گزیده خبرهای 10 مهر90 قسمت 3

کشف جدید ارگان جریان انحرافی ودستگاه قضایی و اطلاعاتی در فرار خاوری مقصرند!

http://www.fardanews.com/fa/news/163881

در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت ها باند های مافیایی که مچ گیری ها و بازتاب دادن آن همچنان ادامه دارد. خوب این کشف هم زیاد بی ربط نیست . چون این دو ارگان سرکوب گر پرونده ساز و محاکمه کننده ومجازات تعیین کردن وممنوع الخروج کردن و قبضه کردن پاسپورت ها که در اداره گذر نامه و فرود گاه ها حضور دارند . با توجه به اینکه از سوی دستگاه فاسد قضایی چند بار محمود رضا خاوری رئیس بانک ملی فراری احضار شده بود . مهمتر اینکه چرا به وی که تابعیت کانادا داشت مجوز مد یر عامل بانک ملی شدن داده شد؟ بهر حال اگر این دو نهاد می خواستند می توانستند مانع از فراری وی شوند؟

روزنامه ایران که در سیطره تیم رسانه‌ای جریان انحرافی قرار دارد، پس از حمله دیروز شوالیه رسانه‌ای جریان انحرافی،علی اکبر جوانفکر، به رییس دستگاه قضا و بی‌اطلاع خواندن آیت الله آملی لاریجانی، امروز وظیفه حمله به دستگاه قضایی را برای سرپوش گذاشتن بر مفاسد اقتصادی جریان متبوعش به یکی دیگر از نویسندگان جریان انحرافی سپرده است. به گزارش «فردا»، فردی که از قضا شیوه نگارشش به علی اکبر جوانفکر مشابهت دارد، در سرمقاله امروز روزنامه ایران، با صدور پیام اخلاقی «حرمت مومن را نگه داشتن» ضمن دفاع از متهمین اختلاس بزرگ و نشاندن آن‌ها در جایگاه مومن و گره زدن آبروی آن‌ها با آبروی نظام، کسانی که بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ کشور را افشا کرده‌اند را کسانی دانسته که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و با آبروی نظام اسلامی بازی کنند. رسانه جریان انحرافی که این روز‌ها حامیان مادی و معنوی‌اش در جایگاه مته‌مان بزرگ‌ترین فساد تاریخ کشورمان قرار گرفته‌اند با فراموش کردن شعارهای همیشگی رییس دولت در افشای نام مفسدان اقتصادی (که البته هیچ‌گاه عملی نشد و صرفا در حد شعار باقی ماند) اکنون حرمت نگه دار شده‌اند و از آبروی نظام دم می‌زنند. این رسانه فرصت طلب البته فراموش کرده که مطالبه همیشگی رهبر معظم انقلاب برخورد قاطع و ریشه‌ای با مفاسد اقتصادی به ویژه در بخش دولتی و رانتی آن بوده است و ایشان همواره قوت و قدرت نظام را در این برخورد قاطع می‌دانند. نکته جالب دیگر در این سرمقاله پریشان و مستاصل، اتهام تازه ای است که متوجه دستگاه قضایی و اطلاعاتی شده و فرار خاوری از کشور را تقصیر آن ها دانسته است. نویسنده روزنامه ایران با اعلام این اتهام خواسته با یک تیر دو نشان بزند. هم با نشاندن مدعی به جای متهم کوشیده بر نقش جریان متبوعش در اختلاس بزرگ سرپوش بگذارد و هم با متهم کردن دستگاه مستقل قضا و اطلاعات، ناراحتی کهنه خود را از ابقای وزیر مستقل اطلاعات که حاشیه تاسف آور 11 روز خانه نشینی رییس دولت را به همراه داشت، بروز دهد. سوال کلیدی از این دوستان رسانه ای جریان منحرف این است که پیش از اینکه به فرار خاوری بپردازیم که از قضا در آن فرار هم دوستان انحرافی خودتان صحنه گردان اصلی بودند، به این پرسش مبنایی پاسخ دهید که چه کسی فرد مشکل داری مانند خاوری را به مدیریت عامل بزرگترین بانک جهان اسلام منصوب کرده است؟ سرمایه های بزرگ در اختیار بانک ملی چرا مطمح نظر جریان انحرافی بوده است و با آن سرمایه ها قصد چه کاری را داشته است؟

