج کردن نام شان از توی لیست سیاه تروریستی وزارت امور خارجه ی آمریکا را افزایش داده اند . اما به نظر می رسد که همزمان با فعالیت لابی های رژیم ضد بشری قرون وسطایی در آمریکا علیه ی مجاهدین ادامه دارد تا مانع از خروج نام شان از توی لیست سیاه وزارت امور خارجه ی آمریکا شوند اکنون با تصویب حکم باز گردانیدن 5000 هکتار زمین به صاحبان شان از سوی دادگاه قضایی عراق که علیه ی مجاهدین اشرف صادره شده است طرح مجدد توطئه ی مشترک تهاجم جنگی به مجاهدین اشرف تدارک دیده شده است و قرار است جنایات علیه ی بشری 6و7 مرداد 88 و 19 فروردین 90 تکرار شود که آشکارا پرونده ی جنایت جنگی علیه ی بشریت است . در صورتی که پرونده ی اولی در داگاهی در اسپانیا گشوده شده است و حکم محکومیت زیر تعقیب برای مجرمان این تهاجم جنگی علیه ی بشریت صادر شده است و پیگیری پرونده ی دومی هم گشوده وجریان دارد. بهر حال همانگونه که اشاره شد این دو خبر مرتبط به یک معادله ی خائنانه و جنایتکارانه ی 3 جانبه ی هستند که می تواند پیش در آمد یک هشدار خطر جدی باشد.

دروغ نامه ی کیهان 15 مرداد 90

دانايي فر: 2 آمريكايي بازداشت شده در ايران به زودي آزاد مي شوند
http://www.kayhannews.ir/900515/14.HTM#other1407

سفير كشورمان در بغداد گفت كه به زودي دو آمريكايي بازداشت شده در ايران آزاد خواهند شد.حسن دانايي فر روز پنجشنبه در گفت وگو با آسوشيتدپرس در مقر سفارت ايران در بغداد با بيان اين كه اطلاعات مشخصي درباره زمان آزادي شين بائر و جاش فتل بازداشت شدگان آمريكايي ندارد، گفت: اميدواريم و انتظار داريم كه به زودي اين دو نفر آزاد شوند.وي افزود: در تهران فضاي كلي به سمت آزادي اين دو نفر جريان دارد.شين بائر، جاش فتل و سارا شورد سه آمريكايي بودند كه به اتهام ورود غيرقانوني به كشور از مرز عراق و جاسوسي بازداشت شده بودند.سارا شورد سپتامبر گذشته با وثيقه 500 هزار دلاري آزاد شد اما همچنان اتهام جاسوسي وي ساقط نشده است.در همين حال دانايي فر با هدف بررسي تحولات اخير در روابط ايران و عراق با چند مقام اين كشور ديدار كرد.دانايي فر در ديدار عمار حكيم رئيس مجلس اعلاي انقلاب اسلامي عراق به پيشرفت سياسي در عراق اشاره كرد و گفت: كه اين مساله موجب ايجاد ثبات در كشور و آسايش مردم عراق مي شود.روژ نوري شاويس، معاون نخست وزير عراق نيز در ديدار با دانايي فر در دفترش در بغداد به بررسي راههاي تقويت روابط سياسي و اقتصادي دو كشور و همچنين مساله حملات ايران به عراق پرداخت و حل و فصل مشكلات را به واسطه گفت وگوها خواستار شد.در بيانيه دفتر معاون نخست وزيري عراق آمده است: شاويس در دفترش در بغداد با سفير ايران و هيات همراهش ديدار كرد و طي آن به بررسي راههاي تقويت روابط سياسي و اقتصادي دو كشور و همچنين افق هاي توسعه آن براي خدمت به مردم دو كشور پرداخت. علاوه بر آن مساله بمباران مناطق مرزي اقليم كردستان هم بررسي شد.همچنين دانايي فر با لبيب عباوي معاون وزير خارجه عراق هم ملاقات كرد.در اين ديدار معاون وزير امور خارجه عراق توقف فوري آنچه بمباران اراضي عراق توسط ايران خواند و ايجاد يك محيط مناسب براي انجام مذاكرات جدي ميان نمايندگان دو كشور براي مذاكره درباره مسائل مهم ميان دو طرف را خواستار شد و عنوان كرد كه عراق اجازه نمي دهد اراضي اش به عنوان محلي براي تهديد همسايگانش به كار گرفته شود و در عين حال به هيچ وجه نقض استقلال حاكميت و مرزهاي بين المللي اش را نخواهد پذيرفت.

از سوي دستگاه قضايي عراق گروهك تروريستي منافقين به بازگرداندن5000 هكتار زمين به صاحبانش محكوم شد

دستگاه قضايي عراق طي صدور حكمي گروهك تروريستي منافقين را ملزم كرد تا 5 هزار هكتار از زمين هاي زراعي تحت اختيارش را به مالكان اصلي آن بازگرداند.به گزارش منابع اينترنتي به نقل از رسانه هاي عراقي، دستگاه قضايي عراق هم چنين از اين گروهك تروريستي خواست تا به 150 خانواده اي كه در طول بيش از 30 سال زمين هاي شان را در اختيار داشته است، خسارت پرداخت كند.پيش از اين صدها تن از افرادي كه زمين هايشان از بيش از 30 سال پيش از سوي اين گروهك مصادره شده بود، در مقابل دادگاهي در استان الخالص تظاهرات كرده و باز پس گيري اين زمين ها را خواستار شده بودند.اين 5000 هكتار تنها بخشي از 36 هزار هكتار اراضي است كه در سال 1986 نظام صدام آنها را به طور مجاني در اختيار اعضاي گروهك تروريستي منافقين قرار داده است