گزیده خبرهای 25 مهر 90 قسمت - 3

مشروح/جلیلی در جمع خبرنگاران داخلی: آمریکا،دیکتاتورهای منطقه وتروریست ها«نیروی قدس»را هدف قرار داده‌اند.خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با بیان اینکه هر جریانی که با منافع و دخالت آمریکا مخالفت میکند هدف گروههای ترویستی قرار می‌گیرد، گفت: باید پرسید که چه اشتراکی بین جریان‌های ترویستی و دیکتاتورها با آمریکا وجود دارد که نیروی قدس را هدف قرار می‌دهند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900725000935

رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران بدلیل فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا از طریق باندهای مافیایی مواد مخدر مکزیکی که به بحران خطرناکی برایش تبدیل شده است . به خصوص اینکه موجب تنش و چالشش جدی میان آمریکا و عربستان با ایران شده است . بنابراین رژیم ضد بشری قرون وسطایی مجبور شده است که همه مهره های مدافع اقدامات تروریستی با سابقه ی پاسداری و تروریستی و اطلاعاتی وامنیتی ومطبوعاتی اش را بسیج و و ارد صحنه کند تا از موضع فرار به جلو دست به تهدید کردن آمریکا بزند . یکی از این مهره پاسدار ترکشی وموجی همشهری ولی وقیح منفور ونا مشروع سعید جلیلی می باشد که رئیش تشریفاتی کمدی شورای عالی امنیت ملی را یدک می کشد بدون ادامه ی سیاست زد وبند پشت پرده از طریق لابی ها با شیطان بزرگ دست به عربده کشی وتهدید علیه ی آمریکا زده است تا ثابت کند طرح فاش شده ترور سفیر عربستان در آمریکا واقعیت داشته است .

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان ظهر امروز در کنفرانسی مطبوعاتی به سؤالات خبرنگاران داخلی پاسخ گفت.بحران مخالفت 99 درصدی با سیاست‌های آمریکا.مردم آمریکا حاضر نیستند منافع‌‌شان صرف هزینه‌های سیاست‌های سرمایه‌داری و صهیونیستی شود.آمریکا همچنان سیاست فریب و انحراف افکار عمومی را دنبال می‌کند.شیوه آمریکایی‌ها در برخورد با مخالفان نشانگر ضعف و اضمحلال ابرقدرتی‌اش است.کارنامه دولت آمریکا کارنامه‌ای ترویستی است. تاریخ 10 سال اخیر گویای اقدامات ترویستی آمریکاست.شواهد ما علیه اقدامات ترویستی آمریکا مبتنی بر واقعیات است.چه رابطه‌ای بین آمریکا و گروههای ترویستی وجود دارد؟ارسال 6 یادداشت اعتراضی از سوی ایران به آمریکا.مبارزه با آمریکا به محور همبستگی تبدیل شده است

معاون اول قوه قضاييه: بازگرداندن خاوري به ايران براي ما دشوار نيست
http://www.kayhannews.ir/900725/2.htm#other204

اعتراف به تهدید آشکار به گروگان و باج گیری کردن از شهروندان کانادایی برای مجبور کردن دولت کا نادا به استرداد خاوری به ایران که از سوی یک مجرم جنایت علیه ی بشریت مطرح شده است که بطور مستقیم در قتل عام زندانیان سیاسی تابستان سال 67 دست داشته است.

حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي بازگشت مديرعامل سابق بانك ملي و پاسخگويي به دادگاه را بهترين گزينه خواند و در عين حال تاكيد كرد كه بازگرداندن و احضار وي براي پيگيري اتهاماتش مشكل نيست. معاون اول قوه قضاييه كه در حاشيه مراسم تحليف اعضاي هيئت منصفه مطبوعات در جمع خبرنگاران سخن مي گفت درباره پرونده فساد مالي اخير گفت: مي توانيم به مردم عزيز اين اطمينان را بدهيم كه امروز يك اراده بسيار جدي در دستگاه قضايي براي رسيدگي به اين پرونده با تمام ابعادش وجود دارد، زيرا ابعاد اين پرونده بسيار وسيع است و همين ابعاد مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و كميته هاي كاري به قضات پرونده و حجت الاسلام محسني اژه اي در بخش هاي حسابرسي مالي، ريالي و ارزي كمك مي كنند. براي نظام جمهوري اسلامي ايران اين مسئله مشكلي ندارد كه بخواهد فردي كه مورد اتهام قرار گرفته را از طريقي كه لازم بداند كه يك طريق آن پليس بين الملل است پيگيري و احضار كند، ولي ما معتقديم همچنان كه سخنگوي قوه قضاييه توصيه كرد، برگشتن او و پاسخگويي به دادگاه بهترين گزينه است، اين موضوع حتما به نفع و صلاح خود او خواهد بود.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان خبر داد.هلاكت 2 قاچاقچي مسلح در درگيري با پليس
http://www.kayhannews.ir/900725/15.htm#other1502

وقتی پاسداران ونیروی انتظامی اینگونه با رقبای ضعیف تر رقیب قاچاقچیان مواد مخدر در داخل کشور وحذف کردن شان در گیر است . چرا نمی تواند با مافیای مواد مخدر مکزیکی برای اجرای طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا وارد زد و بند ومعامله پشت پرده و پنهانی شود. برای اینکه محموله تریاک های ضبط شده از قاچاقچیان مقتول و فراری تحویل باندهای مافیایی همچون کارتل های مواد مخدر مکزیکی داده می شود تا در راستای اهداف توریستی برون مرزی از آن استفاده شود؟

زاهدان- خبرنگار كيهان: در جريان درگيري ماموران نيروي انتظامي با قاچاقچيان مسلح دو قاچاقچي به هلاكت رسيدند و 111 كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان در تشريح اين خبر گفت: قاچاقچيان مسلح با موتورسيكلت مواد مخدر را به ارتفاعات زاهدان انتقال و از آنجا با خودرو به شهر زاهدان و سپس به ساير استان هاي كشور منتقل مي كردند. سرهنگ رضا ناظري افزود: انهدام اين باند در دستور كار پليس قرار گرفت و ماموران محورهاي فرعي تردد خودروهاي حامل قاچاق را تحت نظر قرار دادند و به محض وارد شدن خودروهاي مزبور به سمت آنها تيراندازي كردند. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان سيستان و بلوچستان در پايان گفت: در اين درگيري دو قاچاقچي به هلاكت رسيدند و بقيه قاچاقچيان از محل متواري شدند و ماموران در پاكسازي محل درگيري موفق شدند 111 كيلوگرم ترياك به همراه دو دستگاه تلفن همراه را كشف و ضبط كنند. كشف 51 كيلوگرم حشيشو فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كنارك از كشف 51 كيلوگرم حشيش در اين شهرستان خبر داد. .فرمانده انتظامي شهرستان كنارك گفت: ماموران در بازديد از خودرو مزبور مقدار 50 بسته مواد مخدر از نوع حشيش به مقدار تقريبي 51 كيلوگرم را كشف و ضبط كردند. گفتني است: متهم به هويت علي-ن دستگير و به همراه خودرو و مواد مخدر مكشوفه تحويل مراجع قانوني شد

مرگ كارگر چاه كن در عمق 12متري زمين

امن و آزادی ترین و قدرت برتر جهان که می خواهد فضا را تسخیر نماید و ادعای رهبری قیام های منطقه را بر عهده داشتن همچنین می خواهد جهان را تغییر دهد. ولی جالب است که شرایط داخل کشور همچون ماقبل از قرون وسطا می باشد و روزانه موجب جان باختن شهروندان ایرانی به شیوه های گوناگون می شود.