مردم اهواز ۱۲۰ روز از سال را با مشکلات تنفسی می‌گذرانند

مشکل مردم ایران به خصوص مردم شهر های استان جنگ زده ی خوز ستان که نعمت الهی نامیده شد فقط رشد فقر وبیکاری وتورم و گرانی با خاموشی برق و عدم آب آشامیدنی نیست ، بلکه بدلیل سیاست 33 ساله ی چوب حراج بر منابع و ذخایر و سرمایه طبیعی کشور زدن و جنگل سوزان و رود خانه ها ودر یاچه ها وتالاب ومرداب ومراتع سبز کشور خشک وکویر کردن موجب شده است که آسیب های جدی در 33 سال گذشته به محیط زیست وارد شده است . که سبب شده تاتهران و اهواز و اراک و... جزو شهرهای آلوده جهان شود آنگونه که اکنون گزارش شده است مردم اهواز برای 4 ماه یا یک سوم سال به دلیل آلودگی هوا با مشکل تنفسی مواجه هستند.

سید شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی خانه ملت با بیان اینکه آلودگی شهر اهواز نگران‌کننده است، تصریح کرد: چنانچه ۲۰ میکروگرم در مترمکعب ذرات معلق در هوا وجود داشته باشد، مردم دچار مشکلات تنفسی می‌شوند، اما طبق آمار اعلام شده ذرات معلق در هوای اهواز ۳۲۷ میکروگرم در مترمکعب است که چندین برابر حد استاندارد به حساب می‌آید و مشکلات تنفسی بسیاری را ایجاد می‌کند. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:شهر اهواز چند برابر از حد استاندارد آلوده است، درحالی که از سه سال پیش در این مورد تذکر می‌دادیم اما گوش شنوایی وجود نداشت حالا به این نقطه رسیده‌ایم.وی افزود: اهوازی‌ها از ۳۶۵ روز سال ۱۲۰ روز را با مشکلات تنفسی و آلودگی هوا می‌گذرانند و کسی هم نیست که برای رفع این مشکل چاره اندیشی کند.نماینده مردم در مجلس به سفرهای استانی محمود احمدی‌نژاد و هیئت دولت اشاره و بیان کرد: در سفر دوم احمدی نژاد مصوب شد دویست هزار هکتار از زمین‌های استان خوزستان مالچ‌پاشی شود اما با گذشت بیش از دو سال از سفر رئیس جمهور این مصوبه اجرا نشده و نشان می‌دهد که این مصوبات گاه تنها کاغذبازی است. ما اتنظار داریم که آقای رئیس‌جمهور شخصا وارد گود شود و به این مشکلات نگاه ویژه‌ای داشته باشد.وی با ابراز امیدواری برای مساعدت رئیس‌جمهور برای حل مشکل آلودگی هوای شهر اهواز، یکی دیگر از راهکارهای نجات شهر اهواز را ایجاد کمربند سبز در این شهر دانست و یادآور شد: مذاکره با کشورهای همسایه نیز برای رفع این مشکل باید همواره در دستور کار قرار گیرد. نماینده مردم اهواز در مجلس در ادامه با بیان اینکه در بودجه سال ۹۰ حدود یک میلیون دلار تصویب شده است، بیان داشت: از این بودجه‌ها بسیار تصویب می‌شود اما برای آن اعتباری در نظر گرفته نمی‌شود.

یک سایت حامی خامنه ای به احمدی نژاد : دست‌های رهبر را ببوسید تا مصون بمانید

تکبر وغرور آخوند 2 زاری منبری سابق که خلیفه ی منفور ونا مشروع امروز شده است. آنچنان خودش را گم کرده و وجودش را غرور ابلهانه ناشی از قدرت کاذب و پوشالی جدا از مردم فرا گرفته است که وی را تبدیل به مهر نماز کرده است که باید مقابلش به خاک افتاد و بر دست علیل وی بوسه زد تا جایگاه قدرت برای به خاک افتاده وجود داشته باشد.