كارگر جوان چاه كن در حين فعاليت در چاه دچار برق گرفتگي شد و پس از سقوط در عمق 12متري چاه جان سپرد.به گزارش فارس، در پي وقوع اين رخداد شهروندان با سامانه 125 آتش نشاني تماس گرفتند كه بي درنگ ستاد فرماندهي آتش نشاني زنگ ايستگاه 61 را عصر ديروز به صدا درآورد.آتش نشانان بلافاصله به سوي محل وقوع حادثه واقع در نياوران، خيابان فرهنگسرا، حركت كردند. اسماعيل گشايش فرمانده حاضر در محل گفت: در يك ساختمان پنج طبقه در زير زمين منفي دو كارگر در حال كندن چاه بودند كه يكي از كارگران بي هوش در عمق 12متري افتاده بود و صدا و حركتي از وي ديده نمي شد.آتش نشانان با استفاده از طناب داخل چاه رفته و پس از بستن هارد نس، كارگر چاه كن را از عمق 12متري چاه خارج كردند.امدادگران اورژانس پس از معاينه، مرگ اين كارگر را تاييد كردند. در بررسي ها مشخص شد اين كارگر در اثر برق گرفتگي از طريق سيم بكسل بالابر دچار برق گرفتگي و مرگ شده است.

دستگیری 91 زائر حج معتاد در عربستان

در کشوری که رهبرش معتاد سنگر نشین منقل است . از سوی دیگر رکور دار جهانی مصرف کننده ی مواد مخدر به جهان است . برای همین چون در سال جهاد اقتصادی تولید معتاد بیش از خود کفایی تولید داشته است . بنا براین قرار بوده است که مأموران اعزامی زیر پوشش زائر پس از نشئه شدن دست به تظاهرات بر ائت علیه ی مشرکین در مراسم حج در عرابستان بزنند . ولی با هوشیاری مأموران امنیتی طرح لو رفته است.

تنها در يك هفته آغازين اعزام حجاج به سرزمين عربستان، ستاد مبارزه با مواد مخدر 91 نفر از اين اشخاص را با حدود يك كيلوگرم مواد مخدري كه مي‌خواستند با خود ببرند، دستگير كرده است. به گزارش خبرآنلاين مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر با بيان اين خبر، گفت: 53 نفر از زائران دستگير شده مرد و 38 نفر آنان زن بوده‌اند. قبلاً مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام كرده بودند انتقال حتي يك گرم مواد مخدر از ايران به عربستان، باعث ممنوع‌الخروج شدن هميشگي افراد مجرم مي‌شود. مسئولان عربستان نيز اعلام كرده بودند درصورتي كه حجاج را با مواد مخدر در اين كشور دستگير كنند، مجازاتهاي سنگيني از جمله گردن زدن در انتظار آنها خواهد بود

جاسوسي عربستان از حجاج!

این دو خبر زیر ناشی از تنش به وجود آمده ی طرح فاش شده ترور سفیر عربستان در آمریکا می باشد که حاکمان تهران تلاش می کنند با اعزام مأموران همراه با مواد مخدر از ایران وعراق به مکه زیر پوشش زوار به حج طرح اغتشاش و آشوب زیر چتر اجرای تظاهرات برائت از مشرکان در مراسم حج اجرا کنند