دیگربان : سایت «محرمانه آنلاین» به محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت دهم توصیه کرد برای مصون ماندن دولتش از توطئه‌ها و بلا‌ها «بار دیگر و در برابر دیدگان جهانیان دستان مبارک» علی خامنه‌ای را ببوسد.این سایت محافظه‌کار روز یکشنبه (۱۰ مهر) خطاب به احمدی‌نژاد نوشته است در شرایط کنونی با «تجدید میثاق» با رهبر جمهوری اسلامی مصونیت دولت خود را مستحکم کند.محمود احمدی‌نژاد برای نخستین‌بار در مراسم تنفیذ خود در سال ۱۳۸۸ دست‌ علی خامنه‌ای را بوسید٬ اما در مراسم تنفیذ سال ۱۳۸۸ حاضر نشد این کار را تکرار کند.رابطه احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بیش از پنج ماه است که تیره شده، به طوری که تاکنون حامیان دو طرف حملات و انتقاد‌های گسترده‌ای علیه یکدیگر داشته‌اند.پس از علنی شدن اختلاف‌ها میان رئیس دولت دهم و رهبر جمهوری اسلامی٬ محافظه‌کاران حامی خامنه‌ای بار‌ها احمدی‌نژاد و نزدیکانش را به انواع فساد مالی٬ سیاسی و اخلاقی متهم کرده‌اند.احمدی‌نژاد نیز در برابر این فشار‌ها و انتقاد‌ها تهدید کرده است چنانچه دامنه دستگیری‌ها به کابینه‌اش برسد٬ سکوت نخواهد کرد.منتقدان و مخالفان محاف‍‍ظه‌کار احمدی‌نژاد می‌گویند وی بر اثر القائات اسفندیار رحیم‌مشایی از مسیر اصول‌گرایی خارج شده و به انحراف کشیده شده است.این دسته از محافظه‌کاران بار‌ها از احمدی‌نژاد خواسته‌اند رحیم‌مشایی را برکنار کرده و بار دیگر نشان دهد تابع دستورات ولی فقیه است؛ خواسته‌ای که با بی‌اعتنایی رئیس دولت دهم مواجه شده است.

فرمانده ناجا : جنایت کمتر شده، چون وضعیت حجاب بهتر شده است!

همانگونه که پس از 33 سال ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین منتهی به کاهش 13 سال مصرف مواد مخدر شده است . ادامه مبارزه ی 33 ساله با بی حجابی هم منجر به کاهش سن 13 سال تن فروشی شده است که دلیل شدن وضعیت حجاب نا میده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی معتقد است وضعیت حجاب در جامعه بهتر شده است، چون غیر از پلیس، بخش های دیگری از جامعه هم به این موضوع ورود کرده اند.به گزارش خبرآنلاین سردار اسماعیل احمدی مقدم در نشست خبری امروز خود گفت: 'ظاهر جامعه از نظر اخلاقی بهبود پیدا کرده است. چون همگام با ناجا، ادارات، رسانه ها و بخش هایی دیگر از جامعه وارد عمل شده اند.'به گفته او نتیجه ورود بخش های دیگر به موضوع حجاب، بهبود وضعیت ظاهری جامعه و کاهش جرائم جنایی و اخلاقی است.سردار احمدی مقدم گقت: 'براساس گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، وضعیت حجاب 7 تا 10 درصد بهبود داشته است.'فرمانده ناجا همچنین درباره تخلف برخی ماموران پلیس گفت: 'هیچ نوجیهی از طرف ماموران برای تخلف قابل قبول نیست. اگر ماموری حتی 5هزار تومان رشوه بگیرد، به کمیسیون های ما ارجاع و حتما اخراج می شود.'

ماهواره ها با نظارت دستگاه قضایی جمع می شود

این خبر هم مکمل ادعای خبر قبلی می باشد . زیرا که جزو زیر مجموعه ی سیاست فرهنگ تفتیش عقاید ورعب و و حشت و سرکوب و سانسور در جامعه است.

سردار احمدی مقدم همچنین درباره قانونی بودن یا نبودن ورود ماموران پلیس به بام خانه ها برای جمع آوری ماهواره گفت: 'نماینده دستگاه قضایی، برای جمع آوری ماهواره ها در تهران، همراه ماموران پلیس حضور دارند. درواقع برای جمع آوی ماهواره، بر اساس احکام قضایی عمل می شود.