عربستان سعودي با نصب دوربين در اماكن حضور حجاج بيت‌الله‌الحرام، رفتار آنها را زير نظر مي‌گيرد. روزنامه عراقي "الرأي العام" در نسخه اينترنتي خود نوشت: شاهزاده عبدالعزير بن ماجد، امير منطقه مدينه منوره گفته است: براي رفاه حال حجاج در اين شهر دوربين‌هاي پيشرفته‌اي نصب خواهد شد. روزنامه الرأي العام در ادامه به نقل از بن ماجد افزود: تصاوير و فيلم‌هاي به دست آمده از اين دوربين‌ها به مقر فرماندهي ارسال شده و اطلاعات حجاج كه خارج و يا وارد مي‌شوند ثبت خواهد شد. اين روزنامه عراقي در ادامه افزود: علاوه بر نصب دوربين، همه هتل‌ها، بيمارستان‌ها، دفاتر هواپيمايي و حتي اتوبوس‌هاي كه مورد استفاده حجاج قرار مي‌گيرد تحت نظر گرفته خواهد شد. روزنامه الرأي العام با بيان اينكه عربستان نگران استفاده جنبشهاي بيداري از موسم حج است خاطرنشان كرد: شيخ عبدالعزيز بن عبدالله معاون مسجد نبوي شريف گفت:هزار و صد نفر براي برقراري نظم در اين مسجد به محافظان اين مسجد اضافه شده است. تهديد حجاج ايراني از سوي عربستان :آل سعود در اقدامي خصمانه عليه ايران به حجاج كشورمان هشدار داد از برگزاري مراسم برائت از مشركين خودداري كنند. به گزارش جام جم آنلاين پس از اعلام ادعاي دروغين آمريكا در دست داشتن ايران در طرح ترور سفير عربستان در واشنگتن سعود الفيصل در واكنشي تند به اين ادعاي دروغ، گفته بود كه عربستان سعودي تلافي خواهد كرد. اين در حالي است كه كارشناسان و رسانه‌هاي غربي به ويژه آمريكايي نسبت به اين ادعاي دولت آمريكا شك و ترديدهاي جدي دارند و آن را يك سناريوي ساختگي از سوي دولتمردان خود مي‌دانند. اين كارشناسان و تحليلگران رسانه‌اي ادعاي دروغين اخير آمريكا را در راستاي هر چه تيره‌تر كردن روابط ايران و عربستان مي‌دانند تا يك جنگ سرد ميان دو كشور در منطقه برپا شود.عربستان خود نيز دستخوش اعتراضات مردم و سركوب آنهاست. هر چند پيش از اين نيز دولت عربستان براي زائرين ايراني محدوديت‌هايي را اعمال مي‌كرد اما اين اقدام نشان دهنده نگراني شديد حاكمان عربستان نسبت به تاثير‌گذاري حجاج ايراني بر ديگر حجاج و مردم اين كشور است.

وحشت از حج ابراهيمي آل سعود را به دست و پا انداخت (خبر ويژه)

این گزارش خبری هم بی ارتباط به دو گزارش خبرهای قبلی وطرح فاش شده ترور سفیر عربستان در آمریکا وطرح اغتشاش در مراسم حج در مکه زیر پوشش تظاهرات اصل برائت از مشرکین نمی باشد. به ویژه اینکه این افشاگری موجب آشفتگی و عصبیت سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان شده است.

يك شاهزاده سعودي به روش فرار به جلو و براي مهار اعتراض ميليوني حجاج كشورهاي اسلامي در راهپيمايي برائت از مشركان، نسبت به ايجاد آشوب در موسم حج هشدار داد!به گزارش العربيه، خالد الفيصل امير منطقه مكه گفته است: هيچ گونه آشوب و ناامني در مراسم حج براي عربستان پذيرفتني نيست.او مي گويد: سازمان استخبارات ما جلوي ورود حجاج متخلف را به مكه خواهد گرفت و مسئوليت ما مراقبت از آسايش و امنيت حاجيان است. ما اجازه نمي دهيم چيزي روند حج را مختل كرده و زائران را ناراحت كند(!)موسم حج ابراهيمي امسال، با بيداري اسلامي ملت هاي انقلابي منطقه همراه شده و امواج اين انقلاب در شمال و جنوب عربستان (بحرين و يمن) و همچنين برخي مناطق داخلي اين كشور نظير قطيف در جريان است. به همين دليل هم آل سعود هراسانند شعارهاي الموت لاسرائيل و الموت لامريكا در جريان برائت از مشركين، عملا آتش بيداري اسلامي در عربستان را شعله ور سازد.نيروهاي نظامي عربستان با اشغال بحرين، به سركوب وحشيانه مردم اين كشور پرداخته اما در توقف انقلاب اسلامي اين كشور موفق نشده اند.آل سعود در جريان حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي به لبنان و نوار غزه (جنگ هاي 33 و 22روزه)، صهيونيست ها را به سركوب مقاومت اسلامي لبنان و فلسطين تشويق مي كرد. سقوط حسني مبارك، بن علي و قذافي در مصر و تونس و ليبي و قريب الوقوع بودن سقوط آل حمد و عبدالله صالح در بحرين و يمن، سران سعودي را به وحشتي پايان ناپذير انداخته است.مراسم برائت از مشركين نيمه آبان ماه انجام مي شود. 2 ميليون زائر مسلمان از 5 قاره جهان در مراسم حج ابراهيمي شركت مي كنند